לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my fairytale


סיפור חיי המפואר בלי שקרים רק האמת הכואבת

Avatarכינוי:  somebody i used to know

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

משבר כלכלי או סתם קמצן?


אני לא מבינה את האנשים האלה שכביכול לא יכולים להרשות לעצמם לקנות דברים בגלל המשבר הכלכלי בזמן שהם קונים בית חדש ועושים שיפוצים וקונים לעצמם מותגים! והעיקר מה הם לא יכולים להרשות לעצמם לתת משהו פשוט כמו טלפון לילדים שלהם. לא כי פשוט כשצריך לקנות לאבא מכנס שירשים את הבוס אין משבר אבל מה כשאני מקבלת טלפון מסריח כל מה שאני מקבלת זה צעקות ומכות... כן קראתם נכון מכות, מרביצים לי אין מה לעשות ואני לא מגזימה נותנים לי כאפה חזקה במיוחד אפילו אם רק דברתי על נושא שלא מוצא חן בעיניהם.

נראה לי שכבר די ברור לאיזה אנשים אני מתכוונת... ההורים שלי! ההורים המעצבנים ביותר שיש אין מה לעשות כנראה שאח שלי יכול להסתפר כל שבוע אבל אני לא יכולה לקבל אייפון מסריח כי זה לא מובן מאליו שמקבלים אייפון - ככה אבא אמר אחרי שהרביץ לי אבל מה שעבר לי בראש הוא לכל המדינה יש אייפון רק לי אין יודעים מה לא אייפון טלפון אין לי! אני בת 15 ואני חסרת טלפון אני לא מבקשת הרבה תאמינו לי אם תראו מה אני לובשת מה השמפו שלי ומה עובר עליי תבינו שזה כלום. 

 

אני החלטתי שבמקום לכעוס סתם אני אסביר לעצמי אם אני צודקת למרות שדי ברור שאני צודקת בגלל שלא קנו נעליים כבר כמה חודשים אפילו לא קנו לי ג'ינס חדש איזה 3 חודשים, כל הבגדים שיש לי באו מהשוק וגם הם לא הרבה שלא לדבר על זה שהבגדים שכן יש לי זה הטעם של הפרחות המגעילות האלה למרות שאני בכלל די פריקית אז תחשבו שאני לובשת בדרך כלל את אותם בגדים במשך כל השבוע, היה לי פעם צבע בשיער כאילו קצוות אבל הפסיקו לחדש לי אותם כי זה עולה כסף, אני לא מסתפרת כבר חצי שנה בגלל שזה עולה הרבה או התירוץ של אמא תראי איזה שיער יפה יש לך, אני לא יצאתי לשום מקום כל הקיץ כי דלק עולה כסף,אני שומרת על אחיינים שלי כל היום כי אין כסף לבייביסיטר, אני לא הולכת לישון אצל חברות כי אבא שלי לא אוהב שאני בחוץ והעיקר הוא אומר שזה מדאגה -משתגיד!, נראה לי שהדבר היחידי שעוד עושים בשבילי זה לתת לי לעשות לייזר. אז אני כמעט בטוחה שאם אני מבקשת טלפון מסכן לא עברתי את הגבול! אני מוותרת על מלא דברים בשבילהם למשל היום לא יצאתי עם חברות למרות שאני מתכננת את היציאה הזאת כבר חודש ולמה לא יצאתי כי רציתי לחסוך כסף כי אני אמרתי להם שאני הולכת לקבל טלפון אז לא צריך חבל שעשיתי את זה לפחות הייתי מרוויחה חולצה :(.

אני לא אומרת שאני מסכנה או משהו פשוט אני הולכת לבצפר חדש שכולם שם ממש עשירים ואני לא רוצה להיות הילדה החדשה שאין לה מספיק כסף לכלום. אני לא רוצה להיות המקרה צדקה של בית הספר! אם לא הייתי עוברת לבצפר הזה לא היה אכפת לי בכלל אם יש לי טלפון אבל תנסו אתם להיות בסביבה של עשירים כל הזמן ולהיות נטולת כל הדברים שיש להם. 

 

כאילו אני מבינה את ההורים שלי קניתם בית אז מצמצמים אבל למה רק אצלי?! כאילו אח שלי מסתפר כל שבוע קונה מותגים ויוצא כל יום! והוא גדול ממני רק בשנה וחצי, אחותי מקבלת כל מה שהיא רוצה בגלל שהיא טיפה מלאה אז הם כאילו מרחמים עליה- גם אני טיפה הרבה מלאה אני לא רואה אותם מרחמים עליי!, אחותי הקטנה יותר מקבלת בכלל כל מה שהיא רוצה היא רק צריכה לבכות קצת וזהו יש לה כל מה שהיא רוצה ביד, אבא שלי אשכרה לובש רק מותגים ועושה מה שהוא רוצה ואמא שלי שלא נדבר עליה בכלל היא לא מפסיקה לקנות בשמים קרמים וכל מה שהיא חושבת שיעזור לה להראות צעירה אז יודעים מה זין! לי נמאס מההתנהגות שלהם עליי ברגע שמתחילה שנת הלימודים אני מחפשת עבודה ומתחילה לממן את עצמי כי המימן שלהם שווה פחות ממשכורת של מתדלק!



