לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מסיבת השקה קיצית לחנות הקומיקס המקוונת באוגנדה ת"א!


אז הדר ראובן הרימה לנו חנות אינטרנט ליצירות קומיקס ישראליות מכל הסוגים ומכ-15 יוצרים, וביום שישי הבא נחגוג את השקתה באוגנדה תל אביב!

 




יום שישי ה27, 13:00-17:00, השקה לחנות הספרים האינטרנטית, עם מוזיקה, דוכנים, ספרים, פוסטרים, חומוס ב"ז ובירה בבר של אוגנדה לרעבים ולצמאים.. ישירות מהיוצרים, במחירים הכי נמוכים! יהיה מדהים! נחשוף ספרי קומיקס חדשים!!! הפתעות מובטחות לאורחים!

היוצרים המשתתפים:
זאב אנגלמאיר, איריס בירן, ישראלה טל, ההורים של לב אפור, קרן כץ, הילה נועם, חגי גילר, אמיתי סנדי, שלומי צ'רקה, הדר ראובן

 


נכתב על ידי , 18/7/2012 12:15   בקטגוריות פנזינים וכו', איור, ירידים, עירוני, קומיקס ישראלי, קומיקס, תרבות אלטרנטיבית, אינטרנט  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-19/7/2012 11:19
 



אזרחים סורים מתרגשים מהפגנת התמיכה בעם הסורי בת"א!


כן, לא רק האיראנים אחוקים שלנו!!

 

הנה קטע מתוך דיווח של אורלי בר לב, מקבוצת Israelis Stand by the Syrian People against Assad:

 

מאז עצרת ההזדהות עם כאב העם הסורי תוך קריאה להפסקת הטבח שנערכה במוצ"ש האחרון בת"א (31.3.12), מתרבות התגובות מסוריה לעצרת, אשר דבר קיומה, הופץ באינטרנט ובתקשורת הערבית והבינלאומית. פעיל מרכזי באופוזיציה הסורית מסר כי האירוע משך תשומת לב רבה ברשתות החברתיות בסוריה. הוא אמר כי הוא מודה לישראלים על הסולידריות וציין כי השאלה עולה בקרב הסורים: "מדוע לא ראינו במדינות ערב האחרות הפגנת תמיכה דומה לזאת של הישראלים?". 

תגובות נוספות הגיעו מסוריה בימים האחרונים הן לעצרת, ולסרטונים שתיעדו אותה, והן לסרטון שיצא לקראת העצרת - שבו מופיעים ישראלים המביעים תמיכה בסורים וקוראים להפסקת הטבח: "עם אויבים כאלה מי צריך חברים?", כתבה אישה סורית, ועוד סורים כתבו: "תודה, תודה, תודה, תודה, תודה, תודה... מהסורים החופשיים. אתם אנשים יפים!", "כולנו בני אדם ללא קשר לגבולות, מאחיכם הסורי", "זמנים התהפכו !!! יהודים לא שותקים מול מראות הזוועה בסוריה .... תמיד חשבנו שהישראלים הם האויב שלנו .... פשוט וואו!", "אפילו בסעודיה לא הפגינו כך, כל הכבוד!", "אנחנו שמחים לראות אנשים תומכים בנו, ואנחנו נזכור את אלה שתמכו", "תודה לכם בשם העם הסורי", "אנו שולחים לכם את ברכתינו ומודים לכם על ההזדהות איתנו ברגעים קשים אלו, רוצים להיות חופשיים כמוכם וכמו כל אדם אחר בעולם כי כולנו בני אדם, תודה רבה לכם", "לישראלים יש אהבה לעולם וכבוד לאנושיות", "המשטר אומר לנו מאז שנולדנו שהיהודים שונאים אותנו ורוצים להרוג את כולנו אבל המציאות מראה משהו אחר...", "אנחנו נזכור את זה. לחיי מזרח תיכון חדש אמיתי!"

