לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2022

כשהתקשורת מגוייסת + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


 

אני מתחיל היום בספירה לאחור עד ל 19.4.2022 עת אציין 15 שנה לפתיחת הבלוג. זו תהא "נקודת החלטה" עבורי לגבי המשך הכתיבה כאן, כלומר יש אפשרות שאפסיק אז לכתוב (בתכל'ס 15 שנים של התעלמות מבנות זוג כמו שאני מחפש... זה לא כיף), אבל אני שומר לעצמי את זכות ההחלטה אם להמשיך או לא לכתוב כאן בבוא העת. עוד 82 יום למועד הנ"ל.


אפתח בכך שאני בעד התקשורת. אני לא מאלה שאכנה אותה למשל "תשקורת"... לתקשורת תפקיד מכריע בקיום החברה. קצת כמו "מערכת עצבים" שמעבירה מידע בין חלקי הגוף או מדינה באנלוגיה. יחד עם זאת, זה לא אומר שהיא לא טועה לפעמים או שהיא חסינה מביקורת.

 

אתייחס כאן לכמה מקרים שקצת צרמו לי. אפתח ברחוק יותר בזמן: כשרק התחילה מחאת האוהלים בשד' רוטשילד ב2011, היה אתר חדשות ידוע ששם את הידיעה בראש הדף הראשי שלו, גם כשהיו שם כמה אוהלים בודדים ולפני שזה סחף אחריו ציבור רחב. הידיעה ממש לא ירדה מהאתר הנ"ל, גם כשהיו ידיעות הרבה יותר חשובות. בנוסף, לא זכור לי שמחאות דומות של חסרי דיור במקומות אחרים שגרו באוהלים זכו להתייחסות כזו או בכלל.

 

לאחרונה היה באתר חדשות אחר ידוע סיפור על הטרדה מינית לכאורה שהמעורבים הם אנשים מוכרים. גם שם הידיעה היתה בראש הדף הראשי ולא זזה משם ימים לא מעטים, למרות שהיו בזמן הנ"ל ידיעות שהן בוודאות יותר חשובות.

 

אינני ממעיט בחשיבות המחאה ההיא וגם, להבדיל, בעניין ההטרדה המינית לכאורה, אבל היתה לי תחושה בשני המקרים שמישהו/י/הם/ן מנסים/ות "לדחוף בכח" איזה סיפור. זה לא נראה לי דיווח לגמרי אובייקטיבי של אירוע.

 

אולי בגלל זה, אני מעריך את השידור הציבורי ("כאן") גם בגלל שהרמה שם (של הכתבים/ות וכד') היא לתחושתי מעט יותר גבוהה (אם כי לא בכל המקרים. זה היה כנראה נכון יותר בעבר), אבל בעיקר בגלל שהדיווח שם הוא, בד"כ, קודם כל ענייני.

 

בהקשר הזה אני חושב עוד שני דברים: אחד: חבל שאתר חדשות מרכזי (זה לא תואר שניתן לאתרי חדשות שוליים וכאלה יש רבים ובהתאם הרייטינג הנמוך שלהם בהשוואה למרכזיים) לא מבין שתפקידו, לעניות דעתי, הוא לא לדחוף איזה סיפור "בכוח" (מסיבות שאינני יודע מה הן) אלא לדווח כמה שניתן בצורה שקולה ואובייקטיבית שזה אומר גם לא לחזור על ידיעה מספר "בלתי סביר" של פעמים...

 

שניים: אולי היה רצוי ש"כאן" כשידור ציבורי יקימו אתר חדשות גדול, במנותק מעניין השידורים ברדיו ובTV, אתר חדשות אינטרנטי נטו שיהיה דומה במבנהו לאתרי החדשות המובילים אבל ישמור על רמה מקצועית ואובייקטיביות גבוהה ככל שניתן. במצב הקיים זה יכול להוסיף, כך נראה לי.

 

 

אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)

כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].



לילה טוב וחמים לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 28/1/2022 00:58   בקטגוריות אהבה ויחסים, אקטואליה, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)