לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


*פילוסופיה על החיים*

Avatarכינוי:  MyonlySunshine:)

בת: 29



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2021    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2021

אישה


את רוצה לבכות? תבכי. זה בסדר.


לקחתי קורס העשרה, סתם בשביל הסבבה והסתבר לי שיש משהו מרכזי שלא מסתדר לי בו, מטעמי מסורת. מבאס אותי שהוצאתי כסף, גם אם לא מטורף על קורס ובסוף רוב הסיכויים שלא אקבל כלום בחזרה.


בחדר הכושר הולך טוב סה"כ, מנסה לקלוע לשעות שאין עומס מטורף של אנשים, לא תמיד מצליחה אבל משתדלת, הגוף שלי התעצב הרבה יותר וגם ההליכה שלי השתפרה. אני מנסה להרגיש יותר נשית, זה קשה לי, מרגישה תמיד שמסתכלים עליי כילדה, תמיד בסוף זה "חמודההה" ואני לא חמודה, אני אישה, ראבק, אישה.


עשיתי תואר ראשון קשוח, גרה לבד ומפרנסת את עצמי לגמרי. אין לי בן זוג, היה לי אבל אין לי כרגע, לא שאין פניות, יש, המון יחסית. אבל לא מישהו שתופס לי את העין. לפני כמה ימים דיבר איתי משיהו באפליקציה, נראה חמוד ממש, השיחה זרמה ואז הסתבר שהוא בכלל מישהו אחר, נראה כמו מישהו שלא הייתי מסתכלת עליו ועוד הצדיק את עצמו שאמרתי לו שזו התחזות. חחח. אין מילים.


אני אישה, באמת אישה. באמת. עם הגבר שאני באמת אמשך ואוהב אותו (והוא גם אותי בתקווה) אני אוציא את כל הנשיות שלי. אל תהפכו אותי לילדה, לא אוהבת שאומרים לי חמודה, רוצה שיסתכלו עליי כאישה בת 27. גם אם אין לי קעקועים ואין לי פירסינגים ואני לא עושה ירוק שזה לפעמים מרגיש כמשהו שחלק מהאנשים רואים כהתבגרות. אני באמת אישה. לא מתלבשת מקושקש ומצועצע ועדיין... לפעמים אני מרגישה שאין, שתמיד אנשים יראו אותי כילדה חמודה ולא מעבר. 


הבחור שעבד איתי בעבודה הקודמת בא לי פתאום לפני כמה ימים באיזה ויז'יין, ראיתי אותי ואותו במיטה כשהוא מסתכל עליי במבט אוהב, הרגשתי איך תחושת אהבה חזקה מתפרצת ממני, ולא. הבחור הזה נראה טוב אבל הוא חלול בצורה שאין מה לדבר איתו= לא מעניין אותי אבל כנראה שהוא מילא לי רגש מסויים תקופה מסויימת וזה שאין מה לעשות- הוא מושך אותי, לא מקל על המצב.


זה מעניין איך בחלומות המעטים שאני חולמת שאני בסיטואציה מינית עם בחור זה לא מתפרש אצלי תוך כדי החלימה כמשהו מיני אלא כמשהו רומנטי נטו, אני מתעכבת על מבטים אוהבים ועל נשיקות ולא על דברים טכניים וגרפיים, והרגשות האלה הם אלו שממלאים את הלב שלי.


הלוואי ואמצא מישהו פנים מול פנים שיאהב אותי ואני אותו באמת באמת, מכל הלב. והוא יראה אותי כאישה ואני אוהב אותו במלוא הלב הנשי שלי ואז לא יהיה לי אכפת אם מישהו יחשוב שאני ילדה, כי בעיניי הגבר שלי, האהוב שלי היחיד אני אישה.

נכתב על ידי MyonlySunshine:) , 24/5/2021 23:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון - ב-25/6/2021 00:25
 



8.5.21


כידוע התחלתי לעבוד במקום חדש, אתמול בלילה ב' מהעבודה הקודמת (הבחור החתיך הנוצרי שעבד איתי) העלה תמונת פרופיל חדשה, לא הגבתי והלכתי לישון. בלילה חלמתי שאני נמצאת בחדר שלי בבית של ההורים מתחת לשמיכה ואז ב' מצטרף אליי ואנחנו שוכבים מתחת לשמיכה במיטת יחיד שלי, התחושה הייתה מדהימה בדגש על תחושת אהבה ורכות. שום דבר גרפי או מיני מדי.


