לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  הנערה ההיא

בת: 30

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

"..את היית אהבת נעוריי..."



 

 

 

 

 

הייתי חייבת לשים את התמונות האלו הן מזכירות לי את אהובי . אהובי כרגע עובד כל שנייה שהוא לא איתי גורמת לי לגעגועים ולרצון להיות ליידו .

אני כ"כ אוהבת את הבנאדם הזה אני כ"כ מכורה אליו . הדימוי שהכי יסביר את זה ולא מניסיון שהוא פשוט מעין הסם שלי ואני הבנאדם המכור לו .

עוד שבוע ט"ו באב ויש לי רעיון למתנה בשבילו אומנם לדעתי הרעיון של המתנה חמוד אבל קצת תינוקי כזה . אני מתחילה לעבוד שבוע הבא במשך 10 ימים . אני לא מאמינה איך החופש עובר כ"כ מהר אני לא מאמינה מזה . מיצמצתי וכבר עבר לו יולי . היום יש לאח שלי יום הולדת 26 אז מזל טוב לו .

היום אוטוטו מסתיים .

ואני פה מתה מגעגועים לאהובי אשר נמצא בעבודה . אני שומעת את השיר ברקע וזה עוד יותר גורם לי רצון פשוט לראות אותו לתפוס אותו לנשק אותו ולא לעזוב אותו .

כל מי שצום מחר שיהייה לו צום קל .

ואתם יודעים נכון יש את הדבר הזה מסלקום שנקרא "אהבה ראשונה" . אני זוכרת שהאהבה הראשונה שלי - מיי אקס boyfriend אמר שאת האהבה הזאת אי אפשר לשכוח זאת האהבה הכי טובה שתהייה לו ושהייתה לו. אבל אני מזה לא מאמינה לבולשיט הזה כי כאשר אני נמצאת עם אהובי ואני אומרת לכם את זה בלב שלם אני מרגישה שבאהבה הזאת אין לה מעצורים היא כ"כ מושלמת וכ"כ נכונה שאין שום מילה רעה לומר עליה . כאילו מתיי שהייתי חברה של האקס שלי היה קיים בי הרצון לעזוב אותו לבעוט בו ופשוט לעזוב אותו ושיילך לעזאזל וזה היה עוד בתחילת החברות שלנו . אבל בחברות הזאת ובאהבה הזאת שלי עם ברק (החבר העכשיווי שלי - שאיתו אני נמצאת למעלה משנה וארבעה חודשים) היא האהבה שממנה יוצאים דברים טובים ממנה היא האהבה הראשונה האמיתית שלי היא האהבה שלי לבן אדם שממנו אינני יכולה להרפות ואינני יכולה להפסיק לחשוב עליו ..

אז שיהייה לכם יום מוווו-שלם . ומי ייתן שתהייה לכם אהבה כמו שלי יש (מבלי להשתחצן פה).

אותה ילדה מאוהבת ...

ונ.ב. שתתדעו שאני אדם שמאמין באהבה ממבט ראשון . כאשר ראיתי את ברק ומבטיינו הצטלבו פשוט הרגשתי את זה . שהוא יהייה החבר שלי ואף הוא הרגיש את זה . בפגישה הראשונה שלנו לא הפסקנו להסתובב אחד אחרי השני אבל מרוב שברק היה ביישן הוא פחד שאני לא אוהבת אותו אבל הוא טעה עד שאני נישקתי אותו ואמרתי לו ברק אתה מוצא חן בעיני אני מרגישה אלייך משהו ומאז אנחנו ביחד מאז שהתנשקנו על הפגישה השלישית רביעית אבל דבר אחד אני לא מסכימה איתו זה להתנשק על הפגישה הראשונה כי זה פשוט הורס את הרושם שאתה משאיר על הבן זוג שעימו אתה נמצא אינני מאמינה בכך. וכל מי שהתנשק על הפגישה הראשונה ואני מכירה אותו מראה זאת .

סורי על החפירה שחפרתי פה אני יצאתי אריכיולגית.

 

רתם .

אהה וליל"ט.

 



 


 

נכתב על ידי הנערה ההיא , 18/7/2010 23:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סופי ב-22/8/2010 13:29
 




 

אממ .. רציתי לחדש את הבלוג אני כ"כ התגעגעתי לכתוב פה דברים שעוברים עליי . הרבה מים חלפו בנהר ... מכיתה ט' או ח' ישלי את הבלוג הזה וכרגע אני עולה לכיתה י"ב עד כמה שזה נשמע הזוי.

בבלוג הזה שיתפתי אותכם במה עובר עליי . במה שעבר עליי עם האקס שלי . ובמה שעובר עליי עם החבר הכי מושלם שלי שבידיוק היום אנחנו שנה וארבעה חודשים ביחד הוא הבנאדם הכי מממממוושלם שקיים עליי אדמות אני כ"כ אוהבת אותו .

הרבה דברים נרשמו בבלוג הזה בהפרשיי זמן ארוכים אבל עדיין הרבה דברים מחיי הפרטיים . ואני לא יכולה להפסיק עם זה הלב שלי עוצר בעדי.

אני אבוא בפוסטים חדשים אני מבטיחה . עכשיו יש לי זמן אתמול הייתה הבגרות האחרונה שלי לכיתה י"א תודה לאל היייה מעולה .

90 ישלי על בטוח אחרי שקיבלתי 62 במועד א' מרוב שהתנאים היו קקי ואני קיבלתי במגן את הציון הכי גבוה ..

סורי על החפירה הרגעית .

 

 

שיהייה לכם יום מוווווווו-שלם :)

רתם .

 

 

 

נכתב על ידי הנערה ההיא , 15/7/2010 13:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנערה ההיא ב-16/7/2010 15:53
 





13,725
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנערה ההיא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנערה ההיא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)