לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יוצאים לפסטיבל: אילנית אשת העכביש מרעות מאת בועז קדמן!


אני שמח לפתוח השנה את סקירת כותרי הקומיקס החדשים בפסטיבל עם ספר שלו ציפינו כבר זמן רב:


 

אילנית אשת העכביש מרעות וסיפורים אחרים - מאת בועז קדמן

אוסף סיפורי הקומיקס של בועז קדמן, כמה ישנים שהתפרסמו בעבר בפנזינים פלאן-בי ולוזר והרבה חדשים לגמרי!

בועז קדמן הוא אמן-מורה במדרשה לאמנות ובעל תואר שני באמנות של בצלאל, אבל למרבה השמחה מוסדות אלה לא הצליחו לעקור ממנו את חיבתו ליצירת קומיקס אישי ופוליטי מוצלח מאין כמוהו. הוא מרפרר בקומיקס שלו למאה שנות אונות ואין אונות גברית, לספרות הזולה של שנות השישים, לקומיקס המתורגם של שנות השבעים, ולתרבות שנות השמונים בחיבה נוסטאלגית (הA-Team, מקגיוור, צ'אק נוריס, רמבו) ובמקביל תוקף את המיליטריזם, הציונות, הכיבוש, הממסד, המשטרה, ועוד מוסדות כמו בית הספר, מערכות יחסים, נישואין, מין וכו.

110 עמודים, חלקם בצבע מלא!

 

 

אירוע השקה חגיגי לספר

שבת, 12.7, החל מ-17:00

 

 

יתקיים בסטודיו של רוני אלוני ברחוב משה מאור 2 (על יד החנות קסטיאל as is)
 
יופיעו: 
ניר מטרסו ומקהלת הבית של איגוד סוחרי הבוטרגה - גיל לביא, בוריס מרצינובסקי וסתו בן-שחר
הרכב של ניר עם חומרים חדשים.

 

אירוע השקה בירושלים - 30.7 באוגנדה

 

נכתב על ידי , 3/7/2014 11:12   בקטגוריות אמנות פוליטית, הומור, נוסטאלגיה, עירוני, פסטיבל הקומיקס 2014, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורית ב-11/11/2014 09:54
 



תרגילי איור בבצלאל: שלושה איורים עתיקים


חיפשתי משהו בתיקיות ישנות, ומצאתי את האיורים האלה, שעשיתי בשנה ב' בבצלאל בקורס של איציק רנרט. התרגיל היה לאייר ילדים בצבעי מים בסגנונות שונים, או משהו כזה, לא זוכר בדיוק. כבר העליתי אותם פה פעם? אין לי כוח לחפש.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 8/10/2012 14:39   בקטגוריות איור, נוסטאלגיה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-9/10/2012 20:57
 



בונוס מפתיע מן העבר


אחותי שלחה לאמא שלי ששלחה לי את הקישור להורדת משחק העבר בונוס מאתר מסע אל העבר, ומייד התמכרתי שוב לאותו משחק שבץ-נא פרה היסטורי כאילו לא עברו איזה שבע עשרה שנה ככה ביעף.



המילון שלו די מוזר, מפוצץ במילים לועזיות שלא הייתי מעלה על דעתי שיאשר, דברים כמו אפקט ואספקט, והוא כמובן קצת לא מעודכן, אבל כשהוא פוסל מילה אפשר להחליט שמאשרים אותה בכל זאת.

חוצמיזה עבר אתמול חוק המאגר הביומטרי, והנה פורסם גם ששר המשפטים רוצה פה מדינת הלכה, אולי כדי להשלים את הצירוף המלבב מדינת משטרה+מדינת הלכה, או במילים אחרות מדינת טליבאן, או אירן, או ערב הסעודית, או מה שתם לא רוצים.

אם זה מפחיד אתכם כמו שזה מפחיד אותי, או יותר, אולי תזיזו תתחת העצל שלכם ותצאו כבר לרחובות?

יש לכם הזדמנות טובה, לא תהיו לבד, ביום שישי הזה יש מצעד די גדול שמארגנת האגודה לזכויות האזרח ועוד איזה מאה אירגונים, וכבר מלאן תלפים נשים ואנשים לחצו אטנדינג בפייספוק.

