לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2018

בשעה טובה אני מתחיל לעבוד


את התואר אמנם סיימתי כבר בחודש מאי האחרון, אבל חיפוש העבודה היה קשה מאוד. לא הייתי לחוץ עבודה, כי אני עדיין גר אצל ההורים. אני מכוון גבוה, ולכן לא התפשרתי על משרות בינוניות. לאורך כל הזמן ניסיתי להגיע למשרה טובה, ולכן התחרות קשה. לאחר 7 חודשים ובהם ראיונות ב-32 חברות שונות וכמה "כמעטים" (כלומר הגעה לשלב המועמדות האחרון) והצעת עבודה שסירבתי לה מפאת חוסר התאמתה לשאיפותיי המקצועיות והכלכליות, מצאתי בסופו של דבר את מקומי. מדובר בחברת סטארטאפ שמפתחת מוצר די מורכב ומעניין מאוד, ויש בה אווירה טובה מאוד לטעמי ואנשים שאני די מסכים עם השקפותיהם וחזונם המקצועיים.

 

אני הולך לעצב ולפתח (כמעט מ-0) את תשתית האוטומציה לבדיקות אינטגרציה בין הרכיבים השונים של המערכת. זהו תפקיד שמצריך למידה של המערכת לרוחבה והבנה של אופן פעולתה הכוללת על מנת לפתח תשתית שתוכל לשמש לצורך בדיקה פונקציונלית, היקפית ויעילה של המערכת. זאת אומרת שמעבר לפיתוח תוכנה יש כאן לא מעט עיסוק בארכיטקטורה וקבלת החלטות בנוגע לאופן שבו תמומש התשתית, באופן שישפיע בסופו של דבר על תהליך הפיתוח הכולל בחברה. מה שטוב פה הוא שאני לא סתם "בורג", אלא יש לי בפועל יכולת להשפיע מאוד על החברה, וזה אתגר שאני מאוד מחפש. ובהנחה שהחברה תצמח, אני אוכל לצמוח יחד איתה ולהתקדם מקצועית כמו שאני רוצה.

 

תנאי ההעסקה הם מעולים, כולל השכר, שעונה בדיוק על ציפיותיי. התרשמתי שלחברה מאוד חשוב להשקיע בעובדים שלה, וזה תמיד טוב. בסה"כ סוף-סוף קיבלתי את נקודת הפתיחה לה ייחלתי. למרות רגעים של ייאוש זמני, בשום שלב לא איבדתי תקווה ואמונה בעצמי שאמצא מקום שבו אוכל להביא לידי ביטוי את מיטב יכולותיי. התפשרות מעולם לא הובאה בחשבון. כמובן עכשיו יש את החששות הרגילים שבאים לפני תחילת עבודה במקום חדש, אבל זה לא משהו שלא התמודדתי איתו בעבר. אני מאמין שיהיה בסדר.

 

בשבוע הבא אני נוסע שוב לבנסקו שבבולגריה, הפעם יחד עם אחותי כדי לעשות סקי בפעם הראשונה בחיינו. אני פשוט הגעתי למסקנה שתמיד צריך לנסות דברים חדשים. אז הנה אחד מהם. אני כבר ערוך נפשית לקור ולנפילות. יהיה משעשע.

 

דבר אחד אני יכול לומר עכשיו בוודאות - למצוא עבודה טובה קל יותר מאשר למצוא בת-זוג מתאימה. ופאק מי, אני עוד רגע בן 27. מה שמוזר הוא שבמקום להתכער עם השנים אני רק נעשה יפה יותר עם השנים, או שמא זו לגמרי השתקפות של תהליך נפשי-פנימי (אולי גם וגם?).

 

בהשאלה מהמלט: "To join the 27 Club, or not to join the 27 Club, that is the question" (נכתב בבדיחות הדעת, כמובן).

 

שחקו Subnautica. זה נהדר!

נכתב על ידי Ob5cur3d , 29/1/2018 00:01   בקטגוריות "חסר קטגוריה"  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





22,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)