לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Even the darkest night will end and the sun will rise

Avatarכינוי: 

מין: זכר

Skype:  israeli.anonymous 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2014

"לצוד פדופילים: האתר הישראלי שחושף עברייני מין"‎


http://www.mako.co.il/nexter-internet/security/Article-a643d86fd708641006.htm

 

מלקרוא את הכתבה הזו אני מקבל תחושת בחילה ענקית. איזה גועל נפש של התנהלות יש לנו, אנשים פנאטים שלא מבינים מה הם עושים. הם לא רואים שהם חורצים גורלות נוראיים לאנשים שאולי יתבררו כחפים מפשע! הם הורסים חיים שלמים - כשהמטרה שלהם זה להגן על חיים. מי שם אותם בתפקיד החוקר, השופט והתליין? אף אחד. יש אנשים שחושבים שהם מעל החוק. שהם יודעים טוב יותר מהחוק. באף מדינה דמוקרטית נורמלית נותנים לזה לקרות. מה שהם עושים לא חוקי ואף עושה נזק מיותר לעתים. ברור שעבודת ההגנה על קטינים ומניעת פגיעות נוספות זו עבודה חשובה, אך אסור לתת לזה לבוא על חשבון חייהם של אנשים שאולי יתבררו כחפים מפשע, אנשים שיש להם זכות ברורה להגן על חשיפתם לפני שהוכחה אשמתם.

 

האנשים שמדברים, בעיקר ב' האנונימי, משגעים אותי. איך לא אכפת לו שהוא פוגע באנשים כה רבים? הוא חושב את עצמו קלינט איסטווד, אני רואה פה אדם פשוט שחותר נגד פעילות המדינה. למה לא לשתף פעולה עם גורמי החוק? למה לא לפעול כדי לשנות את מערכת החוק, לשפר אותה? אני יותר מתומך בטיפול מתאים לעבריינים שפגעו - יש דרך לעשות את זה, והאתרים האלה זו לא הדרך. רחוק מכך.

 

נאמר שם "מבחינתנו אם אדם מבוגרר מצ'וטט עם ילד בן 13 זה ראיות מספיק חזקות, הוא לא משוחח איתו על שיעורי הבית, אלו שיחות בעלות אופי מיני לחלוטין." בואו אני אגלה לכם - אני דיברתי עם יותר מבן 13 אחד בחיי הבוגרים, וכן, זה היה על שיעורי הבית שלו. זה היה על עוד דברים, כמובן, ולא היה שום אופי מיני בשיחות. למה, לעזאזל, להכליל ולקבוע מראש? למה להכניס כל כך הרבה אנשים לאותה קטגוריה שקרית? כל זה בשם "ההגנה".

 

כל כך טוב לראות לקראת סוף הכתבה שכן יש קול שפוי, של עורך הדין, למשל. אני רוצה להדגיש שפעילות האתרים האלה היא לא חוקית - ובעיניי צריך לפעול על מנת למצות את הדין איתם. לא ייתכן שהם יעשו משהו לא חוקי שעושה לא מעט נזק. אולי לא אמרתי לפני - אני יותר ממברך את הנסיונות להגן על ילדינו. למנוע את הפגיעה את הבאה זו חובתו של כל אדם אחראי. פשוט, תוך כדי שמגנים ומונעים, לא לעשות נזק מיותר. 

 

נשמע גם קולו של דורון, שהורשע בביצוע מעשים מגונים בקטינה, ולאחר שחרורו התחתן עמה בסוף. אני מסכים עם מה שאמר לגבי זה שהפעולה שהאתרים ופעיליהם עושים מצטיירת כפעולת נקמה ורדיפה מרגיזה, שלא נותנת לאנשים הנרדפים הזדמנות להשתקם, להשתלב בחברה בכל זאת, לחיות חיים רגילים. אני לא אומר שכולם ראויים להזדמנות הזו. יש אנשים שמוטב שיהיו רחוקים מעיני כול, אך יש גם אנשים שעם העזרה וההכוונה הנכונה יכולים לחיות חיים רגילים, נורמטיביים ופרודקטיביים לסביבה - ופעילות הרדיפה מונעת את זה מהם.

 

נכתב על ידי , 22/6/2014 13:25   בקטגוריות על התקשורת  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של B-H-H-L-R ב-4/8/2014 11:59




97,187
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , האופטימיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוקרטס א.ב. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוקרטס א.ב. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)