לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

המאחז בבילעין מוקם שוב


דיווח בווינט

יונתן פולק תעשה לי ילד פלשתיני.
נכתב על ידי , 25/12/2005 20:06   בקטגוריות נגד הכיבוש שתיים בחמש  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סרפנטינה ב-25/12/2005 20:11
 



אורי אשי עושה קליפים לערוץ הופ!


סוף סוף מצא אורי את הערוץ המשדר לקהל היעד המתאים לו, ויצר שני קליפים לשירי ילדים קלאסיים, ועוד היד נטויה.
"פטיש מסמר" ו"בערוגת הגינה" עלו לאתרסטודיו אשיסנדי - לכו להוריד ולראות אותם!
נכתב על ידי , 25/12/2005 16:21   בקטגוריות אשיסנדי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב ההזמנה למסיבת ערב השנה החדשה של גיל ראסטה


הרגאיי, פנים רבות לו.

יש רגאיי שמח, רגאיי עצוב, רגאיי מהפכני, רגאיי ממלכתי.

יש רגאיי קשוח מהרחוב, ויש רגאיי של פיס אנד לוב.

זה לא כזה חרוז, אבל בואו נאכל תפוז.

לא צריך להתרגש.

 

מידי פעם גיל שוכח לעדכן אותי מראש באיזה זרם מדובר הפעם, ואז יוצא שאני עושה עיצוב שאני מאוד מרוצה ממנו, אבל גיל מודיע לי לתדהמתי שפיספסתי את הוייב הנכון.

 

למשל בשבוע שעבר, כשעיצבתי את הפלייר למסיבת ה-31.12 בכיכובם של ארבעת הסאונדים הישראלים המובילים. הכותרת שגיל נתן למסיבה היא: "התחלה חדשה!". עשיתי סקיצה אחת פושרת ששנינו לא אהבנו, ואז גיל אמר משהו כמו: זה שנה חדשה, תעשה זיקוקי דינור, התפוצצות של צבע, וכו.

 

אז עשיתי את זה:

אמרתי זה טהור, נקי וטרי, זה שונה, זאת שנה חדשה, התחלה חדשה, זה התפרצות של צבעים כמו זיקוקי דינור, זה חי וצמחי כמו רגאיי של חזרה לטבע, לא מתועש, רוטס, וייבז, וכו'.

 

גיל לא אהב. הוא אמר לי: "לא, ראסטה, לא הבנת – הסאונדים הישראלים זה דאנס הול, זה מהיר ומלוכלך ומהרחוב, יו נואו? זאת הולכת להיות מסיבה שורפת! פייאה! פייאה! (שזה כמו פייר רק בג'מייקנית) מה זה כל הלבן הנקי הזה. אני רוצה רגאיי הארדקור, דגל ג'מייקה! ראסטה אתה צריך לחזור לתקופה האנרכיסטית שלך בסטיות של פינגוינים!"

 

הגנתי על העיצוב היפה שלי ככל שיכולתי, אבל בסוף נשברתי, נאנחתי ועשיתי את זה:

 

 

ואכן, זה קלע לטעמו של גיל.

 

ועכשיו תור הציבור לשפוט: איזה עיצוב אתם מעדיפים, פורח או בוער?

 

אשתו של גיל גם אהבה את העיצוב הראשון, אז חשבתי שאולי באמת גיל צריך להדפיס שתי הזמנות, אחת לבנות ואחת לבנים. מה שהודפס זה העיצוב הבוער כמובן.

 

נכתב על ידי , 25/12/2005 00:02   בקטגוריות איור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-25/12/2005 10:47
 



אתמול בבילעין: מג"ב מרביצים לנו באלות


 אה, שלא תבינו לא נכון, בסך הכל היה שקט אתמול בבילעין. בסיכומו של דבר נעצר פלסטיני אחד, שלושה ישראלים עוכבו בשטח ושוחררו לאחר כמה שעות, וישראלי אחד נפגע קלות, לייזר בעל היד הנקועה.

 

באתר מבט של ערוץ 1 ניתן לצפות במהדורה מיום חמישי שבה הייתה כתבה של שתי דקות על הקרוואן ושהציגה את המצב בצורה מאוזנת ביותר. (בחלון משמאל יש לבחור את מהדורת מבט מה-22.12.05, הכתבה הרלוונטית מתחילה בדקה ה-14.)

