לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Senior Burger alla Puttanesca


הבלוג מתאר את מעלליהם של פוטאנסקה וסניור ברגר. ומכיל תיאורים גרפיים מיניים המתאימים לגילאי 18 ומעלה בלבד! ילדים - החוצה! קישטה!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

הפנטזיה על סיניור…


אתמול בלילה שכבתי לי במיטה.. רק בתחתונים.. וכל מיני דברים רצו לי בראש.. וחשבתי שיהיה לך נחמד לשמוע את הדברים האלו.. (;

אז ככה...


דמיינתי אותך עומד מאחורי, תופס את הזרועות שלי בזמן שאתה צמוד אלי כך שאין מילימטר אחד של רווח בין הגב, הישבן ואחורי הירכיים שלי לבין החזה, הבטן, המפשעה והירכיים שלך. אני יכולה להרגיש אותך מתקשח כנגד הישבן שלי תוך כדי שהידיים שלך מתחפרות להן מתחת לחולצה שלי ונודדות צפונה לאט לאט, מלטפות, נוגעות ולשות את עור הבטן שלי. אחרי הבטן הידיים שלך עולות עוד למעלה ומתחפרות גם מתחת לחזייה שלי, מרימות אותה קצת למעלה, וחופנות את השדיים שלי במלואם. אתה יכול להרגיש את הפטמות שלי (כבר זקורות) צמודות אל האגודלים שלך ומתחככות כנגדם קצת. כל הזמן הזה אתה מחזיק אותי ככה שאני לא יכולה להתרחק, והזין שלך מתחכך קלות על הישבן שלי. אתה מתחיל לשחק בחזה שלי באיטיות, מלטף אותו, עושה סיבובים סביב הפטמות עם אצבע אחת ואז תופס את כל החזה חזק ולש אותו לפני שאתה מתחיל לצבוט ולמולל את הפטמות בעדינות. בזמן הזה אתה עם הראש צמוד לשלי, שומע אותי נאנחת וגונחת בשקט מהנאה ומדי פעם מנשק ונושך בעדינות בעדינות את הצוואר שלי.


אחרי שאתה משחק עם החזה שלי זמן מה, יד שמאל שלך מתחילה לנדוד שוב דרומה בזמן שיד ימין ממשיכה לשחק עם הפטמה הימנית שלי. מהר מאוד יד שמאל שלך כבר תחובה בתוך התחתון שלי, בודקת בדיוק כמה אני רטובה. אתה מלטף את הדגדגן שלי עם 2 אצבעות ואז ממשיך עם הליטוף קצת למטה יותר, עד שאתה מחדיר אותן לתוכי בתנועה איטית, אבל החלטית. אני רועדת ופולטת אנחה, ישר לתוך האוזן שלך.


אחרי שאתה בועל אותי בעצלות עם האצבעות שלך כמה דקות, אתה מחליט שאתה רוצה יותר, מסובב אותי כך שאהיה עם הפנים אליך ומפשיט אותי תוך כדי שאתה מנצל כל הזדמנות ללטף אותי ולהתגרות בי על הדרך. כשאני כבר ערומה לגמרי אתה מוליך אותי למיטה, משכיב אותי על הגב ומתיישב מעליי ככה שהמפשעות שלנו מתחככות קצת זו בזו. אני עוצמת עיניים ונאנחת בשקט בזמן שאתה תופס את הידיים שלי וקושר אותן לברזלים שבראש המיטה, רחוקות זו מזו כדי שאני לא אוכל לנסות להשתחרר, אבל עם מספיק חבל משוחרר כדי שאפשר יהיה גם לסובב ולהזיז אותי במידת הצורך.

