לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  The prince. Narkis.
בן: 31
תמונה

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 


הוסף מסר
The Mirror - אודות

אם הגעתם עד לכאן, בודאי כבר פגשתם אותי - יהיר, סרקסטי חסר תקנה (שזה אומר שגם אני כבר לא יודע לפעמים אם מה שאמרתי היה ברצינות) ושמוק (ההגדרה האחרונה היא של מיס אננס שמחזיקה בה באדיקות ראויה לציון). אם לא - כדאי שתדעו. זה לא יזיק.

הבלוג הזה התחיל את דרכו בפוסט הראשון שהיה בסך הכל פארודיה משעשעת (לפחות עבורי) על העובדה שכל מה שנדרש אז כדי להגיע למומלצים היה לכתוב פוסט יציאה מהארון, לא משנה באיזה נושא, העיקר שברפרוף מהיר זה ייראה הגיוני. לאחר שהנוסחה אומתה והתגובות זרמו, התברר שהפכתי לנרקיסיסט הראשון שהוגדר גם כא-מיני בשל הפרעת האישיות הקשה. נהניתי מחמשת דקות התהילה שלי (שנמשכו על פני יומיים וחצי) ותכננתי לסיים את חיי הבלוג בפוסט שיצהיר על מה שעמד מאחורי היציאה מהארון, אבל כרפסיונרי ידידי - שהכתיבה שלו היא אחת הטובות שבהן פגשתי - טען שיהיה חבל לקבור את כשרון הכתיבה שגיליתי באותו פוסט וכך הפך הבלוג לפינת הליהוגים הארוכים וחסרי הפשר שלי. מאז אותו פוסט לא הצלחתי לשחזר את ההצלחה ולייצר כתיבה שתהיה גם באורך סביר (וסביל), איכותית ותזרום בלי בעיות. עובדה - מאז לא קיבלתי שום פידבק מהכרפס שהתלהב מהפוסט הראשון (ודוקא ביקשתי).

הפוסט המוצלח גרר איתו גם תופעת לוואי (מבורכת, מבחינה מסויימת) שנבעה כנראה ממספר אנשים שהתרגזו בגלל התוכן וכך קמתי ביום בהיר לחיים בלי חשבון הפייסבוק שלי שנעלם כאילו בלעה אותו האדמה. הגמילה היתה קשה למדי ביום הראשון והשפיעה מעט גם על היום השני, אבל בסופו של דבר חזרתי לחיי אושר שנמשכו ארבעה שבועות. אז קיבלתי את הצעתו המצויינת של אחד מידידי ופתחתי חשבון פייסבוק תחת השם Narkis Prince (שהעצלנים שביניכם יוכלו למצוא אותו כאן). אם תרצו לעקוב אחרי ואחרי הבלוג, או סתם לספר לי כמה אתם שונאים את הבלוג ואותי - תוכלו לעשות זאת שם. אבל כדי שלא תטרחו לחינם - כדאי שאציין שהגבלתי את עצמי לימי שלישי (או לפחות - כך אני משתדל להצהיר באופן רשמי), כך שאם בתגובה תחפצו תיאלצו להמתין (וכן, ציינתי את זה בתיאור הפרופיל, אבל מסתבר שמכיון שאני Minor - דהיינו, מתחת לגיל 18 - המשמעות של Everyone היא Friends of friends וזה אומר שגם לא תוכלו לראות את הפרופיל שלי אם לא תהיו מחוברים לחשבון שלכם בפייסבוק. מכיון ששיחקתי יותר מדי פעמים עם תאריך יום ההולדת - אני כבר לא יכול לערוך אותו יותר. אבל מילא, נותרו חודשים ספורים עד שאגיע ליום שעליו אצטער ובינתיים אתם יכולים לקרוא את זה כאן. האבל לא עזר. זקנתי). לחילופין, אני מניח שמי שממש יתעקש יוכל להניח את ידו על כתובת המייל שלי, אבל אני לא מתכוון לפרט את הצעדים (בעיקר בגלל שברור לי שאף אחד לא יתעקש).

אני מניח ששמתם לב לכך שאי אפשר להגיב על פוסטים אחרי סוף החודש שבו נכתבו. אם זה הציק לכם, אני מניח שתתנחמו בעובדה שאני עושה את זה רק בגלל שאני רוצה לדעת על תגובות חדשות ואני לא רוצה להפעיל מערכת אישור תגובות בשביל זה בגלל שזה מנוגד לשיח החופשי שאני מאפשר (ודי ברור שבאיזשהו שלב זה יגרום לי לא לאשר תגובות שייראו לי מוגזמות). לכן, אם אתם רוצים לבקר בנושא שקשור לפוסטים של חודשים קודמים - עשו זאת במערכת התגובות של הפוסטים מהחודש הנוכחי או בתיבת המסרים שבצד שמאל. לחילופין - אם בא לכם להתרגז עלי באופן אישי, אתם תמיד מוזמנים לשלוח לי הודעה בפייסבוק. אני מבטיח לא להתעלם כשאראה אותה ביום שלישי.

חוץ מזה, אני לא מתכוון לבקש, בגלל שזה מנוגד לכל קיומו של הבלוג שתומך בחשיבה חופשית ובקריאה חסרת דרישות, אבל ברור שיהיה לי קל יותר להשוויץ בפני כרפסיונרי אם גם אתם תעשו מנוי.
מה עוד? נראה לי שכלום. את כל השאר תוכלו למצוא בין נבכי הבלוג. בעצם, אם הצלחתם לשרוד את כל הסוגריים כאן ובפוסטים בבלוג - יש סיכוי לא רע שנכנסתם לרשימת ההמתנה של אלה שאני מתכוון להעריץ אם אי פעם אתחיל להעריץ אנשים.

קריאה מהנה! (ואל תשכחו לתת משוב. גם תגובות נאצה תתקבלנה בברכה)


חזרה לבלוג  


הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe prince. Narkis. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The prince. Narkis. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)