לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם


"ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם" הוא ערוץ טלוויזיה ישראלי, משדר חינם, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע וכולל מגוון רחב של תוכניות - אקטואליה, לימוד, אירוח, משפחה, בידור, ילדים ועוד - המבוססות כולן על הרעיונות המרכזיים בחכמת הקבלה ומיועדות לצופים בכל טווח הגילאים.

Avatarכינוי:  "ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם"

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כנס כולנו יחד עולמי - העולם מתחבר לישראל




 

 
ב-25 ביולי העולם מתחבר לישראל. כנס "כולנו יחד" עולמי - 52 מדינות, עשרות אלפי אנשים וחיבור חובק עולם !

 

 

לפרטים נוספים ולהרשמה >>

 

אודות ערבי "כולנו יחד" >>

 

לצפייה באירועים מיוחדים בארץ ובעולם >>

 

ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם >>

 

 

 

נכתב על ידי "ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם" , 10/7/2010 21:35   בקטגוריות אהבה, אוניברסיטה, אירועים, אירועים מיוחדים, אמנים, בידור, בית קבלה לעם, בני ברוך, בעל הסולם, הופעות, החיים, הפעלות, הצגות, הרב ד"ר מיכאל לייטמן, הרב יהודה אשלג, הרב לייטמן, הרב מיכאל לייטמן, הרצאות, התפתחות אישית ורוחנית, התפתחות, ז'בוטינסקי, חברים, חגיגות, טלוויזיה, יחסים, כולנו יחד, להקות, לייטמן, לימודים, מוזיקאים, מוזיקה, מוסיקה, מופע, מופעים, מפורסמים, משמעות, משמעות החיים, מתחברים לטוב, עם ישראל, ערבי כולנו יחד, ערוץ 66, ערוץ הקבלה, ערוץ קבלה לעם, פתח תקווה, קבלה, קבלה לעם, רוחניות, רוחניות והחיים, שמחה,  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבוע הספר - זה קורא !


 

ספר הוא גילוי !

באלפי השנים האחרונות, נהוג היה בעם ישראל ללמד כל ילד קרוא וכתוב, ואף זכינו לכינוי "עם הספר". גם היום, בעידן המחשב, אין תחליף לחוויית הקריאה האינטימית שספר מספק. דבר זה הופך את שבוע הספר למאורע מיוחד מאוד בלוח השנה שלנו. שבוע הספר מספק לכל אדם את ההזדמנות למצוא את הספר שמדבר אליו, להתעמק בו ולהתחבר לתכניו.

 

בשנים האחרונות, ניתן למצוא בשבוע הספר גם דוכנים ובהם ספרי קבלה אותנטיים. עד לא מזמן, הייתה החכמה נסתרת מהקהל הרחב, והייתה נחלתם של יחידי סגולה מעטים, אשר היו עוסקים בה בחדרי חדרים. אך בימינו, הגיע זמנה להתגלות ברבים, כפי שכותב על כך הרב יהודה אשלג, בעל הסולם: "שמח אני שנבראתי בדור כזה, כשכבר מותר לפרסם את חכמת האמת".

 

בדורנו, כל אדם יכול לקחת אל ידיו ספר קבלה ולקרוא אותו. לכן, בשבוע הספר הקרוב תוכלו לפגוש אותנו בדוכני "קבלה לעם" ולהיחשף למגוון ספרי קבלה המתאימים לכל אדם ולכל גיל.

 

 

לעיון ב"שבוע הספר - זה קורא !" >>

 

לעיון ב"מבצעי שבוע הספר" >>

 

ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם >>

 

 

נכתב על ידי "ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם" , 28/5/2010 12:03   בקטגוריות שבוע הספר, אירועים, אירועים מיוחדים, בית קבלה לעם, בני ברוך, הרב ד"ר מיכאל לייטמן, הרב לייטמן, הרב מיכאל לייטמן, התפתחות אישית ורוחנית, חינוך, חינוך ומשפחה, חכמת הקבלה, טלוויזיה, לייטמן, מקובלים כותבים, משמעות החיים, משמעות, מתחברים לטוב, ספרות, ספרים, ערוץ 66, ערוץ הקבלה, ערוץ קבלה לעם, קבלה, קבלה לעם, רוחניות, רוחניות והחיים, תוכניות טלויזיה, אופטימי, אקטואליה, עם ישראל, עם הספר, הרב יהודה אשלג, בעל הסולם, ספרי קבלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברוח החג - המשמעות הרוחנית של הפסח


