לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אל תשאו את שמו של עמוס עוז לשוא


     מצאתי בפייסבוק שיתוף של מאמר ישן* המאמר מצטט דברים דבורים על אופנם, בתבונה ובניתוח מעמיק של הגורמים המשפיעים בשכונתנו המרוטה - מצוטטים מפי עמוס עוז. הדברים התאימו לזמנם, שיכנעו רבים וסחפו אותי אל התקוה

   אלא שמאז השתנתה התמונה והתהפכה, גורמים אכזריים שלא צפינו להם היו למציאות חדשה אכזרית רעה ומסוכנת יותר ויותר לדורשי השלום. גם לדוחקי וממקשי השלום היא אינה מוסיפה אך לצערי הם לא מבינים זאת.

     ההיגיון התבוני מהם והלאה נימוקים זרים משפיעים על שיקול דעתם. אולי אפילו של בעלי עניין שטרם ירדנו לעומקו?

     הבנתי שעמוס עוז הבין זאת. בספר "הבשורה על פי יהודה" הוא שם בפי הגיבורים דברים שאפשר להקיש מהם את ההתפכחות שלו. הוא מעתיק את הסיטואציה לסיטואציה אחרת, משנה את שמות הגיבורים, מעתיק את את האירועים לבמה שונה אך הקורא הנבון רואה את ההיקש, את החרטה ואפילו התייסרות.

    הייתי אם כן מצפה שבעלי העניין המצטטים מאמרים ישנים יחוסו על התבונה שלנו, יכירו באינטליגנציה שלנו, שאיננו רוצים בפוליטיקת היען ושיפסיקו לצטט סיסמאות שפג תוקפן. שלא ינצלו את האבל שלנו ניצול ציני וישאו את שמו של עמוס עוז לשוא.

 

-

 

* https://www.davar1.co.il/166895/?utm_source=fb&utm_medium=166895&utm_campaign=d1&fbclid=IwAR3sbyU15w9CbGIgAD6accIAfCxMZOPxkmV7cXLkJFg9uM-yfOZKWYyZre4

 

 

נכתב על ידי , 30/12/2018 13:09   בקטגוריות אקטואליה, סיפרותי, ביקורת, אינטרנט, שומר נפשו, ציניות, פורום ישראבלוג, מנהיגות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תוכנית אחרונה


   הבוקר , אחרי חדשות שבע שודרה ברשת א' התוכנית האחרונה בסדרה 'בית הורי' מהלך כה ציני ועצוב לידמים אלה

   לתוכנית הזו הזמינה אעיה אדמוני , המגישה והעורכת את אחיותיה והן שיחזרו את תולדות משפחתן מסלובקיה דרך העליה מנמל רומני בים השחור דרך הדרדנלים לישראל . הן סיפרו את סיפור שמות המשפחה מ - רוט ל - אדמוני , כיצד החתונה היהודית של הסבא רבא לא נרשמה ע"י השלטונות ולכן נרשמו על שם. משפחת האם , על האבא שאולץ לעלות לישראל בגלל מחלתו , תרופה שרשם הרב והוכיחה את עצמה . על בתי אונגרין , חברון . . .

   על המשפחה שהצטרפה , לא הסתדרה כאן וצזרו לאירופה לשמד .

   עולם הולך ונעלם . . .

   תוכנית כ כ חשובה נמחקת , כך מתיתרים תולדות העם הזה 


   הייתכן ?


"ויש כאלה שלוקחים

מונופול על החכמה

ויודעים יותר טוב ממני

ויודעים יותר טוב ממך

מה טוב בשבילי

 מה טוב בשבילך . . . "              

                               עוזי חיטמן                        

   מתוך השיר " גם אני נולדתי בארץ הזאת "

נכתב על ידי , 28/4/2017 10:38   בקטגוריות יהדות, מדינת פרטאץ', מה טעון תיקון במדינה שלי, מנהיגות, נושא חם, עצב עמוק, פורום ישראבלוג, פקידות אטומה, צדק חברתי, צדק פואטי, ציניות, רדיו וטלוויזיה, שכרנו יצא בהפסדנו, תולדות ארץ ישראל, אקטואליה, ביקורת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עובדות במסווה של שנאה עיוורת ( כואבות, גלויות וגם סמויות )


