לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לחפש את הדברים שבין המרווחים- קשרים בלתי צפויים, תובנות, רעיונות. בלוג שמוקדש להגיגים בנושאים שמעניינים אותי כרגע; בעיקר בנושאי תרבות כמו מוזיקה, סרטים, קומיקס וספרים.

Avatarכינוי:  culture vulture

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015

פוסט הופעות - הקאמבק המשודרג


מאז שהתחלתי לכתוב לקולומבוס לפני שנה, הפסקתי לסקר כאן הופעות. אבל לבנתיים הצטברו מלא חומרים שצילמתי בהופעות ומסיבות אלה ואחרות לא זכו לסיקור. בניגוד לפעמים קודמות, מאז הספקתי להשיג סמראטפון ואיכות הצילום והסאונד השתדרגו בהתאם, לכן כדאי לתפוס פה כמה חומרים נדירים שצילמתי. 


 


אז נתחיל במיכאל ושמרית גריילסאמר בהופעה שנערכה בשביל ארגון תבל בצדק, מתי שהיתה רעידת אדמה בנפאל והתרימו כדי לעזור. תסלחו לי אם זה יצא קצת רועד כי זו  היתה הפעם הראשונה שתפעלתי את המצלמה. האחים גריילסאמר מקסימים, זו לא סוג המוזיקה שהיית בוחרת להקשיב לה בזמני החופשי, אבל בהופעה זה מהנה וכייפי. 





כבשוש היברו גרוב כשמם כן הם, אחת הלהקות הגרוביות שיצא לי לשמוע. העובדה שזו להקה עם אוריינטציה דוסית לא צריכה למנוע ממכם מלהקשיב לתלמידים הסופר מוכשרים האלה של דניאל זמיר. עוד על האלבום שלהם אפשר לקרוא פה




זה למשל שיר שקיים רק בהופעה חיה, וביוטיוב הדוגמא הנוספת ממנו באיכות סאונד ממש לא משהו, בעוד ששלי יצא טוב כי ישבתי ממש מול הלהקה בחלל קטן יחסית. מדובר בקאבר למאיר אריאל (ילדתי שלי), מקור השיר הוא בתמורה להדסטארט של האלבום שבו יכל המשקיע לבקש עיבוד לכל שיר שחשקה נפשו. התוצאה עלתה לחלוטין עלתה על כל הצפיות, ומזירהקצת את להקת ה"התפוחים" למי שמכיר.



 




וזה כבר קטע מקורי שלהם בשם "איכה"


 




על ההופעה הזו כתבתי לדף של גיא טנא, אבל לא הספקתי להעלות בזמן ליוטיוב כך שאתם נהנים מההפקר. מדובר בהופעה עם עיבודים ג'אזיים למוזיקה של מורקוס, השיר הזה היה השיא של ההופעה והוא נהדר לטעמי.


 




 


אל תבהלו בגלל שבדקה הראשונה לא רואים את אמל, היא בהמשך זזה חזרה לפריים ורואים אותה מצויין. 




ולסיום ישי קילצ'ס במזקקה. כבר כתבתי פה כמה אני אוהבת את הלהקה של אחיו, דניאל (שדווקא קצת איכזב בהופעת הסולו שלו במהלך פסטיבל בבית הנסן) והאי פי שהוציא משובח ביותר.  לצערי משום מה לא צילמתי אף שיר מתוכו, אבל קבלו שיר מהאלבום הקודם, "מוזיקה למזמוזים" ועוד שיר שאני לא בטוחה מאיפו מהוא


 








 


כדאי לכם לחפש אותו כשהוא יוציא את חלק ב' של האי פי. מדובר ביוצר נדיר בעולם האינדי הישראלי, שמשלב מוזיקת פסנטר עם סאונד רוקיסטי בדרך שמעטים עושים זאת. 




זהו לבנתיים. מחר הולכת לשואוקייס הבינלאמוי לראות את Garden city Movement ועוד כמה להקות של היפסטרים. נראה מה יקרה בהמשך עם הסיקור של זה. 

נכתב על ידי culture vulture , 18/11/2015 19:28   בקטגוריות מוזיקה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע בדיוני ופנטזיה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לculture vulture אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על culture vulture ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)