לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

הקפאת הכתיבה כאן (נכון לעכשיו) + 7 שנים לבלוג


הקפאת הכתיבה

זהו.. הגיע הרגע, כמו שהכרזתי, שאני 'מקפיא' את הכתיבה שלי כאן בבלוג. את הסיבות לכך מניתי בעבר (ואחזור עליהן מיד). יחד עם זאת, נכון לרגע זה, אני לא סוגר את הבלוג (או הופך אותו לפרטי וכד'). כל 7 שנות הכתיבה המאסיבית שלי כאן (1416 פוסטים, לא כולל זה. משהו כמו מאתיים פוסטים לשנה, כלומר ברוב ימות השנה ואלו לא היו ברובם המכריע פוסטים של שורה אחת וכד') נשארת, בינתיים כאן.

 

ייתכן(!) שאם בעתיד אחליט לעדכן כאן (למשל אחרי, אם ב"ה, שאתחתן... (אני צריך למצוא בת-זוג מתאימה לפני זה...סבבי)), אעשה זאת (אבל, אני לא מתחייב שאעשה זאת!). מי שרוצה להתעדכן, אם וכשאר, אכתוב כאן בעתיד, ואין לו/ה מנוי, יכול למשל לעשות מנוי לבלוג במייל (נמצא בצד שמאל של הבלוג).

 

אז למה החלטתי להפסיק?

פתחתי את הבלוג בעיקר בגלל נושא חיפושי אחר בת-זוג. הבלוג היה מעין "מודעת הכרות אינטרנטית" וגם עבורי מעין "מאמן אישי" שכזה. במבצעי החיפוש אחר בת-זוג (היו 9 מבצעים כאלה. הנה דוגמא לפוסט דיווח יומי, אחד מרבים במהלך כל אחד מהמבצעים הללו), נתתי כאן דיווחים על מאמצי החיפוש הנ"ל. זה גרם לי להכניס משמעת/מוטיבציה/מסגרת בחיפושים. מעבר לזה נהנתי גם לכתוב על מגוון נושאים שונים ולא קשורים (ולפי התגובות שקיבלתי הם היו מעניינים. גם הופעתי לא פעם במומלצים של ישראבלוג (אגב כמדומני רק אצל המנהלת הקודמת (אילנה), אצל הנוכחית הופעתי רק במומלצי נענע10 (ייתכן שיש לזה גם יתרונות: קהל מגוון יותר, לא רק בלוגרים/ות (ועוד)) למשל ממש לפני שבוע הפוסט הזה שלי היה במומלצי נענע10). כמובן שגם האינטראקציות עם בלוגרים אחרים היתה נחמדה, אבל זו לא היתה עבורי המטרה המרכזית ולכן גם לא השקעתי בזה הרבה (בשונה מבלוגרים/ות אחרים/ות שהשקיעו המון בזה (ובהתאם זכו גם לפופולריות)).

 

אני מרגיש שיש כאן פחות קוראים/ות מבעבר. חלק מזה נובע לדעתי מהתחרות הקשה עם פייסבוק. פייסבוק גרם לדעתי לעזיבה גדולה של בלוגרים (חלקם בלוגרים/ות מהטובים שיש/היו כאן). דאגתי גם לתת קישור לבלוג ממגוון מקומות, גם מפייסבוק, גם מאתר "תפוז", גם מ-YNET ועוד. בסה"כ אני חושב שהיתה לבלוג חשיפה יפה (אם כי, בהחלט היה אפשר שיהיה יותר).

 

אבל אולי גם ציפיתי מהבלוגוספירה למשהו שהיא לא... אני לא נגד גיוון ושונות, אבל לפעמים כשאני מציץ בבלוגים אקראיים כאן (למשל ברגע שהם פירסמו פוסט ואז הם מופיעים בדף הראשי של ישראבלוג) אז אני רואה -כאמור, לפעמים- דברים שאני לא מתחבר אליהם, דברים שהם פחות בנורמה. מבחינה זו הבלוגוספירה מייצגת משהו שהוא פחות מיין-סטרים לפחות להרגשתי.

 

ברור שגם אני לא מיין-סטרים כי אני רווק בגילי המופלג... זה לא דבר נפוץ (ואני גם לא חושב שזה דבר טוב... לכן אני פועל לשינוי המצב, אבל "צריך שניים לטנגו". למצוא 'סתם' בחורה זה לא ממש קשה לי (יש אפילו כאלה ש'מחזרות' אחרי). אני רוצה מישהי מתאימה שאהיה מרוצה ממנה (וכמובן באופן סימטרי: היא ממני)). אולי הציפיה שמישהי מתאימה תפנה אלי דרך הבלוג, היתה ציפיה מוגזמת?... למרות זאת, בהחלט פנו אלי מספר בחורות במהלך 7 השנים, אבל לא כמו שאני מחפש.

 

אחזור לשאלה בכותרת הקטע ("למה החלטתי להפסיק"): אני מרגיש שהבלוג לא עוזר לי בנושא מציאת הזוגיות ושהוא כנראה לא מצליח להגיע (מספיק) לאן שהוא אמור. זה גם גוזל ממני אנרגיות (כאמור, ללא תוצאות במה שנוגע לזוגיות) שאני יכול להפנות למקומות יותר פרודוקטיביים בהקשר של החיפושים שלי.  במידה מסויימת... הכתיבה כאן הפכה "להתמכרות" שכזו. אנשים מתמכרים להרבה דברים: לטלוויזיה, לעבודה, לאוכל טוב וכו'... כך שזה לא תמיד דבר רע. הכתיבה מפתחת כישורים מסויימים שאני ממש לא מזלזל בהם. אני בטוח שלא יהיה לי קל בהתחלה, אחרי ששבע שנים הייתי רגיל לכתוב כאן... אזדקק לתקופת "גמילה", אבל אני מקווה שאעמוד בזה...

 

בסה"כ נהנתי לכתוב כאן, גם אם המטרה למצוא זוגיות עדיין לא הושגה. נתקלתי במשך השנים בגולשים/ות שעודדו אותי, כמו גם לעיתים בתגובות נאצה. כאמור, כתבתי כאן על מגוון נושאים ולא רק על נושא חיפושי אחר בת-זוג. הנושאים כללו אקטואליה, חידות מתמטיות (יותר בעבר), פילוסופיה (בגרוש?), מדע פופולרי ובטח עוד נושאים שאני לא זוכר כרגע. מבצע האלף ש"ח מתנה כמובן שהסתיים גם הוא ברגע זה. מי שרוצה ליצור איתי קשר יכול/ה לעשות זאת דרך דוא"ל:  [email protected] .

 

הקפאת הכתיבה כאן, לא אומרת שום דבר על המשך חיפושי אחר בת-זוג מתאימה - את אלו אמשיך, עד שב"ה אמצא!

 

תודה רבה למי שטרח/ה וקרא/ה כאן במשך השנים (וגם לאלו שהגיבו).

 

 

בכלל שכחתי שהיום זה בלוגולדת 7... סיבה למסיבה סבבי:

 

 

 

לשיר את השינויים:

 

 

 

ה"קרנבל" נגמר... (או שרק התחיל? קריצה):

 

 

לילה טוב וחג שמח לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות... ולהתראות.

נכתב על ידי , 17/4/2014 00:04   בקטגוריות אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היפהפיה הנרדמת@ ב-17/10/2014 12:49



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)