לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

החרדית


לפני כמה חודשים הכרתי פה בלוגרית. אחרי כמה שיחות גיליתי שהיא נשואה + 3 וחרדית. היה ברור שיש פה קווים אדומים שלא ייחצו, והמקסימום שתהיה זאת שיחה מנומסת. ככה באמת זה התחיל. היא סיפרה לי קצת על הקהילה שלה, אני סיפרתי קצת עליי. כשהעזתי לבקש תמונה, היא איימה שזה לא הכיוון של הקשר הזה.
התכתבנו בתמימות, עם רמיזות כל פה ושם. בהתחלה מעט ולאט לאט זה הפך לשיחות יומיות ארוכות. כשמדברים כל כך הרבה וכל כך קרוב, היא ידעה כל מה שעובר עליי ואני ידעתי כל מה שעובר עליה, הפרץ נסכר. בהתחלה בגישוש זהיר, זכר למה שהיה בהתחלה. אחר כך כבר יותר ויותר חשוף. כל פעם שהיא חשפה טפח, אני גיששתי כדי לחשוף קצת יותר. וזה הצליח.
גיליתי מה היא אוהבת (להיות למעלה) ומה היא לא אוהבת (שגומרים עליה. היא רגילה רק בתוכה). מה היא מוכנה לעשות איתי (למצוץ) ומה היא לא מוכנה איתי (לשכב).
אני לא יודע במה עסק בעלה, זה מסוג הדברים שלא עניין אותי לחקור, אבל היא הייתה הרבה לבד בבית. באחד הלילות הבודדים האלה, שלחה לי תמונה של שדיה. אחר כך התקשרה, ואוננה בטלפון, בזמן שאני גיריתי אותה. הקשר הלך לכיוון הזה, ההתכתבויות היו כאלה, והיה לי ברור שיום אחד היא תבהל ותיעלם לי, כי זה באמת היה הרבה יותר מדי קרוב.
במקום זה, הציע להיפגש. אמרה שתהיה באיזור שלי מתישהו, ותסכים לבוא.
זה היה ביום רביעי והפגישה המיועדת הייתה ביום שישי. לא יכולתי לחכות. לא הצלחתי לעבוד או לחשוב על שום דבר מלבד זה. ביום שישי בבוקר התעוררתי מוקדם, סידרתי קצת את הבית, בכל זאת, אורחת, זה לא יפה. בשעה הנקובה היא התקשרה אליי ואמרה שירדה מהאוטובוס.
ירדתי למטה לקבל את פניה. היא חייכה אליי. כיוונתי אותה לאן ללכת ולא התקרבתי אליה ברחוב, למרות שרציתי להתנפל עליה, אבל אישה חרדית עם חצאית עד הבלטה ופיאה, זה בטח לא היה נראה טוב. היא נכנסה אליי הביתה, טרקתי מאחוריה את הדלת וחיבקתי אותה. בהתחלה היא נרתעה, אבל כשאני שחררתי את החיבוק, היא לא נתנה לי להתרחק מדי. אחר כך גם באה הנשיקה הראשונה. עמדנו שם, בין הדלת לסלון והתנשקנו. כשהן התעמקו השענתי אותה על הקיר וידיי עברו על גופה.
היא ליטפה את מכנסיי, הרגישה את הזקפה, והתכופפה לקראתה. הלב שלי פעם במהירות. היא הורידה לי את המכנסיים ולקחה אותו ביד. הסתכלה. ליטפה. הצמידה שפתיים לאורכו ומצצה לקצת, אבל מיד קמה וכיסתה אותי. התבלבלתי קצת, אבל לא רציתי ללחוץ.
היא הלכה לחדר עם המראה וסדרה את הפאה. הכנסתי יד מתחת לחולצה שלה, אבל היא אמרה לי שאסור, רק מלמעלה, אז ליטפתי את שדיה רק מעל החולצה.