נפגשים ב-11:00 בכיכר רבין וצועדים לרחבת מוזיאון ת"א בשד' שאול המלך, שם תתקיים עצרת.



טוב אז הסלוגן לא משהו ויש פה שעטנז של דברים שמוחים נגדם, אבל אתם יכולים להביא שלט משלכם עם הנושא שהכי מעצבן אתכם.

אני מתלבט בין "ביבי, ברק ונאמן - הופכים את ישראל לאירן" לבין "תמותו כבר יא חארות גזענים מסריחים".

נכתב על ידי , 8/12/2009 23:53   בקטגוריות דמוקרטיה, הומניזם, הפגנות, חברה וכלכלה, נוסטאלגיה, תרבות נגד, אקטואליה, ביקורת  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של no ב-14/12/2009 12:54
 



מיליון פסטיבלי אינדי, הופעות והפגנות מעניינות


קצת הזנחתי את הבלוג בתקופה האחרונה, אני מודה. מקווה שהצלחתם לשרוד בלעדיו.

האמת היא שזה די שיקף את רמת הפעילות הנמוכה שלי בכל התחומים, גם בעבודות איור וגם בללכת להפגנות, הופעות ושאר פעילויות תרבות ומחאה.

אבל כן הייתי בכמה בחודשים האחרונים.


למשל ההפגנות נגד גירוש מהגרי העבודה והפליטים וילדיהם.

אלה היו שמחות במיוחד למרות הנושא הכאוב, הרבה בזכות קבוצת המתופפים האנארכו-קווירית שנעשית משופשפת יותר מהפגנה להפגנה, וסוחפת במקצבי הסמבה שלה את המפגינים והעובדים להפגנה מלאה בריקודים וכיף. וכמובן בזכות המהגרים והפליטים עצמם, חבורה תוססת מכל מיני צבעים.


הפעילים נותנים לילדי העובדים החמודים לצבוע כרזות בצבעי גואש. כשנגמרו הכרזות התחילו הילדים לצבוע את פניהם של הפעילים בשחור. היה מצחיק וסמלי לראות את הילדים הקטנים (גילאי 5-10 ככה) מתרוצצים בקהל ומציעים במפגיע למפגינים הלבנים לצבוע את פניהם בשחור.




לפני כשלושה חודשים השיגו ארגוני העזרה, בסיועם של כמה חברי כנסת וגם של הלוביסט ניר קליין (קרוב רחוק שלי, אחרת לא הייתי יודע) פסק זמן של שלושה חודשים בצייד הילדים, אבל עכשיו נגמר פסק הזמן ושוב עלול להתחדש גירוש הילדים. גירוש המבוגרים נמשך כל הזמן הזה.


אז חוזרים לגן לוינסקי להפגין, והפעם יהיו גם הופעות ודוכני אוכל!:


אירוע סולידריות נגד הגירוש

ערב התרמה משותף לכל קהילות מהגרי העבודה
שישי 25.9.09 משעה 16:30 בגן לוינסקי (לוינסקי פינת הר-ציון)


בתכנית:
הופעות וריקודים – אל תחמיצו!
מבחר מאכלים מסורתיים – משובחים ובזיל הזול
בינגו והגרלה – פרסים גדולים לזוכים!
הפעלות ומשחקים לילדים – והפתעות נוספות...

אנחנו ,פעילות ופעילי ארגון ,Israeli Children אזרחים ומהגרי עבודה מקהילות שונות, ממשיכים במאבק המשותף נגד גירוש עובדים ומשפחותיהם, מבוגרים וילדים. המאבק המשותף שלנו יימשך עד שנשיג אזרחות לילדים, ונשים קץ לציד האדם והגירוש. מולנו ניצבות חברות כוח האדם המרוויחות הון עתק מסחיטת דמי תיווך מעובדים חדשים, המשלמים אלפי דולרים כדי להגיע לישראל. חברות אלו מפעילות לחץ כבד ומתמיד על הממשלה, לגרש את העובדים ולהביא אחרים במקומם, כדי שהחברות יוכלו להשתמש שוב באשרות שבידיהן ולסחוט כסף מעובדים נוספים. זהו מאבק קשה, והוא תובע מאיתנו משאבים רבים. אנחנו זקוקים לתמיכה שלכם ,אזרחים ועובדים המתנגדים לגירוש, ותומכים במאבק שלנו.

