לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם


"ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם" הוא ערוץ טלוויזיה ישראלי, משדר חינם, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע וכולל מגוון רחב של תוכניות - אקטואליה, לימוד, אירוח, משפחה, בידור, ילדים ועוד - המבוססות כולן על הרעיונות המרכזיים בחכמת הקבלה ומיועדות לצופים בכל טווח הגילאים.

Avatarכינוי:  "ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם"
מין: זכר
תמונה

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
"ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם" - אודות


"ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם" הוא ערוץ טלוויזיה ישראלי,משדר חינם, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע וכולל מגוון רחב של תוכניות - אקטואליה,לימוד, אירוח, משפחה, בידור, ילדים ועוד - המבוססות כולן על הרעיונות המרכזיים בחכמת הקבלה ומיועדות לצופים בכל טווח הגילאים. כל התוכניות מופקות ומשודרות מאולפני הטלוויזיה של "קבלה לעם", באפיק 66 באמצעות הטלוויזיה ב - YES וב - HOT ודרך אתר האינטרנט של "קבלה לעם".


מבין תוכניות הערוץ :

  • "אפקט הפרפר" - תוכנית אקטואליה, הדנה באירועים חדשותיים מרכזיים, מנקודת מבט קבלית. במסגרת התוכנית, מתנהל דיון על הסיבות לאירועים, התוצאות הנוכחיות, ומוצגות הצעות מעשיות לפתרונות אפשריים ממספר זוויות. בין משתתפי התוכנית ניתן למצוא את הרב ד"ר מיכאל לייטמן, אביהו סופר - מנהל תוכן "קבלה לעם", רונן אביגדור - מנכ"ל חברת מנורה מבטחים, ד"ר אדם רויטר - מנכ"ל חברת "חיסונים פיננסים", זלמן שובל - שגריר ישראל בארצות הברית לשעבר, פרופ' ליאו ליידרמן - הכלכלן הראשי של בנק הפועלים ועוד.
  • "פרשת השבוע" עם גיל קופטש והרב לייטמן - הסטיריקן והמחזאי גיל קופטש, משוחח עם הרב ד"ר מיכאל לייטמן על פרשת השבוע מזוויתה של פנימיות התורה. הרב לייטמן מפרש את סיפורי התורה על-פי משמעותם הקבלית, ועונה לשאלותיו הסקרניות והחקרניות של קופטש. בתוכנית משולבים קטעים מתוך ספר הזוהר.
  • "נפגשים עם קבלה" - תוכנית אירוח בהשתתפות אישי ציבור ואנשי רוח, המשוחחים עם הרב ד"ר מיכאל לייטמן, על מגוון נושאים, כגון עולמם הפנימי, אושר, מהות החיים, זוגיות, קריירה, בחירה חופשית ועוד. בין המשתתפים: צבי ינאי מנכ"ל משרד המדע לשעבר, רוני קובן תחקירן התוכנית "עובדה", המוזיקאי פבלו רוזנברג, השחקנית יונה אליאן-קשת, הבמאי עודד קוטלר, העתידן ד"ר דוד פסיג, השף ישראל אהרוני, פרופ' אהרון בן זאב, הח"כ לשעבר שולמית אלוני, פרופ' אסא כשר, החידונאי דן חמיצר ועוד.
  • "אין כמו בבית" - מגזין לחיי משפחה. פאנל מומחים מקצועי, דן במגוון נושאים בחיי המשפחה ויחסי הורים וילדים, בשילוב טיפים מעשיים ותשובות לשאלות הצופים.
  • "שיר מהשרוול" עם ארקדי דוכין - מוזיקה: ארקדי דוכין; מילים: ילדי "קבלה לעם". ארקדי והילדים כותבים, מלחינים, מבצעים ומקליטים שיר מאפס, תוך זמן מוגבל של 30 דקות בלבד.
  • "הכיתה של מר שמלו" - תוכנית ילדים מתקדמת, בהשתתפות השחקנית רותם זיסמן. בכיתה של מר שמלו, תים, תום ותותי הסקרנים, חוקרים את המציאות, ומגלים תגליות מרעישות על עצמם ועל העולם.
  • "רגעים קטנים" - מגזין פנאי איכותי המתמקד בעולמה של האישה. טיפים לחיים טובים ומעניינים יותר, המוגשים דרך פינות של אינטרנט, תרבות, חינוך, מערכות יחסים ועוד. בהשתתפות אורחות מגוונות: אלונה דניאל, מיכל קפטה, אוולין הגואל, שרית ישי-לוי, סי היימן ועוד.
  • "אין כמו בבית"- מגזין לחיי משפחה: פאנל מומחים מקצועי משוחח על מגוון נושאים בחיי היומיום של הורים וילדים, בשילוב טיפים ותשובות לשאלות הצופים.

    ועוד ...  צפייה מהנה !

חזרה לבלוג  


הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל"ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם" אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על "ערוץ 66 - ערוץ קבלה לעם" ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)