לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dirty Love


פנטזיות וסיפורים אירוטיים. 18+.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על השולחן בסלון, חלק א'


אני יושב, מחכה לך, ממתין, סופר את הדקות.
לבסוף את נכנסת בדלת, לבושה בבגדים שהכנתי לך מבעוד מועד – שמלה קצרה מאוד, לבנה, מתחתיה חזיית תחרה אדומה, מגפי עקב גבוהים עד הברך… וזהו. נקישות העקבים נשמעות למרחוק, מעבירות צמרמורת לאורך עמוד השדרה שלי, מרעננות בדמיוני את התמונות הבאות להתקיים. את יושבת ממולי, מנסה להצליב את רגלייך, בוערת מתשוקה. תנועה אחת של אצבעי והמילה "לפתוח". הרגליים מפושקות. קשה לפספס את הרטיבות המתגברת שמחליקה על ירכייך ואת הבוהק הורדרד, מושא תשוקותי.

אני מסמן באצבע להתקרב.
את נעמדת, מהלכת לעברי, רועדת מציפייה. האוויר מתמלא בריח המיצים שאת נוטפת. את מתיישבת של שולחן העץ הנמוך שממולי. אני נעמד, הבליטה במכנסיי ניכרת לעין. אני צועד לעברך וידך מושטת כמעט בלי שליטה, מלטפת את ההזדקרות, מתחננת לחוש אותה באמת. אני מסיט את ידך, מביט לתוך עינייך, ופיותינו נפגשים. הלשונות מתערבבות, והתשוקה מתפרצת. רוק עובר מפה לפה, נשאב בתאווה ואני עובר למצוץ את צווארך הענוג, חש כל מילימטר בו עם לשוני ועם שיני, עולה ומגיע אל האוזן, לוחש את תשוקותי, מענג אותך ונושך אותה. במקביל ידי מלטפות את חמוקייך, מרגישות את גופך הבוער, עולות אל החזה הגדול, לשות את השדיים.

אני מוריד ממך את השמלה ומותיר אותך בחזייה ומגפיים. מחלץ מתוך החזייה את השדיים והפטמות המזדקרות, צובט וממולל אותן. מנשק אותך ארוכות ואז יורד אל עבר החזה. מכניס פטמה כהה לפה, שואב ומנשק, נושך בעדינות ולש את החזה. את עוצמת עיניים בתענוג ופולטת גניחות עדינות אל החלל, הן פורצות מגרונך, חותכות את החלל ומגדילות עוד יותר את תשוקתי.
אני מנשק לפרידה את החזה, שואב את לשונך, ואז מלקק את דרכי למטה. מתעכב על כל סנטימטר חשוף של עור, טועם וחוקר, לבסוף מגיע אל ירכייך. אני מגלה אותן רטובות ממיצייך ומול עיני הכוס הלוהט שלך, שעיר ורטוב, נפוח ומזמין.
נשיקות קלות עולות לאורך הירך, מגיעות עד לשם, את גונחת בעדינות ואז אני נושף קלות על איברך הרטוב, אנחה קולנית של תשוקה פורצת מבין שפתייך, קורעת את חלל החדר הריק.

לשוני נשלחת מבעד לשפתי, נוגעת בשפתייך הנפוחות, טועמת אותן היטב, מלמטה למעלה, לאט לאט. את עוצמת את עינייך ומנסה להחניק זעקה עדינה של עונג, ללא הצלחה יתרה. "כן… כן!" את פולטת בלחש, כמעט לא מודעת לכך, כשלשוני מתחילה להשתולל בכוס שלך. חוקר, טועם, שותה את מיצייך בתאווה. הדגדגן שלך בפי ואני נוגע בך בעדינות באצבע.
לאט לאט אני מחדיר אותה פנימה, לתוכך, את שואפת אוויר בבת אחת, מרגישה אותי בנשימה עצורה. כל האצבע כבר בפנים ואת משותקת מרוב עונג. אני מניע את האצבע עמוק בתוך הכוס הרטוב שלך וכל האוויר שאגרת נפלט באנחה קולנית אחת, מתפרץ ממך בעוצמה. אני כמעט לא מאפשר לך להכניס עוד אוויר כשאני משחק עם אצבעי בתוכך ולשוני מלקקת את איברך במהירות אדירה.

