לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ריקנות


The place I can run crying to .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

כמעט שנה


ואו כמעט שנה לא כתבתי כאן , המון זמן. 

כתבתי מעט פה ושם על דפים, במחברות ועוד . חשבתי פעם שכתיבה בשבילי זה רק כשרע לי , זה לא בדיוק נכון , אני כותבת יותר כשרע לי , בין אם להסיח את דעתי , אבל בעיקר כדי לפרוק , כי בדיבור אני צולעת .

 

בכל מקרה , הספקתי לסיים בגרויות , לחלוטין , כאילו יצאתי עם בגרות מלאה ולא רעה בכלל מהבית ספר הזה , שבכלל חשבתי בכיתה ז שאני לא אשרוד בו חצי שנה , ובסוף נשארתי שש. איך שגלגל מסתובב לו .

הייתה מסיבת סיום באמת מיוחדת , אפטר פארטי צולע כזה , נהנתי אומנם , אבל זה לא היה הייליט .

בחופש עבדתי כמוכרת בגדים , בעיקר בזבזתי זמן ולא באמת נהנתי מהחופשה (נהנתי כן , אבל שוב , לא סופר דופר) הקד״צ הגיע נורא מהר , וכעת הוא כבר הסתיים , בסופו של דבר גם ממנו ממש נהנתי (שמזה אני מאוד שמחה כי פחדתי שאני אשנא שם כל רגע כמו ששנאתי בהתחלה ) 

במהלך השנה היו רגעים שפחות אהבתי את עצמי יש רגעים שיותר .

אני יוצאת אחרי תקופה של חודש חודשיים בצבא (סוג של ) מאוד מאוזנת מבחינה אישית , אני יותר שלמה עם עצמי , מכירה יותר דברים בעצמי , ובעיקר את העובדה שלפעמים אני מתנהגת ממש לא כמו עצמי ואין אני אמורה לקבל את זה אלא לשאוף להיות אני עצמי .( שבועיים שלמים לא הבנתי מה עובר עלי ולמה אני כלכך לא אני , או מתנהגת כמו שאני מתנהגת , בכביכול מטרה להיות יותר ׳מקובלת׳ בחברה , דבר שעשה את ההפך מהרצוי , וגם דיכא אותי. בכל מקרה אני טובה כמו שאני ועלי להפסיק לחשוב שהאופי שלי דפוק כי הוא לא )

 

בקיצור , עכשיו עוד שניה ואני מתחילה את השירות הסדיר שלי . במחלקה שתכלס , עתיד השירות שלי והאופי שלו מאוד תלוי במה אני ארצה ואיך אפעל ~

אני מאוד מקווה להתייד עם המפקדים ובעיקר בעיקר עם החברים למחלקה , נקווה שהכל ילך כמו שצריך .

 

מבחינה אישית הכל ממש ממש בסדר , יותר לכיוון המושלם . 

באמת שהרבה זמן אני שמה לב שאצלי אישית הדברים מאוד מאוזנים למרבה הפלא , הכל ממש ממש סבבה , אין משהו גרוע גיהנום , אין לי מאות חברים , יש לי כמה יחידים , אבל עליהם אני יכולה לסמוך (והשאר מכרים כזה ) , המשפחה ממש קטנה ,אבל אין ריבים איתם , וכולם באמת תומכים וטובים אלי . 

התפקיד שלי בצבא , לא טוחן מדי , אבל גם משמעותי . הבחור בכללי הוא זכיה בלוטו מבחינתי , אז מבחנת מערכת יחסים , יש אחת , לא פוצי מוצי כל הזמן ויש קשיים ובעיות , אבל בסהכ זאת אשכבה מערכת יחסים שמובנת על הבנה ואהבה , וזה בכלל נדיר בגיל שלי ובכלל .

 

זאת חפירה עצומה , ואני בספק אם מישהו יקרא את זה , אפילו אני אולי לא אקרא את זה . אבל בכל מקרה אולי לשם האפשרות שאולי כן :

תמלליצו לי בבקשה על ספרים שקל להישאב אליהם ואפשר לקרוא בהפסקות של יום יומיים למשך שעה ככה , עם דמויות טובות , ותאכלס בכל ז׳אנר שהוא ! 

 

נכתב על ידי חתולרטוב , 28/10/2014 01:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  חתולרטוב

MSN:  תבקשו :3

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחתולרטוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חתולרטוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)