לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 24

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2020    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2020

שגרה


קמתי בבוקר ועשיתי ספורט. מי היה מאמין? כן זה לא היה ארוך אבל זה היה יחסית מספק. הלכתי לעבודה והייתי בבריכה ועכשיו אני יושבת, קוראת. החלטתי שאני לא מדליקה טלוויזיה היום. מצד שני אני בפרק האחרון בעונה הראשונה של NEW GIRL ואני רוצה גם לסיים את העונה. אז אולי אני אראה פרק אחד שזה גם הפרק האחרון. 

אני די לומדת את המילים באנגלית וגם לא באינטנסיביות גדולה. מה שכן אני צריכה למצוא מורה לאנגלית שמכין למבחן אמירם כי אני חייבת ללמוד לזה ולקבל פטור ואם לא פטור אז לפחות להגיע למצב של קורס אחד. אני מקווה שאצליח במבחן הזה. מה גם שאני חזרתי להנות ללמוד. יכול להיות כי זה משהו שמרגיש לי נכון, אולי כי אני יותר מתחברת לזה. האמת, אני שמחה שאנחנו עומדים ללמוד אונליין. אני מרגישה שאני יותר לומדת ככה ויותר מצליחה להתרכז ואני יודעת שאם פספסתי משהו אז זה לא בעיה כי הכל מוקלט לי. 

אני רוצה לרדת בשומן שיש ךי בגוף. הוא לא גדול אבל קיים בהחלט וקשה להוריד אותו.

אני מקווה שאמליח לעבור את המבחן הבא. אני מקווה לקבל פטור. יש לי שגרה בנויה ועכשיו כשיש לי פחות לחץ מהעבודה אני הרבה יותר שמחה. 

נכתב על ידי לילי בלו , 31/8/2020 21:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השמנתי


אני ודרו נפגשנו היום.הבנתי שהשמנתי.

הוא גם הסביר לי איפה. אני לוקחת את זה כביקורץ בונה האמתץ אני צריכה להתחיל להתאמן. אין מה לעשות. יש לי מחר ראיון למלגה ואני חייבת להשיג אותה. אני רוצה לאפשר לעצמי לעשות מלגות כי המלגות זה כמו עבודה אבל עם קצת יותר כסף. אולי דרך זה אמצא קצת חברים. ואוכל לעשות כיף עם חברים פה מהאיזור. 

איך אני חוזרת להיות שוב מושלמת? אדע בעתיד הקרוב. 

אני יכולה לומר שאם אני מתחיךה ךעבוד כל יום בתשע אני יכולה לקום בשבע וחצי ולעשות חצי שעה ספורט ולקום בבוקר. מחר האוטובוס שלי ברבע לעשר אז אני יכולה גם לקום בשמונה ולעשות ספורט כמו בנאדם. חשוב גם ללכת לישון מוקדם יחסית.אני צריכה לעשות ספורט. לשים טיפות לשעווה באוזנים. ולשמן את עצמי מידי פעם. סהך הכל אני בסדר אבל אני רוצה להיות הכי טובה. אני רוצה להיות הכי יפה והכי חכמה והכי מוכשרת. חשוב ךהיות נקייה גם. אשני מקווה שאצליח להיות באמת כזו כמו שאני רוצה. אם פחות צלוליט בירכיים. אני צריכה להיות יותר אקטיבית במיטה. 

נכתב על ידי לילי בלו , 29/8/2020 22:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



27.8


אני לא מאמינה שבת דודה שלי האן התחתנה אתמול. מי היה מאמין זה בהחלט מוזר לי. אבל אני נהנת. הייתי כל היום בעבודה. מחר דרו מגיע אלי ואני שמחה אבל אני גם במחזור לצערי.  אני רוצה לישון וכשאקום לא לעשות שום דבר מיוחד. אני לאט לאט מרוויחה כסף וזה מה שאני אוהבת. מקווה שאקבל מעל 5000 במשכורת. מה שכן אני מקווה גם שבשבת יש חנויות פתוחות שאוכל להחליף את החולצה שקניתי. לא תיכננתי כלום. אני לא רוצה לתכנן כלום. ואני רוצה שיהיה לי באמת טוב הסופש. 

מי יודע אולי אצליח לעשות ספורט או להחדיר לעצמי רצון לפתח שגרה נורמלית כי כרגע אני לא אוכלת בריא בעבודה בכלל. אני פשוט נותנת לימים לעבור אבל אני גם שמחה נזה כרגע ואני יודעת שזה זמני עד הלימודים 

נכתב על ידי לילי בלו , 27/8/2020 22:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה טוב


הו כמה כיף לחזור. 

היה לי היום את המבחן שלי באנלגית במכללה. קיבלתי ציון סביר ונראה לי שאני צריכה לעשות כל מיני דברים לקראת המבחן הבא כי אני לגמרי הולכת לעשות מועד ב. מקווה שפעם הבאה ילך לי טוב יותר. אני אלמד את המילים מחדש. אעשה מבחנים דומים והפעם לאט ולא אמהר רק לסיים כל יום קצת ולא באינטנסיביות כמו שהייתי. אולי כדאי שאהנה קצת מחיי האזרחות שלי. קצת לצאת ולנסוע לראות אנימה ולכתוב. אני צריכה ללמוד מילים, ללמוד שפה ואולי גם הקלדה עיוורת. מי ייתן ועכשיו אצליח יותר.

