לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...והבלוגרית הזאת היא אני.

ברוכים הבאים לפינה הקטנה והאישית שלי ברשת. כאן תמצאו מחשבות שלי, רגשות, דברים שעוברים עלי בחיי, או סתם שטויות של הרגע. כרגע אני חיילת שכזאת, ומידי פעם אני אפילו מעדכנת, אז שווה לעקוב. קריאה מהנה.

כינוי: 

בת: 35

ICQ: 106136565 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

22.


XXII


"לדעת שאתה מחכה למשהו, אבל לא לדעת למה בדיוק. להבין, באיחור, שאין למה לחכות. כבר הגעת." – יאיר לפיד, "להיות בן 22", 7 ימים של השבוע.

 

השנה לא כל כך התחשק לי לחגוג יום הולדת. גם שנה שעברה לא התחשק, ברגע האחרון הצטרפתי למשהו שכבר היה מאורגן, ובסוף היה כיף. שנה שעברה לא התאים לי להיות בת 21. השנה, 22 נשמע כל כך גדול.

21 זה... זה חיילת משוחררת. זה להיות עוד קצת מבולבלת, וזה בסדר, את בת 21, הרגע השתחררת. עכשיו ימלאו לי 22. זה כבר אישה כזאתי, מבוגרת, שכבר צריכים להיות לה מין חיים כאלה, מסודרים, או לפחות שהולכים לאנשהו.

 

יש תכנית, מאסטר-פלאן. אני רוצה לעבוד עוד, ואז לטייל הרבה. אבל גם אלה רק תירוצים, רק תכניות שמסתירות את העובדה שאין לי תכניות, אני לא יודעת לאן החיים שלי מתקדמים ומה אני רוצה לעשות בחיי, אז לנדוד בעולם נשמע לא רע.

כל החיים שלי תמיד רציתי להיות "גדולה", להתבגר, להתקדם, להגיע. אפשר איכשהו להגיד שעכשיו אני כבר פה, אני גדולה, בת 22 עוד שנייה, אבל אין כאן שום מהות או משמעות. כשאני מסתכלת במראה יש שם אישה, כבר לא ילדה קטנה או טינאייג'רית מבולבלת, ולפעמים זה קצת מרגיש כמו תחפושת. עוד איפושהו מנסה להיאחז בילדות, כי אני עוד צעירה, אני לא צריכה למצוא מקצוע וללמוד ולהתמסד ולהקים בית בישראל, אני יכולה לעשות כיף, לחיות את החיים שלי, כמו ילדה שמשחקת בחצר בחופש הגדול. כל התיכון חיכיתי שהוא ייגמר וזה יגיע, בצבא חיכיתי שאשתחרר וזה יגיע, ועכשיו אני רק רוצה להישאר צעירה וחופשייה.

 

"Life is what happens to you while you're busy making other plans" – ג'ון לנון.

 

אני חושבת שהחיים האמיתיים כבר כאן. כשהייתי בצבא יכולתי לומר לעצמי שאלה לא החיים האמיתיים, זה צה"ל, והכל יתחיל כשאשתחרר. עכשיו אני כבר פה, ורק מנסה למצוא יעדים חדשים לשאוף אליהם, משהו חדש שיעכב אותי ויגרום לי להרגיש שאני חותרת לאנשהו, שעכשיו זו סתם השהייה עד שהדבר האמיתי יגיע. כי מה אני כבר יכולה להגיד לעצמי, שזה-זה הדבר האמיתי ואין לי מושג מה לעשות עם זה?

אז אני לא קונפורמיסטית, אני לא אמצא סתם משהו גנרי ללמוד כדי לבזבז עוד 3 שנים בציפייה לסוף ואז אעבוד ואעשה ילדים ואמות. אני כן רוצה לחיות את החיים כמו שאני אומרת שאני רואה אותם, אבל לא עכשיו. כשאגדל.

נכתב על ידי , 31/5/2010 00:11   בקטגוריות פלספנות טורדנית  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחשבות גדולות. מדי, בעצם.


 

8.3.2005, בסביבות 11 בלילה.

 

בתקופה האחרונה תוקפות אותי מחשבות מוכרות, שלא ייחודיות רק לי. כל מיני מחשבות של "למה?".