כל ההכנסות מהאירוע יוקדשו למאבק בגירוש העובדים והילדים.

Israeli Children



דים-סאם טעים וזול במדרחוב נוה-שאנן

ואחרי ההפגנה, אם האוכל בגן לוינסקי לא הספיק לכם, אפשר לקפוץ לדים סאם מדרחוב נוה שאנן.

בתחילת שנות האלפיים התרחש גל האקציות הראשון, שניקה את דרום תל אביב ממהגרי עבודה והמדרחוב התרוקן. בשנתיים האחרונות העובדים והפליטים שוב מילאו את הרחוב והפיחו בו רוח חיים שמחה ותוססת כבימי קדם. פעם היו גם הרבה מזרח אירופים, היום זה בעיקר אפריקאים למיניהם, פיליפינים וסינים.


באמצע המדרחוב, בגדה הדרומית, שוכן לו בית ממכר דים סאם זולים וטעימים להפליא. יש כיסונים שנראים ממש כמו קרעפלאך, יש אטריות מוקפצות מהסוג המוכר, אבל התגלית האמיתית היא הלחמניות המאודות - לחמנייה מבצק לבן ורך מאוד, מלאה בבשר ברוטב מתקתק וטעים שנספג בבצק. שתיים כאלה בעשרה שקלים. מאוד מומלץ, אם אתם עדיין אוכלים בשר. אני לא יודע מה שמו של המקום, אבל בפינת הדלפק הפונה לרחוב יש ציור של ברווז. זה בערך מול חנות ירקות ולצד מועדון של אפריקאים.




וחוצמיזה יש כמה פסטיבלי ואירועי מוזיקה בחודש הקרוב:


hutzmize header

פסטיבל חוצמזה 3

מפלי פרוד בגליל, שישי-שבת 25-26 בספטמבר

בסוף השבוע הקרוב! אחלה אחלה פסטיבל, הייתי בשנה שעברה. עצים, אוהלים, שק"שים, דוכן של בסטרבות, דוכני אוכל ובירה. אה, וגם הופעות רצוף מהבוקר עד הלילה. המגרעה היחידה: שוטרים מחפשים סמים בשבת בבוקר בין האוהלים.


120 ₪ לכל הסופ"ש.


פסטיבל אינדינגב 3

מצפה גבולות בנגב, שישי-שבת 17-16 באוקטובר


שבוע אחרי סוכות! אחלה אחלה פסטיבל, הייתי בשנה שעברה. מדבר, שמש, אוהלים, שק"שים, דוכן של בסטרבות, דוכני אוכל ובירה. אה, וגם הופעות רצוף מהבוקר עד הלילה.

אחרי הבלאגן בשנה שעברה השנה לא תהיה מכירת כרטיסים באתר הפסטיבל אלא רק במכירה המוקדמת, ראו הוזהרתם והערכו בהתאם!


100 ש"ח




וחוץ מכל אלה יש גם:



השקות ירושלמית ותלאביבית להוצאה המחודשת של נ"מ

ההשקה הירושלמית מתחילה ממש עכשיו ב-21:00 באוגנדה בירושלים, וההשקה התלאביבית תקרה ביום רביעי הבא, ה-30.9 בצימר, רחוב הגדוד העברי 5, בשתיהן יהיה תקלוט של אבי פיטשון וניר מטרסו, ובתלאביב תהיה גם הופעה כלשהי שהם מתעקשים שאיננה הופעת איחוד רשמית.


הכניסה חופשית.


כותב איתמר ב"ז שארגן את ההוצאה המחודשת: בתכלס, אין לי מושג איך, מכרנו כבר 80 מתוך 100 העותקים שהודפסו, כך שמי שרוצה לרכוש עותק וטרם עשה זאת מומלץ שימהר, כי שתי ההזדמנויות הנ"ל עלולות בהחלט להיות האחרונות (מתחכמים יכולים להכות את השוק ולמהר לרכוש אונליין). לא ברור כרגע אם תהיה הדפסה נוספת, ואם כן אז באיזה היקף היא תיעשה. מה שבטוח הוא שאם תהיה הדפסה נוספת, היא לא תכיל את רוב התוספות שנדחסו למארז הנוכחי.