נכתב על ידי somebody i used to know , 24/8/2012 00:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



who do you think you are?!


זה כזה נורא שרוצים משהו באמת?

למה הכל צריך להיות מסובך למה כל צעד שאנחנו עושים משהו חייב לשפוט אותנו עליו? למה אנחנו לא יכולים לחיות בשלום עם הבחירות אחד של השני ולא לנסות לערער עליהם בלי הפסקה? למה אנחנו כל הזמן מנסים להפוך אנשים לכמונו? למה אי אפשר להיות מי שבאמת רוצים? למה אי אפשר להיות עם מי שבאמת רוצים?

אני יודעת שאני נשמעת ממורמרת מהחיים אבל אין מה לעשות זאת המציאות כמו שחוקי מרפי אומרים כל מה שתרצה לא יגיע ומה שלא תרצה תמיד יהיה שם. אני החלטתי שככה זה גם באהבה לא רק ברצון שלא תבוא רכבת שאו שאני לא אאחר לעבודה ושטויות כאלה אלה ממש בנושא חשוב שמשפיע על חייהם של כל אדם ואדם במדינת ישראל.

אני לא באה בדעה הזאת סתם יש לי הוכחות לדעתי למשל תמיד אהבה תהיה מסובכת בחיים לא יהיה אהבה פשוטה שהם מאוהבים וזהו הכל טוב אין חייב להיות משהו נוראי בסיפור שיכול להגמר בטוב ואולי גם ברע למשל מכות,ריבים,אהבה חד צדדית,קנאה ועוד... אבל מה שבאמת קורה באהבה בלי הפסקה זה שכל מה שאתה לא רוצה שיקרה עם אותו בן אדם קורה. נגיד אתה לא רוצה שזה יגמר וזהו זה נגמר או אפילו את לא רוצה שתתנשקו מוקדם ושיהיה מיוחד בסוף את מוצאת את עצמך איתו בשירותים (בוז קל לבנות שמגיעות למצב הזול הזה).  

למזלי אני לא הגעתי עם בחור לשירותים וגם זה לא נגמר אבל לא ממש ריציתי שזה יתחיל רציתי שישאר המתח הזה שתמיד היה בנינו לא רציתי שזה יייפתר אבל הכל נהרס ועכשיו התחילה התקופה של היציאות ביחד ושל הנשיקות ואני לא אומרת שאני לא אוהבת את זה בכל זאת אני בת אני מתה על רומנטיקה אבל לא יודעת אני מרגישה דביקות שחונקת אותי כאילו אם אני והוא ביחד זהו נהיינו אנחנו... ואז כולם מדברים אליכם ברבים ואני לא יכולה לסבול את זה למה הבן אדם שנוגע בשפתיים שלי חייב להיות כמו מין חצי שני שלי? למה אני לא יכולה סתם להנות? בלי לסבך דברים ובלי ליצור ציפיות לאף אחד...במיוחד לא לעצמי כי כמו שקרה פה הציפיות תמיד מתנפצות.כן כן כן המערכת יחסים שלי אכזבה אותי אני הייתי בטוחה שאנחנו ביחד והתחלתי דווקא לאהוב את ה"אנחנו" אבל אז הוא התחיל עם בנות אחרות ואז הבנתי שהולכתי שולל אל ידי טריקים ידועים של שוברי לבבות סדרתיים.

גרם לי לחשוב שהוא אוהב->גרם לי לבטוח בו->גרם לי לאהוב אותו->הלך לחפש אחרת. אבל כנראה שהחיים רצו שנחזור כי אני התעלמתי והתעלמתי ממנו וכעסתי ורתחתי ושברתי אפילו כמה דברים אבל אחרי כל זה אני נשברתי, הצלחתי שוב להאמין לו והסכמתי לו לנשק אותי. אבל כמובן שאני כבר מכירה את עצמי ואני יודעת שזה לא הייתה הבעיה האחרונה במערכת היחסים המעורערת הזאת, הוא התחיל להתבייש בי. הוא התרחק כשאנשים עברו,הוא לא היה מוכן לחבק אותי ליד אנשים, הוא בקושי דיבר איתי ליד חברים משותפים. אז אני חתכתי את זה ושוב התעלמתי ושוב כעסתי ושוב שברתי ושוב נפלתי בחזרה אליו. אז אני החלטתי שלרצות משהו זה נורא

נכתב על ידי somebody i used to know , 20/8/2012 02:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsomebody i used to know אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על somebody i used to know ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)