שורות אלה נכתבות בזמן התכוננות למבחן בתיאטרון. נתעלם לרגע מכך שהחומר משעמם, שיותר מ-50% ממנו אני צריכה ללמוד לבד, ושבכלליות אני לא באמת מאמינה שהמבנה הפיזי של התיאטרון האליזבטני יעזור לי להיות שחקנית טובה יותר, ונחשוב- למה בעצם אני מתכוננת למבחן הזה? התשובה ברורה, כדי להצליח במבחן, להצליח בבגרות, לקבל תעודת בגרות טובה ואז לעשות מה שאני רוצה עם החיים שלי וללמוד מה שאני רוצה בעתיד. הבעיה שלי כרגע היא שסימני השאלה שלי לא נפסקים בשלב הזה.

 

אני מסתכלת על החיים שלי כמו שהם עכשיו- יש ימים, כמו יום שני למשל, שאני חוזרת מביצפר מאוחר יחסית, מרגישה תשושה ונחה עד שכבר חשוך בחוץ, ואז מעבירה את זמני בכמה מעשים ופעילויות. יש ימים נדירים יותר, כמו יום שלישי למשל, שאני בקושי לומדת, חוזרת הביתה, אוכלת משהו, ואת שאר היום מעבירה בכל מיני מעשים ופעילויות.  אני מנסה להעסיק את עצמי בכל מיני דברים מיוחדים כמו התופים, לאחרונה המחזמר (אפילו שאין כ"כ הרבה חזרות), הופעות ומסיבות בסופי שבוע, וכו'. אבל למה בעצם לטרוח?

 

למה לי לקום כל בוקר לביצפר? למה לי לפעול לפי הנורמות, תיכון- צבא- אוניברסיטה- חיים, ולעשות את הכל? למה אני כאן בכלל? בשביל מה אני צריכה את כל זה? מה המשמעות שעומדת מאחורי הכל, הסיבה שאני כאן? הרבה סימני שאלה מבלבלים וכמעט אפס תשובות. יש לי את כל תיאוריית החיים שגיבשתי לעצמי מצד אחד, תיאוריות שאומרות לי להפיק את הטוב ביותר מהזמן הלא מוגדר הזה שניתן לי. מצד שני אני מסתכלת על עצמי מהצד, רואה אותי מעבירה את הימים, עושה מה שצריך ולומדת וחיה, ואני רוצה יותר מזה. אני רוצה לצאת מהמצב היבש הזה של החיים הנורמליים ולהגיע למשהו שירגיש אמיתי, רוצה לחיות באמת, מה שאנשים לא ממש עושים, אבל רואה ויודעת שזה לא קורה ולא יקרה, רואה ויודעת שאני לא אגיע למשהו "אמיתי" בחיים האלה.

 

אני יודעת שסימני השאלה האלה לא מיוחדים לי. הם באים כל כמה זמן, ואני תמיד משתיקה אותם בסופו של דבר כי אין באמת מה לתהות עליהם. יש שאלות שאני לא הולכת למצוא תשובה אליהן, וגם אם אני אמצא אני יודעת שאני לא אקלוט ואבין אותה במצבי. אז זה בטח גם מה שיקרה עכשיו, אני אסיים לכתוב את זה, אדפיס מחר, אעשה את המבחן, אעשה בגרויות, אשרת באיזה משהו בצבא, ואז בטח אלמד משהו ואמצא עבודה, בלי למצוא מטרה או תשובה. אני אומרת לעצמי תמיד שלא אהיה כזאת, שאני אעשה משהו עם החיים שלי, שאחרי העינוי שהוא התיכון אני אמצא משהו מועיל למדינה ובעיקר לעצמי לעשות בצבא, ואחיה את החיים הבוגרים שלי באמת ולא סתם בשגרתיות כמו כולם, אבל אני לא באמת יודעת איך לעשות את זה.

 

כבר מאוחר ונשאר לי כל כך הרבה חומר, שלא נדבר על זה שלא עשיתי ש"ב במתמ' למחר ולמחרתיים ויש לי המון (לא היה לי זמן). יום שישי יש מבחן בספרות, מה שיעסיק אותי ביום חמישי. יש גם משהו באזרחות אבל זה ייקח לי דקה בארך. אני צריכה להשיג שמלה אדומה לחלוטין ונורמלית לפורים. לפחות השיער שלי נראה יחסית נורמלי. אני גם צריכה לשלוח קבלות לעמותה לחתולי רחוב, נראה אם אני באמת אקבל החזרים. או בכלל אעז לשלוח את כל הקבלות האלה. אני מעסיקה את עצמי, חיה אפשר לומר, מתאמצת לא לחשוב על סימני שאלה.

נכתב על ידי , 9/3/2005 17:35   בקטגוריות פלספנות טורדנית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



5,000
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפייה ורודה-שחורה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פייה ורודה-שחורה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)