 

אתה מלטף לי קצת את החזה ואומר לי להסתכל על מה שאתה עושה, אבל אני נשארת עם העיניים עצומות. אתה צובט את הפטמות שלי ומורה לי להסתכל שוב, אבל אני עדיין עם עיניים עצומות, אז אתה נותן לי סטירה קטנה כדי להזכיר לי מי פה מנהל את העניינים. אני המומה קצת ופותחת עיניים רק בשביל לגלות שבינתיים טפסת והתמקמת מעל החזה שלי. בזמן שאני מסתכלת, אתה תופס את החזה שלי בשתי ידיים, מצמיד את השדיים אחד לשני ומשתמש בהם כדי לעסות לעצמך את הזין. העיניים שלי נעולות על הזין שבין השדיים שלי, ואתה מנצל אותי קצת מהר יותר, כמעט מזיין לי את השדיים, מהר ובאגרסיביות. אתה משחרר שד אחד שלי, תופס את הסנטר שלי ומכריח אותי להסתכל לך בעיניים ״אני הולך לנצל אותך היום עד הסוף״ אתה אומר ואז מנשק אותי חזק ומשחק עם השפה התחתונה שלי- נוגס אותה קצת ומעביר לשון. אחרי שאתה מוודא שאני עדיין קשורה כמו שצריך, אתה קם מעליי, מביא בד רחב וכהה, וקושר לי אותו סביב הראש, ככה שאני לא יכולה לראות כלום.


אני מבינה שעכשיו אני לגמרי בידיים שלך, לא יכולה להתנגד או לברוח, ושאתה הולך לשחק בי ולעשות עם הגוף שלי מה שמתחשק לך. אני שומעת אותך זז בחדר, הולך וחוזר, אבל אין לי מושג מה אתה עושה. אי הידיעה וההמתנה עושות את שלהן, ואני מרגישה איך הגוף שלי מתמקד ומתכוונן, נהיה רגיש יותר למה שקורה סביבי. למרות זאת, אני עדיין מופתעת ולא מוכנה כשפתאום אני מרגישה קוביית קרח נצמדת לפטמה השמאלית שלי. אני לוקחת שאיפה מהירה של אוויר והגב שלי מתקמר טיפה אוטומטית, אבל אתה לא מרחם עליי. הקובייה ממשיכה לטייל על השד השמאלי שלי, מלטפת את הקפל בינו לבין הבטן העליונה שלי, מקיפה אותו באיטיות וחוזרת להשתפשף על הפטמה הזקורה עד כאב, משאירה אחריה נתיב דקיק של מים. אני מתנשמת בכבדות ככל שהקובייה ממשיכה לסלול את מסלולה על כל מילימטר של עור על השד השמאלי שלי, ומתעכבת במיוחד על הפטמה. אני מרגישה את הקובייה עוזבת בפתאומיות את הפטמה שלי, אבל לא מספיקה להירגע כשלפתע הפה החם שלך עוטף אותה במקום. המעבר המהיר בין קור לחום וזרמי העונג האינטנסיביים שהלשון שלך משסה בי בלי רחמים גורמים לי לגנוח ולהאנח בקול. אתה מלקק את כל טיפות המים שנשארו על העור שלי ואני רועדת ונאנחת.


הפה והלשון שלך ממשיכים לשחק בשד השמאלי שלי כשלפתע אני מרגישה את הקובייה מגיעה לביקור אצל הפטמה הימנית שלי. הניגוד בין החום בפטמה השמאלית לקור בפטמה הימנית גורמים לי לשחרר גניחה חסרת שליטה. אני מזיזה את הראש מצד לצד בזמן שאתה ממשיך עם המתקפה על השדיים שלי; קרח, פה, שפתיים ולשון. הפטמות שלי כבר זקורות לגמרי ודואבות, ולמטה אני מרגישה את הכוס שלי נוטף נוזלים, מתכווץ מדי פעם וכואב מהצורך שיחדרו לתוכו. האגן שלי זז בתנועת חיכוך קדימה ואחורה בלי שאשלוט בזה בכלל, מחפש את האגן שלך להתחכך כנגדו, אבל אתה עם האגן למעלה ואני לא מצליחה להגיע אליו.


