לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DON'T FEAR THE REAPER


Lord grant me the serenity to accept the things i cannot change,the courge to change the things i can, and the wisdom to hide the bodies of the people i had to kill because they pissed me off

כינוי:  lucifer's haven

בת: 39

ICQ: 436017503 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

במילותיהם של פינק פלויד money....


האמת הקשה נחשפת לבסוף, אנוכי אדם חומרני שאוהבת קניות. האמת שאני מאשימה את החבה הקפיטליסטית שהשחיתה את מוחי התמים ולכדה אותי ברשת הבצע המרושעת שלה אבל דיון פילוסופי מעמיק בזה יגרום לי למיגרנה אז נעזוב את זה.

 

ולמ הדיון בכסף? בגלל העבודה המסכנה שלי. נכון אני מצליחה לשרוד על המשכורת מינימום הקטנה שלי ואפילו מצליחה לחסוך אבל מידי פעם אני קצת מתחרפנת אחרי הרבה חיסכון ואני מתחילה לעשות קניות על ימין ועל שמאל. אומנם נכון שחלק מהקניות הן הכרחיות כמו אוכל למשל או מתנות לאנשי יום הולדת מגוונים אבל חלק זה סתם כי בא לי על משה שראיתי. החודש יש לי חשק עז לעשות קניות ואני לא יודעת אם נוכל לשלוט בזה כי יש דברים שאני חייבת לקנות כמו מעיל נורמלי להראות איתו בציבור, מתנה לסבא ליום הולדת (שלא יגידו שאני נכדה רעה) כמו מתנה לחברה שלי פה באילת שיש לה יום הולדת וסתם עוד שטויות שפשוט נורא בא לי עליהם אבל לא חיוניים להישרדותי בעולם.

למה דנים בעבודה המסכנה שלי? אני חושבת שהזכרתי את זה בעבר אבל בכל מקרה נעשה חזרה קצרה. במוקד עובדות אני וחברה שלי את המשמרות ערב ולילה כשהאחראים שלנו עובדים מהבוקר. הייתה מישהי יותר מבוגרת שעבדה גם והייתה עושה משמרות פה ושם ואז גם היו לי משכורות עצובות יותר, לפני איזה חודשיים בערך היא מצאה עבודה במלון והפסיקה לעבוד איתנו. אז עבדנו רק אני וחברה שלי ולא הייתה בעיה חוץ מכשאחת מאיתנו רצתה לנסוע הביתה פשוט כי לא היה מי שיעבוד במקומנו. אז חודש שעברה כשהיה בלגן עם חברה שלי שכמעט לא חזרה הביתה כי לא היה מי שיעבוד אז העובדת לשעבר שלנו התנדבה לעבוד בימים האלה אחרי שפגשנו אותה במקרה ברחוב והתברר שהיא התפטרה מהעבודה שלה כי זה לא הסתדר לה. בקיצור מאז בגלל שעכשיו היא לא עובדת אז היא בקשה לעבוד מידי פעם במוקד (למרות שהיא לא אוהבת לעבוד במוקד ולא ממש רוצה) היא אמרה שהיא רוצה לעבוד משמרת או שתיים בשבוע מה שכמובן אומר שאני יצטרך לוותר על משמרת אחת לפחות שזה חבל אבל לא נורא. חברה שלי בגלל שהיא לומדת וצריכה לשלם גם על הלימודים ועוד שכ"ד וכל זה לא מוכנה לוותר על משמרות כי היא צריכה את הכסף. ואתמול במשמרת שלי ראיתי שגנבת המשמרות השאירה פתק לאחרית שלנו שהיא רוצה השבוע 3 משמרות פתאום, ואני כבר אמרתי לאחראית שלנו שאני לא מוכנה לוותר על עוד משמרות כי בסוף אני יצא בלי משכורת מינימום אפילו. אז ספרתי לחברה שלי את זה אתמול והיא התעצבנה (כמובן) וכל הזמן אמרה שהיא לא מוכנה לוותר על משמרות וכל זה ושאני לא יחשוב שהיא מגעילה כי אני זאת שבסוף תמיד מוותרת על משמרות בשבילה (כי עשיתי את זה כמה פעמים בעבר) והתחילה די להתבכיין על זה שהיא לא יכולה לעבוד בעוד עבודה כי יש לה לימודים ואין לה זמן, וגם שהיא ויתרה על עבודה של עתודה ניהולית במלון שהציעו להם בקמפוס (כי היא לומדת מלונאות ותיירות) ונשארה במוקד וכל זה.