 


אלבום תמונות מהאירוע: http://on.fb.me/HU6gPi דף האירוע בפייסבוק:http://on.fb.me/Hifa73 
דפים המכילים עדכונים שוטפים: http://on.fb.me/HU6zJV , http://on.fb.me/HU6ENK

נכתב על ידי , 5/4/2012 14:54   בקטגוריות דו קיום, דמוקרטיה, הומניזם, הפגנות, סוציאליזם, תרבות נגד, תקשורת, אופטימי, אקטואליה, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מם אינטרנטי חדש משפד באלגנטיות את יאיר לפיד


אחרי חתולים מסיתים לשמאל, הגיע גם מם (כמו גן רק בתרבות) יאיר לפיד.

והוא לא רע בכלל:

 

נכתב על ידי , 27/1/2012 18:41   בקטגוריות אמנות פוליטית, דמוקרטיה, הומור, חברה וכלכלה, סוציאליזם, פוליטיקה, קריקטורות, שיבוש תרבות, תקשורת, תרבות נגד, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך היה לי פסטיבל הקומיקס 2010 ועוד דברים


הרבה אנשים שמכירים אותי מהרשת ואז פוגשים אותי בחי אומרים לי שהם מופתעים מכמה שבחי אני הרבה יותר נחמד מברשת. בבלוג אני דווקא משתדל להיות יחסית נחמד, אבל נראה שבטוויטר ופייסבוק אני מתיר כמה רסנים. לפעמים אני מרגיש שאני מתנהג ברשת כמו שנהגתי לנהוג: מוציא את כל האגרסיות הצבורות (על רישיון הנהיגה שלי וויתרתי לפני כמה שנים, כשהחלטתי שזה יהיה הרבה יותר בטוח בשבילי ובשביל שאר האנשים).


מצד שני הרבה ויכוחים פוליטיים שלי ברשת מסתיימים באופן תרבותי בהסכמה שלא להסכים, או אפילו בהצעה להמשיך את הדיון על קפה, אז אולי זה תלוי במצברוח.


יורד לחוף


היום הלכנו לחוף הים כדי לחגוג עם בנות התשחורת את סיום החופש הגדול – ממחר הן שוב יהיו אסורות בין כתלי מוסדות ה"חינוך" שלהן בשעות החמות, ואת עינינו נוכל לשזוף רק באחיותיהן הגדולות או בצרפתיות צלויות.


אני חוזר שוב על המלצתי הקבועה: לכו לים, זה כיף ומגניב.

לא כדאי ללכת בשבת או בראשון, כי אז הים מפוצץ ובראשון עדיין מלוכלך מהסופ"ש, אבל מומלץ ללכת גם אם אתם מסיימים לעבוד רק בשבע בערב – עדיין יש אור עד שמונה ובכלל המים עדיין מספיק חמים גם בשביל שחייה לילית.



פסטיבל הקומיקס


השנה קרה דבר מוזר – לראשונה מזה שנים רבות לא פתחתי דוכן בפסטיבל הקומיקס בת”א.

בהתחלה תכננתי לפתוח, אבל כמה חברה נזכרו ברגע האחרון, הרבה אחרי שההרשמה נסגרה שהם רוצים בכל זאת דוכן, ובלי צער רב וויתרתי על הדוכן שלי לטובתם. כבר בשנה שעברה הרגשתי מוזר שאין לי קומיקס חדש למכור, ורבים מבאי הפסטיבל כבר מכירים את הסחורה שלי.


בדיעבד אני מצטער שוויתרתי. אני נהנה למכור, והשנה בפסטיבל הייתי קצת מחוץ לכל הכיף הזה.


בכל מקרה יקיר הפסטיבל שלי היה השנה עידו הירשברג, ובגזרת המיינסטרים הפתיעו עין שעורה החדשים לטובה באיכות הציור והסטוריטלינג.


לירידים מחוץ לתל אביב אני ממשיך להגיע, כי שם יש אחוז גבוה של קהל חדש שלא מכיר אותי. הנה יש אחד בירושלים ביום חמישי, עט לשינוי, ואני אהיה שם כמו גם עדי ושחר וגם מירב שאול ונוגה רויך.


אה, ועוד משהו על פסטיבל הקומיקס – אם אתם אמני קומיקס, אנימציה או סתם מבקרים, ויש לכם משוב על הפסטיבל, אתם יכולים לשלוח לי מייל ואעביר את הדברים הלאה. בדרך כלל כל הביקורת והצעות הייעול מגיעות מאוחר מידי, אבל אם יגיעו עכשיו זה לא מאוחר מידי כדי לנסות לשפר בשנה הבאה.


