לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2018

אני מחפש בת-זוג מלאה ונשית + 70 למדינה ולהבדיל 11 לבלוג...


אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)

מכיוון שזה יותר חשוב מהרהורים פילוסופיים וכד'.. אני שם בפרונט (תרתי משמע?..) את החלק עם הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ורק אח"כ את שאר. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:




כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי כאן (בגלישה מסלולר נא לבחור דווקא בגירסה לא סלולרית). עלי כתבתי כאן (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].

 

 

70 למדינה ולהבדיל 11 לבלוג...

על 70 למדינה מיד ארחיב עוד אבל לפני, אציין ששלשום (בערך) הבלוג ציין 11 שנים להיווסדו...! נחמד, מצד אחד שאני מתמיד בכתיבה כאן (אני מנחש שהרבה בלוגים נסגרים/ננטשים אחרי X זמן (X לא גדול)) מצד שני, אני חוזר קצת כמו "תקליט שבור" שעדיין לא מצאתי בת-זוג בכלל ובפרט דרך הבלוג (זו לא נעים שאני מרגיש קצת כמי ש"מדבר אל הקיר" במובן של בנות זוג פוטנציאליות (שכנראה לא מגיעות לכאן), מבלי חלילה לזלזל בקוראים/ות שלי, שלהבדיל אני מעריך את קריאתם/ן כאן ובעיקר את רוב אלו שמגיבים/ות).

 

אז לגבי יום העצמאות, שוב "מצד אחד" ו"מצד שני"...: מצד אחד, ברור שאני גאה בכך שאחרי אלפיים שנות גלות יש לנו מדינה. מדינה חזקה צבאית וכלכלית (לגבי המוסר, יש מקום לשיפור). אני יכול לומר שאני 'מחזיק במניות' של המדינה הזו, במובן הזה שזכיתי להורים (שניהם כבר ז"ל) שתרמו רבות לזה שיש היום מדינה. אבי ז"ל כלוחם בפלמ"ח ואח"כ קצין בכיר בצבא ואימי ז"ל בתרומתה שלה (שאינני נוהג לפרט כאן). רק בפרספקטיבה של זמן, אני מבין אילו הורים מרשימים היו לי. גם הסבים והסבתות משני הצדדים שהיו חלוצים אמיתיים (הגיעו לכאן בשנות ה20 של המאה הקודמת (ענף מסויים של המשפחה, אף לפני כן)) ותרמו בדרכם ובמעשיהם.

 

לגבי דור המייסדים (שכאמור הורי והסבים/ות היו שייכים ומרכזיים בו) אמר יפה אתמול יו"ר הכנסת בטקס בהר הרצל, שהם "הפכו את הלא יאמן למובן מאליו" ועל-כך אני כמובן מוקיר להם תודה ענקית ולא רק ביום העצמאות.

 

מצד שני, המעבר מיום הזכרון, הוא לא פשוט (גם אם אין לי קרוב שנפל בקרב (הכרתי כמה שנפלו בשירות הסדיר שלי, כשהיינו במלחמת לבנון הראשונה ובנוסף הכרתי שכנים אחדים שהיו להם בנים שנפלו ועוד)) אבל גם בלי זה, כלומר אם נניח היו עושים את יום העצמאות שבוע אחרי יום הזכרון, אני מרגיש שמשהו חסר לי ביום הזה. מה לעשות, קשה לי לצאת ולשמוח כשאני לבד, אז אני לא שמח שמחה שלמה באמת.

 

 

 

אבל מותר לי לאחל: חג עצמאות שמח!

 

 


היו לי כל מיני רעיונות לאנימציה/יות לכבוד 70 שנות עצמאות ועוד, אבל הייתי עסוק בדברים אחרים, אז לא יצא לי. במקום זאת אביא סירטון קצר שצילמתי של חלק ממטס חיל האוויר היום מול חוף ת"א. מטוס תידלוק עם מטוסי קרב מאוחריו, אבל לפני כן שלוש תמונות של שתי ספינות חיל הים וצוללת אחת:







 

[גם כאן ועידכונים על עידכונים כאן]

 

ערב טוב (וכאמור/כתוב) המשך יום עצמאות שמח לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 19/4/2018 17:21   בקטגוריות אהבה ויחסים, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)