לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2018

אני מחפש בת-זוג מלאה ונשית + 9 עד 5? או "תפסת מרובה, לא תפסת"


אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)

מכיוון שזה יותר חשוב מהרהורים פילוסופיים וכד'.. אני שם בפרונט (תרתי משמע?..) את החלק עם הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ורק אח"כ את שאר. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:




כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי כאן (בגלישה מסלולר נא לבחור דווקא בגירסה לא סלולרית). עלי כתבתי כאן (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].


9 עד 5? או "תפסת מרובה, לא תפסת"

הפעם אני כותב בעקבות הכתבה הזו בוואלה שמדברת על כמה נושאים. בקטע הכתוב מוזכר מורה בי"ס וחוקר באנגליה ששינה את תחילת שעת הלימודים מתשע לעשר בבוקר. נטען שהוא טוען שצריך לנהוג בדומה במקומות עבודה (ואני מניח שגם לקצר את שעות העבודה).

 

בסירטון הראשון בכתבה (נכון לרגע זה ראיתי רק אותו) נטען שהיכולות הקוגנטיביות יורדות עם הגיל (אני לא לגמרי מסכים עם זה. אני חושב שזה תלוי אדם). כמו כן, נאמר שם שאם אדם עבר את גיל 40 והוא עובד יותר מ-25 שעות שבועיות (מה שנחשב יחסית מעט בחברה קפיטליסטית-קרייריסטית, בפרט כאן בארץ, בה חושבים, משום מה, שתשע שעות עבודה ביום, או 45 בשבוע, זה תקין וסביר...) ובכן מעל גיל 40 ומעל 25 ש"ש בעבודה, עלול לפגוע באינטליגנציה...

 

אני טענתי זאת כבר מזמן, גם כשהייתי בן +20 כשסיימתי את לימודי התואר שלי ונכנסתי לשוק העבודה (לפני זה כבר עבדתי, אבל בעבודות במשרה חלקית). אין הרבה הגיון בלעבוד הרבה שעות כי זה פוגע בעובדים ולטווח הארוך לא מועיל, גם לתפוקה ולמעסיק. יש כאן גם עוד שתי נקודות (לפחות... כי זה נושא שקשור ומשפיע על תחומים רבים):

 

א. בעולם בו יש יותר ויותר אוטומציה ומיחשוב, כנראה שיזדקקו בעתיד לפחות ופחות עובדים, לכן, צריך למצוא מודלים חילופיים לעולם התעסוקה המסורתי, למשל עבודות יזומות מטעם המדינה, למשל בעזרה לחלשים (אבל לא רק) ועוד ועוד.

 

ב. אובר קפיטליזם ומודל ה"צמיחה בכל מחיר" (במילה אחת: "כלכלה" במובן הצר שלה) עלול להזיק לחברה האנושית לטווח הארוך. ראו את נושא ההתחממות הגלובלית והזיהום הסביבתי שהם (כנראה (לגבי ההתחממות הגלובלית)) תוצרים ישירים של עודף ייצור ורצון למקסם רווחים, בלי להתחשב בגורמים חשובים אחרים.

 

צריך איזון והגיון גם בתחום הזה.

 

 

היה מתבקש לשים פה את "nine to five" של דולי פרטון, אבל הפעם בא לי פוסט בלי סירטון...

 

 

[גם כאן ועידכונים על עידכונים כאן]

 

לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 26/11/2018 00:27   בקטגוריות עבודה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)