    

 

מהו החופש לו זכינו ביציאת מצרים, האם אנו באמת חופשיים היום, מה מייצג כוח "פרעה" בפנימיות האדם, והאם הצלחנו להשתחרר מהעבדות ? הרב ד"ר מיכאל לייטמן בשיחה על המשמעות הרוחנית של חג הפסח, סיפורי ההגדה,עבדות וחירות.

נכתב על ידי "ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם" , 29/3/2010 10:22   בקטגוריות בני ברוך, הרב לייטמן, הרב מיכאל לייטמן, התפתחות אישית ורוחנית, ז'בוטינסקי, חג הפסח, חגי ישראל, חגים ומועדים, חכמת הקבלה, טלוויזיה, יציאת מצרים, לייטמן, מכות מצרים, משמעות החיים, מתחברים לטוב, סמיון וינוקור, עם ישראל, ערוץ 66, ערוץ הקבלה, ערוץ קבלה לעם, פסח, פתח תקווה, קבלה, קבלה לעם, רוחניות, רוחניות והחיים, תוכניות טלויזיה, אופטימי, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צפו באירוע החודש !


  

 

 
צפו באירוע המרגש "כולנו יחד - יוצאים ממצרים" שנערך אתמול ,24.3.10 ,בגני התערוכה בתל אביב.
 
 
 
נכתב על ידי "ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם" , 25/3/2010 15:06   בקטגוריות אירועים, אירועים מיוחדים, ארקדי דוכין, בידור, בית קבלה לעם, בני ברוך, גני התערוכה, הדור האחרון, הופעה של ארקדי דוכין, הופעות, הזהר, הזוהר, החיים, הרב לייטמן, הרב מיכאל לייטמן, הרצאות, התפתחות אישית ורוחנית, התפתחות, זוהר לעם, חג הפסח, חגים, חגים ומועדים, חכמת הקבלה, טלוויזיה, יציאת מצרים, להקת הדור האחרון, מוזיקאים, מוזיקה, מוסיקה, מפורסמים, משמעות, משמעות החיים, מתחברים לטוב, ספר הזהר, ספר הזוהר, ערוץ 66, עם ישראל, ערוץ הקבלה, ערוץ קבלה לעם, פתח תקווה, קבלה, קבלה לעם, רוחניות, רוחניות והחיים, שירים, שמחה, תוכניות טלויזיה, אהבה ויחסים, א  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האם יש חוקיות שאני לא מכיר ?


 

 

לצפייה בקליפ - האם יש חוקיות שאני לא מכיר?    

 

 

מהי משמעות החיים ?

 

מי מאיתנו לא שאל את עצמו, ולו פעם בחייו, מהי משמעות החיים, מה הסיבה לייסורים הרבים שעוברים עלינו, לשם מה קיים הטבע ומהי תכלית ההתפתחות שלנו?

 

מבין כל היצורים המוכרים לנו בטבע, האדם הוא היצור המפותח ביותר, אבל דווקא הוא זה ששואל את עצמו את השאלה הנצחית העולה וניצבת מולו שוב ושוב בכל דור ודור: מהי תכלית קיומה של המציאות? לא מדובר רק בשאלה לשם מה קיימים היקום, היצורים החיים ובני האדם, אלא גם בשאלה האישית ביותר: בשביל מה אני חי?

 

במשך מאות שנים ניסו גדולי המוחות לגלות את מטרת קיומו של האדם, אך לא מצאו תשובה. אם כך, יתכן שפענוח השאלה אולי איננו בתחום יכולתו של המדע.האם יתכן שעל האדם להשתמש בכלים שונים בכדי לפענח את חידת הקיום? האם יתכן שהכלים המדעיים הינם מוגבלים ואינם מתאימים לסוג מחקר זה?