   ראש הממשלה לא זקוק להגנה שלי, במכתב להלן שהבאתי אותו במלואו כפי שמצאתי באתר*  לא מצאתי שום הסתה, עוד סיסמה של השמאל שאני ממש, אבל ממש מתביישת בה ובו אלא דברים ענייניים שנוגעים למעלת הכתבה בשידור, לדברים ענייניים עונים עיניינית סעיף אחר סעיף ולא מנסים לשכנע את המשוכנעים או כפי שעושים נציגים מן השמאל,  'לעצבןאת המתחרים להעיר בהם אלימות ולומר אחר כך אמרנו לכם. זוהי ההסתה במסווה בסיפור הזה

   מי שזקוק להגנה הוא השמאל ( ראה תגובות לדוגמא בתחתית המכתב ) ומנהיגיו שמביישים אותי ואת האזרחים הבלתי מזוהים שרוצים לראות ולשמוע ויכוח עינייני ואינטלינטי ובמקום זאת מקבלים כתבות רכילות, חצאי עובדות, וכשזוכים לתגובה עיניינית, במקום להתאמת ולהתעמת איתה הם זועקים את זעקת הקוזק הנגזל

   לדוגמא המשפט האחרון במכתב אומר ככה :  "תכניתה של דיין הערב מדגימה היטב מדוע שוק התקשורת חייב לעבור רפורמה. ראש הממשלה נחוש לפתוח גם שוק זה לתחרות שתוסיף לגיוון וריבוי דעות, לצד שידור ציבורי ממלכתי ויעיל. כך הוא יעשה – גם אם אילנה דיין תמשיך את תשדירי התעמולה שלה נגדו פעמיים בשבוע"

   אני לא מוצאת כאן שום הסתה אלא עובדות שניתן או לא ניתן להפריכן. וקריאה לריבוי קולות, המכתב עינייני, ולא מצאתי בו דופי, אבל אשמח אם מישהו יסביר לי עניינית ויצביע על הלקויות אבל בתגובות למטה מצאתי גם מצאתי דופי, הן מרובות סיסמאות כמו 'דמוקרטיה' 'הסתה' 'לפעול להחלפתו' 'קגב'שנאה' חופש העיתונות', אם זו לא הסתה איני יודעת הסתה מה היא

   אני מתביישת בתגובות האוטומטיות האלה. שלא לומר בשנאה העיוורת, ובזילזול בציבור בוחרים גדול ומגוון, אני כועסת שזנחתי את סדר יומי ואת תוכניותי ומצאתי את עצמי מתקוממת עד חוסר יכולת להבליג. לגבי הוא ושלוחיו אני מתנגדת ל'הוא' אבל שלוחיו באמת מביישים את הימין, אלה כגון לוין, מירי, וביטון

 

   הזרמים האמיתיים מתחת לכל המלל הזה הוא הויכוח הסמוי לגבי רשות השידור שאשמח אם תמשיך להתקיים, היא מעולה, וכבר כתבתי רבות על כך, מה יש לכל הנ"ל והלעיל ולתאגיד ? מי זקוק לתאגיד ולחיסול ערוצי הרדיו הממלכתי ? אולי לערוצים המתחרים יש ויש כי לחיקו של השידור הציבורי כפי שהוא משודר כיום לעילא ולעילא, נמלטים המאוכזבים הרבים הנסים משדידורי הג'אנק פוד' שמאכילים אותנו המסחריים ?


המכתב :


