לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Senior Burger alla Puttanesca


הבלוג מתאר את מעלליהם של פוטאנסקה וסניור ברגר. ומכיל תיאורים גרפיים מיניים המתאימים לגילאי 18 ומעלה בלבד! ילדים - החוצה! קישטה!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

יום הולדת


יום הולדת זה תמיד תירוץ לצאת מהשגרה ולעשות משהו קצת שונה. יום ההולדת שלי השנה לא נבדל מזה.


בדרך כלל אני מכתיב לה את הכל מראש: מה ללבוש, לאן לבוא, מה להכין בתיק. הפעם נתתי לה יד חופשית להפתיע אותי. היא כבר מכירה אותי מספיק טוב לדעת מה אני אוהב ועדיין חיכיתי לראות מה בדיוק יש לה בראש.

החלטנו שניפגש אצלה ונמשיך משם בלי הרבה תוכניות מפורטות. רק כמה רעיונות כלליים וספה אחת שמחכה לנו אי-שם…


כשפתחתי את הדלת הבנתי מה ההפתעה שחיכתה לי. הילדה לבושה בדיוק לטעמי: זונה מבפנים וזונה מבחוץ - שמלת מיני עם מחשוף עמוק, גרבוני רשת ועקבים שיצאו מפורנו גרמני של שנות ה- 70' וכמובן - בלי הלבשה תחתונה. על כל זה, היא קשורה בסרט. "אתה מוזמן לפתוח את המתנה שלך…" היא אומרת לי בחיוך מזמין.

שתי שניות אחר כך היא על הברכיים, השפתיים שלה עוטפות את כיפת הזין שלי כשהיא מסתכלת אלי ישר לתוך העיניים ומתחילה לקחת אותו לגרון שלה. "פאק ילדה… קחי אותו עמוק…" היא ממשיכה בתנועה, ואני מרגיש את הקיר שם בפנים כשהיא מתאמצת להראות לי כמה היא השתפרה. אני שם יד על הראש שלה, חופן את השיער ומתחיל להכתיב את הקצב. חודר כל פעם קצת יותר עמוק, נותן לה מדי פעם לקחת קצת אוויר לפני שאני מאתגר את הגרון שלה שוב.

מהר מאוד הכלי שלי מתכסה ברוק שלה. אני נהנה לראות אותו מבהיק, נכנס ויוצא בין השפתיים האלה שאם הייתי רואה אותן ברחוב - לא הייתי מאמין שהן מסוגלות לתת כל כך הרבה תענוג. היות והיום יום הולדת - אנחנו לא הולכים לשחק הרבה בחינוך של הילדה, אם כי זה משהו ששנינו מאוד אוהבים. היום יש לי תוכניות אחרות.

אני מקים אותה מהרצפה ולוקח אותה אחרי לספה בסלון. כשאני לוקח קונדום ליד ומתיישב, העיניים שלה נדלקות. אם יש דבר שהילדה הזו אוהבת, זה לגרום לי לגמור כשהיא רוכבת עלי ואני יודע שהיא הולכת לעבוד קשה ולתת בדקות הקרובות כל מה שהיא יכולה. כשאני מוכן היא ממקמת את עצמה מעלי ויורדת. עוצמת עיניים וגונחת בהנאה כשהיא לוקחת אותו לתוכה עד שהיא יושבת עלי ומתחילה לעלות ולרדת. בהתחלה לאט אבל מהר מאוד היא נכנסת לקצב, רוכבת עלי ומניעה את האגן לכל הכיוונים בכשרון טבעי. באותו זמן אני חופן את החזה שלה, מכניס פטמה לפה, מלקק ומוצץ בכוח, בזמן שאני צובט וממולל את השניה בין האצבעות, מה שמגביר את הגניחות שלה וגורם לה לרכב עלי בקצב מטורף. אני מרגיש את המיצים שלה זורמים עלי ומרטיבים אותי בזמן שאני דוחק את האגן שלי מולה כדי לחדור אליה עמוק ובעוצמה, אפילו טיפה עמוק מדי אבל בשלב הזה זה כבר לא מעניין אותי. אני מתרכז בתחושות ובזרמים שעולים מהזין שלי, מאבד תחושת זמן כשאני מרגיש שאני מתקרב לפיצוץ. בסוף כשזה מגיע, אני יכול רק להניח שגם השכנים שומעים את הגניחות של שנינו בזמן שאני יורה מנה ועוד מנה של זרע, מתרוקן בתוכה…


על הטיול ועל מה שעשינו אחר-כך - בפוסטים הבאים.


נתראה בחדר המיטות, ;)

סניור בורגר




נכתב על ידי , 31/8/2014 13:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

Google: 




קוראים אותי
2,570
הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSenior Burger alla Puttanesca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Senior Burger alla Puttanesca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)