לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2020

ימין ושמאל רק חול וחול (וקצת על צפיפות) + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


ימין ושמאל רק חול וחול (וקצת על צפיפות)
הכוונה לפוליטיקה. גדלתי בבית שהורי הצביעו בו תמיד למפלגת העבודה (על שמותיה השונים), כך שכבר היה לי כיוון מסויים ללכת לפיו. אני פחות רוצה לכתוב כאן ספציפית על מפלגה א' או ב' (חוץ ממפלגת העבודה שכבר הזכרתי...), אלא על העניין האידאולוגי ומה השקפתי בנושא.

מבחינות מסויימות, אני מזדהה עם חברה שהיא יותר סוציאליסטית מאשר קפיטליסטית (לכאורה שמאל). מנגד, אני מתגאה בצבא (שיררתי בקרבי. חלק ממשפחתי היו קצינים בצבא) (לכאורה ימין). אני פחות מתחבר לדת המאוד שמרנית, אבל קשה לומר מנגד שאני אוהב את המתירנות המינית החילונית. אינני מתחבר לפמיניזם (לדעתי הוא משרת אג'נדה של מיעוט מקרב הנשים), אבל אני בעד שיוויון הזדמנויות (בשונה, אגב, מ"אפליה מתקנת" (לטעמי היא בעיקר מקלקלת) כמו שיש, אפרופו פוליטיקה, בשיריון מקומות במפלגות מסויימות).

כרווק (שהשקיע ומשקיע לא מעט שנים בחיפוש זוגיות) אני מבין (אני חושב... צריך לסייג... כי במבחן התוצאה (זוגיות) אני כישלון מהדהד... לצערי, עדיין) כמה וכמה דברים בתחום הזה. מצד אחד אני חושב שהמתירנות המינית שיש בחברה החילונית פוגעת בי וברווקים/ות אחרים/ות שרוצים/ות להקים משפחה. מנגד, אני לא בהכרח מתחבר למה שקורה למשל בחלקים מהחברה החרדית והדתית-לאומית למשל כשזוג עושה עשרה ילדים... לדעתי זה גובל בחוסר אחריות, כשאנחנו כבר נמצאים ב"פיצוץ אוכלוסין".

 

מחירי הדירות, אפקט החממה, הפקקים בכבישים - כל הנ"ל ועוד קשורים לריבוי טבעי גבוה (לטעמי, מידי. רק "להשכלה כללית" ישראל נמצאת במקום הראשון (והלא בהכרח מכובד) בריבוי הטבעי מבין מדינות הOECD. ראו למשל כאן (קובץ pdf)). מהו "גבוה מידי"? ממה שקראתי צריך בערך 2.1 ילדים למשפחה כדי לשמור על גודל אוכלוסיה יציב. אם עושים יותר ילדים, אז זה בהכרח יביא ליותר צפיפות ו"פיצוץ אוכלוסין" (ראו גם את זה).

הצפיפות הזו, לעניות דעתי, שוב אולי פוגעת ברווקים/ות... אני משער (אמנם על-סמך ניסויים בבע"ח. מומלץ מאוד לצפות בסירטון הזה כדי להבין במה מדובר) שככל שהצפיפות תגבר, כך הרצון להתרבות (ולכן הרצון לזוגיות) יקטן (זה קורה עכשיו למשל ביפן ואולי גם ברוב אירופה (אחרי שנים רבות של ריבוי גבוה)). אז מבחינתי אין כאן צד "מנצח". מבחינתי, גם בימין וגם בשמאל יש דברים שאני לא מתחבר אליהם ומנגד דברים אחרים שאני כן מתחבר אליהם.

כמו כן, מפלגת העבודה (זו שבתקופתה הוקמה המדינה) לא היתה ממש שמאל, בכל אופן לא שמאל רדיקאלי כמו חד"ש ומר"צ של היום למשל. מפלגת העבודה לטעמי היתה מרכז, אולי עם נטייה קלה שמאלה בנושאים כלכליים. הצורך להכנס להגדרה "שמאל" לדעתי דווקא בא מהימין כדי שיוכל לבדל ולייחד את עצמו. הוא כינה את כל/רוב מי שהוא לא: "שמאל"... והיו מי שקיבלו את ההבחנה הזו, לדעתי לא תמיד לטובתם. כי מפלגה (עם אוריינטציה ימנית או שמאלנית) שרוצה להגיע לעמדת שליטה חייבת למרכז את עצמה, כי כמו בהתפלגות נורמלית ("עקומת הפעמון") רוב האוכלוסיה נמצא במרכז המפה הפוליטית ולא בקצוות.

אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)
כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].


לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 7/6/2020 00:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)