"מעניין אם אילנה דיין, שמתיימרת להיות אבירת חופש הביטוי, תביא את תגובתנו במלואה, ללא צנזורה:
הגיע הזמן להסיר את המסכה מעל פניה של אילנה דיין, שהוכיחה פעם נוספת שאין לה אפילו טיפת יושרה מקצועית. אילנה דיין היא בין המובילים של העליהום המתוזמר נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנועד להפיל את ממשלת הימין ולהביא להקמתה של ממשלת שמאל.
דיין לא מסתירה את כוונותיה. רק לפני שבועיים הכריזה מלחמה נגד ראש הממשלה בכינוס בנושא התאגיד, כשאמרה: "אנחנו חייבים לנהל את המאבק הזה כמו שלא ניהלנו אף מאבק אף פעם". אמרה וכעת עושה. התכנית שלה הערב אינה אלא תשדיר תעמולה פוליטי נגד ראש הממשלה ורעייתו שכולו מיחזור של רכילות מסולפת ושקרים מרושעים.
איבתה של דיין לראש הממשלה ידועה, כמו גם דעתה על בוחריו. כשראיינה את נשיא ארה"ב ברק אובמה, היא אמרה: "רוב הציבור בישראל בחר בנתניהו לתפקיד – זה חלק מהבעיה!". כלומר, לאילנה דיין יש בעיה לא רק עם ראש הממשלה נתניהו אלא גם עם העם...
איצטלת ה"עיתונאית" של דיין היא בעיקר מסווה לתעמולה פוליטית. בראיון לארי שביט ב"הארץ" ב-2010 אמרה דיין על אהוד אולמרט, בזמן שנחשד בשחיתות חמורה: "יכול להיות שהפסדנו ראש ממשלה מצוין ... זאת אפשרות סבירה למחול על שחיתויות ... שאלת האתרוג היא בעיניי שאלה מורכבת".
זה לא כזה מורכב: אצל דיין ראש ממשלה מימין מקבל הכפשה מתמשכת – כפי שאנו שוב רואים בשידור התעמולה הנוכחי, וראש ממשלה משמאל מקבל איתרוג מלא. ב-2012 שוב התגייסה דיין לעזרת אולמרט. בזמן שהתנהלו נגדו משפטים על שחיתות, העניקה לו דיין ראיון מחבק. בתנועת "אומ"ץ – אזרחים למען מנהל תקין" נדהמו וכינו את התכנית "משדר שירות לטובת אהוד אולמרט".
אילנה דיין היא אשת שמאל קיצוני. להתיישבות היהודית ביהודה ושומרון מתייחסת דיין כאל "גזל קרקעות". בעיתון "הארץ" הקיצוני היא מוצאת "מקור גדול של נחמה" ושל "שפיות".
גם כאן דיין לא רק אומרת אלא גם עושה. היא השתתפה באירועים לגיוס כספים לטובת "הקרן החדשה", ובשנת 2008 אף קיבלה מהקרן האנטי-ציונית "אות הוקרה" מיוחד. את כספי הפרס תרמה דיין לעמותת השמאל הקיצוני "איתך – משפטניות למען צדק חברתי", ארגון שהוציא דיבה על חיילי צה"ל בפני ועדת גולדסטון.
רדיפת חיילים איננה דבר זר לאילנה דיין. בשנת 2004 העלילה דיין על קצין קרבי, סרן ר', שהוציא להורג ילדה פלסטינית. סרן ר' זוכה מכל אשמה בבית-הדין הצבאי. בית-המשפט המחוזי קבע שהדיווח של דיין "עיוות את האמת", ובית-המשפט העליון אישר שבכתבה יש "לשון הרע".
לאחרונה קיימה דיין ראיון מתחנף עם אבו מאזן. במקום לאתגר אותו עם אמירתו המסיתה והמזעזעת: "אני מברך על כל טיפת דם שנשפכת בירושלים", היא בחרה להתרפס בפניו בנושא אלאור אזריה. בזמן שמשפטו של החייל מתנהל ועומדת לו חזקת החפות, אמרה דיין לאבו מאזן: "אני התביישתי כשראיתי את הסרטון הזה והזדעזעתי והוטרדתי ... התביישתי עוד יותר כשקראתי את הסקרים, וראיתי שכל כך הרבה ישראלים תומכים בחייל הזה". שוב אנו רואים שלאילנה דיין יש בעיה עם העם.
אחרי ששידרה דיין בפעם היחידה (!) תכנית על נזקי ארגוני השמאל הקיצוני, שהתבססה על תחקיר של ארגון "עד כאן", היא מיהרה להתנצל ולהגן על השמאל הקיצוני: "האנשים האלה עושים עבודת קודש ... היה צריך לתת יותר דגש למה שארגוני זכויות אדם עושים למען בעיקר הפלסטינים בדרום הר חברון, שזה מה שעזרא נאווי הקדיש לו את חייו".
עזרא נאווי, אותו מהללת דיין, הוא מי שהתפאר בכך שהסגיר פלסטינים לידי הרשות הפלסטינית – למעצר ובמקרים מסויימים אף למוות – כשכל "חטאם" היה שמכרו קרקעות לידי יהודים. אגב, את החלק השני של תחקיר "עד כאן" על ארגוני השמאל הקיצוני דיין כבר לא שידרה.
הציבור הרחב איבד כבר מזמן כל אמון בגופי תקשורת מרכזיים שהתירו כל רסן בתעמולה שלהם נגד ראש הממשלה וממשלת הליכוד. התכנית של דיין הערב מוכיחה שהציבור צודק. לא פלא שרבים וטובים סירבו להתראיין לה. הם יודעים שהמשחק מכור, ושבמקרה הטוב ישתמשו בהם כעלי תאנה בתכנית שכל מטרתה הכפשה ורצח אופי.
הערב בחרה דיין להשמיץ שוב גם את שרה נתניהו, שבאופן חסר-תקדים ממשיכה גם כרעיית ראש ממשלה בעבודתה הרגילה כפסיכולוגית ילדים בשירות הציבורי, ובנוסף פועלת ללא לאות למען ניצולי שואה, חיילים בודדים, נשים מוכות, ילדים חולי סרטן, משפחות שכולות ונפגעי פעולות טרור. מובן שכל זה לא יזכה לתכנית מיוחדת של דיין, שיורדת לשפל המדרגה בניסיון לפגוע בראש הממשלה באמצעות השתלחות בבני משפחתו.
תכניתה של דיין הערב מדגימה היטב מדוע שוק התקשורת חייב לעבור רפורמה. ראש הממשלה נחוש לפתוח גם שוק זה לתחרות שתוסיף לגיוון וריבוי דעות, לצד שידור ציבורי ממלכתי ויעיל. כך הוא יעשה – גם אם אילנה דיין תמשיך את תשדירי התעמולה שלה נגדו פעמיים בשבוע.