אני זוכרת שהוא אחר כך יצא מהחדר ואמא שלי באה וכעסה עליי ששכבתי עם גבר נוצרי, משהו הזוי לגמרי.


בפועל אני רק נמשכת אליו פיזית, אני מודה שכשעבדתי איתו נמשכתי אליו, גם הוא היה מתקרב אליי הרבה ובפעם הזו שהוא ראה אותי בלי מסיכה הוא הביט אליי ממושכות וקלטתי בעיניים שלו שהוא אוהב מה שהוא רואה, ממש ראיתי, אבל הדת והאופי שלו לא מסתדרים בכלל.


בקשר לבחור ששוחחתי איתו, גיליתי משהו מאוד לא סבבה ומאוד מפתיע בקשר אליו וכמובן שדייט לא ייצא כבר.


אני כמעט חודש מתאמנת בחדר הכושר ויש שינוי, הבטן שלי שזו נקודת התורפה הכי חזקה אצלי ממש ירדה וזה ממש משמח אותי, התחזקתי, הדבר היחיד שאני צריכה לעשות יותר זה אירובי כי אני לא עושה וצריכה למצוא משהו לאהוב באמת.

נכתב על ידי MyonlySunshine:) , 8/5/2021 22:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



4.5.21


הלבד ממכר או שאני כבר רגילה אליו? גם וגם כנראה.


6 שנים פלוס 3 חודשים שאני לבד זוגית, בהתחלה אחרי הפרידה היה לי קשה לחשוב כאחת לבד אבל לאט לאט התרגלתי, גם לא רציתי זוגיות בשנה אחרי הפרידה. מפה לשם- התרגלתי, אחרי שעזבתי את הבית ויצאתי מדירת השותפים בכלל התרגלתי, התרגלתי שמה שמעיר אותי בבוקר זה השעון המעורר, שיש לי מיטה זוגית לעצמי, שאני שותה קפה של בוקר לבד ומדליקה דוד לעצמי. אני רגילה.


פנה אליי בחור שראה איזו תגובה שהגבתי בקבוצת הכרויות כלשהי בפייסבוק והוא משכיל ונראה טוב, בדיוק הייתי בשיחה עם אבא שלי ושלחתי לו את התמונה שלו כי הרבה פעמים אנחנו מדברים על הנושא הזה ואני מראה להם תמונות של בחורים, אבא שלי אמר שהוא נראה טוב ונראה בנאדם טוב, שאל במה הוא עוסק ואמרתי לו שהוא רואה חשבון, אמא שלי גם ראתה ואמרה שהוא נראה נהדר, היא ממש התלהבה שזה משהו שלא קורה הרבה לאמא שלי.


לא הגבתי לו עדיין.


זה מרגיש לי שאם אני אצא עם מישהו וילך טוב אני אפרד לשלום ממשהו בתוכי שזו הבדידות הזו. אני חושבת שהיא מתחפשת גם בצורות של- אולי אכיר מישהו אחר יותר שווה אחרי? אולי ואולי ואולי, בינתיים לא קרה כלום חוץ מהדלקות חד צדדית על ד' המגעיל מהתואר וכלום ושום דבר באתרי הכרויות, אני משלה את עצמי ומסוכן באיזה מקום שאשאר לבד עד לגיל בעייתי.


אני חושבת שאתן לו צ'אנס אבל אחזור אליו להודעה עוד כמה ימים, אם זה שלי זה שלי- ואם לא זה לא. למדתי את זה כבר.


אגב בעבודה החדשה מורגש שישנה יותר הבנה ועזרה מצד הקולגות הותיקים, זה הרבה יותר נחמד לי. לא ברור לי מה במקום העבודה הקודם המנהלת רצתה, תוך שנייה חטפו אותי למקום עבודה אחר, הזוי. בהצלחה לה למצוא עובדים חחח.

נכתב על ידי MyonlySunshine:) , 4/5/2021 23:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMyonlySunshine:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MyonlySunshine:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)