לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Even the darkest night will end and the sun will rise

Avatarכינוי: 

מין: זכר

Skype:  israeli.anonymous 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הבחירות בחיינו


לאמא שלי היה יום הולדת מתישהו בשנה האחרונה. ;) ביום שישי של אותו שבוע, התאגדנו במסעדה כדי לחגוג את המאורע. מסעדה חביבה עם אוכל טעים ומפנק. בין המנה הראשונה לעיקרית, אבא שלי הכריז שמתחילים לברך את אמא. אמא שלי הביעה את חוסר שביעות רצונה. אלו היו ימים לא פשוטים עבורה. היא הייתה פחות מרוצה מחייה, בלשון המעטה, ובנוסף היא הטילה ספק בעוצמת קשריה איתנו, ולכן אני מבין מדוע היא ביקשה שלא נברך אותה. אבא שלי אמר שזה סתם מילים שבא לנו לומר "לכל הנשים שנולדו בחודש הזה ושאולי נמצאות לידנו". הוא התחיל בחפירות שלו. פתאום מדבר על אסטרולוגיה, ועדיין לא הבנתי אם הוא מתייחס לזה ברצינות או בצחוק. הוא גם דיבר על עוד כמה דברים, מי מסוגל לזכור כבר מה...

 

משום מה הייתי לא ערוך לברכה משלי, לא היה לי שום תכנון מראש, כאילו לא ידעתי שהולכים לחגוג לאמא יום הולדת. תוך כדי ששאר חברי המשפחה אומרים כמה מילים משעשעות יותר או פחות, המצאתי את השלד של הברכה שלי. חבל שלא הקלטתי את זה כי אני חושב שזה יצא יפה, אבל בעיקרון מה שאמרתי היה:

 

החיים שלנו מורכבים מאינסוף בחירות. אנחנו בוחרים איפה לעבוד, אנחנו בוחרים מה ללמוד, אנחנו בוחרים מי יהיו החברים שלנו, אנחנו בוחרים מה לראות בטלוויזיה, אנחנו בוחרים מה ללבוש, אנחנו בוחרים לאן לצאת היום, אנחנו בוחרים מה לאכול וכך הלאה. כל כך הרבה בחירות שמרכיבות את החיים שלנו, שמעצבות את מי שאנחנו ואיך החיים שלנו נראים. לבחור לעבור מדינה יכול לשנות את החיים מקצה לקצה. ובכל זאת, יש בחירה אחת ויחידה שאנחנו לא עושים - מי המשפחה שלנו. לא בחרנו מי יהיו אבא ואמא שלנו, מי יהיו האחים והאחיות שלנו. נכון, אתם, ההורים, בוחרים כמה ילדים יהיו לכם, אבל אני, בסופו של דבר, לא בוחר מי יהיה אחיי ואחיותיי.

 

זה שלא בחרנו את המשפחה שלנו לא אומר שפה זה נגמר. גם פה יש בחירה שאנחנו יכולים לעשות: הבחירה מה לעשות עם המשפחה שלנו. אנחנו עדיין יכולים לבחור איך מערכת היחסים בינינו תהיה, אנחנו עדיין יכולים לבחור שיהיה לנו טוב ביחד, אנחנו עדיין יכולים לבחור להתייחס טוב אחד לשני, לאהוב אחד את השני. אז, אמא יקרה, אמנם לא בחרתי שתהיי אמא שלי, אבל אני כן בוחר לאהוב אותך, ואני מאחל לך יום הולדת שמח.

 

 

נכתב על ידי , 5/8/2014 13:02   בקטגוריות אופטימיות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .שושה. ב-16/8/2014 18:52
 



למה אני אוהב את הקיץ?


העונה האהובה עליי בהפרש עצום היא הקיץ. זה לא אומר שאני לא אוהב את שאר העונות. ההיפך, בכל עונה יש משהו טוב, גם בחורף, שזו עונה קשה יחסית, ואני כתבתי על זה בעבר. אז מה עושה את הקיץ טוב כל כך? יש כל כך הרבה דברים טובים, אבל אני אנסה להתמקד:

 

0. הימים הארוכים - אור יום זה דבר מבורך. מלבד העובדה שפשוט כיף יותר כשהכול מואר בחוץ, היתרון הבולט בכך שהימים ארוכים יותר הוא שאפשר לשחק במגרשי ספורט בלי תאורה עד שעה מאוחרת יותר. אם בחורף נאלצנו להתקפל לפני 6, עכשיו אפשר עד 8 בערך. תוספת השעתיים הזו משמעותית!