 הודעת המחנה הציוני לתגובת ההסתה המסוכנת של נתניהו:


"תגובת רוה"מ על התחקיר של אילנה דיין הערב הינם דברי הסתה לכל דבר, שעלולים ליפול על אוזניים קשובות ולהביא לפגיעה בנפש של עיתונאית שעושה את עבודתה.

בהדרגה מידרדרת ישראל למדינת קגב שבה השלטונות פועלים לפגיעה בפעילותם של שומרי הסף בתקשורת ובמערכת המשפט

סוגיית ההסתה והשנאה אינה נושא לתומכי ימין או שמאל. זו סכנה ממשית להמשך חופש הביטוי לתומכי ימין ותומכי שמאל".

ח"כ ציפי לבני: תגובת ראש הממשלה לדיין מעידה לא פחות מהתחקיר מי עומד בראש ממשלת ישראל. אסור לשתוק מול הסימון, ההסתה והרדיפה - אלא לפעול במשותף להחלפתו ולהצלת הדמוקרטיה בישראל. זה המאבק שהתחלנו בכיכר בשבת - ואנחנו חייבים להמשיך בו.

ח"כ עפר שלח, יו"ר סיעת יש עתיד: "ראש ממשלה מסית ואובססיבי. ככה זה לא יכול להימשך".

"התגובה הארוכה כאורך הגלות של ראש הממשלה לתכניתה של אילנה דיין הערב כבר לא שייכת לעולם ההסתה, הסכסוך והפילוג בו משכשך בנימין נתניהו כבר זמן רב. כמו יחסו של נתניהו לסוגיית התאגיד, כמו התגובות שלו לכל ביקורת, אנחנו מדברים על משהו מתחום בריאות הנפש.

אין דבר שמאיים עלינו יותר מפילוג, אובדן ערכים ורוחות רעות מבפנים. בעת האחרונה נתניהו מלבה את כל אלה ללא מעצורים, באובססיביות בלתי נתפסת. הוא ושלוחיו המזדמנים תוקפים את קציני צה״ל וראשי זרועות הביטחון, את שופטי בית המשפט העליון, וכמובן את התקשורת שנואת נפשובמקום לאחד ולחזק את הערכים המשותפים, הוא מסית ומדיח. כשם שהניח לראשי השב״כ והמוסד לחכות בעוד הוא עורך הצגה לעיתונאים, כך הוא מזניח את ניהול המדינה ועוסק בחיבור תגובות של מאות מילים לתכנית תקשורתית.

יש בליכוד ובממשלה אנשים אחראים ונבונים, שבאו לעבוד. גם הם יודעים: ככה לא מנהלים מדינה ולא מובילים חברה. זו לא בושה לאילנה דיין, אלא לכולנו".

