לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...והבלוגרית הזאת היא אני.

ברוכים הבאים לפינה הקטנה והאישית שלי ברשת. כאן תמצאו מחשבות שלי, רגשות, דברים שעוברים עלי בחיי, או סתם שטויות של הרגע. כרגע אני חיילת שכזאת, ומידי פעם אני אפילו מעדכנת, אז שווה לעקוב. קריאה מהנה.

כינוי: 

בת: 35

ICQ: 106136565 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

22.


XXII


"לדעת שאתה מחכה למשהו, אבל לא לדעת למה בדיוק. להבין, באיחור, שאין למה לחכות. כבר הגעת." – יאיר לפיד, "להיות בן 22", 7 ימים של השבוע.

 

השנה לא כל כך התחשק לי לחגוג יום הולדת. גם שנה שעברה לא התחשק, ברגע האחרון הצטרפתי למשהו שכבר היה מאורגן, ובסוף היה כיף. שנה שעברה לא התאים לי להיות בת 21. השנה, 22 נשמע כל כך גדול.

21 זה... זה חיילת משוחררת. זה להיות עוד קצת מבולבלת, וזה בסדר, את בת 21, הרגע השתחררת. עכשיו ימלאו לי 22. זה כבר אישה כזאתי, מבוגרת, שכבר צריכים להיות לה מין חיים כאלה, מסודרים, או לפחות שהולכים לאנשהו.

 

יש תכנית, מאסטר-פלאן. אני רוצה לעבוד עוד, ואז לטייל הרבה. אבל גם אלה רק תירוצים, רק תכניות שמסתירות את העובדה שאין לי תכניות, אני לא יודעת לאן החיים שלי מתקדמים ומה אני רוצה לעשות בחיי, אז לנדוד בעולם נשמע לא רע.

כל החיים שלי תמיד רציתי להיות "גדולה", להתבגר, להתקדם, להגיע. אפשר איכשהו להגיד שעכשיו אני כבר פה, אני גדולה, בת 22 עוד שנייה, אבל אין כאן שום מהות או משמעות. כשאני מסתכלת במראה יש שם אישה, כבר לא ילדה קטנה או טינאייג'רית מבולבלת, ולפעמים זה קצת מרגיש כמו תחפושת. עוד איפושהו מנסה להיאחז בילדות, כי אני עוד צעירה, אני לא צריכה למצוא מקצוע וללמוד ולהתמסד ולהקים בית בישראל, אני יכולה לעשות כיף, לחיות את החיים שלי, כמו ילדה שמשחקת בחצר בחופש הגדול. כל התיכון חיכיתי שהוא ייגמר וזה יגיע, בצבא חיכיתי שאשתחרר וזה יגיע, ועכשיו אני רק רוצה להישאר צעירה וחופשייה.

 

"Life is what happens to you while you're busy making other plans" – ג'ון לנון.

 

אני חושבת שהחיים האמיתיים כבר כאן. כשהייתי בצבא יכולתי לומר לעצמי שאלה לא החיים האמיתיים, זה צה"ל, והכל יתחיל כשאשתחרר. עכשיו אני כבר פה, ורק מנסה למצוא יעדים חדשים לשאוף אליהם, משהו חדש שיעכב אותי ויגרום לי להרגיש שאני חותרת לאנשהו, שעכשיו זו סתם השהייה עד שהדבר האמיתי יגיע. כי מה אני כבר יכולה להגיד לעצמי, שזה-זה הדבר האמיתי ואין לי מושג מה לעשות עם זה?

אז אני לא קונפורמיסטית, אני לא אמצא סתם משהו גנרי ללמוד כדי לבזבז עוד 3 שנים בציפייה לסוף ואז אעבוד ואעשה ילדים ואמות. אני כן רוצה לחיות את החיים כמו שאני אומרת שאני רואה אותם, אבל לא עכשיו. כשאגדל.

נכתב על ידי , 31/5/2010 00:11   בקטגוריות פלספנות טורדנית  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,000
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפייה ורודה-שחורה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פייה ורודה-שחורה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)