לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2020

הבחירות בארה"ב ולהבדיל, שלי... + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


עדיין, נכון לדקות אלו, לא ברור מי ניצח פורמלית בבחירות בארה"ב, אבל ביידן הוא זה ש-כנראה- (עם הזהירות הראוייה ואי הבהירות נכון לרגע כתיבת שורות אלה) צפוי להיות הזוכה, אחרי שיספרו את כל, או יותר מדוייק מספיק, קולות (ואולי גם ידונו כל העירעורים/בקשות לספירות חוזרות). אני שמח שזה המצב. אינני אזרח אמריקאי, אבל אם הייתי, ברור לי שהייתי בוחר בביידן ולא בטראמפ.

 

נכון שבארצנו הקטנטונת ציבור רחב אוהד את טראמפ, הרבה בגלל שהיה לטובת ישראל בכמה נושאים, אבל טראמפ 'פישל' (לא מילה תיקנית..) ובגדול בכל נושא הקורונה. מעבר לזה, מבלי לפגוע בכבוד נשיא ארה"ב, מדובר באדם שהתגרש מספר רב של פעמים (לא תכונה חיובית לטעמי) ש"המציא" את המושג Fake news, אבל יצר כאלה בעצמו (ראו למשל עכשיו אחרי הבחירות). בקיצור לא דוגמא ומופת ליושרה, צניעות, דרך ארץ ועוד תכונות חשובות. ארה"ב היא לא ישראל, אבל נזכרתי בפסוק י"ז בפרק י"ז בספר דברים: "ולא ירבה לו נשים ולא יסור לבבו וכסף וזהב לא ירבה לו מאד"... שנכתב בקשר למי רשאי למלוך על ישראל.

 

למען האובייקטיביות, טראמפ גם עשה דברים טובים לארה"ב, למשל הוריד שם את האבטלה. הקטין הגירה לא חוקית ועוד. גם לא בטוח שביידן יהיה נשיא מושלם, אבל על-פניו נראה שהוא ישר והגון יותר מטראמפ וזה לא פחות ואולי יותר חשוב לפעמים. נאמר "צדק, צדק תרדוף" (גם בספר דברים). ליושר/צדק צריך לשאוף תמיד, גם שזה קל וגם שזה לא קל, למשל כשזה פחות מסתדר עם אינטרס כזה או אחר, לכן זה שטראמפ בעד מדינת ישראל לא 'מכשיר' אותו.

 

להבדיל אלפי הבדלות... אני מנסה להיות קצת "צדקני" ולדבר על הבחירות שלי... כוונתי לבחירות בבת-זוג. הבחורה הראשונה שיצאתי איתה (רק יצאנו, כן?) הכרתי כשהיינו שנינו בערך בגיל 17. נדלקתי על השיער הארוך-ארוך שלה (רק לצורך הבהרה, עבורי כיום זה רק בונוס, אבל לא משהו שממש חשוב לי אצל בחורה, כל עוד אין לה שיער קצר כמו של גבר... שזה ממש לא מושך אותי) והיא גם היתה מלאה ונשית, אבל דווקא לא החיצוניות גרמה לקשר לדעוך עד שהתנתק. היא היתה די חמודה והתנהגה אלי יפה, אבל הרגשתי משהו קצת "קר" או לא מספיק "חם" (לטעמי האישי) אצלה (שלא תגדנה שאני מתעניין רק בחיצוניות.. ממש לא. חיצוניות היא תנאי הכרחי אצלי, אבל בוודאי לא מספיק וככל שחולף הזמן במהלך קשר, חשיבות האישיות הולכת וגדלה).

 

יכולתי בכמה וכמה הזדמנויות להתפשר על משהו בבחורות שהכרתי, למשל בחיצוניות, למשל באופי (אני חושב שבד"כ זה היה שילוב) אבל היושרה, לטעמי, היא דווקא להתעקש למצוא ולהכיר מישהי באמת מתאימה (חיצונית ואישיותית) גם כשזה אומר (כמו במקרה שלי) להישאר לבד כל-כך הרבה שנים (עם כל המחירים שאני משלם על זה... זה לא כיף. אני לא אדם א-סוציאלי). למרות שלא נכון רק להגדיר אותי כבררן... בטוח שזה שאני מעט ביישן גם קשור לזה שאני עדיין רווק בגילי המופלג.

 

כשאדם בוחר בת-זוג לא ממש מתאימה הוא גם מרמה את עצמו, אבל בעקיפין אולי הוא גם מונע מזוגתו למצוא מישהו יותר מתאים לה... וכך ב"תגובת שרשרת" נוצרים, אולי, עוד ועוד זוגות של פשרות. אין כוונתי לפשרות קטנות שזה סביר לגמרי, אלא לפשרות מהותיות. ללכת נגד תחושות הבטן שלך.. הנה קישרתי שני נושאים כל-כך, לכאורה, לא קשורים...

 

אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)
כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].

 

לילה טוב וסופ"ש נעים לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.

 



נכתב על ידי , 6/11/2020 22:51   בקטגוריות אקטואליה, פוליטיקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)