 




 





 


 

מקרא יש איסור מפורש על שנאת הזולת, ביחד עם איסור על נקמה ונטירה: 


"לֹא תִשְׂנָא אֶת אָחִיךָ בִּלְבָבֶךָ,

הוֹכֵחַ תּוֹכִיחַ אֶת עֲמִיתֶךָ,

וְלֹא תִשָּׂא עָלָיו חֵטְא


(ויקראי"טי"ז).

 

 


 

שנאה זה לחלשים
בשביל לנצח את האויב עדיף לא לשנוא אותו.
שנאה מעוותת תהליכי חשיבה,
מטשטשת את התמונה הגדולה
ומובילה להחלטות רגשיות מוטעות

 


 

נכתב על ידי , 8/11/2016 12:50   בקטגוריות אקטואליה, אינטרנט, אהבה ויחסים, תקוה חדשה, ריאליטי, רדיו וטלוויזיה, פורום ישראבלוג, עם אחד, נושא חם, מניעת אלימות, מנהיגות, מה טעון תיקון במדינה שלי, מדינת פרטאץ', כעס, כמה רוע אפשר לבלוע, חירות ללא הפקרות, ציניות  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ד"ר פרנקנשטיין הוא מיסטר הייד


 

   בגלל תחושת ההלם שאני שרויה בה, ספק אם הייתי מסוגלת להעלות כאן הדברים הבאים אילמלא ראיתי את הפוסט של פוליטיקלי קוראת הבוקר בפייסבוק


   אתחיל מהסוף, אתמול התברר לי אצל מומחה פלסטיקה במרכז הרפואי של הכללית בעירי שאינני זקוקה לניתוח כריתת נחיר + החלמה, + שיחזור. בקיצור ניצלתי מעיוות הפנים שלי.

   מנהל מחלקת אישפוז יום של הכירורגיה הפלסטית באיזור מגורי החליט שאיזו בלוטונת קטנה אפילו בלתי מזיקה אסתטית על הנחיר זקוקה לכריתה ושלח אותי לניתוח. כשמחיתי כי פני יעוותו ענה לי לאקונית שייעשה לי שיחזורהוא הזמין אותי לביקורת אחרי ניתוחון BCC שעשה מומחה של מחלקתו, אפילו שמקובל שהמנתח הוא המבקר.

   הייתה לי תחושה לא טובה, מצד אחד נלחצתי נורא, הוא הרי פרופסור, ומצד שני הפרופסור הפרטי האמון עלי אמר לי בזמנו : “ זה כלום "

כשהוזמנתי לניתוחון אחר, ביקשתי מהמומחה נקרא לו לצורך הפוסט ד"ר גנד, שייעשה לי בהזדמנות זו ביופסיה לבלוטונת כי יש לי תחושה שאולי זה כלום

   בפגישה הראשונה הזכורה לטוב עם ד"ר גנד הוא אמר: ”מה את חוששת, ה BCC הוא סגולה לחיים ארוכים, אמרתי לו, באמת, אימי בת 94 ושנים מטפלת בזה.

   זה מחשיפה מוגזמת לשמש עד גיל 40 הוא אמר, וכששאלתי אותו אם כדאי לעשות פילינג ובאותה הזדמנות יגוהצו פני, הוא אמר שפילינג לא יעזור כאן, ושאם אני רוצה פנים מגוהצות אצטרך לפתוח העור בקודקוד ולנפח... ףףףף ווווו …....

שמחה וטובת לב יצאתי משם בתחושה שאני יכולה לסמוך על הד"ר הזה בעינים עצומות, ולא לבזבז כספים על ניתוחונים פרטיים, וכך אכן היה לאורך שנתיים, עד עכשיו

 

   הוא הסיר את הכמעט כלום הזה, מסר לביופסיה, ובארבעה למאי הוזמנתי לקבל התוצאה, הוזמנתי לפרופסור במקום למנתח, והוא הראה לי 4 תוצאות, סימן אחת בעיגול ואמר :”הנה, את זקוקה לניתוח ושיחזור" אמרתי שאני מתעקשת שזה ייעשה על ידי ד"ר גנד והוא אמר: ”אני אוהב שפציינטים שלנו נאמנים למנתח"

