לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

teenager


הדבר שגורם לך לחוסר ביטחון הוא מה שאתה חושב שחושבים עלייך

כינוי:  the church of the brain

בת: 25

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2015

בשמלה אדומה


//"בשמלה אדומה ושתי צמות 
ילדה קטנה, יחידה ותמה 
עמדה ושאלה - למה? 
וכל התותחים וכל החילים 
וכל הגדולים וכל החכמים 
עמדו חורי פנים ולא מצאו תשובה. "//


 


התחלתי לאחרונה לשמוע שירים של מופע הארנבות של דוקטור קספר ונתקלתי בעיבוד שלהם לשיר "בשמלה אדומה" ואז זה הכה בי. השיר בעצם שיר אנטי מלחמתי ובעצם שואל את שאלת השאלות "למה צריך מלחמה?" אז הלכתי ואמרתי לאבא "תשמע השיר הזה שמלאני".  והתחלתי לחשוב לעצמי שבעצם המציאות שלנו במדינה גרמה לנו להאמין ששלום הוא אינטרס זדוני, הוא מילה שבתוכה יש וויתור. ואני בעצמי אפילו לא מאמינה שיכול להיות שלום, הדרך היחידה שיהיה שלום במדינה הזאת אם יעיפו את ביבי. הרי כל המלחמות המרובות שקרו היו רק במהלך כהונו של רה"מ ביבי נתניהו. לפי איך שאני רואה אתזה, ביבי הוא אדם חולה שליטה שהדרך היחידה שלו להשיג קולות היא לגרום לעם לפחד, לכן הוא לוקח את כספי המסים שלנו ויוצר מלחמות ע"מ להציג עצמו כחזק. אני יודעת שלא הרבה אנשים מסכימים איתי, הרי רוב המדינה שלנו ימנים קיצוניים אפילו, ואולי אני רק נערה בתיכון, אבל דבר אחד אני יודעת- המחלמות האלה לא יתנו לנו שום דבר. ואני יודעת שזה טרור ואני יודעת שאי אפשר לנהל משא ומתן עם טרוריסטים אבל לצית את המצב הנפיץ הזה לא יתרום. ולכן אני תומכת במחנה הציוני. למרות שיכול מאוד להיות שגם הם שקרנים בעצמם, ויכול מאוד להיות שאם הם יהיו ראש ממשלה הם יהיו ה"ביבי" החדש ואנשים פשוט ימצאו מישהו אחר להאשים את כל הבעיות שלהם אבל לפחות אני יודעת שהם מציעים משהו אחר. לא טוב יותר פשוט אחר. ובמציאות שבה מחירי הדיור עלו במהלך שש שנים ב80 אחוז, כבר הגענו לגרוע ביותר. ואני מסתכלת על עצמי- ואני יודעת שאני בן אדם חרוץ, אני יודעת שאני אצליח כי הרצון זה הדבר הכי חזק שיכול להיות. אני יודעת שאני בחיים לא אוותר, זאת מטרה שאני רוצה מאז שאני זוכרת את עצמי ולכן אשיג אותה. אבל אני חושבת עד אז- מה יקרה? איך אני אוכל להיות עצמאית? לקנות דירה? בעוד חמש שש שנים כנראה שזאת תהיה השאיפה שלי, ובתור תושבת תא אני ארצה להישאר פה. כנראה הדרך היחידה היום לגור בתא זה בדרום תא בשכונת פשע מוכת פליטים,אנסים,זונות וסרסורים.

נכתב על ידי the church of the brain , 13/3/2015 23:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשהייתי מאוהבת


כשהייתי מאוהבת בו הייתי מחכה כל יום לשיחה, וכשהיה מתקשר הייתי בעננים. כשהייתי מאוהבת הייתי מקריבה בשבילו, משנה את הזמן שלי כדי לראות אותו, קובעת תוכניות קרובות בציפיה לראות אותו, כשהייתי מאוהבת הייתי עיוורת. הייתי אומרת לו כל הזמן את כל מה שהייתי מרגישה, לאהייתי מסתירה כלום ממנו. הייתי רואה את כל היתרונות שלו וכל החסרונות התגמדו. כשהייתי מאוהבת הייתי חושבת שהכל הדדי ושזה טבעי להתנהג ככה, הייתי בטוחה שכשהוא אמר לי שהוא אוהב אותי זה לנצח, מה שאני לא יעשה הוא כבר אמר אתזה זה לא ישתנה... ולשקר? בחיים לא! הוא בחיים לא ישקר על משהו כלכך חשוב. הייתי כמו מסוממת ואהבתי אותו כל דקה וכל שעה. הייתי בטוחה שהוא האחד שנהיה ביחד לעד ושאנחנו מושלמים עד ששכחתי שאין כזה דבר מושלם. וכשהבנתי אתזה הייתי מתרצת במקומו, הוא הבריז כי חבר שלו חשוב- אני? רק חברה שלו? רק מאוהבת בו. זהו. כשהלכתי ממנו עדיין נשארתי מאוהבת. עדיין לא הקשבתי למה שאמרו עליו ולא הפסקתי לחשוב עליו. וכשהפסקתי להיות מאוהבת הרגשתי שהתפכחתי. פתאום הכל נראה אחרת. פתאום החסרונות שלו נהיו כל מה שאני רואה אצלו, פתאום אני מבינה את מה שאחרים ראו. והיום אני מרגישה שלהיות מאוהבת זה להיות מטוטמת. היום נזכרתי בעקרונות שנשכחו באותה התקופה, התחלתי לאהוב את עצמי, לקבל ביטחון ופתאום התחלתי ללעוג למי שהיא מאוהבת. למה אני צריכה את כל זה? להתאהב שוב? אני עד כדי כך מטומטמת כדי שאני יעשה את הטעות הזאת שוב? ואם אני יודעת את כל הסבל שיש בזה למה אני עדיין רוצה, להיות מאוהבת?

14.3.2015
טוב שלא דיברתי על מיליון דולר. הבן אדם היום שאל את חברה שלי מה המס שלי (WTFׂׂ) כשהיא שאלה למה, הוא אמר שהוא רוצה להתנצל על כל מה שקרה. הוא שלח לי הודעה בדיוק לפני שנכנסה השבת ושעניתי כבר הוא לא היה מחובר. פחדן. בכל מקרה רציתי לציין שזה אירוני שאני התגברתי על כל מה שקרה (ועל האהבה שלי כלפיו) בעוד שרגשות האשם שלו לא הצליחו להתגבר במשך שנה שלמה! זה רק מוכיח לכל בנות עם שברון הלב אי שם ולכל הבנים החארות שוואלה אתם אלו שנפגעים בסופו של דבר. מי שמתנהג בגועל כזה הוא זה שיסבול. אז ייקח לך זמן להתגבר אליו, אולי אפילו שנה אבל מתישהו את תתגברי על זה ותמשיכי הלאה בעוד שהוא לא יסלח לעצמו. המצפון חזק מהכל. 
נכתב על ידי the church of the brain , 9/3/2015 22:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





689
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe church of the brain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the church of the brain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)