לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dirty Love


פנטזיות וסיפורים אירוטיים. 18+.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על השולחן בסלון, חלק א'


אני יושב, מחכה לך, ממתין, סופר את הדקות.
לבסוף את נכנסת בדלת, לבושה בבגדים שהכנתי לך מבעוד מועד – שמלה קצרה מאוד, לבנה, מתחתיה חזיית תחרה אדומה, מגפי עקב גבוהים עד הברך… וזהו. נקישות העקבים נשמעות למרחוק, מעבירות צמרמורת לאורך עמוד השדרה שלי, מרעננות בדמיוני את התמונות הבאות להתקיים. את יושבת ממולי, מנסה להצליב את רגלייך, בוערת מתשוקה. תנועה אחת של אצבעי והמילה "לפתוח". הרגליים מפושקות. קשה לפספס את הרטיבות המתגברת שמחליקה על ירכייך ואת הבוהק הורדרד, מושא תשוקותי.

אני מסמן באצבע להתקרב.
את נעמדת, מהלכת לעברי, רועדת מציפייה. האוויר מתמלא בריח המיצים שאת נוטפת. את מתיישבת של שולחן העץ הנמוך שממולי. אני נעמד, הבליטה במכנסיי ניכרת לעין. אני צועד לעברך וידך מושטת כמעט בלי שליטה, מלטפת את ההזדקרות, מתחננת לחוש אותה באמת. אני מסיט את ידך, מביט לתוך עינייך, ופיותינו נפגשים. הלשונות מתערבבות, והתשוקה מתפרצת. רוק עובר מפה לפה, נשאב בתאווה ואני עובר למצוץ את צווארך הענוג, חש כל מילימטר בו עם לשוני ועם שיני, עולה ומגיע אל האוזן, לוחש את תשוקותי, מענג אותך ונושך אותה. במקביל ידי מלטפות את חמוקייך, מרגישות את גופך הבוער, עולות אל החזה הגדול, לשות את השדיים.

אני מוריד ממך את השמלה ומותיר אותך בחזייה ומגפיים. מחלץ מתוך החזייה את השדיים והפטמות המזדקרות, צובט וממולל אותן. מנשק אותך ארוכות ואז יורד אל עבר החזה. מכניס פטמה כהה לפה, שואב ומנשק, נושך בעדינות ולש את החזה. את עוצמת עיניים בתענוג ופולטת גניחות עדינות אל החלל, הן פורצות מגרונך, חותכות את החלל ומגדילות עוד יותר את תשוקתי.
אני מנשק לפרידה את החזה, שואב את לשונך, ואז מלקק את דרכי למטה. מתעכב על כל סנטימטר חשוף של עור, טועם וחוקר, לבסוף מגיע אל ירכייך. אני מגלה אותן רטובות ממיצייך ומול עיני הכוס הלוהט שלך, שעיר ורטוב, נפוח ומזמין.
נשיקות קלות עולות לאורך הירך, מגיעות עד לשם, את גונחת בעדינות ואז אני נושף קלות על איברך הרטוב, אנחה קולנית של תשוקה פורצת מבין שפתייך, קורעת את חלל החדר הריק.

לשוני נשלחת מבעד לשפתי, נוגעת בשפתייך הנפוחות, טועמת אותן היטב, מלמטה למעלה, לאט לאט. את עוצמת את עינייך ומנסה להחניק זעקה עדינה של עונג, ללא הצלחה יתרה. "כן… כן!" את פולטת בלחש, כמעט לא מודעת לכך, כשלשוני מתחילה להשתולל בכוס שלך. חוקר, טועם, שותה את מיצייך בתאווה. הדגדגן שלך בפי ואני נוגע בך בעדינות באצבע.
לאט לאט אני מחדיר אותה פנימה, לתוכך, את שואפת אוויר בבת אחת, מרגישה אותי בנשימה עצורה. כל האצבע כבר בפנים ואת משותקת מרוב עונג. אני מניע את האצבע עמוק בתוך הכוס הרטוב שלך וכל האוויר שאגרת נפלט באנחה קולנית אחת, מתפרץ ממך בעוצמה. אני כמעט לא מאפשר לך להכניס עוד אוויר כשאני משחק עם אצבעי בתוכך ולשוני מלקקת את איברך במהירות אדירה.

הגניחות מתגברות ואני מוציא את האצבע רק כדי להוסיף אליה עוד אחת. מכניס לתוכך שתי אצבעות, את גונחת בשמחה על העובי שנוסף, חוזרת לגנוח יותר ויותר בקול. הגניחות הופכות לצעקות כשאת לשה את השד שלך בעוצמה, גבך מתקשת, את נאלמת לחלקיק שנייה וברגע שאת צועקת שוב, זרם אדיר פורץ ממך, שוטף את ידי ואת פני, ממלא את פי כפי שצעקותייך ממלאות את החלל.
זמן רב עוד נשארת מתפתלת בעונג על השולחן לפני שהצלחת לקום ולהכריז "עכשיו… תורך".