הגניחות מתגברות ואני מוציא את האצבע רק כדי להוסיף אליה עוד אחת. מכניס לתוכך שתי אצבעות, את גונחת בשמחה על העובי שנוסף, חוזרת לגנוח יותר ויותר בקול. הגניחות הופכות לצעקות כשאת לשה את השד שלך בעוצמה, גבך מתקשת, את נאלמת לחלקיק שנייה וברגע שאת צועקת שוב, זרם אדיר פורץ ממך, שוטף את ידי ואת פני, ממלא את פי כפי שצעקותייך ממלאות את החלל.
זמן רב עוד נשארת מתפתלת בעונג על השולחן לפני שהצלחת לקום ולהכריז "עכשיו… תורך".

נכתב על ידי , 19/8/2014 23:28   בקטגוריות אירוטיקה, זיון, מין, סיפור אירוטי, סיפור אמיתי, סקס, פורנו, פנטזיה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הנערה שהשחתתי, חלק א'.


ערב, הבית שלה היה ריק. כבר כמה חודשים שעשינו את זה. היינו הולכים לבית ריק, שלה או שלי. שותים איזו בירה, אולי קפה. עולים לחדר. סוגרים את הדלת. נצמדים בכוח, מתנשקים, ידיים ממששות. היינו חרמנים, זיעה והורמונים שטפו. 

אבל היא הייתה בסך הכל די חדשה. הייתי הנשיקה הראשונה שלה, הראשון שנגע לה בחזה, והפעם הראשונה שהיא נגעה בזין... הייתה בזקפה הקשה שלי, רק לרגע היא העבירה את היד, בודקת אם תמצא שם את מה שהיא חושבץ, לא בטוחה איפה הגבול שלה. היא הייתה נפעמת, כמעט המומה מזה שהזין שלי היה כל-כך קשה, מזה שהיא נגעה בו רק לפני רגע...

 

עם החודשים התקדמנו. היא הבינה כמה היא רוצה את זה, ואני למדתי לגלות אותה. השדיים העצמוים עם הפטמות הכהות שחשפתי. ינקתי את העטרות הזקורות עד אבדן חושים. היד שנגעה בתחתוני התחרה הרטובים. היד שלה שכבר נכנסה לתוך מכנסי, ולבסוף אפילו הורידה אותם.

 

פעמים ראשונות רבות מספור- הרגע שבו היא היא החליטה שהיא רוצה לראות אותי גומר. איך היא שיחקה בשדיה, בזין הזקור, ולבסוף אזרה אומץ ונשקה לו. ליקקה אותו. הכניסה אותו לפיה. חוששת ולא בטוחה, אבל גם תאווה וחושקת. 

 

בפגישות האחרונות כבר היינו במקום אחר. הלבוש התחתון שלפעמים הפך למגרה יותר, ולפעמים פשוט לא היה, הגניחות שנעשו משוחררות יותר, הדגדגן שהתנפח על קצה לשוני והמיצים שנטפו לתוך פי. מטחי הזרע שהיא בלעה בתאווה במקום לירוק- הרגשתי שהרגע קרב.

 

 

חיכיתי לה בביתה הריק. היא הייתה צריכה לסיים משהו ואז להגיע. הסתמסנו תוך כדי- אני לבד בבית שלה, והיא בפגישה משרדית משמימה. הצבנו אתגרים זה לזו- היא הייתה צריכה לשלוח לי תמונה שלה בעירום, ואני הייתי צריך לבחור את הבגדים שהיא תלבש ואת המקום שבו נעשה זאת. חצאית קצרה, חזיית תחרה אדומה, נעלי עקב וגרביון סקסי- זה מה שבחרתי. לבסוף היא הגיעה. היא לבשה אך ורק את מה שבחרתי, כפי שסיכמנו. יכלתי להבחין ברטיבות שבין רגליה כבר כשירדה במדרגות.