 

והנה הסיפור בהרחבה:

 

אנוכי הגעתי לבילעין ביום חמישי בערב. דמיינו לעצמכם את עצמכם עובדים במשרד ביום חמישי בערב, האור דולק, בחוץ הרוח נושבת, המיזוג בפנים עובד. בערך בחמש אתם מרימים טלפון לאילן, וקובעים איתו שיאסוף אתכם בשמונה מפינת רחוב זה וזה. בבית אתם אורזים תיק קטן, מתלבשים חם, ויוצאים בערב לארץ רחוקה הנמצאת במרחק של פחות מחצי שעה נסיעה ממרכז תל-אביב.

 

הבן של אילן הסיע אותנו במכונית החברה שלו. הצטרפו גם יונתן הקטן וארנון התמיר.

ירדנו מהטרמפ על הכביש הראשי במקום הקבוע ליד הכפר נעלין, קצת לפני המחסום, עלינו לכפר עצמו ברגל, דקה הליכה, ושם חיכתה לנו כרגיל המונית הפלסטינית. 30 שקל ורבע שעה נסיעה בערך, דרך נעלין וחרבתא, והגענו לבילעין. בבילעין העברנו את הלילה בדירה שמיועדת לאכסנת הפעילים הבינלאומיים, המשתייכים לארגון ה-ISM, ולכל הפעילים האחרים שמגיעים לבילעין. את הדירה שוכר ומממן אחד הפעילים הפלסטינים, מוחמד שמו. הוא בכלל מהכפר בידו, אבל נראה שמצבו הכלכלי מאפשר לו לתמוך בפעילות ה-ISM באיזור.

 

עד שהגענו כבר פינו את הקרוואן המדובר, והפעילים טיפטפו חזרה לכפר. לייזר הידוע הגיע ועבד על העברת תמונות שצולמו לאתרים ולכתבים השונים. בעודנו חולקים תה וארוחת ערב עם הפעילות הזרות והפעילים המקומיים, שחנו באימפאקט התקשורתי של הקרוואן.

התעצבנו על ההבדל בין הדיווח המלא של מירון רפפורט בהארץ לבין הדיווח החלקי והמסולף של ווינט, אבל אחד מהנוכחים דיווח בשמחה על איך חיים יבין סיים את הכתבה בנושא "מאחז אחד הורד מהשטח, בעוד המאחז השני נותר על כנו", כשהוא מכוון בדברים על הבניינים החדשים של ההתנחלות מעלה מתיתיהו, שכונה של מודיעין עילית, שנבנתה כזכור לכם ללא אישור ובניגוד לחוק על אדמות הכפר בילעין. ולמרות שנבנתה ללא אישור ובניגוד לחוק, ראשי צה"ל החליטו להקיף אותה בחומת ההפרדה.

 

חוץ מזה היו שיחות היכרות והומור עם מחמוד, שגילה בקיאות בניבים ופתגמים מהתנ"ך.

 

היינו עייפים והלכנו לישון מוקדם ולא היה הווי שמאלני ואורגיות פרועות כמו שקיוויתי. אי שם באישון ליל הגיעו כמה מהפעילים הישראלים שנעצרו בעת הורדת הקרוואן מהשטח. הם נלקחו לגבעת זאב ושם הוצעה להם עסקה: שחרור מיידי תמורת התחייבות לא להגיע לבילעין למשך 15 יום. שבעת העצורים סירבו לעסקה, ולבסוף שוחררו ללא כל תנאים, מלבד ערבות להגעתם לחקירה אם יידרשו.

 

הפעילים הפלסטינים אמרו לנו שמתוכנן להגיע קרוואן נוסף בבוקר, ואספו מאתנו תשעה אנשים, שלושה פלסטינים, שלושה זרים ושלושה ישראלים שהסכימו להתיישב בקרוואן בשמונה בבוקר. אלא שבבוקר דווחנו שהקרוואן לא יגיע. במקום זה נצא כרגיל להפגנה מכיוון הכפר, ועימנו נישא אוהל "שלום" אותו אנו דורשים להקים במקום הקרוואן שהוסר.

 

אכלנו ארוחת בוקר ופלאפל מהדוכן שפתח ילדון חמוד מול הבית. טרקטורים טירטרו, ציפורים צייצו, תרנגולים קראו, וסלולרים משכימי קום מילאו את הבוקר בקירקורם הרבגוני. מאוחר יותר הגיעו ארבע מוניות עם הפעילים הישראלים שהגיעו בבוקר, כחמישים איש שלשמחתנו לא נעצרו בדרך.

