לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כינוי:  Solar Winds





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2024

סופראימפוזיציה


מאז שפגשתי את עזרא חיים רפאל החיים שלי מאיצים באופן שמחריד אותי משהו, אהבתי להיות יותר לבד ובשקט, כבר הגעתי למצבי רגיעה משהו אבל עכשיו אני חייבת להתמודד עם זמן ואנשים שגורמים למחשבות שלי להשבר למיליוני מחשבות חדשות וזה מטריד. פעם כשהייתי עם הרבה רעל בפנים כמעט כל המחשבות היו רעות אבל עכשיו רק חלק קטן הן רעות וכשאני שמה לב לכאלו אני משתדלת לשאול את עצמי למה הן. רציתי לומר שאני מתחקרת מחשבה רעה מכל הכיוונים אבל אין לי כלים מנטליים לתהליך כזה, תבוא עוד רגע מחשבה חדשה שתסחף אותי הלאה.

עזרא בגלל שהוא עוזר לי המון, חיים בגלל שהוא החיים שלי, רפאל בגלל שהוא המלאך שלי שמרפא אותי. אני אוסיף לו עדן כי הוא הבן אדם הכי עדין שקיים בעולם שלי.


לא מזמן נבחנתי על שלושה ספרים בנושא טופולוגיה עם כמה נושאים שירדו במיקוד בגלל המלחמה הנהדרת בעזה. הלך פנטסטי לומר את האמת, למדתי טוב והרבה, השתפרתי מאוד, זו תחושה שהתגעגעתי אליה, להשתפר בדבר ולהרגיש שליטה בנושא. רציתי מאוד להשתפר. בתורת המידה לעומת זאת אני מרגישה ההפך הגמור, אאלץ להתכונן אפילו יותר. אני כבר לא מרגישה כזה לחץ לסיים את הלימודים מוקדם, אני מקבלת ילדות חמודות לשיעורים פרטיים ועובדת כבר שנים בעבודה נוספת, בעזרת השם יביאו לי עובדת בקיץ ואני אתקדם להיות מנהלת אישית שלה ומבקרת איכות. לפני כמה חודשים כתבתי כאן אני רוצה להיות מורה פרטית שרוצה להיות סטודנטית, אז אני מתקרבת בצעדי ענק למעמד הנכסף. חברות שלי מתחתנות בקצב מסחרר, מינוס שש מאות שישים ושישה שקלים חדשים על כל אחת. המורה שלי נתן לי חוברות ללימוד סנסקריט, הספקתי ללמוד בינתיים מאה עשרים ותשע אותיות ושמתי לב שיש עוד אותיות וסימונים שלא נמצאים בחוברת. אני כותבת מנטרות בסנסקריט כתרגול ותכף אעבור גם לקריאה. כתבתי את השמות של כולנו בסנסקריט והוא אמר יפה.


בשבוע שעבר עשו לי ניתוח כדי להוציא את הדלקת הכרונית מצוואר הרחם שאיימה עלי בסרטן צוואר הרחם. לא נעים לי במיוחד וגם פינקו אותי יותר מדי באוכל וזה עשה לי בטן כואבת ולכן התחלתי לצום שוב. עדיף לצום תמיד. אני שמחה שהוציאו לי את הדלקת כי אני תופסת אותה להיות ההתגלמות של כל הרגשות הרעים וההתנהגויות הבזויות שהיו לי פעם. בתחילת התהליך אמרו לי שצריך להוציא ואני התעקשתי לרפא את זה בעצמי, אבל היום אני מבינה שיש דברים שנעשו שהותירו חותם שיעלם אולי רק אחרי התפרקות הגוף. הדברים האלה שהיו הם חותם בנפש שלי שאני משתדלת עוד להתמודד איתם. הצלקות על הרגליים עדיין קשות לי ואני רוצה לספר עליהן לעזרא חיים רפאל עדן אבל לא מוצאת את הכוחות. כשאמצא כוחות אצטרך אז למצוא מילים ואחרי שאמצא מילים אזדקק למצוא זמן במהרה וגם מקום טוב שיהיה. עוד לא מצאתי את הדבר הראשון ברשימה. יכול להיות שזה הדבר החשוב והדחוף ביותר שיש לי לעשות.


אני טובעת בעשייה ודי סובלת מזה. אני רוצה לשוב להתבוננות עוד מהרגע בו הפסקתי. מה שהשתנה הוא כזה, שאחרי שנים של בדיקה עצמית ולימודים אני הרבה יותר חכמה, רגועה, שקולה, חמודה ויפה. אז נראה לי שאצליח להסתדר בינתיים.

בגולדן אייג' שלי בישראבלוג הייתי מגלגלת מאתיים כניסות ביום. בימינו מזל אם יש 100 בחודש אם בכלל יש אופציה להיכנס. אני חושבת שאני יודעת מה יהיה השם החדש שלי באלפא בלוג. אני עדיין לא יודעת מה צריך להתקיים כדי שאעזוב כאן לגמרי. הלב שלי עדיין פה.

הבנתי שאני שרופה על הרולינג סטונז אבל אני גם מתגעגעת לימים שבהם היתה לי האוזן להקשיב לטינופת הזחוחה של סליפנוט וחוץ מזה אני חושבת שהשיר הכי יפה בעולם הוא Spirit Of The Water של Camel.

נכתב על ידי Solar Winds , 25/3/2024 01:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSolar Winds אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Solar Winds ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)