לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

שקיות (או לא להיות (סתם בשביל החרוז..))


פעם אני זוכר שדיברתי עם מישהי (צעירה) על הנושא של ההופעה של גבר (זה היה בטלפון, לפני שבכלל נפגשנו וראינו זה את זו). היא אמרה לי שגבר לא צריך להיות יפה. גבר, לטענתה, צריך להיות גברי. מובן שיש גם נשים שנמשכות לגברים יפים (וזה עקרוני עבורם), אבל נראה לי שרוב הנשים לא מייחסות חשיבות גדולה למראה (בהשוואה למה שגברים מייחסים למראה של נשים).

 

כתבתי על זה קצת בפוסט הזה ושם קישרתי גם שתי כתבות: אחת שבה אישה 'מצהירה', ציטוט: "גבר צריך להיות גברי וכריזמטי. הוא לא נועד להיות יפה" וכתבה שניה מהצד הגברי (באנגלית), שכותרתה, בתרגום חופשי שלי: "למה נשים חייבות להיות מושכות וגברים לא". זה מתיישב עם המחקר הזה שטוען שנשים נהיות עם הזמן, בתהליך אבולוציוני של דורות, יפות יותר (וגברים לא בהכרח).

 

זה גם הזכיר לי את הסירטון הזה ביו-טיוב של ניסוי שמדגים איזו חשיבות נשים מייחסות למראה של גבר (בהשוואה לדברים אחרים). לפעמים אני מסתכל במראה ובוחן את עצמי. אני לא תמיד מבסוט ממה שאני רואה, גם אם אמא שלי (שהיא "מאד אובייקטיבית" קריצה) שהזכרתי בפוסט שקשרתי לעיל, משום מה, נותנת לי לאחרונה מחמאות על המראה שלי (ואולי עוד אישה אחת או שתיים).

 

בכלל גבר, לא אמור, לכאורה, להתעסק יותר מידי במראה החיצוני שלו (ברור שלא צריך להיות מוזנח, צריך להקפיד על איזשהי הופעה סבירה). גבר שמתעסק יותר מידי במראה שלו נחשב, לא פעם, ל-"נשי". זה הזכיר לי את מה שהבחורה בסירטון הזה (בחורה שאוהבת גברים שעירים) אומרת (בתרגום (עם שינויים קלים) שלי: "אני אוהבת מישהו שהוא מאצ'ו, שלא איכפת לו מה הוא לובש ואיך הוא נראה").

 

אז אני לא אמור להתעסק יותר מידי במראה שלי ובכל זאת... זה מעסיק אותי. זה מעסיק אותי כי עדיין אין לי בת-זוג. אני מכיר הרבה אנשים שטוענים שהם 'נראים צעירים מכפי גילם'. פה ושם, בעיקר נשים, "לא נותנות" לי את הגיל שלי. שכנה אחת שלי (שלא יודעת בדיוק בן כמה אני) אמרה לי לא מזמן שלדעתה אני לא יותר מ35... (ואני לא "קונה" את זה..).

 

אבל יש לי כמה מאפיינים שבכל זאת שומרים אותי במראה קצת צעיר, למשל יש לי שיער שחור טבעי ללא שיערות שיבה. דבר אחד שלעיתים מפריע לי הוא מה שקרוי (גם אם זה לא מתאר בדיוק את העניין) 'שקיות' מתחת לעיניים. לפעמים אלו לא בדיוק (או רק) ה'שקיות' הנ"ל אלא אולי גם הצבע הכהה שנוצר מתחת לעיניים (מה שקרוי "עיגולים שחורים"). לדעתי, לעיתים זה נובע מחוסר שינה (אני לא תמיד ישן מספיק).

 

בכל מקרה, אני זוכר שכבר מגיל 30, התחלתי לשים לב לזה וכאמור דברים כאלה חשובים לי עד שאכיר בת-זוג כמו שאני מחפש... אח"כ אולי זה פחות יעסיק אותי... ולמה סיפרתי את כל זה...? כי לפני כמה ימים ראיתי כתבה עם תמונה של דוגמנית שנחשבת בעיני רבים (בפרט בארץ) לסמל יופי (דוגמניות זה לא בדיוק הטעם שלי, אבל הטעם שלי די לא מייצג).

 

בתמונה בכתבה רואים שאפילו לה, יש קצת 'שקיות' מתחת לעיניים... אז אם לה 'מותר', בוודאי ובוודאי לי שאני רחוק מלהיות דוגמן... מותר קול

 

עריכה: אני במומלצים...! תודה רבה למי שהמליץ/ה, אבל אם כבר פוסטים מעניינים, אולי דווקא הפוסט העדכני שלי ששמו "לא חילוני ולא דתי" יעניין אתכם/ן...

 

לילה טוב וסופ"ש נעים לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.

נכתב על ידי , 24/12/2011 01:02   בקטגוריות אהבה ויחסים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוד לא נשוי ב-30/12/2011 18:24



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)