לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Rant


"מי שמזדיין בשירותים, סופו שיעשה פיפי במיטה" - ע' דוט-קום, אינטלקטואל והוגה דעות.

Avatarכינוי: 
בן: 37
MSN: 

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
My Rant - אודות

אודות עתודאי.קום, אינטלקטואל והוגה דעות.

 

עתודאי.קום (אלכס בשמו האמיתי) נולד בעיר חרקוב שבאוקראינה בשנת 1986. הציונות פעמה בלבו החל מגיל צעיר ובהיותו זאטוט זב חוטם בן 4 וחצי, עלה לארץ עם משפחתו והתיישב בעפולה. תוך מספר שנים ביסס את מעמדה של עפולה כבירת העמק והפך אותה מעיירה שכוחת אל למטרופולין הגדול שהיא מהווה היום.

 

החיפוש אחר אתגר חדש הביאה את עתודאי.קום הצעיר לשים פעמיו אל מרכז הארץ. יותר מכולן שבתה את לבו בירת השרון, נתניה, בה ראה מעין שילוב קסום של הווי עממי, השוכן בכפיפה אחת עם תרבות מערבית של תעשייה מתקדמת ותרבות פנאי מהמפותחות במזרח התיכון.

 

בתקופת פועלו בעיר, התפתחה נתניה בצורה יוצאת דופן. הוקמה מעלית ראשונה מסוגה בייקום המוכר לאנושות, אשר מסיעה את תושבי העיר מהטיילת המרכזית אל חוף הים, ולהיפך. הוקם הסניף הראשון והיחיד של איקאה בארץ, המשמש מקור גאווה ומספק מקורות פרנסה לתושבי העיר, וכן משמש את ילדי העיר רעננה כמקור לקרשים לל"ג בעומר.

 

שולבו משחקי כדורגל חופים בחוף פולג, כמארח בלעדי של טורנירי הענף בארץ. המאמן הנודע בני לם היטיב לתאר את החוויה שמביא הענף לחסידיו כשאמר ברגע של התרגשות "שערים, גולים, בחורות יפות - יש בזה ת'כל!". בנוסף, החלה בנייתו של אצטדיון כדורגל חדש, שאמור להחליף את אצטדיון "הקופסה" המיתולוגי, ועוד הישגים והתפתחויות רבות מכפי שהדף הזה יכול להכיל.

 

למרות הכמיהה לציון וקידום המנטאליות הארץ-ישראלית, עתודאי.קום התחנך על ברכי הערכים שאפיינו את העם היהודי בגלות. היה זה ערך הלמדנות שהוטמע בו החל מיום היוולדו שהביאו להירשם למסלול העתודה האקדמאית, במסגרתו השלים תואר ראשון כפול בפיזיקה והנדסת חשמל באונ' תל-אביב.

 

עם סיום לימודיו חזר לשירות בצה"ל, וקיבל דרגות קמ"א בטקס מרגש. הוא צפוי להשתחרר מצה"ל בתום שלוש שנות השירות הסדיר ושלוש שנות הקבע עליהן הוא חתום, או אחרי שיהיה שלום מלא במזרח התיכון ומדינת ישראל תגיע להבנה שאין יותר צורך בצבא. מה שיבוא קודם.

 

למרות תחום עיסוקו הטכנולוגי באופיו, עתודאי.קום מעולם לא זנח את הצד ההומאני שלו, ופתח בלוג על מנת לשמר את הקשר שלו עם הכתיבה היוצרת וההגות.

בבלוג שלו, עתודאי.קום רואה במה וירטואלית להבעת מחשבותיו, רעיונותיו ותיעוד של אירועים שונים מחייו.

 

כתיבתו ידועה כרב-גונית, קולחת ורצופה בהומור על שלל סוגיו, עם נטייה לכתיבה מליצית. בצד ימין של הבלוג מופיעה רשימה עם כתביו המומלצים ביותר, שלימים זכו למעמד של "קלאסיקה" בזירת יומני הרשת המודרנית. להלן כמה מהבולטים שבהם:

 

הומור וסאטירה:

הגות ופילוסופיה חברתית:

 

 

אקטואליה ופוליטיקה:

 

 

לימודים:


חזרה לבלוג  


107,604
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעתודאי.קום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עתודאי.קום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)