האלבום הוא הוצאה מחודשת של קסטה שהופצה במספר מצומצם של עותקים לפני כעשרים שנה. מצורפים לה די.וי.די עם הופעה, מעין סרט תיעודי ותיקיית מולטימדיה, פנזין רחב יריעה על הלהקה וכל מיני אינסרטים (ר' תמונה).
אפשר לרכוש אותו באוזן השלישית בתל אביב, באוגנדה בירושלים, באינטרנט (כאן וכאן), אצל אנשי הלייבל לב ועצמות ובאיזו חנות ביפן (I kid you not).


נכתב על ידי , 21/9/2009 20:13   בקטגוריות דמוקרטיה, הופעות&catdesc= מסיבות&catdesc= רייבים, היסטוריה, הערות אישיות, הפגנות, חברה וכלכלה, מהגרי עבודה, מוזיקה, נוסטאלגיה, פאנק, תרבות אלטרנטיבית, אקטואליה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-27/9/2009 10:55
 



הסרט התיעודי Fact by Fact של רן אייזנשטט


השבוע כתב דויד פרץ פוסט ארוך על הלייבל הירושלמי פאקט ז"ל, לכבוד פרסום הסרט התיעודי שעשה רן אייזנשטט, וניתן לצפות בסרט באורך מלא ברשת, וגם להוריד אותו בחינם למחשב. היום קראתי את עונג שבת של גיאחה והיה לי קצת יותר זמן אז התפניתי לראות את הסרט.

 

טוב, כמי שהתגורר בירושלים בדיוק באותן שנים, 1998-2003, עבורי הסרט היה גלולת נוסטאלגיה מתקתקה. האוסף הראשון של פאקט, שעל שמו נקרא הסרט, היה הפסקול של התקופה בשבילי. הדיסק התקלקל לי מזמן ולא שמעתי אותו כבר שנים. הנה העותק הייחודי שלי של העטיפה של האוסף, על כל עטיפה צילום שונה בעיצוב דאבינימין, מספר 118 מתוך 500:



 

אין לי כבר את רוב הריליסים של פאקט שקניתי. כסטודנט לא היה לי הרבה כסף, וגם ממה שכן קניתי הרבה הושאלו או נעלמו.


זיהיתי חלק מההופעות של פאקט שהייתי בהן, וזכור במיוחד הפסקול שהצמד טפט (אביעד אלברט וביניה רכס) ניגנו לייב על במת סינמטק ירושלים כליווי לסרט הגרמני האילם הקבינט של ד"ר קלגארי. נדמה לי שזיהיתי את עצמי לשבריר שנייה בצילומים בלובי הסינמטק, אבל אולי זה מישהו אחר. היה די מפתיע לגלות את שי יחזקאלי הצייר כמוזיקאי, בכלל לא זכרתי שהוא גם היה בעסק הזה.

 

אז נכון אמנם שבפאקט היה ייצוג לכל סוגי המוזיקה, מהיפ הופ ועד Pאנק, אבל באותה תקופה גוף היצירה שהיה הכי מעניין עבורי בפאקט נבע מהאמנים שעשו ניסיונות באלקטרוניקה. הצמד טפט עשו אמביינט ניסיוני, גרונדיק וסלאבה עשו אלקטרוניקה עוד יותר ניסיונית, עם הרבה קאט אנד פייסט, ועדי גלברט ששיחק עם אורגניות צעצוע ועשה נוסטאלגיית אייטיז מעולה הרבה לפני כולם.

 

גלברט חי היום בברלין.


במוצ"ש לפני שבועיים טפט הופיעו שוב לראשונה מזה די הרבה זמן בת"א, על הגג של פיתקית עם מוג'הדין ועוד הרכב ששכחתי את שמו, אבל זה נפל על פסטיבל הקומיקס אז פיספסתי. מקווה שיהיו עוד הופעות שלהם.

 

טוב בעצם גם יאפים עם ג'יפים היו די מגניבים, והם אפילו עדיין פעילים.

ועוד מלא חבר'ה שאני לא זוכר.