 

איפשהו בין חצות היום לאחת בצהריים יצאנו להפגין תחת שמיים מעוננים וממטרים קלים. המג"בניקים נערכו מולנו בכוחות גדולים. בהתחלה לא היו ממש התנגשויות, רק דחיפות קלות הדדיות, וגם הקמנו את אוהל השלום המאולתר שלנו. ואולם מאחורינו התפרשו החיילים מעל מטעי הזיתים שמימין לדרך, ושם החלו לירות גז מדמיע לתוך המטעים, שבהם הסתתרו השבאב, הילדים של הכפר, וזרקו כמה אבנים.

 

הפעילים, ישראלים ותושבי הכפר, רצו לכיוון החיילים והתחילו לצעוק עליהם מה הם יורים על הילדים.

פה ושם משכו הגברים מתושבי הכפר לכיוון תוואי הגדר, והחיילים הגיעו מייד לחסום אותם. פה ושם הרביצו חיילים באלימות מוגזמת לחלוטין לאיזה חנון שמאלני לבנבן ומסכן שאיתרע מזלו לא לברוח מספיק מהר. מתנפלים שישה מג"בניקים גברתנים באפוד, קסדה ואלות שחורות על ציפלון ממושקף ומכסחים לו את הצורה, מורידים אותו לרצפה, מועכים לו את המשקפיים, בעודו מנסה לצווח חלושות שהוא הולך, הוא הולך, ושיעזבו אותו. זורקים אותו מהטרסה למטה על הקוצים. מאוד בוגר.

וכך זה המשיך, החיילים יורים גז מדמיע אל המטעים, השמאלנים צורחים עליהם מה הם עושים, המג"בניקים מרביצים לשמאלנים.

 

שלא תבינו לא נכון: רוב משתתפי ההפגנה, ילדות צפוניות בנות ארבע עשרה ונערי הכפר, המשיכו לעמוד באפס מעשה ו\או לעשן ליד אוהל השלום המאולתר. גם אתם יכולים לבוא להפגין תמיכה בעצם נוכחותכם במקום בלי להסתכן כלל באלימות פיסית.

 

רק קומץ שמאלנים היו אלה שהתעמתו ממש וחטפו מכות.

אני עצמי לא מתרתח בקלות, וגם לא דחוף לי להיות גיבור גדול. אני עומד בשורות הראשונות או מאחוריהן, אבל בדרך כלל לא צורח על החיילים סיסמאות. אבל כשאחד היותר פעילים מסתבך, אני כן נזעק קדימה כדי להגן עליו בגופי, וכך פה ושם גם לי יוצא לחטוף אלה בגב או בזרוע. לא כיף גדול.

 

כך היה כש, אה, אני חושב שקוראים לו עביד, מגברי הכפר, בחור תמיר ומשופם בן 35-40, דפק ספרינט וברח מהחיילים. הוא לא עשה כלום, רק התקדם קצת קדימה מידי. אם היה הולך אחורה בשקט, הם לא היו מתעצבנים. אבל עצם ניסיונו הליצני לברוח עורר את חמתם והם דפקו ספרינט אחריו. ברור שזאת הייתה פרובוקציה מכוונת וזולה, אבל אז מה? בקיצור הלה רץ במעגל גדול, וחזר ללב קבוצת המפגינים הישראלים השלווה. לתוכה התנפצו כעשרים מג"בניקים זועמים עם אלות שלופות במטרה לעצור את האיש, וכמובן שבדרך עלו על כל השמאלנים השלווים. כך נמעך הפעיל לייזר, עד כדי כך שנזקק לפינוי באלונקה לאמבולנס שעמד בכוננות במורד הדרך. וכך גם אני זכיתי להימעך ולחטוף כמה מכות.

 

אחר כך ירד גשם וחיכינו הרבה זמן שישחררו את עביד ואת שלושת הישראלים שנעצרו באותה התנגשות, בניסיון להגן עליו ממכותיהם של החיילים.

 

אה, וכמעט שכחתי לספר לכם על הפעילה אפרת (לא גוש כמובן), ששלפה גיטרה וניגנה לחיילים את גרסתה ללהיט הנודע: "עוד תראה עוד תראה, כמה תופת תהיה, בשנה, בשנה הבאה". הפעילה אפרת זכתה להצלחה רבה בקרב הפלסטינים שניסו להדביק את הקצב במחיאות כפיים סוערות.

