לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

R.T.C



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

עוגה מסיגריות (או: האם באמת הפסקתי לעשן)


אני מעשן, או ככה לפחות הגדרתי (בין היתר) את עצמי מאז שאני מסוגל לזכור, חפיסה באריזה רכה של כאמל בכיס האחורי של ג'ינס מלוכלך, להסתכל מחוץ לחלון עם סיגריה בזווית של הפה, השאיפה הראשונה אחרי מבחן קשה, להיזרק על החול אחרי שמירה ארוכה ולהדליק סיגריה, לספר סיפור ולקחת שאחטה עמוקה בדיוק בנקודת השיא, עשן סמיך ואפור זורם במורד הגרון לריאות ויוצא באיטיות מהזווית של הפה, כן אני מעשן, או לפחות הייתי. אני לא מעשן כבר כמה חודשים, במהלך טיול ארוך בארץ זרה נפרדתי מהחברים שלי שרצו לשבת ולראות טלוויזיה במגורים והלכתי לטייל ביערות שהקיפו את המקום שבו לנו, במהלך ההליכה התחלתי לחשוב על להפסיק לעשן ואחרי מספר שעות הליכה ראיתי מרחוק חתיכת שמיים תכולה מנצנצת מבעד לעצים, כשהמשכתי וטיפסתי לעבר אותה חתיכת רקיע מצאתי את עצמי על ראש הר, משקיף על יערות אינסופיים מנוקדים בעיירות קטנות ומרוחקות, התיישבתי על האדמה והבנתי שזה המקום שאני רוצה לעשן בו את הסיגריה האחרונה שלי כמעשן, גילגלתי סיגריה, עישנתי אותה עד המילימטר האחרון בנשימות עמוקות, כיביתי אותה ושמתי בתיק, צילמתי לעצמי תמונה למזכרת של הנוף שנשקף מהנקודה ההיא, חייכתי לעצמי והמשכתי בשביל. בחודשיים הראשונים אני לא חושב שעישנתי בכלל, ומאז אני פועל לפי שיטת העוגה, מה זאת שיטת העוגה? במהלך דיון עם עצמי (וחיפוש נואש לסיבה לסיגריה), פיתחתי עם עצמי את "שיטת העוגה" - סיגריה היא דבר לא בריא, יקר, מסריח, מזיק וממכר, בערך כמו עוגה (חוץ מהעניין של המסריח), ולכן אני לא צריך לתת לסיגריה יחס שונה מאשר לעוגה, דיינו, כמו שאני לא אוכל עוגה עשרים פעמים ביום, ככה אני גם לא אמור לעשן סיגריה עשרים פעמים ביום, אבל כמו שאני לא מתנזר לחלוטין מעוגות, ככה אני לא אתנזר לחלוטין מסיגריות, אלא אפעל ב"שיטת העוגה", לפעמים אני אעשן כי מתחשק לי, לפעמים כתגמול, לפעמים מעצב ולפעמים משמחה, אבל אף פעם לא בהגזמה, לא פעם בשעה וגם לא פעם ביום, מידי פעם, בין אם זה אומר פעם בשבוע או חמש, כפי שנכון בעיניי.

אני לא בטוח האם אני נחשב מעשן או לא, אני לא נוטה להגדיר את עצמי כמעשן מכיוון שבתקופה שבאמת הייתי מעשן לא הייתי מגדיר אנשים שנוהגים כפי שאני נוהג עכשיו כמעשנים, אבל זאת שאלה ללא תשובה ברורה, ואני לא בטוח שאני רוצה שהיא תהיה ברורה, אני מאוד נהנה להיות לא מעשן (ריאות נקיות, ארנק מלא..) אבל אני נהנה באותה מידה מהסיגריות הבודדות שאני מעשן כעת, יותר מאשר כל סיגריה שהייתי מעשן בתור "מעשן", אני לא בטוח האם אני מעשן או לא, אבל אני בטוח בדבר אחד - אני מאושר מהמצב הזה.

