לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Rant


"מי שמזדיין בשירותים, סופו שיעשה פיפי במיטה" - ע' דוט-קום, אינטלקטואל והוגה דעות.

Avatarכינוי: 

בן: 37

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

המדריך ל*בחורות במועדונים*


"בחורות במועדונים זה כמו חדשות באתר תיק-דבקה. אם אתם מחפשים משהו רציני, תחפשו במקום אחר"

עתודאי.קום, אינטלקטואל והוגה דעות.



אלה הם סוגי הבחורות שתיתקלו בהם במועדונים:


הכוסית

אני מדבר על כוסית-על. כזאת שאם תיתקלו בה ברחוב באור היום לא תוכלו להוריד ממנה את המבט. לאף אחד במועדון אין סיכוי להשיג את הבחורה הזאת ואין טעם אפילו לנסות. כשבחורה כמוה מגיעה למסיבה, היא בטוח לא מתכוונת להכיר שם בחורים חדשים. היא באה לשם עם חברות ו\או ידידים, רוקדת, שותה ועושה חיים... אבל היא לא מחפשת בחורים! ובצדק גמור מבחינתה. היא כנראה מוקפת במחזרים בחיים הפרטיים שלה ואין שום סיבה מבחינתה לתת צ'אנס למישהו אקראי במקום שבו אי אפשר אפילו לנהל שיחה נורמלית בגלל הרעש.

הכוסית תתייחס בקור לבחורים שמתחילים איתה, במטרה לנפנף אותם כמה שיותר מהר. זה לא ממש נחמד, אבל אפשר להבין אותה. בכל מסיבה היא צריכה להתמודד עם עשרות נסיונות (פאתטיים ברובם) של בחורים להשיג אותה, והיא *באמת* שם רק בשביל לרקוד.



הכוסית-בחושך-ואחרי-כמה-בירות

A.K.A - הבחורה הכי שווה במועדון שיש לכם סיכוי גדול מ-0 להשיג.

היא נראית סבבה. ממש סבבה באווירה של המסיבה וקצת אלכוהול. היא כנראה מגיעה למסיבה עם ראש פתוח יחסית אבל בדומה לכוסית אל תצפו ממנה להיות נחמדה במיוחד. גם היא צריכה לנפנף עשרות בחורים במהלך הערב, ואם היא בכל זאת תחליט לזרום עם אחד בסוף (וזה בכלל לא בטוח, היא ממש לא נואשת), הוא כנראה מזיין יותר ממכם ואתם רוצים ללמוד דבר או שניים על המהלכים שלו.

ביננו, אתם כנראה לא תזיינו אותה.
צריך לשים את הקלפים על השולחן: בישראבלוג יש סיכוי יותר טוב למצוא זיון מאשר במועדון.



זאת שבכל זאת יש לכם סיכוי לזיין

היא נראית לא משהו, אבל אתם חרמנים ושיכורים ושוקלים ללכת על זה. חפשו את הבחורה שלא עושה הרבה רעש, רוקדת עם עוד חברה או שתיים (לא יותר), בצד של הרחבה (לא במקום בולט). הסוד הוא ללכת נגד האינסטינקט הטבעי שלכם ולהתחיל עם הבחורה שנראית פחות טוב מהחברות שלה. זה מבאס אבל זה הסיכוי הכי טוב שלכם למצוא זיון במועדון.



הכונפה

A.K.A - זאת שאתם לא רוצים לזיין.
אין הרבה מה לכתוב על הכונפה. המאפיין העיקרי שלה הוא שהיא כונפה.
אם היא חלק מקבוצת כונפות אז אין שום בעיה, אתם פשוט לא צריכים ליצור אינטראקציה עם הקבוצה הזאת. הבעיה מתחילה כשהיא משחקת את תפקיד "החברה הכונפה" של מישהי שנראית טוב. היא תמיד "תגונן" (מילה יפה ל- 'תמנע מעצמה לחוש קנאה') על החברה השווה ותקטין את הסיכוי שלכם להצליח במזימתכם האבולוציונית.



המוזרה

אתם עושים עיניים לבחורה, היא זורמת ואתם רוקדים צמוד לצלילי שורות רומנטיות כמו "to the window... to the wall... to the sweat drip from my BALLS", אולי אפילו מתנשקים, ואז... בלי שום רמז מקדים היא פשוט בורחת לכם בלי לומר מילה? נפלתם על המוזרה.
אל תנסו ללכת אחריה, אל תנסו לצעוק בעקבותיה, והכי חשוב - אל תנסו להבין...



השיכורה

זו יכולה להיות תוצאה של התערבות, ברמן יותר מדי נדיב, או סתם אירוע משמח שהיא חוגגת... התוצאה היא אותה תוצאה - בחורה שבקושי עומדת על הרגליים ולא יודעת מה קורה איתה. שלבים אחרים של התהליך כוללים התעלפויות על ספות והקאות על אנשים. או התעלפויות על אנשים והקאות על ספות.

ליזום איזושהי אינטראקציה אינטימית עם השיכורה זה כל כך לא מוסרי שאם תרצו לקרוא על זה, אני מציע לכם לחפש את הבלוג של נשיא סודן.



זאת שחושבת שהיא במסיבת פיג'מות


מבחינתה, אין בנים במסיבה! היא תתעלם מהמין הגברי התעלמות מוחלטת, וכשהאחרון יעשה מאמצים לזכות בתשומת ליבה, היא תגיב בביטול, כאומרת: "מה אתה בכלל פונה אלי? אתה לא רואה שאני בערב בנות עם החברות המושלמות שלי?!", ואז תתחבק ותצחק עם חברותיה כמו מפגרת.



הקיבוצניקית

בחורה נחמדה, כיפית ואינטיליגנטית שלרוב גם נראית אחלה. בדרך כלל היא לא מחפשת להכיר בחורים במועדונים. מאוד יתכן שיש לה חבר, וגם אם לא, היא לא חושבת שמועדונים הם המקום בשביל להכיר בחורים. ולמרות זאת, היא תגיב בנחמדות לנסיונות חיזור, תמיד תחייך ותצחק, ובאופן כללי תפזר איכות במקום בו זו כמעט הפכה להיות מילה גסה.

כל הבחורות צריכות להיות כמוה!

אני
רוצה חברה כמוה!



הכלבה

האנטי-תזה המוחלטת לקיבוצניקית.
פרחה מטומטמת ולרוב גם מכוערת שמאזן ההיצע והביקוש הפרו-נשי המובהק במועדון גרם לאינפלציה מטורפת בתחושת הגאווה העצמית שלה. היא תגיב בגסות מקוממת לנסיונות חיזור ואני ממליץ לכם בחום להימנע מכל אינטראקציה איתה.
נכתב על ידי , 9/3/2009 20:37   בקטגוריות בילויים, מדריכים, מחשבות ודעות, עתודאי זה הטייס החדש, עתודאי.קום - אינטלקטואל, שחרור קיטור  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



107,604
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעתודאי.קום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עתודאי.קום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)