 

אחר כך הודיעו לנו פעילי הכפר שהם מעוניינים להישאר במקום עד הערב או עד שישוחררו העצירים. אבל לנו השמאלנים  כבר נהיה מאוחר והחלטנו ללכת הביתה. בדרך הביתה דווח לנו שיונתן הקטן, יותם והישראלי השלישי שאני לא זוכר מי הוא היה שוחררו בבילעין. רק עביד נותר במעצר וכנראה נלקח לגבעת זאב.

 

בהמשך היום: עוד פוסטים מענייניים.

 

משום מה אני חושב ששכחתי לספר לכם על המיילינג ליסט של קבוצת האנרכיסטים נגד הגדר, שמובילה את ההשתתפות הישראלית במאבק בגדר כבר יותר משנה, ובבילעין כבר כעשרה חודשים. כל אחד יכול להצטרף ולקבל קריאות לפעולה וידיעות, גם כאלה שאני לא מפרסם כאן.

נכתב על ידי , 24/12/2005 15:20   בקטגוריות נגד הכיבוש שתיים בחמש  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מגבניק הורס ב-14/9/2007 18:19
 



גאוני! תושבי בילעין מקימים מאחז על אדמתם!


תושבי בילעין הם גאונים!

הנה, ערכתי עבורכם מתוך כתבתו של מירון רפופורט בהארץ:
אתמול בבוקר הפתיעו כמה עשרות תושבי הכפר בילעין, מלווים בישראלים ובמתנדבים בינלאומיים, כשהציבו מכולה על אדמותיהם בסמוך להתנחלות מודיעין עלית. חבר הוועדה העממית בבילעין, מוחמד חטיב, אמר כי המכולה הועמדה על אדמותיו של אחד מתושבי הכפר, והיא מצוידת באישור בנייה מטעם מועצת הכפר בילעין.

הצבת הקרוואן במקום מעמידה במבוכה את צה"ל ואת המינהל האזרחי. המכולה הועמדה בסמוך לאתר שבו נבנית בימים אלה שכונת "מתיתיהו מזרח" של מודיעין עלית. לאחרונה חשף עקיבא אלדר ב"הארץ" כי המינהל האזרחי עצמו מודה כי 750 יחידות הדיור שכבר הוקמו בשכונה, הוקמו ללא היתר, ובניגוד לחוק. במקום מתכוננות בסך הכל כ-3,000 יחידות דיור. הקרוואן שהגיע הבוקר מתוך ישראל, הועמד במרחק של כמאה מטר מאתר הבנייה של מתיתיהו מזרח.

לפי החוק, המינהל האזרחי יכול להוריד את המכולה בתוך חודש מיום הקמתה ללא שום פנייה להליך משפטי. אולם בצה"ל ברור שאם הדבר ייעשה, יפנו הפלשתינאים לבית המשפט ויטענו כי המינהל נוקט איפה ואיפה, וממהר לפנות קרוואן אחד של פלשתינאים בעודו מאפשר לבנות מאות יחידות דיור בשכונה יהודית סמוכה ללא שום היתר ובניגוד לתוכנית המתאר.

"מדובר באדמה פרטית פלשתינית, לא באדמות מדינה, מועצת הכפר אישרה את הצבת הקרוואן, ולפיכך מדובר כנראה במבנה חוקי", אומר עו"ד מיכאל ספרד המייצג את תושבי בילעין. "זו תהיה הוכחה בוטה לכך שמדובר באכיפת חוק סלקטיווית אם יטפלו בקרוואן המסכן של תושבי בילעין לפני שמטפלים במאות יחידות הדיור הנבנות ללא חוק במודיעין עלית". עו"ד ספרד פנה הבוקר במכתב מטעם "שלום עכשיו" למינהל האזרחי ובו דרש ממנו להפסיק את העבודות תוך שבוע, ולאו הוא יפנה לבג"ץ.

מהמינהל האזרחי נמסר כי אכן הבנייה במודיעין מזרח אינה חוקית ו"ראש המינהל בוחן את האפשרויות העומדות מולו כדי לתקן את המצב". לגבי הקרוואן שהעמידו תושבי בילעין אמרו גורמים צבאיים, כי אין כוונה להתעמת עם התושבים, אבל "המכולה הזו תפורק". המקורות אמרו כי ברור להם כי מייד לאחר הפינוי, הם יצטרכו להסביר לבית המשפט מדוע הם ממהרים לפעול נגד בנייה פלשתינאים לא חוקית ומתמהמהים בעניין בנייה לא חוקית בהתנחלויות.

