לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

המדריך לסדנאי המתחיל


תזכורת: הבלוג עבר למתכונת עידכון מופחת (סיכום שבועי + אולי עוד פוסט באמצע השבוע). כמו כן, החלה הספירה לאחור לאפשרות סגירת הבלוג (במלאות לו 7 שנים ב17 באפריל 2014) בגלל חוסר יעילות/היענות כמפורט בפוסט הזה.

 

המדריך לסדנאי המתחיל 

הערה מקדימה: אין כאן באמת כוונה להדריך... אני מדבר על הנושא מנקודת מבט של צרכן דווקא (ב"סדנאי" כוונתי למי שעורך(/ים) סדנאות).

 

פעם לפני שנים נכחתי בהרצאה בנושא כספים. נטען שם שבעולם של אוטומציה הולכת וגוברת, פחות ופחות זקוקים לידיים עובדות (חישבו למשל על סופרמרקט ללא קופאיות (כבר כיום יש סופרמרקטים עם עמדות שירות עצמי)), מנגד האוכלוסיה כל הזמן גדלה. זה יכול להוביל למחסור במקומות עבודה, אבל עדיין בעולם קפיטליסטי, אנשים צריכים מקורות פרנסה. זה בתורו יכול להוביל לכך שאנשים ינסו למכור איזה ידע, למשל להעביר סדנאות בנושא כלשהו.

 

אין בכך משהו פסול, נהפוך הוא, לפעמים סדנאות כאלה יכולות לעזור. לאחרונה יצא לי, בעיקר דרך האינטרנט, להיתקל בכמה מעבירי סדנאות כנ"ל, בנושאים שונים (שהיו רחוקים אחד מהשני) ובכל זאת היו קווי דימיון רבים ביניהם. זה נראה (לי, לפחות) כאילו עורכי הסדנאות הללו, פועלים לפי איזה ספר נסתר, משהו בסיגנון: "המדריך לסדנאי המתחיל"...קריצה לחילופין הם פשוט ראו מה אחרים עושים והלכו באותו קו.

 

אז החלטתי, אולי קצת בהומור/ציניות, אם כי עם קשר מסויים לעובדות, לכתוב מעין "מדריך" מקוצר שכזה (לא צריך לקחת את זה ברצינות). הנה זה בא:

 

1. בחר לך נושא שאוכלוסיה גדולה זקוקה בו לייעוץ/הכוונה.

2. הקם אתר אינטרנט עם מספר סירטונים בהם אתה מציע טעימה מהפתרונות שלך.

3. כדי לראות עוד סירטון(/ים) בחינם על הלקוח הפוטנציאלי להירשם לרשימת תפוצה.

4. שלח לנרשמים במייל, פעם בכמה זמן, קישור לעוד סירטון/מידע.

5. לאחר תקופה מסויימת הצע מפגש 'חד-פעמי' (באולם וכד') במחיר נמוך יחסית (נניח כמה עשרות שקלים) שבו תפרט בקווים כלליים את ראשי הפרקים של החומר שמועבר בסדנא.

6. כמובן שמחיר הסדנא הרבה יותר גבוה, נניח כמה אלפי שקלים (היא בנויה ממספר מפגשים, אפשר גם וירטואלים (באינטרנט)).

7. למשתתפי המפגש משלב 5 לעיל, הצע הנחה משמעותית, נניח 20% למי שירשם לסדנא המלאה, עד לשבוע אחרי המפגש.

8. אחר-כך מחיר הסדנא עולה למחיר המלא (=ניסיון 'לגייס' נרשמים פוטנציאלים מתלבטים).

9. הצע אחריות למשתתפים: אם לא תהיה מרוצה מיד לאחר הסדנא: כל כספך יוחזר (למעט דמי רישום סמליים, בסך כ-100 ש"ח).

10. באתר האינטרנט הצג את מחיר הסדנא בגישות הבאות:

א. כמה שווה לך (המתעניין הפוטנציאלי) הידע הזה? האם לא שווה לך להשקיע X אלפי שקלים ולהיות <מה שלא יהיה> יותר?

ב. 'נפח' את מחיר הסדנא והחל בשלבים להורידו, למשל: "מחיר הסדנא המלא הוא 3500 ש"ח -אבל- בגלל שאנחנו ממש רוצים שתלמד אצלנו, החלטנו להתגמש ולרדת ל-2500 ש"ח. זאת ועוד, בגלל שזו רק פעם שלישית שאנחנו מעבירים את הסדנא ובגלל שהמע"מ על הדירות עומד להיות מבוטל... אנחנו מורידים עוד את המחיר ל-1980 ש"ח בלבד!" (פסיכולוגיה של מספרים... למעשה זה אלפיים שקלים, אבל ויתרנו על 20 ש"ח כדי שתחשוב שזה אלף ומשהו).

11. הצע צ'ופרים נוספים באותו מחיר כדי להעצים את החבילה של מה שהלקוח מקבל... למשל: "ביחד עם הסדנא הנפלאה שלי, אתה מקבל גם -בחינם- את הספר (בפורמט דיגיטלי) שכתבתי 'המדריך לחיים טובים יותר בשיטת X' (שווי המתנה 250 ש"ח!) וגם תוכל להשתתף -בחינם- בסדנאות הבאות (על בסיס מקום פנוי). זאת ועוד, תקבל/י חינם מפגש ייעוץ אישי בן 43 דקות (שווה ערך ל-300 ש"ח!!), בו אכוון אותך בדרכך החדשה. האם לא שווה לך כל החבילה הזו במחיר 'סימלי' של 1980 ש"ח???".

 

בהצלחה...סבבי

 

 

 

פינת הזכרונות

במסגרת זכרונות מהעבר בבלוג (7 שנות הכתיבה כאן), אני מביא הפעם פוסט מלפני 4 שנים (בפעם הקודמת זה היה פוסט מלפני 5 שנים):

ב-9/4/2010, כתבתי פוסט דיווח מספר 70 של מבצע החיפוש (אחר בת-זוג מתאימה) השישי, בו סיפרתי על מה עשיתי באותו היום (יום שישי) בנוגע לחיפושי, סיכמתי את השבוע ותיכננתי תוכניות כלליות לשבוע שלאחריו.

 


אני מזכיר את המבצע של 1000 ש"ח מתנה למי שת/יצליח לעזור לי למצא בת-זוג מתאימה בתנאי שאתחתן איתה, כפוף למה שמצויין כאן.  האי-מייל שלי לפניות הוא:  [email protected].

 

לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 9/4/2014 22:56   בקטגוריות אהבה ויחסים, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)