לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2020

חזה, אגן והריון + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


אני מנחש שכותרת פוסט שכוללת את המילים חזה ואגן (או בלשון יותר של חיבה/עממיות: ציצי ותחת) מושכת לכאן בעיקר גברים(?). בכלל נראה לי שרוב הקוראים שלי הם ממין זכר. מה לעשות, אבל זה כנראה המצב (ולא שיש לי משהו נגד קוראים גברים. ממש לא... (פשוט קצת מדכא לא לראות נשים, כלומר הכוונה בעיקר להיות ללא זוגיות, למרות שבהרבה חסרונות יש גם יתרונות ואני כבר מורגל)).

 

אז כמו שאומרים באנגלית having said that (יותר בהקשר של ניגודיות ואין בהכרח כזו כאן), נמשיך: לא קשה לראות שיש לא מעט נשים שכמובן במהלך ההריון, אבל גם לאחריו, החזה והאגן שלהן גדלים. לא פעם שאלתי את עצמי משהו כמו: האם לנשים הללו היו חזה ואגן גדולים גם לפני הלידות?

רק לצורך האיזון, יצא לי להכיר (יותר בעברי, אבל גם כעת) בחורות צעירות שלא ילדו מעולם (וגם לא היו על גלולות נגד הריון (שייתכן שמשפיעות?)) והיו להן ציצי ותחת גדולים.

 

אם אהיה לרגע "פסיכולוג בגרוש" אני גם חייב לשאול את עצמי משהו כמו: האם זה שאני נמשך לאישה מלאה עם הרבה ציצי ותחת, לא קשור למשהו מהילדות? כלומר מעין רצון לחזור לחוויות הינקות? (נזכרתי במילות השיר הזה). חשבתי על הנושא הזה לפני שנים רבות ואני יותר נוטה לחשוב שמשיכה היא משהו שטבוע בגנים שלנו.

 

אגב, אני זוכר שיצא לי, אם כי לא הרבה, לבקר במחלקות יולדות בבתי חולים, כאשר ביקרתי שם למשל קרובת משפחה או מכרה שילדה. ממה שאני זוכר (הפעם האחרונה היתה די מזמן) שמתי לב, שבהכללה, שהנשים שם היו יפות מהממוצע. ייתכן שזה בגלל שהן היו צעירות (גיל הפיריון), ייתכן שזה שהן היו נשואות ובהריון קשור לכך שהן נבררו, ע"י גברים, בגלל יופיין? בדומה, אם נניח, רק לצורך הדיון, שחזה ואגן גדולים מושכים (אני טוען וחוזר וטוען ש"לכל סיר, מכסה משלו") אז אולי אותן נשים (עם ציצי ותחת גדולים מהממוצע), כאמור, היו כאלה גם לפני ההריונות/לידות(?).

 

ייתכן שזה קשור (ולו קצת) לפיריון והסיכוי להכנס להריון (כנטען כאן, חזה גדול (רק טבעי. ניתוח פלסטי לא משנה את הגנים, ההורמונים וכיו"ב) כשהוא בא עם מותן צרה יחסית, קשור לרמת הורמון נשי גבוהה יותר וסיכוי גדול יותר להכנס להריון). ייתכן גם שנשים כאלה (כרגיל בהכללות עסקינן) מראש רוצות יותר ילדים(?). יוחזרו הציצי והתחת הגדולים לאופנה לאלתר סבבי והעיקר שאמצא לי כבר מישהי כנ"ל, לפני שאחרים יתפסו אותה..עצבנימוציא לשון

 

אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)
כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].

 

לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.

נכתב על ידי , 3/11/2020 19:48   בקטגוריות אבולוציה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)