לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Even the darkest night will end and the sun will rise

Avatarכינוי: 

מין: זכר

Skype:  israeli.anonymous 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2013

למה אני אוהב את החורף?‎


טוב, אחרי שהשמש הפציעה וחלקנו הפשירו קצת מהסערה הענקית שהתחוללה במדינה הקטנה שלנו שבוע שעבר, אולי הגיע הזמן להתעודד. החורף רחוק מלהיות העונה המועדפת עליי, אבל אין ספק שגם בחורף יש המון דברים טובים שאסור לנו לשכוח!

0. מזיעים הרבה פחות - גם הלחות יורדת וגם נהיה קריר. זה חשוב שלא רק אתה תזיע פחות - אלא גם הסובבים אותך. הרי מאוד לא נעים שמישהו מסתובב לידך עם צלחות זיעה ענקיות בבית השחי. ספורט נהיה מהנה יותר (לא שהוא לא היה כיף לפני כן!) כי לא מסריחים בטירוף, כי לא צריך לסחוט את החולצה מרוב זיעה.

1. שמיכת פוך - הו, שמיכת הפוך. כמה כיף להתכרבל בתוכה. היא לא רק שומרת על החום, היא פשוט מאוד נוחה ונעימה כל כך.

2. שוקו חם - ואם בשמיכת פוך אנו מתעסקים, איך אפשר שלא לציין את השילוב האדיר עם כוס שוקו חם?

3. תפוזים וקלמנטינות - כבר ציינתי פה שאני אוהב תפוזים, וכמו ש"הבטחתי", מאז שהחורף התחיל אני אוכל לפחות תפוז ביום. כאלה פירות טעימים! יאמי.

4. ביגוד חורפי - הגיע הזמן לשלוף את הז'קטים, סוודרים, מעילים וכל שאר הבגדים היפים האלה מהארון... כמובן אסור לשכוח את הפריט היפה מכל - הצעיף!!! אני אוהב את הלוק הזה של ז'קטים וחולצות ארוכות. ברור שכשיורד גשם וקפוא בחוץ אין ברירה אלא לשים מעיל, אבל למזלנו החורף בישראל לא כזה חמור, וברוב הזמן אפשר להתלבש בצורה שמשלבת גם אלגנטיות וגם חימום בכיף.

5. נופים מדהימים - הרבה בזכות העננים שמגיעים לישראל בשלל צורות בעונה הזו, אנו עדים לאינספור נופים יפהפיים, עוצרי נשימה. אני מאוד אוהב שקיעות חורפיות, ועוד יותר אוהב את התופעה הזו של "God rays", כשמרגישים איזושהי נגיעה אלוהית בנוף בזכות קרני שמש שחודרים מבעד לעננים.

6. גשם - נכון, גשם יכול להרוס הרבה תכניות, ואף פעם לא נחמד להירטב, אבל יש בגשם מלא דברים טובים. הוא מנקה את הרחובות - לא רק פיזית אלא גם מערסים. כיף לבהות בגשם מבעד החלון. לפעמים נחמד להוציא יד ולהרגיש את הטיפות מלטפות את האצבעות וכף היד. והכי חשוב, אני מניח שאני לא היחידי שמרגיש שמחה קטנה כשהוא שומע ידיעה על כך שמפלס הכנרת עלה!

7. ציפורים נודדות - את הסיפור של הנחליאלי כולנו שמענו כשהיינו קטנים, נכון? הוא רק קצה הקרחון של מינים רבים של ציפורים שבאים לבקר במדינתנו בעונה הזו. אני אוהב את המראה של להקות ציפורים עפות להן בשמיים בכל מיני צורות ומבנים.

 

הייתי רוצה גם לציין את השלג, אך הוא גם נדיר מאוד אצלנו, וגם הוא די חירבן להרבה אנשים את השבוע האחרון, ולכן אני משאיר אותו בחוץ כרגע. אז... למה אתם אוהבים את החורף?

 

באותו הקשר...

נכתב על ידי , 19/12/2013 00:05   בקטגוריות אופטימיות  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Gerber ב-27/12/2013 13:50




97,182
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , האופטימיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוקרטס א.ב. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוקרטס א.ב. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)