 

התנשקנו בלהט, הפשטתי אותה. לשתי את שדיה הגדולים ומצצתי את הפטמות, גורם לה לגנוח בקול. ליקקתי את דרכי למטה. העברתי את לשוני על ירכיה הפנימויות, מרטיט את כל גופה. המשכתי לגרות אותה כך עוד ועוד, עד שנדמה היה שהיא תגמור אם רק אגע בה. ואז טרפתי אותה. העברתי את לשוני על איברה הרטוב, מלטה למעלה ומלמעלה למטה. פישקתי את שפתותיה הורודות, הנוצצות בעזרת אצבעותי, וטעמתי ממנה עוד ועוד. היא התפתלה על השולחן, צועקת בקול, רועדת, גבה מתקשת- והיא מתנשפת, לא מצליחה להסדיר את נשימתה. 

 

"ועכשיו- תורך" היא אומרת במבט רעב. כורעת על ברכיה, מורידה את מכנסי, וחושפת את איברי הגדול והזקור לפניה. "התגעגעתי," היא אומרת, וכמעט בבת אחת מכניסה את כל כולו לפיה. מלטפת אותו בעזרת פיה, מנקה אותו בלשונה, שואבת אותו אל קרבה, מתחננת לזרע שימלא את גרונה. אני עוצם את עיני והיא מגבירה את הקצב, מהר יותר ויותר, עולה ויורדת על הזין הקשה, לא עוצרת גם כדי לנשום. אני מרגיש שזה קרב, והיא מגיבה להתנפחות שבפיה, ולפתע- אני שופך את זרעי בפיה. עוד ועוד, והיא מנסה לבלוע את כולו ולבקש עוד, אך אני מטביע את גרונה, והיא משמיעה קולות השתנקות, ולבסוף פולטת מעט מהנוזל הלבן על שפתותיה הרכות, הבתוליות.

 


נכתב על ידי , 17/3/2014 02:31   בקטגוריות אירוטיקה, זיון, מוצצת, מין, סיפור אירוטי, סיפור אמיתי, סקס, עירום, פורנו, תמונות סקסיות, תמונות אירוטיות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלישייה מפתיעה


"אחי אתה מגיע הערב? יהיה אחלה- חברים, אלכוהול, מוזיקה טובה, תבוא!"

"יאללה זורם, ניפגש אצלך"

 

ניתקתי את השיחה, והלכתי להתכונן. כולה כמה חברים, אבל שווה להשקיע. הכנתי מראש את הבקבוקים- עראק, וויסקי, בירות במקרר. הייתה לי תחושה שיהיה ערב מוצלח.

החברים הגיעו בקצב, והאלכוהול זרם בכיף. קצת אחרי חצות עמוס לחש לי "תגיד אחי, קלטת את שחר? היא מסתכלת עליך מתחילת הערב!" עם שחר היו לי קטעים בעבר, זה התחיל מחברות, עבר ליזיזות, נעלם לגמרי, והבליח לעוד סטוץ, אי שם בכיתה י"ב הרחוקה. "מה שחר עכשיו אחי, אני בקטע של משהו קליל, זה סתם ישבור אותה שוב. מסכנה התמימה!" פטרתי אותו מעלי. "איזה תמימה אחי," עמוס המשיך. "זימה נטו! חות מזה שמעתי שהיא כבר מזמן לא בקטע של קשר מחייב..." שווינג, יצאתי ממצב המתנה. שחר אמנם הייתה אחת הבחורות היפות וסקסיות ביותר שיצא לי להכיר, אבל איכשהו היא תמיד נראתה לי תמימה מדי. גם אחרי קשר של שנה היא לא רצתה שנשכב, ואפילו ביזיזות לא הגענו לזה. מעבר לעבודת יד לא חשבתי שהיא תגיע עד החתונה.