 

זה לא הגיע הרבה יותר רחוק מזה. הרבה ליטופים ונשיקות, אבל לא מגעים באיברים מוצנעים. לקחתי אותה לתחנה המרכזית, ושם כבר לא היה אכפת לי לנשק אותה. היא הלכה ולא ראיתי אותה יותר.
בהתחלה עוד התכתבנו. אבל יום אחד היא פשוט נעלמה באמצע התכתבות. זה בעיקר הכעיס אותי, כי למרות שידעתי שככה זה ייגמר, זה אף פעם לא מרגיש נעים מדי להיות מסולק. אולי זה הגיע לי במקרה הזה, אני לא יודע. בכל מקרה, היא לא הראשונה מהמגזר, וגיליתי שבגלל הטאבו שם, הגבולות רחוקים יותר מאשר אצל החילוניים. רק הסופים תמיד ידועים...

נכתב על ידי , 11/8/2013 19:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יובש


פעם החזרתי חבר מהעבודה ואמרתי לו שמלא זמן לא הייתי עם מישהי.
סיפרתי לו שיש אחת שדווקא בעניין, אבל אני יודע שיש לה פה גדול, ולא במובן הטוב של המילה, ואחרי זה הרבה יותר מדי אנשים יידעו את זה, אז וויתרתי.
הוא חשב שאני מפגר, כי מה אכפת לי.

תקופות יובש של 3-4 חודשים זה דבר שקורה לי לפעמים, כשאני לא במערכת זוגית קבועה.
היו לי תקופות נפלאות ופוריות כמו שעוד תקראו פה בעתיד, אבל אף פעם לא הייתי מה שניתן לכנות "זיין על". לא קפצתי ממיטה למיטה, אין לי המון סטוצים, רוב הפרטנריות קבועות ואני די שמח על זה. סטטיסטיקות כאלה לא עניינו אותי מעולם, ותמיד העדפתי לא לעשות ולא להתחרט, מלעשות ולגלות אחר כך שאני מתוייג בסטטוס בפייסבוק, תחת "לילה לבן עם Leo b".

עדיף יובש כמו הנוכחי (כחודש, בערך) ולשמור על פאסון מלשגל ושכולם יידעו שנכנסת למקום שהיו בו רבים לפניך.
יש לי שם לשמור עליו...

נכתב על ידי , 9/8/2013 20:16  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הטרן אוף האולטימטיבי


כל אחד עושה הקרבות במערכת יחסים.

אתה תהיה איתה למרות האמא המעצבנת שלה, והיא תהיה איתך למרות שהיא חושבת שאבא שלך לא אוהב אותה. אתה תהיה איתה למרות שהיא תחת קצת מלאה גדול ממה שאתה אוהב והיא תהיה אתך למרות שאתה קצת יותר נמוך ממנה. אתה תסע כל יום שישי לארוחת ערב אצל ההורים שלך, והיא תסכים לעבור איתך דירה, כשתרצה לעבוד בצפון. היא תכריח אותך לראות האח הגדול ואתה תכריח אותה לראות כדורסל. היא תעשה לך רשימת קניות למרות שרצית רק בירה ושניצל ואתה תגיד לה שתקנה לך תחתונים בפעם הבאה שהיא מפנקת את עצמה באיזו חצאית או שמלה.
כל אחד מוותר כל פעם על משהו, כדי למצוא את הנתיב הנכון לחיות בו בשניים.
התאמה רגשית
התאמה מנטלית
אהבות משותפות
אמון
בטחון
משיכה מינית
יש דברים שלא מוותרים עליהם.
אני לא מוותר על ירידות.
לא רואה את חיי עובר לצד אישה שלא מוכנה למצוץ, כעקרון. אני יודע שזה עלול להישמע שטחי, אבל זה בדיוק כמו שתדחו מישהו עם זין קטן או כרס משתפלת, כי זה פוגע בהנאה מחיי המין שלכן. זה הדבר שלי הורס. להיות עם מישהי שמסוגלת לשפשף שעה, אבל לא לרדת 3 דקות, זה מבאס ברמות.

ומה אתם אומרים? על מה לא תוותרו?
ואתן, טוב לכן אוראלי?

נכתב על ידי , 8/8/2013 16:51  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLeo.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Leo.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)