נכתב על ידי RTC , 25/10/2014 23:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז מה זה בעצם RTC? (או: למה לשם של הבלוג שלי אין משמעות)


אז מה זה בעצם RTC?
RTC או לעיתים TC זה אחד משמות העט שאני נוטה להשתמש בהם, ולמה שאני אצטרך שם עט, ומהיכן הוא הגיע אתם שואלים?
כעת אין לי סיבה אמיתית, מלבד רצון עז לשמור על הפרטיות שלי, אבל זה מסביר רק את הצורך העכשווי, הצורך המקורי שלו היה חשוב בהרבה, בעצם הצורך הכי חשוב שיכול להיות לשם עט - גרפיטי. כן, איפשהו בשלהיי גיל ההתבגרות, הילד האומנותי והמרדן שהיה פעם אני החליט שגרפיטי יהיה תחביב ממש מגניב (ושאולי זה גם יגרום לפאנקיסטית עם חצאיות המיני הגזורות מהשכבה מעל לחבב אותו יותר), ולכן אימץ לעצמו את שם העט RTC, משחק מילים (די מחוכם אפילו, גם כשאני חושב על זה היום) על כינוי שהיה לי/לו בתקופה ההיא.
לא עשיתי הרבה גרפיטי,שיא הקריירה שלי היה אחר צהריים של קשקוש על ארונות חשמל יחד עם הבחורה ההיא וחבילה של טושים עבים במיוחד שמצאנו בארונית נטושה במגמת אומנות. אבל כן שם העט שרד, והיום משמש אותי בעיקר לדברים מיותרים באינטרנט, ומסתבר שמהיום, גם לבלוגים.
אז תודה רבה לך, תלמיד/ה אנונימי ממגמת אומנות ששכחת את חבילה המרקרים הגדולים שלך בארונית אי שם בעשור הקודם ובכך סיפקת לי צירוף של שלוש אותיות שאומרות כלום ושום דבר לכל אדם בעולם, מלבדי.
נכתב על ידי RTC , 25/10/2014 23:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני זקן


גילוי נאות: אני זקן, טוב, לא זקן במובן המקובל של המילה, זקן במובן של בשנות ה20 לחיי, כלומר, זקן מידי בשביל לפתוח בלוג. במיוחד בלוג בכייני כל כך.
אז כעת לשאלה המתבקשת - אז בשביל מה אני פותח בלוג? טוב, אני לא לחלוטין בטוח בשביל מה אני עושה את זה, אבל יש לי כמה תאוריות: אני צריך מישהו לדבר איתו, ועם חוסר החיבה שלי כלפי בני אדם, מחשב נראה כמו האלטרנטיבה ההגיונית ביותר. או אולי אחרי כמה שנים של דגירה במוחי, בסופו של דבר קיבלתי את עצתו של חבר טוב מגיל ההתבגרות שהמליץ לי לפתוח בלוג. או אולי זה נראה לי כמו תחביב שיסיח אותי מהדברים שמפריעים לי בחיים האלה. או אולי, רק אולי, זאת עוד גחמה של מוצ"ש בודד בדירה, שאני לבטח אנטוש עוד מספר פוסטים (את הבלוג, לא את הדירה).
בכל מקרה, לא משנה הסיבה, המעשה כבר נעשה, ופתחתי בלוג, לפחות הגעתי לשתי החלטות מרכזיות בניהולו - 1. אני לא אפרסם אותו 2. אני אשאר אנונימי.
אז כעת רק נותר להישען אחורה ולצפות בניסוי הקטן הזה.
המסע מתחיל.
ולקוראי (אם יהיו כאלה, דבר שהוא לחלוטין אינו בטוח) רציתי להודות לכם מראש על כך שאתם מצטרפים אלי למסע זה. ברוכים הבאים.
נכתב על ידי RTC , 25/10/2014 23:14  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  RTC

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRTC אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RTC ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)