לי אישית אין הרבה כוח לשנות סדרי עולם בהנהלת הפסטיבל, אבל אני יכול לפחות לנסות.





נ.ב. אני כבר בערך שלושה חודשים צמחוני!

היה קל באופן מפתיע.

בשר לא חסר לי בכלל.

בינתיים אני רק מתחיל – אני עדיין אוכל גבינות למשל.


השבוע הכנתי שוב את מנת הבית, פיצה סלמון עם רכיבי הפתעה שהמוזמנים צריכים לנחש.

בהתחלה התכוונתי לחטוא ולהכין אותה כמו פעם עם סלמון מעושן אמיתי, אבל אז נזכרתי לשאול את המוזמנת אם יש משהו שהיא לא אוכלת, והתשובה הייתה: כל מה שבא מהים. אז נדרשתי לפתרון יצירתי, ומכיוון שאני צמחוני, החלטתי לנסות טופו מעושן.


הפתעת השנה! זה ממש טעים. תחליף מצויין לכל סוגי הנקניקים והבשרים הקרים והמעושנים. זה נורא יקר, פי שלוש או יותר מסתם טופו, אבל איזה יופי – חבר מפייסבוק תרם מתכון לטופו מעושן שעושים לבד ויוצא אחלה:


מתכון: טופו מעושן ביתי


חותכים קוביית טופו לפרוסות דקות, ומשרים אותן במרינדה של קצת רוטב סויה, מעט שמן, והרבה רוטב ברביקיו בטעם מעושן. אחרי כמה שעות מעבירים לתבנית עם נייר אפייה ואופים 10 דקות בחום בינוני. הופכים את הפרוסות ואופים עוד 5-10 דקות. אוכלים חם או קר.

אני ממליץ להוסיף גם תיבול של אורגנו וצ'ילי גרוס.

נכתב על ידי , 31/8/2010 19:29   בקטגוריות פנזינים וכו', צמחונות, הערות אישיות, ירידים, מנדלסון, עירוני, פייסבוק, פסטיבל הקומיקס 2010, קולינריה, פינת המתכון, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית, אינטרנט  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-4/9/2010 10:33
 



האם כדאי לצנזר טוקבקים אלימים וגזעניים?


פנו אליי מ- AVAAZ, ארגון בינלאומי שמארגן קמפיינים בענייני זכויות אדם וכאלה שטויות סמולניות באינטרנט. הם מריצים קמפיין תחת השם: "עוצרים את האלימות בטוקבקים", בקריאה לעורכי אתרי החדשות הגדולים להדק את הפיקוח על טוקבקים, ולהחיל עליהם את אותם כללים שחלים על כל פרסום אחר, בנוגע להסתה לאלימות ולגזענות במרחב הציבורי.



הם כותבים:

טקבקים גזעניים ואלימים השתלטו על התרבות האינטרנטית שלנו - ואנחנו אלו שמשלמים את המחיר: החל בלגיטימציה הגוברת לעמדות גזעניות; דרך עירעור שלטון החוק ואלימות כנגד שופטים; ועד לאלימות הגואה ברחובות.

הגיע הזמן שעורכי האינטרנט יפנימו את דבריה של השופטת בייניש על ההסתה בטוקבקים ויישמו מדיניות שתעצור את השיח הגזעני והאלים הזה.

אנא שילחו הודעה לעורכים הראשיים של אתרי החדשות המרכזיים, שתוכיח שיש גם שיח אינטרנטי אחר, לא פחות משפיע! אנחנו נדאג לפרסם את הקמפיין כדי לוודא שההודעות שלנו אכן יקראו.


חשבתי על זה קצת, ואני לא חושב שזה רעיון טוב.

כבר יש סינון מסויים באתרים הגדולים, ומה שעובר - הוא מייצג להלכי רוח עכורים שאולי חשוב שנדע שהם קיימים בשטח.

