לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 24

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2020    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2020

שתי מטרוץ


אני מתחילה ללמוד בקרוב. איזה קטע משוגע.

אני חושבת שזה בעיקר מה שאני חושבת עליו. ועל הבגדים שאני הולכת ללבוש. אני חושבת על בגדים שאני אלבש לאימונים ועל בגדים שאני אלבש באופן כללי ואני רוצה מאוד(!) כבר חורף. אני גם צריכה ללמוד להקליד מהר יותר ובעיניים עצומות. כרגע אני שורפת תאי מוח על הפייסבוק והאינסטגרם כשתכלס אני יכולה לעשות דברים הרבה יותר חשובים. ואני מקווה שאני אצליח ללמוד יפה לקראת הלימודים שלי.

 

אני לא קניתי כלום לקראת הלימודים ואני לא יודעת אם אני הולכת לכתוב את כל החומר באינטרנט או לכתוב בקלסר. אני די חננה ואני לא יודעת אם אני אצליח לכתוב את כל החומר במחשב או שלא. אני בהחלט מתלבטת ועוד לא יודעת את התשובות לשאלות שלי לקראת הלימודים. אני גם די משתדלת בסהכ אבל אני גם לא יודעת אם זה מספיק. יש לי גם דפדפת במתמטיקה ואוי זה תכלס כל מה שאני צריכה. ואולי אני צריכה גם ללמוד כתיבה עיוורת

 

טוב אז עכשיו יש לי שתי מטרות.

1. לסיים אמירם בציון פטור

2. ללמוד כתיבה עיוורת

נכתב על ידי לילי בלו , 26/9/2020 16:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יכולה הכל?


מישהו מאמין שאני מתחילה ללמוד השנה? אני לא.

כלומר אני די כן אבל אני גם קצת לא מרגישה את זה.

אני מפחדת להגיע ולהכיר המון חדשים אני גם באה למקום שאני לא מכירה שם גם אף אחד וזה מפחיד יותר. לכן אני מרגישה שאני חייבת לעשות כל מיני דברים. 

1. אני נרשמת לספורט. לא אכפת לי שיהיה לי אימון פעם בשבוע ואני גם אוהבת לעשות ספורט ואני אכיר אנשים מהמכללה ואולי גם אקח איתי מישהי לאימונים ולהיות חלק מקבוצה זה דבר נחמד. 

2. אני יכולה לעשות מלגת פר"ח במושבשזה יתן לי לנפש שלי משהו טוב.

3. אם אני אמצא זמן ואצליח אני גם אתנדב חברתית בבית הקפה לנוער בסיכון. 

 

אני חושבת שאני קצת חיה בסרט. יש לי יומיים פנויים בשבוע שסבבה חצי יום בבוקר יספיק להכין עבודות ולעשות דברים. מקווה שהאימונים יהיו בראשון או שני בערב ככה שאני אהיה כבר במכללה ולא אצטרך ללכת לחזור. אני מקווה גם איכשהו פה ושם לעבוד במכירות יין שאני אוהבת.

תכלס, אם אני ממש ממש אתאמץ. אני לגמרי יכולה לנהל את הזמן שלי ולהצליח הכל. תודה לכתיבה שעזרה לי להבין את זה מהתחלה ועד הסוף

נכתב על ידי לילי בלו , 24/9/2020 18:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בתאל הבת זונה


בתאל הבת זונה. 

סתם אני עצבנית על מישהי שאני בקושי מכירה. אני גם סתם מצוברת כי יכל להיות מושלם ועכשיו זה כמעט מושלם בכלל חוסר צומת לב שלי זה פחות ממושלם. אבל אני מאמינה בטוב. ואני מאמינה שיהיה בסדר אני סתם לחוצה.

 אני רוצה להתפטר מהעבודה אבל אני גם לא רוצה. 

שכחתי כמה אני אוהבת אנימה וגם הבנתי שאני גם התבגרתי מאז שאני התחלתי את הבלוג. זה החיים שלי ואני יכולה גםלכתוב על דברים שנאי מרגישה. אני אוהבת את דרו. אני בהלךט שמחה איתו. אני גם עיי]ה בטירוף

נכתב על ידי לילי בלו , 22/9/2020 22:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



21.9


האמת שאני התחלתי לכתוב היום בבוקר ונאלצתי לעצור אז אני חוזרת לאחר המון שעות. האמת שאני בפוזיציה לא נוחה לכתיבה.

מחר אני בונה מערכת לימודים בפעם הראשונה בחיי ואני מתרגשת. מקווה שאצליח להשתבץ לקורסים שאני רוצה. החדר שלי קצת מבולגן אבל לא בצורה קיצונית אז זה גם משמח. די נמאס לי ללמוד למבחן באנגלית אבל אני יודעת שצריך. אני מאמינה גם שלאט לאט אני משתפרת אז אני גם לא הכי דואגת בעולם. כאילו אני די מאמינה שאני אצליח להשתפר ממש. אני רוצה מחר אולי לעשות מבחן שאני אוכל להרגיש האם השתפרתי. פעם להגיע ל95 היה לי ממש ממש ממש קשה עד בלתי אפשרי ועכשיו אחרי שהשתפרתי בשפה עצמה אני מקווה שאקבל ציון דומה ואם באמת אקבל ציון דומה אני מאמינה שאני בדרכי הנכונה. אני מתקשה להאמין שאני ודרו רחוקים כרגע אבל משום מה כרגע זה גם לא מפריע לי, נראה מה יהיה עוד שבוע או אחרי שאני ומשפחתי נריב. אני מקווה שבאמת אצליח להחזיק מעמד. אני גם מבינה למה אני נשארת לגור. אני נשארת לגור כדי לחסוך כסף. כדי להצליח לצאת אחרי התקופה הזו עם הון עצמי. 