אנחה קטנה וחסרת אונים נפלטת מתוכי ואני מתחילה להתחנן ״בבקשה.. בבקשה..״, אבל התגובה שלך היא להעביר את הפה שלך אל הפטמה הימנית שלי, ולהוריד את קוביית הקרח למטה אל הדגדגן הפועם שלי. צעקה מחוסרת רסן בורחת מהריאות שלי והאגן שלי רועד קדימה ואחורה.

״סיניור... בבקשה..״ אני חצי מתחננת חצי גונחת, אבל בתגובה מקבלת רק סטירה נוספת - חזקה מספיק בשביל שאשאוף אוויר במהירות, אבל לא באמת מכאיבה או פוצעת.

״שקט, זנזונת. אני אעשה איתך מה שמתחשק לי״ אתה עונה ומחדיר את קוביית הקרח הנוטפת עמוק לתוך הכוס שלי בתנועה מהירה וחדה.

אני צווחת מהתחושה של משהו כל כך קר מוחדר לתוך הכוס החם שלי, אבל אתה משתיק אותי מהר עם נשיקה מורעבת, בועל את השפתיים שלי עם שלך ואת הפה שלי עם הלשון שלך. האצבעות שלך עדיין מחזיקות את הקובייה בתוך הכוס שלי ואתה מזיז אותה קדימה ואחורה בלי רחמים בזמן שאני נאנחת לתוך הפה שלך. אתה ממשיך לזיין אותי עם קוביית הקרח עד שהיא נמסה לגמרי בתוך הכוס שלי, ואז אתה שולף את האצבעות שלך החוצה.


לפני שאני מספיקה להגיד מילה, אתה תופס את הירכיים שלי בשתי ידיים ומפשק אותן בתנועה חדה ואגרסיבית. בין הרגע שאתה מפשק את הרגליים שלי לבין זה שבו אתה חודר אליי עמוק וחזק עוברות בדיוק שתי שניות. אני גונחת חזק אבל אתה לא נותן לי זמן לנשום לפני שאתה מתחיל לזיין אותי חזק, האגן שלך נחבט בשלי שוב ושוב ואת הרעש בטח כל השכונה שומעת. לא עוברות יותר מכמה דקות לפני שאתה מרים את הרגליים שלי למעלה ומקפל אותי לשתיים, ככה שכל המשקל שלך עליי בזמן שאתה ממשיך לזיין אותי חזק בלי רחמים. אני מניחה שאתה מרחם על השמיעה של השכנים, כי אחרי כמה דקות של אנחות וגניחות רועשות במיוחד מכיווני, אתה עוצר ומתרחק ממני.

"לא, אל תפסיק, בבקשה!" אני מתחננת בדחיפות.

אתה לא טורח בכלל לענות לי, מושך והופך אותי ככה שאני עומדת על 6, ואז חודר אלי שוב מיידית בתנועה אגרסיבית, רגל אחת מעל הישבן שלי. אני שוכחת שאמרתי משהו בכלל כי אתה מזיין אותי עמוק וחזק והדבר היחיד שאני מצליחה לעשות זה חצי לגנוח חצי ליבב את השם שלך וכמה אתה טוב.

״אוהבת את הזין שלי, אה זונה?״ אתה אומר ונותן לי ספאנק עסיסי.

אני גונחת בלי שליטה ״כןןן!! אתה כל כל טוב!! אל תפסיק, תן לי אותו עוד!! בבקשה! בבקשה!״ ומנסה להניע את האגן שלי בקצב איתך.

״מה את?״ אתה שואל תוך כדי שאתה ממשיך לדפוק אותי כמו כלבה מיוחמת.

״הזונה שלך״ אני עונה בקול שקט.

״לא שמעתי!!״ אתה אומר בקול רם ונותן לי עוד ספאנק חסר רחמים.

אני גונחת כמו כוכבת פורנו ״אני הזונה הפרטית שלך!  אני הכלבה שלך! בבקשה!! בבקשה תזיין אותי עוד״.