"שים לב אחי," עמוס אמר לי והלך משם.

לא עברו חמש דקות, והרגשתי יד מלטפת אותי מאחורה. עולה ויורדת לכיוון הג'ינס, מתעכבת לחצי רגע על האגן, מתקדמת לכיוון המפשעה ו- נמשכת אחורה בחזרה. ניסיתי לראות מי אחראי לליטוף הבוטה, אך כל מה שהספקתי לקלוט היה לחישה מרפרפת, ואת הריח של שחר. "אני בחדר...". טוב, יש גבול לכל תעלול.

 

הורדתי עוד צ'ייסר עראק, הסתכלתי לוודא שאף אחד לא קולט אותי. כולם היו עסוקים בשתייה ופלירטוטים. מושלם. התחלתי לעלות לכיוון החדר, מדרגה מדרגה, ועם כל צעד הלב דופק חזק יותר. יכול להיות ששחר ה"תמימה" כביכול מחכה לי חרמנית בחדר, מתה שנזדיין?...
עוד מדרגה ועוד מדרגה, והנה אני כבר בפתח החדר, פותח את הדלת, והנה לפני- שחר על המיטה, בחזיית תחרת אדומה וחצאית קצרצרה, מביטה בי במבט רעב. נכנסתי לחדר לאיטי, כשאנחנו סוקרים אחד את השנייה במבטים ארוכים וחרמנים. התקרבתי אל המיטה, ולפתע שחר זינקה עלי, בוערת מתשוקה, והתחילה למזמז אותי בטירוף חושים. כבר שכחתי כמה טוב היא יודעת לעשות את זה... מהפה לצוואר, ומהצוואר אל האוזן, מנשקת ומלקקת, לוחשת לי דברים מלוכלכים- "אני מחכה לזה כבר שבועות... מתה להרגיש את הזין שלך בתוכי... רוצה למצוץ לך... כשעמוס מזיין אותי חזק מאחורה..." 

נעצרתי המום. לא יכול להיות שהיא אמרה כרגע את מה שהיא אמרה. פשוט אין מצב שהיא רוצה שלישייה איתי ועם... עמוס?... 

 

"מה אמרת?..." שאלתי והבטתי לתוך עיניה. היא ציחקקה והעבירה אצבע שובבה על שפתי. "אמרתי... שאני מתה למצוץ לך כשעמוס מזיין אותי חזק מאחורה. אבל אם זה מפריע לך אין לי בעיה שתחליפו תפקידים..." היא המשיכה לצחקק והחלה לנשק אותי בצוואר, יורדת לכיוון החזה והבטן, שולחת ידיים אל עבר האגן ומלטפת לי את החבילה. "אז מה... יש מצב שתסדר את זה?..."

הייתי בשוק. מה שכן, עמוס לא נראה רע בכלל, ויכולה להיות חוויה מעניינת... 

 

תוך שתי דקות הייתי למטה ותפסתי את עמוס. לקחתי אותו הצידה בכוח והסברתי לו את המצב בקצרה. "בקיצור אחי, בא לך שלישייה, שנינו ושחר? אני יודע שזה הזוי אבל..." 
"שתוק. אני בעניין. בוא למעלה." 


עליתי אחריו, ונכנסנו שנינו לחדר, מוצאים את שחר חשופת חזה, עם יד עמוק בתחתונים. "אני רואה שהבאת חבר... מזל." זהו, עכשיו קלטתי שהיא רצינית לגמרי.