 

מהו אותו חוש שישי ?

 

אנו קולטים את המציאות באמצעות חמשת החושים שלנו: ראיה, שמיעה, טעם, ריח ומישוש. אילוּ היו לנו חושים אחרים, היה העולם הסובב אותנו מורגש בנו אחרת. ידוע שכלבים "רואים" את העולם באמצעות חוש הריח, ולדבורים הוא נראה כמחולק למיליארדי תאים.מכאן, שמתוך כל מה שקיים סביבנו אנחנו קולטים באמצעות החושים שלנו רק חלק קטן מאוד, ובטווח מוגבל מאד.

 

האם זה אפשרי שנרגיש את כל מה שמסביבנו? האם יתכן ששם חבוי סוד הקיום שלנו והמפתח לשליטה בגורלנו? אם השערתנו נכונה, הרי שחסר לנו חוש נוסף המסוגל לחוש גם את ְמה שאינו מורגש בחמשת החושים.

 

השיטה שנמסרה לאנושות לגילוי החוש הזה נקראת "חכמת הקבלה".

 

בפתחו של שלב חדש

 

כבר לפני אלפיים שנה, צפו מחברי ספר הזוהר את השלב הזה, שבו יתחילו בני האדם לשאול שאלות, ולנסות להבין האם קיים משהו נוסף, מעבר למה שיש לעולם הזה להציע. אז, ורק אז, הם כתבו, תתגלה הקבלה ברבים, כדי למלא את הצורך הזה.

 

גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה.

 

כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

 

נכתב על ידי "ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם" , 12/9/2009 09:16   בקטגוריות אדם, בית קבלה לעם, בני ברוך, הזהר, הזוהר, החיים, הרב לייטמן, הרב מיכאל לייטמן, התפתחות, התפתחות אישית ורוחנית, ז'בוטינסקי, חינוך, חינוך ומשפחה, חכמת הקבלה, טלוויזיה, להיות אדם, לייטמן, מכות טבע, מקובלים, משמעות החיים, משמעות, משפחה, מתחברים לטוב, ספר הזהר, ספר הזוהר, עם ישראל, עידן חדש, ערוץ 66, פתח תקווה, קבלה, קבלה לעם, רוחניות, רוחניות והחיים, תוכניות טלויזיה, תוכניות ילדים, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, חוקים, חוקי טבע, טבע, הטבע, מי אני?, חושים, החוש השישי, חוקיות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתרון אנושי למשבר הכלכלי


 

 

שלמה מעוז, הכלכלן הראשי של בית ההשקעות "אקסלנס נשואה", אביהו סופר והרב לייטמן, ממשיכים לדון על המשבר העולמי ; האם המשבר הכלכלי עלול להביא למלחמת עולם שלישית, או שאנו מצויים בפתחו של עידן חדש, הדדי ואנושי יותר ? מהו תפקידו הייחודי של עם ישראל בזמן המשבר ?

 

לצפייה בתכנית "אפקט הפרפר - פתרון אנושי למשבר הכלכלי"

 

לצפייה בתכניות "אפקט הפרפר"

 

לכתבה "אבטלה – המכה ה -11"

נכתב על ידי "ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם" , 16/8/2009 22:20   בקטגוריות כלכלנים, אביהו סופר, בני ברוך, הרב לייטמן, חינוך, חינוך ומשפחה, חכמת הקבלה, טלוויזיה, כלכלה, לייטמן, מערכת יחסים, מפורסמים, מתחברים לטוב, סמיון וינוקור, ערוץ 66, קבלה, קבלה לעם, רוחניות, רוחניות והחיים, תוכניות טלויזיה, אינטרנט, אקטואליה, אופטימי, אהבה ויחסים, עבודה, הרב מיכאל לייטמן, כלכלה, כלכלה ועסקים, אפקט הפרפר, משבר, משבר כלכלי, מלחמת עולם, עידן חדש, עם ישראל, ישראל, אבטלה, מכות מצרים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל"ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם" אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על "ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם" ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)