לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2021

המפקדת + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


אפרופו הפוסט הקודם ועניני צבא, הסדרה החדשה "המפקדת" שמשודרת בימים אלה בכאן-11, הזכירה לי את שירותי הצבאי (לפני ה-מ-ו-ן שנים..). בצבא שירתתי בחיל השיריון. השנה הראשונה הוקדשה כולה לקורסים: טירונות, מקצועות (כאן נלמדים ברמה הבסיסית תפקדי אנשי הצוות בטנק (למעט המפקד): התותחן, הטען-קשר והנהג. בערך הויקיפדי הנ"ל למדתי שהיום, כך נראה, "הטירונות" כוללת גם את המקצועות(*), בתקופתי רק לשלב טרום המקצועות קראו טירונות), צמ"פ (ראשי תיבות של צוות-מחלקה-פלוגה, אימון מתקדם שרובו בשטח במסגרות הנ"ל) ואח"כ קמ"ט (קורס מפקדי טנקים). לאחר השנה העמוסה הזו, הפכתי למפקד (או מש"ק - מפקד שאינו קצין) והעברתי, כחלק מסגל הדרכה, את קורס ה'מקצועות' לעיל.

 

אמנם בסדרת הTV הנ"ל מדובר בטירונות והקורס(/ים) שאני העברתי היה שלב אחד אחרי הטירונות (*), אבל יש דימיון (אצלי כמובן היו רק בנים שלא כמו בסדרה), כי המשמעת דומה ומה שיותר רלוונטי לעניננו הוא שאחרי כשנה+ של העברת מחזורים כנ"ל, מפקד המחלקה (מ"מ, קצין) גם נפצע (כמו בסדרה (בסדרה המ"מ-ית נפצעה מתרמיל כדור שפגע לה בעין. במקרה של המ"מ שלי פציעה אחרת)) ואני כמט"ק (מפקד טנק) "ותיק" (תפקדתי אז כסמ"ח (סמל מחלקה)) מוניתי להיות מפקד המחלקה בפועל, למרות שלא הייתי קצין וכך היה במשך שני קורסים (שני "מחזורים"). זאת ועוד... אחד מהמחזורים הללו היה גם אצלי (כמו בסדרה) מחזור 'לא קל' יחסית.

 

בקורס הנ"ל, מחלקה היתה מחלקה מוגדלת (שלא כמו מחלקת טנקים תקנית שבד"כ כוללת 3 טנקים ולכן 12 איש) כלומר כ-30 חניכים ועוד כ-7 מט"קים סגל הדרכה (כמדומני: אחד סמ"ח ועוד 6 מפקדי טנקים). פתאום "ילד" בן +20, מוצא עצמו ממונה על כמעט ארבעים חיילים... אני עוד זוכר שרק כשנה+ לפני כן, כשבוע (פלוס-מינוס) אחרי שסיימתי את הקמ"ט כבר הייתי צריך לעמוד מול כ-30 חיילים, במסגרת חפיפה ולחלק להם פקודות וזה הרגיש לי לא קל בכלל (כאחד שמגדיר עצמו עם "פחד קהל").

 

בסה"כ תפקדתי בסדר (ואף זכיתי לתעודות הצטיינות על-כך). למעט משימות מיוחדות שלא הוסמכתי להן (למשל כיוון מרווח מסויים במקלע כבד 0.5 (שאם לא נעשה נכון, עלול להיות מסוכן), שרק קצין מוסמך לערוך) תפקדתי כ"קצין" לכל דבר, למשל נכחתי בישיבות מ"מים עם מפקד הפלוגה ואף הובלתי את המחלקה 'שלי' במסדר סיום הקורס (גם עם זה לא הרגשתי בנוח עם פחד הקהל הנ"ל...).

 

אני זוכר את המ"פ באחד מתדריכי המ"מ-ים בשטח מתרגז על שני המ"מים האחרים בפלוגה כשאמר להם "תלמדו ממנו איך צריך לתפקד מ"מ..." (קצת הגזים, כמובן). באתי לצבא סוג של 'חנון' ולא כבוגר תנועת נוער למשל. זה רק מראה כמה המסגרת משפיעה. הצבא ידע להפיק ממני דברים שלא באו לי בטבעיות. באיזשהי אנלוגיה (לא ממש מלאה או מוצלחת) גם זוגיות (ואינני מחפש בת-זוג דומיננטית או ש"תפקד" עלי (ממש לא!)) יכולה להוות סוג של מסגרת שיכולה להוציא מהאדם דברים וכשאין אותה, הפוטנציאל האמיתי לא ממומש, אבל זה מה שיש עבורי במציאות הישראלית כאן ועכשיו.

 

 

אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)

כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].



ערב טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 17/4/2021 17:11   בקטגוריות אהבה ויחסים, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)