אם הם לא יהיו, לחברה בישראל יהיה קל יותר להעמיד פנים שאנחנו עם סגולה, חברה נאורה, וכל השקרים היפים האלה.
אולי הטוקבקים האלה מציגים בפנינו בעיה שעלינו לטפל בה מהשורש, בחינוך לערכים הומניסטיים, ולא על ידי הסתרה?

מה דעתכם?
נכתב על ידי , 18/2/2010 13:11   בקטגוריות גזענות, דמוקרטיה, הומניזם, חברה וכלכלה, חינוך, תקשורת, תרבות, אינטרנט, ביקורת  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-22/2/2010 07:36
 



פינת המתכון: פטאיר - מאפה סומק, תרד וגבינות - בשיתוף עם דברים בעלמה


כן, אז עשינו את הקו-פרודוקציה הבי-בלוגית הזאת. בחורה אנונימית מהאינטרנט באה אליך הביתה, דופקת לך על הדלת ואומרת באנו לבשל, מביאה בצק וצלם. הצלם הוא גם החבר.

נו טוב, יכולים להיות דברים יותר גרועים בשבת בבוקר.

עלמה כתבה וערכה, א' צילם, אני הוספתי הערות פה ושם. המערכון של החמישיה שאליו עלמה לינקקה בסוף הוא מעולה, אל תפספסו.

 

DSC 3432 פאטיר (מאפה סומק, תרד וגבינות) קו פרודוקציה עם אמיתי  סנדי

 

בזמן האחרון רצה איזו שמועה שיש דבר כזה, שמאל ישראלי. אנשים מפגינים בירושלים. מישהו מתייג משהו בפייסבוק. מישהו פותח עוד בלוג פוליטי. אז אולי יש איזה דבר.

 

החלטתי להזמין לקופרודוקציה אינטר-בלוגרית את אמיתי סנדי מ"מהגנה למאבק" לספר לי על זה קצת ולבשל איתי משהו. אמיתי, מאייר, אקטיביסט, סוטה של פינגווינים ואשת חיל באופן כללי, נעתר בקלות יחסית להצעה ולימד אותי לאפות פאטיר, שהוא מאפה תרד וסומק מהמטבח הפלסטיני.

 

DSC 3155 פאטיר (מאפה סומק, תרד וגבינות) קו פרודוקציה עם אמיתי  סנדי

 

איזה קטע, חשבתי לעצמי אחרי שאמיתי שלח לי את המתכון שנכין יחד, בחיים לא נתקלתי ברשת במתכונים של אוכל פלסטיני בעברית. בעצם, אין גם כמעט מסעדות שמציעות אוכל פלסטיני (יש רק אוכל כללי, "מזרחי"). אני לא מסוגלת לחשוב על מוצר שימכר בסופר ויהיה כתוב עליו "בסגנון פלסטיני אסלי".

 

"בואנה," אמרתי לאמיתי, "אתה לא חושב שהיא נורא מוזרה, פלסטיניה הזאתי? אשכרה אין שם מסורת של בישול ושל מתכונים אופייניים. אפילו התאילנדים עוקפים אותם בסיבוב. זתומרת, אפילו להם יש אוכל תאילנדי, למרות שזו מדינה שלמה של עובדים זרים".

 

"לא רק זה," אמר אמיתי "אין דבר כזה בכלל "מוזיקה פלסטינית"  או "אומנות פלסטינית", או "ספרות פלסטינית", לפחות לא בישראל".

 

"אולי זה קשור בעובדה שהיא נורא רחוקה, הרפובליקה הפלסטינית" אמרתי אני, "ולכן עדיין לא הגיעו לכאן ייצוגים תרבותיים או קולינאריים שלהם. כמו שלקח לישראלים המון זמן לגלות את האוכל ההודי".

 

DSC 3062 פאטיר (מאפה סומק, תרד וגבינות) קו פרודוקציה עם אמיתי  סנדי

 

"זה לא העניין," העמיד אותי אמיתי על טעותי, "העניין הוא שאין דבר כזה, פלסטינאים. מדובר בהמצאה מרושעת של כמה סמולנים מטורפים עם בלוג ב"רשימות", שמנסים להרוס את החוסן הלאומי ולפגוע בזכר השואה, שאגב, ממש אי אפשר להשוות אליה, אבל ממש".

 

"אבל בכלל לא הזכרתי את השואה…" אמרתי אני.