נכתב על ידי , 19/8/2014 23:28   בקטגוריות אירוטיקה, זיון, מין, סיפור אירוטי, סיפור אמיתי, סקס, פורנו, פנטזיה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על השולחן, חלק ב'


את מושיטה את ידך אל עבבר מפשעתי, מרגישה את הבליטה ומחייכת. זמן רב חלמת על הרגע הזה, והנה הוא מגיע.
את פותחת את מכנסי, מורידה אותם ואת הבוקסר, והזין הקשה והזקור שלי ניצב בפנייך, מלוא תפארתו. ידך הקטנה עוטפת אותו, ואת נזכרת בתענוג בכל פרט בו כשאצבעותייך הקטנות מלטפות אותו. את מניעה את ידך אחורה וקדימה, בתנועות איטיות, מרגילה אותי מחדש למגעך. רגע לפני שאני מתרגל את מהדקת בבת אחת את האחיזה ומאריכה את התנועות. אני מתכווץ בהפתעה ותענוג. "כמה שהתגעגעתי..." את מחיייכת, וממשיכה לשפשף. את מישירה מבט אל עיני, ומבלי להתיק אותו לרגע את מכניסה את הזין שלי לחלל הפה. מבלי שהיות את מנסה להכניס אותו כמה שיותר עמוק- 20 סנטימטר של זין ארוך וקשה, ואת כמעט מצליחה. את מוציאה אותו מפיך ומעבירה יד על המוט הזקור, הקשה, שרטוב מרוקך. לשונך עוברת לאורכו, סובבת סביב הכיפה, ושפתייך נחות עליה. את נושקת לו קלות, ושפתייך עוטופות אותו. הפעם את מכניסה אותו לאט יותר. את שואבת אותו, יוצרת ואקום, ממש יונקת ממנוץ כמה שאת אוהבת זין, ואת שלי יותר מהכל. אני נאנח בתענוג, ואת מתחילה לנוע אחורה וקדימה, בתנועות מתגברות, מזיינת אותי עם הפה שלך. אחורה וקדימה, מוצצת לי כמו שרק את יודעת. את מכניסה אותו בבת אחת הכי עמוק שאת יכולה, והוא מגיע עד לגרון שלך, ממלא אותך לגמרי, קולות החנק והיניקה מחרמנים אותי, ואז את מוציאה אותו מפיך. חוטי רוק עדינים נמתחים בין שפתייך לכיפה הנפוחה, ואת מביטה בהם, ומלקקת אותם אל שפתייך בתענוג. ידך משפשפת את הזין שלי הלוך ושוב, כמעט מצליחה להקיף אותו באצבעותייך. ראשך יורד למטה, והלשון החמה שלך מקיפה את שק הביצים שלי. פיך נצמד לאשכי, שואב אותם וסוחט ממני גניחה קולנית. את לא שולטת בעצמך יותר- את מכניסה אותו לפיך ומתחילה לנוע אחורה וקדימה בכל המהירות, משפשפת אותו בעוצמה, מוצצת אותו בתשוקה אדירה. אני גונח בעונג, ואת מרגישה איך הוא מתנפח בתוך פיך. החרמנות שלך גוברת ואיתה גם קולות היניקה והמציצה, ואני מרגיש איך האורגזמה מכה בי. אני פולט אלייך מטחים של זרע חם, ואת בולעת עוד ועוד מהם. כשחשבת שסיימתי הוצאת אותו לרגע מפיך... המשכת לשפשף, ואני התזתי עוד מטח חם ודביק על פנייך ועל החזה. לרגע הופתעת, ואז חייכת, אספת את הטיפות הלבנות באצבעך ושתית גם אותן.

 

 




נכתב על ידי , 31/7/2014 10:46   בקטגוריות אירוטיקה, מוצצת, מין, סיפור אירוטי, סיפור אמיתי, עירום, פורנו, פנטזיה, תמונות אירוטיות, תמונות עירום  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הנערה שהשחתתי, חלק א'.


ערב, הבית שלה היה ריק. כבר כמה חודשים שעשינו את זה. היינו הולכים לבית ריק, שלה או שלי. שותים איזו בירה, אולי קפה. עולים לחדר. סוגרים את הדלת. נצמדים בכוח, מתנשקים, ידיים ממששות. היינו חרמנים, זיעה והורמונים שטפו. 