נכתב על ידי , 5/9/2009 17:21   בקטגוריות היסטוריה, הערות אישיות, מוזיקה, נוסטאלגיה, תרבות אלטרנטיבית  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-12/9/2009 20:39
 



You Are Not Here - סיור בעזה דרך רחובות תל אביב


היום הראשון ללימודי בכיתה י' בתיכון גלילי בכפר-סבא, אי שם ב-1 בספטמבר 1991 (אם אני מחשב נכון), נפתח באכזבה מסויימת, כשגיליתי שיום קודם נערך יום גיבוש שאליו לא הגעתי משום מה. כבר על ההתחלה נפגמו תקוותיי למצב את עצמי מחדש כטיפוס קצת יותר סוציאלי, ושוב גלשתי במהירות לעבר משבצת האאוטסידר. בייחוד כשהכיתה שבה שובצתי הייתה מלאה במיטב הנוער, בחורים חסונים ונערות יפות שכבר הכירו אחד את השניה משבטים מגובשים של הנוער העובד והצופים.

אבל אחד מאותם בחורים טובים למד איתי צרפתית בחטיבה והתנדב להכיר לי כמה מחבריי לכיתה, ואז נזכר שיש לו בעצם עוד מישהו להכיר לי, מכיתה אחרת אמנם, אבל הוא כמוני - מצייר קומיקס כזה!

ככה הכרתי את מושון זר-אביב. מושון גם כן היה באותו שבט בצופים עם כל היפים והאמיצות, אבל במקביל טיפח קריירה נסתרת כצייר קומיקס. הוא אז היה בעניין של Avengers, אני יותר בעניין של באטמן ו-וולברין, אבל מהר מאוד מצאנו שפה משותפת והתחלנו לתכנן את חוברת הקומיקס שניצור ביחד, משהו בסגנון אקס-מן. היא לא הגיעה רחוק. אבל כן הפכנו לסוג של חברים, במין מערכת יחסים סאדו מזוכיסטית של קטילות הדדיות.

בי"א כבר נפלנו לאותה כיתה, וחלקנו שולחן בצפר אותו כיסינו עד מהרה בציורים וחריטות.
בי"ב לקחנו על עצמנו להחיות את "סטיות של פינגוינים", ומושון לקח את עמיח המטורף ויחד הם יצרו את פנינת הנונסנס קומיקס "ביבאר הזכוכית" (שלושה פרקים בחוברות 6-8), שעד היום יש מי שיודעים לצטט לי שורות מתוכה, ופעם אפילו שמעתי על חבורת תיכוניסטים שהציגו מחזה שמבוסס על הקומיקס.

אח"כ מושון הצטרף לגרעין נח"ל, וכשאני הפכתי לצרכי התחמקות משלטונות הצבא ל"הסנביץ'", משה זר-אביב הפך ל"ביבאר זה-שם". שלוש שנים אח"כ שוב נכנסנו לאותה כיתה, הפעם בלימודי תקשורת חזותית בבצלאל. בשנה השלישית מושון הלך בעקבות אייל B והתחיל לעצב למועדון הדינמו דבש ז"ל, והביא אותי גם. מושון היה זה שהגה את קונספט האי-פליירים באנימציית פלאש שהמועדון פרסם כל שבוע באינטרנט, שהיה רעיון חלוצי ברמה עולמית.

אחר כך הוא פתח את סטודיו שועל יחד עם מעצב הפוסטרים הנודע גיא שגיא, ואחר כך עבר לנו-יורק (עם אשתו הציירת גליה) לכמה שנים ללמוד תואר שני בנט.ארט ושאר נו-מדיה ב-NYU, ומאז הוא מסתובב בכל העולם בכנסי נו-מדיה ואינטרספייס ועושה פרוייקטי אמנות רשת חדשניים עם שותפים מכל העולם.


מושון הוא מתלהב.
במשך שנים ירדתי עליו על כמה שהוא מתלהב מפגר ושמח, בניגוד אלי שאני כזה ציני מרוחק וחשדן. אבל האמת היא שכבר מזמן הבנתי שהדביל הוא אני, ואני די מקנא בו על זה שההתלהבות שלו מאפשרת לו להפתח לדברים חדשים כל הזמן, לגלות ולחקור ולעשות דברים מעניינים עם אנשים חדשים, בזמן שאני החשדנות שלי כלפי כל דבר ואדם היא בעצם טבעת חנק של חרדה. כמה שלא השתפרתי במשך השנים והצלחתי להשיל מעלי שכבות של חרדה, אני עדיין רחוק מלהיות מתלהב שמח כמו מושון.