   פניתי למזכירות אבל בעמל רב השגתי את המנתח הנ"ל שרציתי

   כשהיגיע יום הניתוח, קיבלתי רגליים קרות, הן אימי נפטרה לא מזמן, וייבדל לחיים ארוכים נכד צריך להיוולד ובת שנייה להינשא, נפשית לא יכולתי לגשת לניתוח, לא רציתי סבתא מעוותת לנכדי, ולא אמא מעוותת בחתונה. לא סיפרתי לילדי, והתעניתי לי ביני לבין עצמי. חודשים

   בדרך נס שיני החלו לפתע לזמר, התקשרתי למחלקה ואמרתי שאני זקוקה לדחיה בגלל טיפולי שיניים, התווכחו איתי מרות, אבל 'ויתרו' לי והניתוח נדחה לשבוע מהיום.

   נחתי לי על זרי הדפנה המפוקפקים, שאלתי את רופא השיניים  לדעתו, אמר שהוא לא מומחה אבל הוא לא רואה כלום

   

   עם רוח גבית זו פניתי לפרופ הפרטי האמון עלי לייעוץ נוסף, הוא אמר – אין לך כלום, פני לייעוץ נוסף במחלקהואני, למזלי פניתי דוקא למומחה ליד ביתי, גם קרוב, וגם מבית חולים אחר,

   ביום א בבוקר כולי חרדה התייצבתי אצלו, טרם סיפרתי לו על תעוקתי הנפשית והוא יעיל שכמותו, כבר הוציא תדפיס, של 4 הביופסיות שלמעלה ואמר אין לך כלום, הכל תקין, תתקשרי למחלקה לבטל הביקורת והניתוח

   שאלתי: “ איזה אינטרס יש למנהל מחלקה לעוות לי את הפנים " ? לא זכיתי לתשובה, גם לא ציפיתי, הוא שולח אותי לבית חולים אחר לבדיקות לראות אם אני מתאימה לחיסון נגד BCC שמונע 50% מההופעות שלהם

   אני חושבת שלא אלך יותר לביה"ח שאמנם טופלתי בו כשנתיים בצורה מ ו ש ל מ ת ע"י ד"ר גדן, עם כל הכאב הכרוך בדבר, אצטרך למצוא לי רופא אחר, שאוכל לסמוך עליו בעיניים עצומות, ובמקרה הגרוע – אלך לפרטי. עדיף שייכאב בכיס ולא בלב

   אינני יכולה להפסיק לתהות מה גרם לפרופסור שאקרא לו מעכשיו פרנקנשטיין, לשקר לי ככה. לזמן אותי לניתוח שיעוות את פני ללא ביופסיה תומכת דיאגנוזה, ולסמן בעיגול ביופסיה תקינה כלא תקינה.

   עודני תוהה האין פלסטיקאי בוחר את מקצועו מתוך אידיאולוגיה לשפר חזות של בני אדם ? והשקר הזה, אני כבר חוששת לחזור לשם שמא יינוקם בי, ויעוותו לי תוצאות של ביופסיות עתידיות. לא סומכת עליו יותר

ברררררר

זהירות פרנקנשטיין

 



רופא השיניים שלי 

 


 

   פוליטיקלי קוראת  18 October at 19:00 

 

 

קשת קורם:

אלימות רפואית, קווים לדמותה: נשים מחכות יותר במיון, הבעות כאב או מצוקה פיזית נתקלים בלעג, הקטנה ואף בחוסר תגובה מצד הצוות הרפואי
עוד ועוד כתבות ומחקרים חושפים את המתרחש בבתי החולים. בחדרי הניתוח שם רופאים ומתמחים חשפו לאחרונה את התקיפות המיניות והיחס האלים כלפי נשים מורדמות, בחדרי הלידה שם נשים מכל העולם חושפות את האלימות המופעלת כלפיהן וכעת בחדרי המיון שם נשים מקבלות טיפול מפלה וקלוקל אשר משפיע על מצבן הרפואי. המקרים האלו מובילים לכך שנשים שנפגעו מהמערכת הרפואית ...