 

"אה, אז עכשיו את כבר מכחישה. וואלה יופי. את שרת את התקווה באושוויץ?! כי תדעי לך שכבר תשע שנים שיש קאסמים על שדרות. את לא תתעוררי עד שתהיה מלחמה בכיכר רבין".

 

DSC 3190 פאטיר (מאפה סומק, תרד וגבינות) קו פרודוקציה עם אמיתי  סנדי

 

כמה טיפים חשובים:

גיוונים. המילוי שלנו הוא אופציה אחת. במאפה המקורי אין כל כך גבינות, ואנחנו יצרנו קומבינציה של דברים שנראו לנו טעימים. אמיתי: באופן כללי אני חושב שצריך להיות יותר תרד ופחות גבינות, ושהגבינות יהיו מלוחות או עזות טעם.

 

אגוזים. שני אגוזים מתארחים במתכון הזה: אגוזי מלך קצוצים שהם לא חובה אבל מוסיפים קראנץ' חביב ואגוז מוסקט שהוא מרכיב חשוב ביותר בטעם הסופי של המתכון. אמיתי שיחק אותה עם אגוז שלם ומהמם שגררנו במקום, אבל אצלי בבית גם מוסקט טחון עושה את המלאכה.

 

בצק. בחרתי להשקיע עד הסוף וללכת על בצק שמרים מיוחד שעמוס בסומאק ומקבל צבע סגלגל וסקסי. אמיתי ממליץ למי שאין לו כוח או חשק להתחיל להתעסק עם הבצק להשתמש במקום זה במלאווח, שניתן לרדד ולחתוך לצורה המתאימה. בכל אופן, אם תבחרו להכין בצק שמרים אל תשכחו את הטיפים החשובים לגבי בצק שמרים: ללוש, ללוש, ללוש. דיברתי על זה פעם כאן.

 

הגשה. הכמות שנתנו כאן הצליחה להביא לידי שובע קיצוני שלושה זללנים מומחים, ועוד להשאיר שאריות לחצי מהשבוע. אפשר לשמור את זה דווקא בכיף במקרר בקופסא (ולקחת את הקופסא אחר כך ללימודים) אבל מומלץ תמיד לחמם שוב רגע בטוסטר לפני שאוכלים.

 

מתכונים. מצאנו באינטרנט שני מתכוני פטאיר, אחד של חוסאם עבאס ממסעדת אל באבור, שהביא את המתכון המסורתי יותר עם הסומאק ובלי הגבינות, ומציע ללוות אותם בסלט חוביזה חם, והשני מאתר השף הלבן, שבו תנובה דחפו טונה גבינות בהגזמה פראית. אנחנו שמנו פחות גבינות מהם ועדיין לדעת אמיתי היה יותר מידי גבינה.

 

DSC 3177 פאטיר (מאפה סומק, תרד וגבינות) קו פרודוקציה עם אמיתי  סנדי

 

יאללה למטבח!

בצק:

  • 5 כוסות קמח לבן
  • 7 כפות "שמרית"
  • חצי כוס סומאק
  • 1 כף סוכר
  • 1 כפית מלח
  • 125 גרם חמאה מומסת (חבילה ורבע)
  • 1 כוס מים חמימים

למילוי:

  • 600 גר' תרד טרי (2 שקיות מהסוג שמוכרים בסופר)
  • 1 בצל קצוץ דק-דק-דק
  • 3 גבעולי סלרי
  • חצי כפית קינמון אמיתי: לכו על כף
  • סומק בנדיבות
  • חצי אגוז מוסקט מגורר (בערך כפית אחת גדושה, אם אתם קונים טחון)
  • 200 גר' גבינה צפתית 5% אמיתי: במקום זאת אפשר לבחור משהו יותר מלוח
  • 50 גר' פקורינו
  • 50 גר' קשקבל עיזים
  • 2 כפות אגוזי מלך קצוצים (אופציונאלי) אמיתי: כל אגוז קצוץ אחר גם טוב, או צנוברים שלמים
  • מלח ופלפל בנדיבות גם כן

DSC 3267 פאטיר (מאפה סומק, תרד וגבינות) קו פרודוקציה עם אמיתי  סנדי

 

