לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה של סטודנטית(סקסית)...


היי, יש לי הרבה מחשבות בראש ודברים שמטרידים אותי,אז ישבתי על המחשב והחלטתי לפתוח בספונטניות בלוג שיעזור לי לסדר קצת את הבלאגן ואולי אפילו אקבל עצות מכם! שיהיה לי בהצלחה :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

מצאתי פתרוןןןןןןןן לחוסר סקס שלנו.....נחשו מה!




טוב זה בטח ישמע לכם קצת בנאלי,אבל באמת שניסיתי את זה הרבה פעמים ורק עכשיו זה עבד.....תקשורת!


זה התחיל בסוג של ריב איתו, הוא טען שאני לא מסודרת(שזה נכון,אבל אני באמת משתדלת ובתקופת מבחנים יש לי פטור!) ואני טענתי שהוא לא מספק אותי! אמרתי לו שכל השרירים שמרפדים אותו ממש לא עושים עליי כבר רושם ושאני מעדיפה מישהו עם כרס ושרק יזיין אותי חזק וכמו שצריך!(סליחה על הבוטות....אבל זה בדיוק מה שאמרתי לו מרוב עצבים)והפעם גם לא עצרתי את עצמי והתחלתי לדבר בשבחם של האקסים שלי שמעולם לא אכזבו אותי בכל מה שקשור לסקס....הדגשתי שהיו איתם המון תנוחות,משחקי תפקידים,מקומות הזויים וגיוון וכייף....ואיתו אם זה קורה בכלל(פעם שבועיים ,שלוש) אז זה מאוד צפוי,שלב אחרי שלב, אותה תנוחה תמיד- מסיונרית ואז דוגי....משעמם! 


 


הוא אמר שהוא תמיד רוצה סקס אבל אני הבעייתית- בתחילת כל אקט אני עושה משהו שעוצר אותו וש"אני יודעת מה זה"......התעצבנתי! "מה יודעת מה זה! מה יודעת?? אם הייתי ידעת אולי הייתי משנה סעמקקקקק!!!!!!!! "


 


בסוף מסתבר......שמה שמפריע לו זה מה שהוא קרא לו: צניעות- כלומר הוא לא אוהב שאני מדברת איתו בצורה סקסית כמו למשל: "ממממ אתה אוהב את זה??...." תן לי את זה"...."תעשה אותי" בלה בלה......


מסתבר שזה ממש מוריד לו ממני. הוא טוען שזה התנהגות של שרמוטה. 


אמרתי לו שזה ממש ממש לא ככה! איך אומרים........תיהי ליידי בחוץ וזונה במיטה! זה מוסיף כייף ועיניין- זה לא באמת! אבל מסתבר שזה ממש מפריע לו ברמה שהוא פשוט מפסיק את האקט או שלא עומד לו....מרוב עצבים הצעתי לו לעשות סקס עם סדין וחור באמצע אוףף....




 


אז החלטתי לעשות ניסוי......באמת בפעם הבאה שזה קרה(באותו יום לשמחתי) לא אמרתי כלום,רק התנשקנו ומשכתי את זה ממש(כאילו שאני בכלל לא סופר סופר סופר חרמנית) ולא אמרתי "דברים גסים" רק שאני אוהבת אותו והרי פלא........השיחה כנראה סובבה אצלו כמה ברגים כי הבחור השקיע ממש....נתן עבודה! השקיע אפילו בתנוחות ואפילו..........סוג של גמרתי....לא בדיוק אבל כמעט וזה הספיק לי....אח"כ שהוא התקלח סיימתי את העבודה בעצמי :)


 


באופן מפתיע יום אחרי זה הוא כבר נרדם ואז פתאום שהצטרפתי אליו למיטה הוא התעורר התחיל לנשק אותי וזה שוב קרההההההההה! והיה מדהיםםםםםםםם!!!!! רק חבל שהוא גמר קצת מהר מידי לטעמי- אבל היי יום אחרי יום לאחר תקופת יובש זה נסס! 


 


בנימה אופטימית זו.............שבוע (ר)טוב חברים!


 


שלכם,


מייפל(המסופקת)

נכתב על ידי sexy_mermaid , 3/3/2013 21:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  sexy_mermaid

מין: נקבה




2,887

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsexy_mermaid אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sexy_mermaid ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)