אם קראתם את הקטע שלעיל, ואתם טוענים שיש לכם טיפת כבוד עצמי, או הגינות בסיסית, או תקראו לזה איך שתקראו, אתם צריכים להיות מחר בבוקר בבילעין.
אם לא, מה ההבדל ביניכם לבין משה פייגלין?
בין הפותרים נכונה תוגרל ילדה פלשתינית בת שתיים עשרה עם שלושים חורי איוורור.

ביום שישי 23.12.2005 ייערכו שתי הפגנות נגד גדר ההפרדה: האחת בבילעין והשנייה בעאבוד. גם בעאבוד נמשך המאבק נגד הגדר, שנועדה לאפשר את התרחבות ההתנחלות הסמוכה עופרים.
כל מי שיכול/ה להשתתף בהפגנות ביום שישי מתבקש/ת להתקשר לאביב בטל' 052-5227867 .
מי שיכול/ה להגיע לבילעין ביום חמישי (מומלץ!), וכך לעקוף את מחסומי הצבא המוקמים לכבודנו בימי שישי, מתבקש/ת להתקשר עם אילן בטל' 052-4655675, 03-6482749.
מי שמגיע/ה מירושלים מתבקש/ת להתקשר עם יוסי בטל' 052-5210184.
אנא, אנא, התקשרו עד יום חמישי אחר הצהריים לכל המאוחר.

תודה

וגם אני אבוא, לשם שינוי, למרות שגיליתי שההאנגאובר מאתמול היה בעצם תחילתה של שפעת מופלאה.

לא הייתי שם כבר חודשים. הייתי במסיק זיתים באוקטובר אבל לא בבילעין.

אתם רואים, כל אחד הוא קול קטן אבל כולנו ביחד משה פייגלין איתן.
נכתב על ידי , 22/12/2005 04:50   בקטגוריות נגד הכיבוש שתיים בחמש  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-24/12/2005 16:50
 



חשיפה: אריאל קרס נמצא חי, בריא ושלם באינטרנט!



ובעוד תופי המלחמה הגדולים של הפוליטיקאים השמנים ממשיכים בתיפופם מחריש האוזניים, ועוד חלאות אדם מושחתים+פנאטים בונים עוד התנחלויות על חשבונכם, בדרך כלל בגיבוי בקריצה מהראשונים, דברים מעניינים ממשיכים להתרחש בשוליים הסהרוריים של התרבות העצמאית, ועלולים להעלם מעיניכם!

 

איך תצילו את עצמכם מהמחדל???!!?

 

מזלכם שאני, בעודי מתאושש מעוד האנגאובר אכזרי במיוחד, ובעת הפסקה מעוד ניסיון נואש לקלוע לטעמו החמקמק של גיל ראסטה, דולה עבורכם את הפנינים הלא מושלמות אך הצבעוניות מהמדמנה התרבותית.

 

ודאי שאלתם את עצמכם לא פעם, היכן הוא אותו גיבור מיתולוגי בעל חיוך פרוע וחסר כמה שיניים, העונה לשם "אריאל קרס"?!

היכן הוא אותו חייכן מבהיק קרחת שמנהיג לנצח את הלהקה רבת הגילגולים (עם חיות משק וכלי מטבח), "השפן הנכון"?

הייתכן שכל מה שהוא עושה זה לכתוב טורים אישיים חביבים למוסף "סגנון" וללמד את ילדי ישראל גיטרה?

 

ובכן, התשובה, כמו פורטיס בוואלס עם מטילדה, היא "לא!" מהדהד.

ידידכם גילה בשנה האחרונה את האינטרנט, וכמו רבים וטובים גילה גם הוא את האפשרות לשטוח את מישנתו עבור ההמונים, אמנם ללא תשלום אבל גם ללא שיקולים מסחריים. כך גיליתי אני במקרה עת גלשתי בפורום מוזיקה אלטרנטיבית בווינט.

 

בקיצור, אריאל קרס מפרסם טור אישי בשם "מטאל מיקי" באתר נידח של קבוצת ה"היפים". הטור עוסק בגיטרות, בבעיותיו של אותו יצור עלוב, "הרוק הישראלי", וגם בשאר הגיגים ברומו של עולם.

