:): את לא מכירה אותי אבל הייתי קוראת את כל הסיפורים שלך בשין!!!! חייבת לקרוא שוב את התאהבתי בטעות! פליז תפרסמי אותו למען הבנות מפעם???
שלי: לא יודעת מה קרה, אבל אני מקווה שהכל בסדר (וגם מקווה שאולי תחזרי...) חג שמח! :)
בורחת מעצמי: חברה שאלה אותי איזה שם ערסי יותר, אלירן או אליאור, ומיד קיבלתי פלאשבק לעבר, לתקופת התאהבתי בטעות ומלחמת האהבה. סיפרתי לחברה הזו את מה שאני זוכרת, והיא דרשה ממני לכתוב לך עכשיו כי א. היא רוצה לקרוא. ב. גם אני רוצה לקרוא שוב. ג. סיבה שאפרט לך רק אם תרצי ^^
שלי :): ובהצלחה בטירונות!!!!!!!!!!!!!!!
שלי :): בכל מקרה- אני כבר לא יכולה לחכות להמשך, לראות מה היא תעשה עכשיו כשהיא מבינה מה הרגשות שלה, ואני יותר מחכה לדעת מה יהיה עם בן... מחכה לשמוע ממך שוב, פרק או לא פרק :)
שלי :): ולמען האמת - ציפיתי שזה יגיע, חיכיתי לרגע שבו היא תבין שהיא מאוהבת בג׳יידן (מההתחלה- עוד בשדה, קיוויתי שהם יהיו ביחד) - ואפשר לומר שהוא הגיע. אישית, אני כבר ״מריחה״ את הסוף, אבל חסר לי הקלוז׳ר עם ג׳וני, וגם הטרגדיה (שזה סממן די גדול אצלך)
שלי :): לצערי אני לא יכולה להגיב בתגובות אם אני לא על המחשב... אז אני מקווה שתראי את זה פה. הפרק מקסים! יש בו טונות של רגשות מבולבלים (גם אני בעד הפלה... מאותן סיבות כמוהה)
שלי :): ברור שיש טעם להמשיך!!!!!! ואי אפשר לשכוח אותך!!!!!!!!
PETITE: אומייגאדדדדדדדד אני בשוק שיש פה בנות שזוכרות אותי מהפאקינג שין!!!!!!!!!!! ואת כל הדמויות אוהבת אתכן זה מרגש אותי!!!
נאש: אני לא מאמינה את זאת שכתבת את הסיפור עם אלירן ורונה? ואת הבל היופי ושקרנית? אומיגאדדדד הייתי חורשת על הסיפורים שלך.. יש מצב את שולחת לי הודעה לאימייל? חיפשתי את הסיפורים שלך מאז שסגרו את השיין
שלי :): שני!!!! אני מתגעגעת כל כך לאלירן ורונה! ולסיוון ושקד, אביגיל ועופר ובעיקר למייקל ואנבל!!!! הייתי ממש רוצה לקרוא את הבל היופי שלצערי סגרת או את שקרנית.. וואו אני ממש מתגעגעת!!!
ליפז: מתי פרקקק נוווו תעלי פרק חדש בקשה את כותבת מושלם מחכה לפרק חדשש !! ???
PETITE: הדר???? הדר זאת את???
חיים כפולים: שני! אני רוצה את הבייביס בחזרה! רונה ואלירן, מייקל ואנבל! (אלו הדמויות האהובות עליי ^^) אני אקים עצומה!
נועמיקי: מתי את ממשיכה ?(: אני במתח !
רורנה: את מהשין? איך קראו לך שמה? אני נראלי זוכרת אותך
HI: ואי אני זוכרת אותך מהשין ! יש לך אולי את הסיפורים הישנים שלך? ממש אהבתי אותם, ואני יתחיל לקרוא את אלו
אופיר: היי אממ... אני חדשה בבלוג ופרק 4 בסיפור חמניו משום מה לא עובד, את יכולה אולי לשלוח לי אותו למייל? [email protected]
נוי: מתחת לפרק, איפה שהתגובות.. יש לך לחצן "לקטע הבא" לחצי עליו ותגיעי לפרק 15! מקווה שעזרתי :)
HO: אממ בסיפור " שקר החן" כשאי נכנסת לפרק 14 זה נכנס לי לפרק 16 ואי אפשר לראות את הפרק, יש איזשהו פתרון לזה?
הדף הבא