Avital: תגובות שנאה בלי אפילו לקרוא את הבלוג, לפחות תגידו דברים נכונים ולא סתם בולשיט ;) אולי אז אני אענה ברצינות
.: היא גרה בקנדה י’חתיכת פוסטמה
ג’יי: אני מבינה גם שלא עשית צבא....איך הצלחת להשתמט?
ג’יי: את רק בת 20 וכבר יש לך 2 ילדים?? ואוו חבל על החיים שלך את עוד צעירה!!!
ללא שם: הילד שלה לא מסכן כיוון שהוא סביר להניח יגור ויחייה בקנדה. הוא כן היה מסכן אם לצורך העניין היה חי בישראל והיה הולך לצבא ואז כשכל הבחורים מתקלחים כולם היו רואים שלא עבר ברית מילה והיו צוחקים ויורדים עליו קשות.
מטילדה: הילד שלך ממש מסכן שלא עשית לו ברית מילה.. זו טעות איומה. חבל שלא חקרת מול רבנים ואנשים חכמים שהיו מסוגלים לספק לך תשובות ולא דרך האינטרנט שמלא בשקרים. לדעתי חיפשת טיעונים שיצדיקו את הפחד שלך. חבל. תאמיני לי שאף אחד מפרשני הדת היהודית והחכמה לא טעה.
אלמונית: אני שונאת דת! כל האיסורים וההלכות המטופשות.. שמעתי רב חרדי שאוסר להכניס טלוויזיה הביתה או כל סוג של מסך! איזו טיפשות! מתנגת לברית ולכל החרטה הזאת... זה אכזרי ומיותר למרות שיש כאלה שחושבים שזה בריא לחתוך...כל החוקים המוזרים האלה בתורה לא מקובלים עליי בכלל
לאורה: ברית מילה זה לא דבר נוראי בכלל.. זה סממן שמזוהה עם העם היהודי. היום כל זכר יהודי עובר ברית מילה. עניין הכאב הוא טכני ותו לא. הכאב הוא מזערי ונמשך כמה שניות.. זה כמו להיחתך בקטנה. לא צריך להגזים ולנסות לבטל את זה.. זה ככה עוד משחר ההסטוריה וככה יישאר תמיד.
Avital: תודה קטיה, גם לי זה חשוב !
קטיה: אני שיתפתי את הפוסט על הברית מילה בקיר הפייסבוק שלי כי אני חושבת שזה חשוב להיחשף למידע הזה ולתהליך הנוראי...מקווה שאנשים יבינו עד כמה זה נורא..וימנעו מהתינוק שלהם ייסורים!!
Avitalhttp://www.drmomma.org/2009/12/how-foreskin-protects-against-uti.html
סטודנטhttp://www.netdoctor.co.uk/menshealth/facts/circumcision.htm
Avital: בקנדה :)
מריה: את בחורה מדהימה! את גרה בארץ או בחו"ל?
Avital: היית בנווה מנחם?
ניקול: שוטטתי בפוסטים שלך לתומי, והגעתי לפוסט בדם אהבה ראשונה וראיתי את התמונה בסוף הפוסט, ודפאק זה בדיוק כמו אצלי בספר מחזור!! את למדת ביסודי שלי! איזה עולם קטן
Avital: תודה !
alexis.sim: לא בא לי לצאת חופרת, אבל את מדהימה!! את אישה מאוד חזקה, את השאיפה שלי!
Avital: כן.. את יכולה להוסיף אותי Avital Grin
נטשה: היי, רציתי לשאול אם תוכלי להביא לי את הפייסבוק שלך לשאול אותך כמה שאלות - פשוט אין לי בלוג.
הדף הבא