עם כל הכבוד החוויה של לגור בחברותה ועם דירה משלי חוויתי כשהייתי בפנימיה שלי וכשהץגייסתי לצבא וקיבלתי דירה אזרחית ולתקופה גם גרץי שם לבד (בערך 4-5 חודשים) כמה נהנתי מהתקופה הזו של לגור לבד. ממש לא הפריע לי להישאר ככה להמון זמן.

אולי אני ודרו נעבור דירה אחרי התקופה הסטודנטיאלית. זו אלה מצויינת. אולי נהיה יחדיו עד אז, זה עוד 3 שנים אבל עכשיו אנחנו כבר תכף שש שנים ביחד. אני מקווה שהוא לא טרול ושאחרי שנגור יחדיו גם נרצה להתחתן. אני מאמינה שאני ארצה אותו אני לא יודעת כמה הוא ירצה אותי כי אני לא הכי נקייה לעומתו ואני לא כל כך יודעת לבשל ואני די מסנגרת... 

כשגרתי לבד הייתי מאוד אחראית והייתי נקייה ומסודרת ואני מקווה שאחזור לעצמי עוד שנתים

נכתב על ידי לילי בלו , 21/9/2020 20:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלא אנגלית


חבר עוד יום והנה אני לא למדתי בכלל למבחן באנגלית. איףףףף פשוט נמאס לי מאנגלית ואני מקווה שלא יכריחו אותי ללמוד את הקורסים המסריחים האלה. כלומר, אני צריכה לקבל לפחות 134 ואני גם אקבל! לא הצלחתי בפעם הראשונה אבל אני אצליח בשניה וזה בדיוק מה שהולך לקרות בסופש. בסופש הקרוב אני ודרו אצלו בבית לכל הסופש בלי ההורים שלו ויש סיכוי גדול שגם בלי אחותו וזה עושה את החיים אפילו עוד יותר יפים. אני חושבת שאני כל כך חיכיתי ורציתי שנהיה שנינו לבד סופש שלם בלי כל מיני דברים מהצד. אני מקווה שזה ילך כמו שאני רציתי. 

הסופש הולך להיות כל כך כיף. לא לעשות כלום ועדין לבלות עם הבחור שאני אוהבת. 

אני הבנתי שאני אתפטר מהעבודה שלי חודש לפני שאני אתחיל את הלימודים. ושה משאיר לי שבועים. אני אסיים ללמוד למבחן והפעם אני רגועה יותר ואני אקבל מעל 134. אני פשוט מאמינה בעצמי שאני אצליח. אני רוצה לקבוע עם מורה פרטי איזה שבוע לפני המבחן שיעבור איתי על החומר ושאני אוכל באמת להגיע לציון הנכסף. אני מוכנה לעשות מינימום קורס אחד אבל אני לא מוכנה לעשות שלוש שזה מה שיש לי עכשיו. אניחושבת שאלמד קצת עכשיו כי נכנסה בי המוטיבציה והסןפש הולך להיות ארוך ומלא באנגלית.

נכתב על ידי לילי בלו , 9/9/2020 21:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להשקיע


האמת היה לי היום לא נעים בעבודה. סתם היה כאב ראש עם המשמרות ואני מקווה שזה יבוא לטובתי בסוף. הכל מסתדר לטובה. אני אחזור מהעבודה מחר ואני אהיה בסדר. אני מקווה לטוב והשאר יסתדר מעצמו. אני מקווה שיתנו לי אפשרות לעשות כמה מלגות ואעשה לפחות 2. מחר אני אתקשר לעוד אחת ומקווה שאוכל להתקבל. אני רוצה להצליח בתואר הזה אבל אני מבינה שללא האנגלית אני לא אצליח לעשות את זה. איך אני חוזרת ללמוד אנגלית כמו שצריך. אולי אני צריכה םשוט לקחת יום ולשבת רגע על איך ולא סתם לתרגל. אני בטוה שאני אבין את זה אם אני אשקיע ואולי פעם קודמת השקעתי על כלום. הרי ראיתי שאני לא מצליחה ובכל זאת אני המשכתי כמו ראש בקיר. אני לאט לאט גם אצליח הקלדה עיוורת. לאט לאט. אני מקווה שאני אצליח לסיים את העבודה הזו בטוב. האמת אני גם לא יודעת מה מחכה לי בתואר אני רק יודעת שאני רוצה להירשם מהר ובקלות ושחס וחלילה אני לוקחת קורס באנגלית בסמסטר הראשון. 

פאק.

איך משלמים על הקורסים? בכרטיס אשראי העברה בנקאית? וואו אפילו לא חשבתי על זה. אני מחר אשאל את האיש קשר הקרוב והטוב שלי שאותו אני שואלת כמעט כל שאלה על התואר ומשום מה הוא ממש שונא שונא וואטצאפ. באלי לסיים עם האמירם הקקי הזה. 

נכתב על ידי לילי בלו , 2/9/2020 22:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,077
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)