לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2020

נשיות/גבריות ומין הילדים + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


ראשית עדכון: למרות כמות הכניסות (בעקבות השיתוף בפייסבוק, כפי שהסברתי כאן), היחסית גבוהה (יחסית למצב הרגיל) לבלוג, לא היו פניות אלי מבחורות, אבל אני רגיל לזה שבחורות (כמו שאני מחפש) לצערי מתעלמות... (לא תמיד, יש לומר, אבל בד"כ) וחבל. זה טיפה קשור לנושא שאני כותב עליו עכשיו (נשים נשיות יותר פסיביות מטבען, או שמא פחות אסרטיביות/יוזמות וכד'):

 

נשיות/גבריות ומין הילדים

בתיאור הבחורה המועדפת עלי כתבתי, בין היתר, "אוהבת ורוצה ילדים" (אגב, לפי זה, ככל שהאישה נשית יותר, כך הרצון שלה לילדים גדול יותר). יכולתי לכתוב למשל "רוצה ילדים וילדות". כנראה שאולי באופן לא מודע אני מעריך שיש יותר סיכוי שיהיו לי, אם יהיו לי (עוד לא ניסיתי להכניס מישהי להריון... בשביל זה צריך בת-זוג מתאימה...חיוך) ילדים זכרים (למרות שעם גיל ההורים (משני הצדדים?), הסיכוי ללידת בנות גדל, אולי לכן (גם בגלל זה... לא חסרות סיבות נוספות) אני מעדיף מישהי צעירה ממני בהרבה). מדוע אני מעריך כנ"ל?

 

ובכן ראשית אני בא ממשפחה של בנים (אמנם אנחנו רק 2 בנים. למרות שאם אלך אחורה דור, אז משני צידי הורי (הורי וכל הדודים/ות) דווקא היה איזון, כלומר חצי בנות, חצי בנים). שנית, אני מניח שיש יותר סיכוי שיהיו לי בנים כי יש לי מאפיינים גבריים, למשל שעירות, למשל ההוא שלי שם למטה, גדול מהממוצע (אל דאגה, לא משהו חריג). מישהי טענה (או הציעה השערה) בפורום מסויים שיש קשר בין הנ"ל כלומר שאיבר ארוך מוביל ליותר בנים ולהיפך. זה לא משהו מדעי בכלל והרבה מהתגובות (כצפוי?) יצאו שם נגד הנ"ל (וזה לא בהכרח אומר משהו על הנכונות או אי-הנכונות של הטענה), אבל אם הזרעונים הגבריים שוחים יותר מהר(?) ושורדים מעט פחות(?) (כמו בחיים האמיתיים (גברים/נשים)?...) אז לכאורה יש בזה איזשהו הגיון.

 

לפי זה, נשים נשיות צפויות ללדת יותר בנות ונשים גבריות יותר בנים. אם אני אמור (בהנחה שאני פורה כמובן... כאמור עוד לא יצא לי לנסות ולהכניס מישהי להריון...) להוליד (אם זו המילה המתאימה?) בנים, אז אני אמור, לכאורה, לחפש בת-זוג עם מאפיינים גבריים... אבל זה לא כך אצלי. לא פעם בחורות 'גבריות' הביעו בי עניין, אבל מאז שאני זוכר את עצמי נמשכתי לנשים נשיות יותר. כאלה עם שיער ארוך, עם חזה גדול ועוד ועוד תכונות נשיות.

 

לפי זה, גברים שגדלו בסביבה בריאה, כלומר עם תוחלת חיים ארוכה ותמותת תינוקות נמוכה, העדיפו פנים לכיוון הנשי יותר. כנראה, אם כן, שגדלתי בסביבה בריאה... עוד מוזכר שם, שלפי מחקרים קודמים, גברים גבריים מעדיפים נשים עם מאפיינים נשיים. אז כנראה שאני גבר גברי לא יוצא דופן מבחינה זו. אגב, אני בטוח שיש בי גם צדדים נשיים. בכולנו, גברים ונשים יש מן הגברי ויש מן הנשי. למשל אני יכול להיות אמפטי. אני לא חסר רגישות. יש לי אוצר מילים לא רע (תכונה יותר נשית?), אני לא אדם אגרסיבי במיוחד ((תכונה יותר גברית) למרות שאני מעריך עצמי כשאפתן, תלוי במה) ועוד.

 

 

לכבוד עוד ט"ו באב שחלף עבורי (כרגיל, לצערי) ללא Love, הנה ביצוע נוגה עם גיטרה אקוסטית לאחד משירי האהבה הכי יפים לדעתי, "ים האהבה":

 



 

אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)
כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].


לילה טוב ושבוע טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 8/8/2020 23:20   בקטגוריות אבולוציה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)