 

1. לבוש -

א. אפשר ללבוש קצר - הלבוש מסורבל הרבה פחות, פשוט יותר, קליל. אני אוהב את זה. אסור לשכוח גם שאחרים לובשים קצר, מה שנותן הזדמנות לדעת טוב יותר איך הבן אדם נראה.

ב. גופיות - אני חושב שהפריבילגיה הגדולה ביותר בקיץ זה ההזדמנות ללבוש גופיות ולחשוף את הגופה הצנועה שלי לכל העולם.

ג. אין דילמה מה ללבוש - לא צריך להסתבך אם לקחת ז'קט, מעיל, מטרייה, סוודר, מכנס ארוך או קצר. אפשר להיות בטוחים שטי-שרט תספיק.

 

2. חוף הים - הו, חוף הים, מקום כזה נפלא. כמה כיף לבלות בחוף עם חברים. להיכנס למים ולהתקרר קצת, להירגע, ליהנות מהבריזה, אולי לעשות פיקניק קטן, ו... הייי! לבנות ארמונות בחול. לא עשיתי את זה הרבה זמן, אולי זה הזמן? אפשר אפילו לקרוא ספר בשלווה.

 

3. גלידות - לא הייתה מניעה לאכול גלידות גם בתקופה אחרת, אבל בקיץ זה הרבה יותר מתאים והולם, כמשהו צונן שנותן הפוגה מהחום.

 

4. פירות קיץ - אם כבר פתחתי את נושא האוכל, אז איך אפשר בלי להזכיר את הפירות המדהימים שיש לנו בקיץ? בראשם, כמובן, עומד האבטיח, פרי אדיר ללא ספק. איתו מגיעים גם המלון, הענבים, המשמש, האפרסק, המנגו. במילה אחת? יאמי!

 

5. שיזוף - הזמן הנוסף של השמש והעוצמה החזקה של הקרינה שלה מאפשרת לנו להשתזף, לתפוס צבע. בזכות זה אפשר להיראות קצת יותר חיים. להתנער מהצבע הלבן שתפס את רובנו בחורף.

 

6. אין גשם - באותו מספר בדיוק בפוסט ההוא ציינתי את הגשם לחיוב. עכשיו גם הזמן ליהנות מהיעדרו. מה רע שלא צריך להירטב ולהיסחב עם מטרייה? גם, כמובן, לא צריך פתאום לבטל תכנית בגלל גשם שתפס אותנו לא מוכנים.

 

7. בילויים בחוץ - על האש וטיולים. הקיץ זה הזמן האידיאלי לבלות בחיק הטבע, בין אם בטיול רגלי קטן או בין אם בעל האש במקום המתאים.

 

8. החופש הגדול - לי זה פחות רלוונטי, הרי סיימתי את לימודיי בתיכון לפני שנים רבות, אבל איזה תלמיד לא נהנה מחופשת הקיץ? כמו שהשיר אומר, "הכול אני יכול בחופש הגדול...". אין דאגות במשך חודשיים ומתפנים לעשות מה שרק רוצים, וזה כולל להפוך את היום והלילה אם ממש מתעקשים.

 

9. המונדיאל - המונדיאל בא תמיד בקיץ. בדיוק אחרי שכל הליגות והטורנירים העונתיים נגמרו, אנחנו מגיעים לאחד מאירועי הספורט הגדולים בעולם (שני רק לאולימפאידה כנראה), ואנו צופים ב-32 נבחרות נותנות את הנשמה כדי לזכות בתואר אלופת העולם. חג מונדיאל שמח לכולם!

 

אני מקווה שלכולנו יהיה קיץ נפלא ומהנה לכולם. תמיד תזכרו שיכול להיות טוב.

 

נכתב על ידי , 16/6/2014 23:21   בקטגוריות אופטימיות  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דנה ב-24/6/2014 10:03
 




דפים:  
97,182
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , האופטימיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוקרטס א.ב. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוקרטס א.ב. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)