אני דווקא אמרו שיש לי שמיעה מוזיקלית, אחרי ששרתי בדואט א-קאפלה במסיבת סיום של כיתה ג', אבל תאונה מצערת שכללה מורה למוזיקה בכיתה ד' ניווטה אותי הרחק מהתווים.

אז אני לא מבין לעומק את כל מה שקרס כותב שם על נגינה על גיטרות, אבל למי שכן מנגן נראה לי שזה יהיה מעניין. בעיקר למי שמנגן רוק.

 

 

הגעתי בשביל המיקי, נשארתי בשביל ההיפים

(זאת הייתה כותרת משנה, אגב)

עכשיו כשאני משוטט ברחבי האתר בעל העיצוב מימי ראשית האינטרנט והכתובת הביזארית, אני נזכר שכבר נתקלתי פעם באתר הזה, אי שם בעבר, אבל כנראה שאז זה היה לפני שהיה לי בלוג אז לא היה לי למי לדווח. בטח דיווחתי לירון.

 

ובכן ההיפים היא מין חברה, או אולי קולקטיב, להפקת וידאו, סאונד, גרפיקה, ועוד. אני מפציר בכם לשוטט באתר הענק ומלא המכמנים שלהם. יש שם פוסטרים להופעות ווידאו קליפים, בראש ובראשונה ללהקת הקאלט אנרגיה חולנית, אבל לא רק. בטח אם יש לכם ערוץ 24 אז ראיתם כמה מהקליפים המשעשעים האלה, בייחוד את זה על הניסויים בקופים עם כל הסלבריטיז, אורנה בנאי ושי אביבי ודובי גל וגדי יגיל והבילויים.

יש שם גם את ההיפיז פנזין, שהוא אולי ניסיון לרכז את החדשות והעדכונים לדף אחד.

 

העיצוב של האתר הזה תוקף אותי בגל נוסטאלגיה מתקתקה, אם כי לא אישית שלי. אני מנסה לתת שם לכל השילוב הזה של הוויה תרבותית לא מעודכנת, מין אנשים שחיים תמיד את הטרנד הלא "נכון"?

הם תמיד בלואו פיי, בקאונטר קאלצ'ר של הדחויים?

 

אנשים שחיים את הרוק והצבעוניות של הפיפטיז\סיקסטיז, עושים פוטושופ כמו בתחילת הניינטיז, בגרסא 3 כשרק המציאו את השכבות, והאתר שלהם נראה כמו בתחילת ימי האינטרנט.

אנשים שלא בדיוק חיים עימנו, אלא באיזה מין יקום מקביל, או שמא, קצת מאחור.

אבל אני לא אומר את זה בקטע רע של יעני איזה מוכים, אלא להיפך, איזה יופי זה! זה כל כך תמים ומתוק, הם כאלה חמודים!

 

בינתיים קיבלתי כמה שיחות טלפון מעניינות ועבדתי קצת ויש לי מלא בלאגן בראש אבל דווקא מעניין, לפעמים להאנגאובר יש תוצאות מעניינות, ואיזה חלומות היו לי אל תשאלו, ראיתי חזירי בר ואז פתאום פיל, והתפלאתי ממתי יש פילים בטבע בישראל. ופגשתי כל מיני אנשים. וכל זה בלי סמים, אני מדגיש, רק מחוסר החמצן במוח שנגרם מעודף אלכוהול בדם.

 

אורי אשי גמר סופסוף את הקליפ החדש לשיר ב"ערוגת הגינה" עבור ערוץ הופ קטנטנים, עם כוריאוגרפיה שמבוססת על אשתו קרן בתפקיד הכרובית, או אולי החסה, אני לא בטוח, עוד לא ראיתי את הגרסא המלאה.

הוא בא לתל-אביב, אולי הוא יבוא לאכול מרק, אני חושב שאני ארענן אותו עם איזה עגבניה טריה. את המרק, זאת אומרת. וכתוצאה מזה גם את אשי.

 

אז איפה הייתי, אה, כן, בחיפוש אחר השם הכולל לאנשים האלה שחיים בעולם קצת שונה משלנו, עולם תמים כמה שנים אחורה משלנו.

 

אה, יש לי!

 

היפים.

 


נכתב על ידי , 21/12/2005 13:58   בקטגוריות תרבות אלטרנטיבית  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-22/12/2005 11:37
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)