הכנה: 

  • בקערה גדולה את הקמח, השמרית, הסומאק, הסוכר, והמלח. שופכים למרכז הקערה את המים והחמאה המומסת, ולשים ביסודיות. ההצלחה של הבצק תלויה בעיקר בלישה שתתנו לו, שיוצרת בועות אויר קטנות. עם השנים הגעתי למסקנה שלישה מוצלחת מחייבת חלוקה של הבצק לאיזה ארבעה כדורים קטנים יותר ועיבוד יסודי של כל אחד בנפרד.
  • מאחדים את כל הכדורים לגוש אחד, מכסים את הקערה מלמעלה בניילון נצמד, ונותנים לבצק שעה וחצי להכפיל את עצמו (בזמן הזה התחלתי לגלגל את עצמי ואת הצלם א' לכיוון הבית של אמיתי).

DSC 3311 פאטיר (מאפה סומק, תרד וגבינות) קו פרודוקציה עם אמיתי  סנדי

 

אחרי התפיחה מכינים את המילוי:

  • קוצצים את הבצל ואת הסלרי לקוביות קטנטנות. מטגנים אותם במחבת גדולה עם שמן זית. מוסיפים את התבלינים.
  • את התרד כדאי לרחוץ היטב-היטב בהרבה מים, כדי לנקות שאריות חול שהעלים האלה תמיד תופסים. אחרי שהוא שטוף זורקים את העלים הלחים למחבת ונותנים להם קצת להתרכך. שימו לב שלא לתת לשלב הזה יותר מידי זמן, כי התרד עוד יכנס גם לתנור ואנחנו לא רוצים שיהיה מכובס לחלוטין. אמיתי: תרד מכובס זה גם טעים.
  • מכבים את האש.
  • מגררים את הגבינות לתוך המחבת ומערבבים את העיסה.
  • קורצים מהבצק כדורים קטנים (נניח קוטר של 3 סנטמטרים, תציצו בתמונה ותבינו בערך). מרדדים כל כדור לריבוע שטוח. ריבוע בגודל 8X8 ס"מ ייתן לכם פטאיר קטן, 15X15 ס"מ יצא ענק. אם עובדים עם מלוואח חמסי, מותחים אותו לריבוע  ומחלקים אותו ל-9-12 ריבועים.
  • מניחים במרכז כל ריבוע בערך כף של מילוי אם זה פטאיר זעיר, ויותר אם הוא ענק. אני מדברת על "כף" כיחידת מידה, לא ככלי עבודה. עדיף לעבוד עם הידיים וכך לסחוט טוב את המלית מהנוזלים שלה לפני שמניחים אותה על הבצק. בכלל, זה יותר כיף לעבוד עם הידיים בבצק ובמילוי.
  • סוגרים את כיסוני הבצק למשולשים ע"י קיפול פינה לפינה נגדית בריבוע, ומקפלים את השוליים בשתי צלעות המשולש שנוצר, ומהדקים את השוליים היטב עם קיפול וחיזוק של לחיצות מזלג (ככה אמיתי עשה במומחיות רבה, אני אילתרתי משהו קצת אחר והם נפתחו לי טיפה, שגם זה לא נורא).
  • אופים בתנור במשך כ-20 דקות בחום גבוה.

DSC 3409 פאטיר (מאפה סומק, תרד וגבינות) קו פרודוקציה עם אמיתי  סנדי

 

אנחנו אכלנו את הפטאיר בליווי יוגורט אירן טורקי שממש מתאים, וסלט של עגבניות שרי, צנוניות, כוסברה וצנוברים.

 

תודה רבה מאוד לאמיתי על הבישול המשותף ועל המתכון. אל תדאגו לגבי הנו, איך קוראים להם, העיקר זה להמשיך לחיות כמה שיותר נורמאלי,

עלמה

DSC 3277 פאטיר (מאפה סומק, תרד וגבינות) קו פרודוקציה עם אמיתי  סנדי

נכתב על ידי , 8/2/2010 22:07   בקטגוריות דו קיום, הבלוגוספירה, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הערות אישיות, פינת המתכון, תרבות נגד, אינטרנט  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-12/2/2010 17:54
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)