לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

FREEWILL


הבלוג בהקפאה. לפי שעה נמצאה עבודה, ומכאן זה רק יהיה בלוג שיהיה תזכורת לתקופה ארוכה של אבטלה, ותעמוד זמינה עד הפעם הבאה.

כינוי:  freewill

בן: 47





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2006

לפעמים המסיבה נגמרת.....נגמר הפעם במספר 940! עד השיא הבא...


מה לעשות, ניסיתי. באמת ניסיתי להיות מובטל עוד כמה שנים, אבל מה לעשות, החשבון בנק כבר לא מכבד את הצ'ק של 3.99 ש"ח שלי שאני קונה חלב בשביל ה WHITE RUSSIAN. גם, כולם כבר מסתכלים ואומרים נו....מה יהיה....אתה מובטל כבר אינסוף זמן, אולי תמצא עבודה יא בטלן!! האמת זה לא ממש הזיז לי, אבל זה תירוץ טוב לחפש עבודה, ניסיתי לא להתקבל, כמו שרק אני יודע, כמעט לכל עבודה. והנה בסוף יש כמה פרייארים שקיבלו אותי, למרות הניסיונות הרבים שלי לא להתקבל. כך, בראיון של העבודה הזו, כפי שכבר ציינתי בפוסט הקודם, קבעתי עם המראיין ביום שלישי, כשרשמתי ביומן את הפגישה ביום רביעי, כך כשהוא התקשר אלי ב 11.00 בבוקר ושאל איפה אני ביום שלישי, אמרתי לו "מה?" לא קבענו מחר?!, וואלה צודק, טוב קורה לא?!" הוא קיבל את זה בהבנה. הוא גם לימד אותי באוניברסיטה והוצאתי ציון גבוה בקורס שלו, אז זה פחות או יותר סגר את התיק. העבודה נשמעת מעניינת, עם אפשרות ללמוד רבות, לכן לקחתי את העובדה, בטח שלא בגלל הכסף, או העובדה שאני ממש רוצה לקום חמישה ימיים בשבוע בשעה 7.00. בלי שנת צהריים יותר, לפחות עד שאלמד את המערכת....

השיא נעצר, וזה לפי שעה עומד מיום ראשון ב 25/6/2006 על 940 ימים של אבטלה, מעט לימוד, מעט חלטורות והרבה , הרבה בטלה!!. אל דאגה, מי שמכיר אותי, העניין הזה של עבודה , לא ימשך זמן רב, ואני אעשה קמבק. האם אשבור את השיא, וואלה לא יודע. אולי לא אשבור את השיא,( שכבודו במקומו מונח, למרות שרציתי להגיע למספר 1000 עגול, אבל זה לא יקרה הפעם), אבל לפחות אפשר להיות בטוחים שבעוד שנה שנתיים אמצא את עצמי מובטל שוב...וזאת הבטחה. כמה זמן אשאר בעבודה הזאת? וואלה לא יודע.יכול להיות שבוע, יכול להיות שנה או שנתיים. בוא נראה אם אשרוד את השנה, ומשם נמשיך.

בכל אופן היה סבבה ברוב 940 הימים הללו, האמת כול הימים היו סבבה, חוץ מהימים בהם הבנק זיין לי את השכל, נתראה באבטלה הבאה. כאן FREEWILL חותם להתראות עד מכתבי הפיטורין. תענוג!

נכתב על ידי freewill , 23/6/2006 11:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



772
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreewill אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freewill ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)