וכמובן שהקטע הזה מעצבן גם אותי, בעיקר מעצבן אותי שאישה בת 40 מתעצלת למצוא עבודה נורמלית כדי לפרנס את עצמה וכל הזמן מתבכיית שאין לה כסף ורק חובות (מעניין למה) ושהעבודה שם קשה, הבוסית לא נחמדה, הירח כחול ולא יודעת מה עוד. כאילו אני לא מבינה את זה אני בגיל 23 מבינה שצריך לעבוד כדי לפרנס את עצמך גם אם זו לא עבודת חלומותיך כי מה לעשות צריך לחיות איכשהו. אין עבודה מושלמת בכל עבודה יש טוב ורע צריך פשוט למצוא כזאת איפה שיותר טוב מרע וגם אם את רוצה להתפטר כי העבודה חרא אז תחפשי עבודה חדשה ואחרי שתמצאי משהו תתפטרי ולא תצטרכי לחפש עבודה חודשים ובינתיים לעבוד איזה 2 משמרות עלובות שבקושי ירוויחו לך כסף של שכר דירה.

וכן גם חברה שלי מעצבנת אותי קצת, כי נכון אני יודעת שהמצב הכספי שלה לא מזהיר והיא חייה פה לבד ומפרנסת את עצמה ומשלמת על הלימודים וכל זה, אבל בסופו של דבר היא בחרה לעבודה בעבודה הזאת כי זה מסתדר לה עם הלימודים ונוח לה וכל זה טוב ויפה אבל יש עבודות אחרות שהיא הייתה יכולה למצוא (כמו שהיא אומרת כל הזמן) שהיא הייתה מרוויחה בהם יותר ולא עובדת משמרות לילה מטורפות וישנה כל היום אחרי זה. נכון שלא קל לשלב עבוה עם לימודים אבל יש מספיק אנשים שמוצאים עבודות במיוחד פה באילת בכל המלונות ועובדים וחיים בסדר. לפעמים זה נשמע כאילו שהיא נשארת בעבודה הזאת כטובה לבוסים שלנו או משהו. נכון שקשה למצוא אנשים שיסכימו לעבודה בבודה הזאת וגם לא כולם שורדים אבל אפשר למצוא ואם היא תרצה לעזוב אז הם יחפשו. כמו שהיא אומרת שהציעו לה דרך הלימודים עבודה יותר רווחית והיא לא רצתה כי היא לא ידעה אך זה יסתדר, ואני מבינה את זה אבל אבל זה שקשה לך עם הכסף ואת רוצה לעבוד יותר משמרות לא אומרת שאני צריכה לוותר בגלל שאני לא לומדת ואולי אני יכולה למצוא עבודה נוספת או עבודה אחרת לעבוד בה.

בקיצור כל הקטע הזה ממש מעצבן כי רק אני זאת שמוותרת על משמרות בסוף, אבל אם אני יגיע היום לעבודה ויראה שיש לי יומיים חופש אני יגיד לאחרית שלי שזה לא מתאים לי עם כל הכבוד לחברה ולשנייה אני לא מוכנה להדפק כי אחת רוצה יותר משמרות ואחת לא רוצה לוותר על משמרות זה לא בעיה שלי, עם כל זה שהיא חברה שלי ואיכפת לי ממנה ואני רוצה לבוא לקראתה אני לא מוכנה לחיות על פרורי לחם ומים כדי שהיא תעבוד. 

 

אז זהו אלו התיסכולים שלי להיום לגבי זה לפחות. שלא נזכיר את יס שעצבנו אותי בלילה ופתאום החליטו להפסיק לתפקד והפריעו לראות את הסוף של קרמר נגד קרמר, אני יודעת את הסוף בעיקרון אבל אני רוצה לראות את ה 20 דקות האחרונות. מה גם שניסיתי באותו זמן להקליט את המכונאי שאני רוצה לראות כבר מזמן ומראים אותו פעם ב..... וזה גם דפק את ההקלטה של זה אז עכשיו אני מורידה אותו במחשב.  אני מקווה שהם חזרו לעבוד רגיל והקליטו לי את הסרטים שרציתי היום. כי עכשיו שיש את החודש אוסקר אז יש מלא סרטים טובים לראות (סוף סוף) כאלה שלא ראיתי מעולם וסתם כאלה שלא ראיתי מלא זמן אז אני בכוננות הקלטה בעבודה. אז אחרי שנהרסה לי הצפייה בסרט אז ראיתי את ההופה של הקילרז שהקלטתי מקודם, הופעה אומנם מלפני איזה יותר משנה אחרי שיצא הדיסק הקודם שלהם אבל עדיין היה נחמד. זייפתי לי באושר עם השירים ואחרי זה נהייתי צרודה.

 

שום דבר חדש ומרגש לא קורה חוץ מהמעקב האובססיבי שלי אחרי האתר של ontour אבל על זה בפעם אחרת.

בינתיים אני הולכת לנמנם לפני העבודה.

לילה טוב  

  

נכתב על ידי lucifer's haven , 3/2/2008 19:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlucifer's haven אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lucifer's haven ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)