See More

 

 


 

 

נכתב על ידי , 20/10/2015 10:40   בקטגוריות אזרחית קטנה, זעקה, חירות ללא הפקרות, כמה רוע אפשר לבלוע, מה טעון תיקון במדינה שלי, ניסים, עייפות, עצב עמוק, פורום ישראבלוג, ציניות, ביקורת, שחרור קיטור, שומר נפשו  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין לי רגע דל או סקנדל או עוד סקנדל


 

   אתמול השכם, שוב יצאתי לקרב, זאת אומרת למה שהיה פעם רחוב המיועד להולכי רגל, יצאתי ברוח תקיפה מתוך ההחלטה שלשבת בבית ולהכניס את עצמי לעוצר יזיק לי יותר. כשפגשתי ברחוב לא הספקתי לחשוש מפני אויב לא נודע המאיים עלי לטבחני, כי מיד הייתי צריכה להישמר על נפשי מפני רוכב האופנים שחלף לו סמוך אלי באיוושה. נצמדתי לחלונות הראווה ולאורך הקו הזה הלכתי, מידי שניה עוד הבזק של רוכב/ת ועוד ועוד, שבחוצפתם הרבה הם מקפידים לרכוב עם קסדה.

   זה התמיה אותי, האם הם שומרים על ראשם, חשבתי, אולי מקפידים על קלה כבחמורה שכן גם אוכלי חזיר צריכים לצום ביומכיפורים ?

   החוצפה לתמרן בין הולכי הרגל כאילו היו יתדות סלאלום. שמא אחבוש גם אני קסדה עלתה הגיג בראשי, שכן אני מסתכנת כאן כמו מול סכינאי, זה אינו חומל על היותי חסרת הגנה ובלתי חמושה וגם האחר לא

    יחידות מיוחדות יס"מ וכאלה צריך שיהיו מוזעקות לכל רוכב כאילו היה סכינאי. לא פחות. לשניהם אותה אמת מוסר ושניהם מהווים אותו גורם סיכון. צריך לראות בשביל להאמין, רוכב אופנים חלף ברווח המדרכה הצר שבין תחנת האוטובוס לבין הכביש, נס על בסיס קבוע שטרם נפגע אדם שבתומו עלול היה לקום מהספסל באותה השניה

   בשלוות מה מצאתי את עצמי בתוך האוטובוס, בכוונה ישבתי רחוק מהנהג שלא אשמע חלילה דברי הבל שמושמעים עכשיו על בסיס קבוע כדי להסביר את המצב. אחרי ששמעתי כמה מהם, החלטתי ביני לביני לא עוד. שהם אינם מדברים אלי, שאינני מבינה למה אנשים בכלל אומרים אותם. עדיף כבר לשמוע מוסיקה.

   אבל אז נקלע לתודעתי שלא ברצוני קולה של אילנה דיין מראיינת משורר מוסלמי, ממנה ציפיתי וקוויתי לא לשמוע את אותה ההתרפסויות של אנשי תקשורת בפני ערבים נאורים, ( כן יש כאלה והם הרוב ) אבל כששואלים אותם מה דעתם על הסכינאות הם מסרבים להוקיע, כי יש סיבות,ותודה שבאתם, והמראיין 'מבין' אותם כי הם אמורים לחשוש לומר את שבליבם, ואני מאסתי לבחור בתשובה המתאימה לי כי זאת שרציתי לשמוע לא נאמרה ... 

   בקיצור מאילנה דיין ציפיתי ליותר ולכן הטיתי אוזןאבל היא בהתרפסות פתאום אומרת "אשאל אחרת, מה היית אומר לו לבחור שאתה יודע כי הוא יוצא לפגע בנערה עם תלתלים ג'נג'ים ועינים כחולות" ( כך מהזיכרון, אותן מילים נאמרו אבל איני בטוחה בסדר אמירתם )

    הזעם שהציף אותי לא לא איפשר לי לשמוע את התשובה. גם לא רציתי. אנשי תקשורת ומסבירים מסוימים עברו כבר מזמן את הקו בין מקצועם שהוא הדיווח, ולא די שהם מביעים דיעה כשאיש לא ביקש אותה, הם מנצלים את הבמה שניתנה להם לצורך אחר לגמרי, הם הפכו למתרפסים, משתטים ואפילו מזיקים.






רופאי איכילוב נגד אופניים חשמליים על המדרכות

 

נכתב על ידי , 16/10/2015 12:06   בקטגוריות אזרחית קטנה, איפה טעינו, באסה, חינוך, חירות ללא הפקרות, חתול השמירה של העיתונות, מדינת פרטאץ', מניעת אלימות, עייפות, פורום ישראבלוג, ציניות, אקטואליה, ביקורת  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)