״כלבה טובה״ אתה אומר ושולף את הזין שלך מתוך הכוס שלי.


״לא, בבקשה!!״ אני כמעט בוכה, אבל אני שומעת אותך זז ומחליק מתחתיי, ככה שאני שוכבת מעלייך, ואז אתה תופס את הישבן שלי ומוריד אותי למטה על הזין שלך. אני נאנחת כשאני מרגישה אותך חודר אליי שוב.

״תגמירי אותי, כלבה״ אתה מצווה ומתחיל לשחק עם הפטמות שלי.

בלי להתווכח אני מתחילה לרכב עלייך חזק ומהר, תוך כדי שאני גונחת שוב ושוב.

האצבעות שלך ממשיכות למשוך ולצבוט את הפטמות שלי, בזמן שאני ממשיכה לזיין את עצמי בשבילך ולכווץ את שרירי הכוס שלי כדי לעשות לך טוב יותר.

״מהר יותר, זונה״ אתה מצווה עליי ואני מצייתת. אני רואה לפי המבט על הפנים שלך שאתה קרוב.

האגן שלי מתחכך על שלך בלי להפסיק ואתה משחרר כמה גניחות חזקות, בזמן שאני מרגישה איך אתה מתפוצץ בתוכי. אני גונחת מהתחושה וממשיכה לדהור עלייך, אבל לא עוברות יותר מכמה שניות עד שאני גונחת את הגמירה שלי בקולי קולות...


נתראה בחדר המיטות,

Puttanesca ;)

נכתב על ידי , 26/7/2014 15:02  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הרפתקאות - חלק ב'


אני עוצר בתחנה והיא באה לקראתי, עולה לרכב. מיד אני מבין על מה היא דיברה בטלפון. כמו שהיא לבושה, כנראה שגם אני הייתי עוצר לנסות לעזור לה במשהו....

מיד כשהיא חוגרת והרכב מתחיל לנוע, אני שולח יד לחפון את מה ששייך לי, בלי שאלות מיותרות. כל המטרה של הלבוש הזה היא לאפשר לי גישה נוחה בכל מצב.

היא נאנחת. ״אז מה סבא...? מוצא חן בעיניך?״ בתור תשובה אני תופס את אחת הפטמות שלה וצובט בלי רחמים, מחלץ ממנה אנחה יותר חזקה הפעם. כשהיא נשענת אחורה אני מכניס יד בין הרגלים שלה, מרגיש את החום שפועם שם, מבהיר לי שהיא רק חיכתה לרגע שאני אשים עליה יד.

במפגשים שלנו יש פעמים שאני אוהב למתוח את הזמן עד שאני משתמש בה ויש פעמים שאני רוצה אותה כאן ועכשיו. בימים האחרונים כל השיחות של תכנון היום הזה השאירו אותי רעב במיוחד והלבוש הזנותי שהיא לבשה במיוחד בשבילי רק הגביר את המצב.

3 דקות אחר כך אנחנו נכנסים לחניה של תחנת דלק שכבר ביקרנו בעבר. כמה שזה נשמע ומרגיש סליזי, יש פעמים שזו בדיוק התחושה שאנחנו מחפשים - פרוע, מלוכלך, אבל אמיתי וחי.

היא נכנסת לפני ושולחת לי הודעה כשהיא מוכנה. אני נכנס אחריה לשירותים. בשניה שהדלת ננעלת היא נלחצת אלי לנשיקה עמוקה בזמן שאני משחרר את השדיים שלה מהבגד הרפוי ומרגיש את הפטמות הזקורות כנגד החזה שלי. אני לא מבזבז זמן ופותח את החגורה. היא יודעת מה התפקיד שלה ויורדת לברכיים. הזין שלי כבר קשה לגמרי כשהיא מכניסה אותו לגרון בתנועה חלקה אחת. הרבה אימונים היא עברה אצלי עד שהגענו למצב הזה ואני נהנה מהתחושה של ההתאמה המושלמת בין עומק הגרון שלה לזין שלי.