אני צריכה להתחיל לעשות ספורט ולהכניס ךעצמי קצת יותר שגרה לחיים. הגיע הזמן לעשות דברים שהם טובים לעצמי. התגעגעתי לראות אנימה ולכתוב. אולי עכשיו ארגיש שלמה יותר. מחר אני רוצה להישקל ולראות מה מצבי. מעניין עכשיו אחרי המבחן... איך יראו החודשים הקרובים? 

נכתב על ידי לילי בלו , 25/8/2020 00:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מקווה לטוב


אני דווקא שמחה לסיים את היום בישרא. זה היה לי חסר מאז כיתה ח. אני זוכרת שהייתי בפנימיה והייתי רושמת דברים במהלך הלילות. אני אהבתי לכתוב וגם היום קשה לי פץאום להתנתק. 

חשבתי להתפטר היום מהעבודה אבל הבוס שלי עשה לי נעים בלב. המשמרת עברה היום מהר יחסית. זה גם היה לי נחמד. אני אוהבת כשהכל עובד טוב. מי יתן ומחר אני אצליח הרבה יותר.

מעניין אם שאר החיים שלי יהיו ככה. האמת שאני מלאה בהסתכלות ובחשיה על מה יהיה איתי. אני האמת מרגישה שאולי אני אהיה בסדר. החיים יאירו לי פנים ואני אצליח פה ושם לעשות דברים גדולים וקטנים. אני רוצה שיהיו לי חיים טובים. אני זוכרת שפעם קיוויתי שיהיו לי נעורים מושלמים. והם באמת היו. אני מקווה שאני גם אמשיך ככה. 

אני רוצה שתהיה לי שנה קסומה ומי יתן ואצליח במבחן הזין הזה.  

אני לומדת כבר כמה ימים ואני מקווה לטוב. ממש מקווה לטוב. וזה ממש ממש מעבר לפניה וממש ממש ממש קרוב.  אמן ואמן אני אעבור את המבחן. אמן אני אעשה מחר הרבה בונוסים בעבודה. מקווה לטוב

נכתב על ידי לילי בלו , 20/8/2020 22:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פטור אנגלית


וואו התגעגעתי. 

קניתי מחשב חדש ואני מתחילה ללמוד באוקטובר. אנישמחה שאני מתחילה ללמוד. אבל אני גם לאט לאט מתחילה להתבאס שאני לא לקחתי לעצמי חופש.חופש לעבוד, להתבטל לטייל ולעשות כלום. אולי מועדפת ולקנות אוטו ואז גם לא הייתי צריכה לדאוג למהלך התואר שלי. אני קצת הרבה חוששת כי אני גם לומדת למבחן אמירם ואני לא מצליחה לקלוט את החומר. אני מפחדת שאני לא אצליח לקבל פטור ואני אצטרך ללמוד את השפה הזו. אני מתחילה לא לסבול אותה. זה כבר מספיק קשה לי. אני לא יודעת מה איתי ועם דרו. אני אוהבת אותו אבל גם קשה לי עם זה. אני לא יודעת מה לעשות... אנחנו כבר שנים על גבי שנים אבל מרגיש לי קצת שזה כובל אותי כי אנחנו רחוקים. ואז אני חושבת איך ומתי אנחנו נפגשים ואין לי את האמת זין לחשוב על זה. אולי כדאי שאוותר על לברר איך אנחנו נפגשים ופשוט אקווה שהוא יגיד לי ואז אולי יקח אחריות. 

אני לא מצליחה להתרכז בללמוד למבחן. היום יום רביעי ואני לא מצליחה כלום. אני לא מצליחה לנתרכז והציונים שלי כל פעם נמוכים אני לא מצליחה להבין את העניין של ניסוח מחדש ואני מתוסכלת מזה. אני מקווה שכשאני אגיע למבחן אני אקבל את זה שאני צריכה לעשות רק קורס אחד. ואז אולי אני אהיה בסדר עם זה. או שאני אגש למועד ב ואקבל אמן ואמן ואמן פטור כדי לא לעשות את הקורס הקקי הזה. הלוואי אני אקבל כבר עכשיו פטור. מי יודע? 

הלוואי אני אקבח פטור הלוואי אני אקבל פטור הלוואי אני אקבל פטור הלוואי אני אקבל פטור. אני רואה את עצמי העבודה, מקבלת את הציון ושמחה עד הגג שיש לי פטור. שאני לא צריכה לעשות את הקורס החרא הזה. זה החלום היחידי שלי. שאני אקבל פטור מהאנגלית הזה. זה כל מה שאני רוצה

נכתב על ידי לילי בלו , 19/8/2020 10:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,077
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)