אבל היא הייתה בסך הכל די חדשה. הייתי הנשיקה הראשונה שלה, הראשון שנגע לה בחזה, והפעם הראשונה שהיא נגעה בזין... הייתה בזקפה הקשה שלי, רק לרגע היא העבירה את היד, בודקת אם תמצא שם את מה שהיא חושבץ, לא בטוחה איפה הגבול שלה. היא הייתה נפעמת, כמעט המומה מזה שהזין שלי היה כל-כך קשה, מזה שהיא נגעה בו רק לפני רגע...

 

עם החודשים התקדמנו. היא הבינה כמה היא רוצה את זה, ואני למדתי לגלות אותה. השדיים העצמוים עם הפטמות הכהות שחשפתי. ינקתי את העטרות הזקורות עד אבדן חושים. היד שנגעה בתחתוני התחרה הרטובים. היד שלה שכבר נכנסה לתוך מכנסי, ולבסוף אפילו הורידה אותם.

 

פעמים ראשונות רבות מספור- הרגע שבו היא היא החליטה שהיא רוצה לראות אותי גומר. איך היא שיחקה בשדיה, בזין הזקור, ולבסוף אזרה אומץ ונשקה לו. ליקקה אותו. הכניסה אותו לפיה. חוששת ולא בטוחה, אבל גם תאווה וחושקת. 

 

בפגישות האחרונות כבר היינו במקום אחר. הלבוש התחתון שלפעמים הפך למגרה יותר, ולפעמים פשוט לא היה, הגניחות שנעשו משוחררות יותר, הדגדגן שהתנפח על קצה לשוני והמיצים שנטפו לתוך פי. מטחי הזרע שהיא בלעה בתאווה במקום לירוק- הרגשתי שהרגע קרב.

 

 

חיכיתי לה בביתה הריק. היא הייתה צריכה לסיים משהו ואז להגיע. הסתמסנו תוך כדי- אני לבד בבית שלה, והיא בפגישה משרדית משמימה. הצבנו אתגרים זה לזו- היא הייתה צריכה לשלוח לי תמונה שלה בעירום, ואני הייתי צריך לבחור את הבגדים שהיא תלבש ואת המקום שבו נעשה זאת. חצאית קצרה, חזיית תחרה אדומה, נעלי עקב וגרביון סקסי- זה מה שבחרתי. לבסוף היא הגיעה. היא לבשה אך ורק את מה שבחרתי, כפי שסיכמנו. יכלתי להבחין ברטיבות שבין רגליה כבר כשירדה במדרגות.

 

התנשקנו בלהט, הפשטתי אותה. לשתי את שדיה הגדולים ומצצתי את הפטמות, גורם לה לגנוח בקול. ליקקתי את דרכי למטה. העברתי את לשוני על ירכיה הפנימויות, מרטיט את כל גופה. המשכתי לגרות אותה כך עוד ועוד, עד שנדמה היה שהיא תגמור אם רק אגע בה. ואז טרפתי אותה. העברתי את לשוני על איברה הרטוב, מלטה למעלה ומלמעלה למטה. פישקתי את שפתותיה הורודות, הנוצצות בעזרת אצבעותי, וטעמתי ממנה עוד ועוד. היא התפתלה על השולחן, צועקת בקול, רועדת, גבה מתקשת- והיא מתנשפת, לא מצליחה להסדיר את נשימתה. 

 

"ועכשיו- תורך" היא אומרת במבט רעב. כורעת על ברכיה, מורידה את מכנסי, וחושפת את איברי הגדול והזקור לפניה. "התגעגעתי," היא אומרת, וכמעט בבת אחת מכניסה את כל כולו לפיה. מלטפת אותו בעזרת פיה, מנקה אותו בלשונה, שואבת אותו אל קרבה, מתחננת לזרע שימלא את גרונה. אני עוצם את עיני והיא מגבירה את הקצב, מהר יותר ויותר, עולה ויורדת על הזין הקשה, לא עוצרת גם כדי לנשום. אני מרגיש שזה קרב, והיא מגיבה להתנפחות שבפיה, ולפתע- אני שופך את זרעי בפיה. עוד ועוד, והיא מנסה לבלוע את כולו ולבקש עוד, אך אני מטביע את גרונה, והיא משמיעה קולות השתנקות, ולבסוף פולטת מעט מהנוזל הלבן על שפתותיה הרכות, הבתוליות.

 


נכתב על ידי , 17/3/2014 02:31   בקטגוריות אירוטיקה, זיון, מוצצת, מין, סיפור אירוטי, סיפור אמיתי, סקס, עירום, פורנו, תמונות סקסיות, תמונות אירוטיות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 29

תמונה




14,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZappa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zappa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)