הראש שלה עולה ויורד כשאני שם עליה יד, מכוון את העומק ואת הקצב. התמונה הזו מהפנטת אותי כל פעם מחדש. לראות את השפתיים האדומות האלה סביבו, כשהוא בוהק מהרוק שלה, נכנס ויוצא, כל פעם קצת יותר עמוק עד שהיא נאבקת לקצת אויר. בסוף אני משחרר את המטען שהצטבר בכל הימים האחרונים ישר לתוך הפה שלה והיא לא מאבדת אף טיפה. כמו זנזונת טובה, היא פותחת את הפה להראות לי כמה הוא מלא לפני שהיא בולעת את הכל בחיוך. מדהימה... ;)


בחזרה לרכב, אנחנו נוסעים למקום שתכננתי לנו להמשך המשחק. לצערי למרות התפאורה המושלמת, המקום גדוש באנשים בצורה מפתיעה ואנחנו נאלצים להמשיך לתוכנית ב׳. גם שם מתברר שלא פשוט למצוא מקום שקט וריק מאנשים באמצע היום אבל בסוף דווקא היא מאתרת את הנקודה המושלמת.

היא רק חיכתה לזה. נשענת על הקיר בפיסוק, מסתכלת אחורה אלי ומחכה...

היות והיא בלי תחתונים כמו שדרשתי ממנה, כל מה שצריך הוא להסיט טיפה את המכנס והפתח שלה נגיש לי. כשאני מתחיל לחדור אליה היא נאנחת ואני חושש שאנשים ישמעו. אני שם את היד על הפה שלה ״שקט זונה! את תזדייני בשקט!״ המילים שלי הן כמו מילות קסמים ואני מרגיש אותה רועדת מתענוג כשהיא גונחת חלושות אל כף היד שלי. אני מגביר את הקצב, חודר אליה יותר ויותר חזק. בועל אותה כמו שהיא ביקשה והרוויחה ביושר.

היום חם ושנינו מתנשמים ומזיעים. החולצה שלי נראית כאילו שמישהו שפך עלי דלי מים. בלי הודעה מוקדמת אני שם אצבע על הפתח האחורי שלה ומתחיל ללחוץ פנימה. היללות שלה מגיעות מיד בתערובת של הפתעה, חרמנות ואני מניח שקצת כאב. אני יוצא ממנה ופוקד עליה לא לזוז. היא נשארת באותה תנוחה. מפוסקת, נשענת על הקיר, יודעת מה בא עכשיו...

אחרי שאני מסכך את שנינו כמו שצריך, אני מניח את הכיפה על הפתח שלה ולוחץ פנימה. היללות שלה שוב מתגברות אבל הפעם כבר לא מעניין אותי מי שומע בזמן שאני מזיין את התחת של הבחורה המטריפה הזו. עוד ועוד פנימה. לאט אבל בטוח, אני לא עוצר עד שכולו בפנים. בזמן שאני נותן לה רגע להתרגל, אני מעסה את הדגדגן שלה, מרגיש איך מגיעות התכווצויות העונג כשאני מתחיל לנוע בתוכה. בהתחלה לאט ואז מגביר את הקצב, נכנס ויוצא ממנה, כשבשלב הזה אני לגמרי מנצל את הישבן שלה ומשתמש בה לצרכי. הגניחות שלי והיללות שלה מהדהדות במבנה הקטן שאנחנו נמצאים בו ובטח נשמעות מרחוק בזמן שאני גומר בפעם השניה ולא האחרונה להיום...




 

נתראה בחדר המיטות.... ;)

סניור בורגר

נכתב על ידי , 6/7/2014 00:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

Google: 




קוראים אותי
2,570
הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSenior Burger alla Puttanesca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Senior Burger alla Puttanesca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)