בלי שהיות מיותרות ניגשתי אליה, תפסתי אותה בשתי ידי והרכבתי אותה עלי. היא חיבקה את אגני עם הרגליים הארוכות והרזות שלה, נצמדת אלי בלהט. נשענתי קדימה והשכבתי אותה על המיטה, כשאני רכון מעליה. בנשיקות ונשיכות עדינות ירדתי מהצוואר אל החזה הגדול והחשוף, תפסתי את פטמתה בין שיני והתלחתי להשתעשע בה- מלקק, מוצץ שואב... עמוס תפס עמדה על השד השני, וכך עינגנו את שדיה של שחר במשך זמן מה, שהיא החלה להיאנח. הידיים נשלחו למטה, והורדתי ממנה את התחתון הספוג במיצי התאווה שלה. ירדתי למטה והתחלתי ללקק ולענג אותה בעזרת לשוני, נושק לכל פיסת עור בין ירכיה הפנימיות לדגדגן הנפוח. עמוס בינתיים נפטר מהמכנסיים ומהבוקסר, ושלף איבר ארוך וקשה. שחר החלה לשפשף אותו תוך כדי אנקות עונג, ושמה אותו בפיה, שואבת את הכיפה בלשונה, מרטיבה אותה ברוק חם ונעים. מדי פעם שחר הפסיקה את המציצה האינטנסיבית כדי לשחרר עוד ועוד אנחות עונג, וכשאלו הלכו והתגברו נכנסתי לפעולה מלאה: שלפתי את האיבר הקשה והחם שלי, והפכתי את שחר על הבטן לתנוחת דוגי, ונעצתי אותו בכוס החם והרטוב שלה, באבחה אחת. צווחה של הפתעה נמלטה מפיה, והיא חזרה למצוץ במרץ רב את הזין הקשה של עמוס. המשכנו לזיין אותה כך, אחד בפה ואחד בכוס, במהירות הולכת וגוברת, והרגשתי איך היא גומרת שוב ושוב על הזין שלי, כשאני ממלא אותה בזרע לבן וחם. יצאתי ממנה, ועמוס ניצל את הגמירה כדי להכינס בעצמו. חזק יותר ויותר, כמה שהיא צעקה בעונג... תוך כמה דקות קצרצרות החרמנות עשתה את שלה, והזין שלי החל להתאושש. נעמדתי מול שחר, וברגע שהיא פתחה את פיה הכנסתי את הכלי המוכן לפעולה מחדש שלי פנימה, חונק אותה לרגע ומשחרר. כך הזדיינו לבמשך שעות לאורך הלילה, מחליפים עמדות ותנוחות ללא הרף, ועוצרים רק פעם בכמה זמן כדי לנשום לרגע. נרדמנו בערימה על המיטה, מסופקים והמומים מהאירוע ההזוי שלקחנו בו חלק כרגע.

 

קמתי ראשון, בשבע בבוקר. שחר ועמוס עדיין ישנו, עירומים לגמרי. התחלתי לשלוח יד אל עבר האיבר של שחר, מלטף אותו בעדינות, וגורם למיצים חדשים ורעננים להחליף את אלו של אמש. שחר החלה להתעורר ונתנה לי להמשיך בשלי. התחלתי לזיין אותה בדוגי, ושנינו נכנסנו לטראנס של זיון בעיניים עצומות. לכן לא ראיתי אלא רק הרגשתיכשעמוס החדיר אצבע לפי הטבעת שלי. התחושה הייתה מפתיעה אך בו בזמן מענגת, ואני איפשרתי לעמוס להמשיך עוד. לפתע הוא הפסיק לרגע, ואז הרגשתי משהו עבה יותר וחם מתחכך בין פלחי ישבני. לפני שהספקתי להוציא מילה הזין של עמוס כבר היה בתוכי, ממלא אותי, מכאיב לי אך בו בזמן גורם לי לעונג בל יתואר. רכבנו כך בשלישייה עוד ועוד, כשלבסוף התחלתי לשמוע את עמוס מתנשף בכבדות ובמהירות, ורגע אחר כך גמרתי, כעמוס ממלא אותי בזרעו, ואני ממלא את שחר בשלי. גמרנו שלושתינו בו זמנית, שטופי זימה וזרע, והתחלנו להתאושש לקראת הסיבוב הבא...

נכתב על ידי , 14/12/2013 22:27   בקטגוריות אירוטיקה, זיון, מוצצת, מין, סיפור אירוטי, סקס, עירום, פנטזיה, פורנו  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 29

תמונה




14,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZappa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zappa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)