ולמה אני מספר לכם את כל זה?
כי בשבוע הבא מושון מגיע מנו-יורק להפעיל פה פעם נוספת את אחד מהפרוייקטים המגניבים שלו, במסגרת סופרמרקט האמנות עצום המימדים של ARTLV


You Are Not Here - סיור בעזה דרך רחובות תל אביב



הפכו למטה-תיירים בשיטוט בעזה תוך כדי הליכה ברחובות תל-אביב!

מפה התיירות הדו צדדית תשמש כמדריכת התיירים שלכם. כשתחזיקו את המפה אל מול האור, תתגלה בפניכם מפת עזה דרך מפת תל אביב ותוכלו למצוא את דרככם בעזה ע”י איתור השלטים של You Are Not Here ברחובות תל-אביב. השלטים הללו מציינים כי הגעתם למוקד תיירות בעיר עזה.



על כל אחד מהשלטים של YANH מופיע מספר הקו החם שלנו: 073-2557766. חייגו את מספר השלוחה הייחודי המופיע על השלט ותזכו לטיול מודרך קולי של האטרקציה התיירותית המדוברת מפיה של הבלוגרית העזתית לילא אל-חדד.




You Are Not Here מנסה לחשוף את הניגודים וההקבלות בין שתי ערים בניסיון להתעלות מעבר לתקשורת ההמונים אשר עושה רושם כי אבדה לחלוטין את קנה המידה האנושי. ההליכה הופכת למדיום דרכו ניתן לשוחח, להגיב ולהחליף דעות בנושאים הנוגעים בשתי הערים. על אף קרבתן הגיאוגרפית, עזה ותל אביב מנותקות רגשית, בכוונתנו להתייחס לעניין דרך YANH ואולי אף להציע חוויה עירונית משולבת.

בפרויקט הקודם שלנו שהציע טיול בבגדד דרך רחובות ניו יורק הדגשנו את האבסורד שבמדריך טיולים אמריקאי זר ולא שייך. הפעם היה חשוב לנו לתת קול אותנטי שיעשה שימוש כן וינכיח את מציאות היומיום העזתית בתוך רחובות תל אביב. הפניה ללילא אל-חדד הגיעה אחרי שנחשפנו אל הבלוג המרגש שלה ‘לגדל את יוסוף, אנפלאגד: יומנים של אמא פלסטינאית’. לשמחתנו לילא התחברה מיד לרעיון ודרכה התאפשר לנו ולכם הביקור היחודי הזה בעזה.

לביקור בפרויקט הקודם ולמידע על מוקדי תירות נוספים בעזה/תל אביב ומפות נוספות להדפסה בקרו ב: www.youarenothere.org

יוצרי הפרוייקט: תומאס דוק, מושון זר-אביב, קייטי לונדון, לילא אל-חדד ודן פייפר.

 


הסיורים הם עצמאיים - את המפה הדו צדדית אפשר לקבל החל מיום חמישי ה-10.9 במוקד הראשי של ARTLV בבניין הטמפלרי שלמרגלות מגדל נוה-צדק (מגדל נחושתן).

 

כמו כן, ביום שבת ה-12.9 אחרי הצהריים יתקיים סיור קבוצתי באופניים - את השעה המדוייקת תוכלו לקבל החל מיום חמישי במוקד ARTLV או במייל [email protected].

המפה גם ניתנת להורדה מאתר האינטרנט של הפרויקט: http://youarenothere.org/gaza-tlv/yanh_gaza_two-sided.pdf

 


נכתב על ידי , 3/9/2009 11:39   בקטגוריות אמנות פוליטית, אמנות, הומניזם, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הערות אישיות, נגד הכיבוש שתיים בחמש, נוסטאלגיה, עירוני, תרבות אלטרנטיבית, אקטואליה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוני ב-14/9/2009 22:59
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)