לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עולם הסקס שלי


את הדברים המלוכלכים באמת אי אפשר לספר לאף אחד שיכול לשמוע

Avatarכינוי: 

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

לילה קר בבסיס


הלילה הזה לא היה כל כך ממזמן, אבל עדיין ברור לי שהלילה הזה הולך לחזור אליי המון בזכרונות שלי, הטובים ביותר.

זה קרה בערך בשנה השנייה שלי בצה"ל, כשעוד הייתי ביחידה קרבית, אני לא יודע למה, אבל מעולם לא הסתבכתי, נהפוך הוא, תמיד הייתי בתדמית מפקד משנה, למרות שקורסים פיקודיים לא קרצו לי מעולם, העתיד שלי לא היה קשור לצבא בשום צורה שהיא, ככה חשבתי.

לילה אחד החייל שהיה איתי הרגיז את המפקד שלי ממש, כשהוא אמר שהוא לא מבין למה צריך לשים מדים כל היום, זה היה לילה גשום, המפקד שלי החליט לתת לבחור עונש יצירתי, להחליף למדי א', לרוץ אליו למשרד, להראות לו שהוא על א', ולרוץ להחליף לב', ומשם לרוץ להראות לו, וכן הלאה, כל פעם הוא חזר רטוב יותר וקפוא יותר, עד שאני שלוש שעות הוא סיים את העונש, הבחור חזר קפוא לחדר, לא הצליח לזוז כמעט, ידעתי שהמפקד שלנו לא ממש מתעניין במצבו, מקסימום יתחקר אחר כך איך הוא לא טיפל בעצמו טוב.

זה היה לילה של שטח, רק אני והוא היינו מהמחלקה, הוא רצה שנישאר כי הוא היה בעונש ואני...הליטו כנראה לצ'פר אותי קצת כי אני כזה חמוד.

אף פעם לא דיברתי עם הבחור יותר מדי, אבל כשהוא נכנס פשוט קפצתי עליו, לקחתי בגדים שלו וגררתי אותו מהר למקלחת, הושבתי אותו על הספסל פתחתי את המים החמים, רצתי להביא כיסא פלסטיק ושמתי מתחת למים, ברגע שהמים התחממו הפשטתי אותו והכנסתי אותו למקלחת, התפשטתי גם בשביל לא להרטיב את הבגדים, והתחלתי לסנן את המים שלא ייפלו עליו בגוש, אחרי כמה דקות זה היה נראה שהוא מתחיל להשתחרר קצת מהמצב, ולא יכלתי לא לבחון אותו קצת אחרי שנרגעתי, הוא היה בחור שרירי יחסית, למרות שהיה נמוך יותר, היה לו ישבן לפנים, ואיבר שרצה תפיסה, אבל בשלב הזה הפסקתי להסתכל כי זה היה לא בסדר פשוט, המשכתי לקלח אותו, עד שהוא כבר התחיל ממש להגיב, עצרתי את המים, ניגבתי אותו קצת והרמתי אותו, המשכתי לנגב אותו והלבשתי אותו, לקחתי אותו לחדר והשכבתי אותו על המיטה שלו, נזכרתי שהחובש שלנו אמר שחום גוף זאת הדרך הכי טובה לחמם מישהו, אז הפשטתי אותו לתחתונים ונצמדתי אליו, הוא מילמל מין "תודה" בזמן שנרדמנו ככה, בכפיות.

 

אני לא זוכר מתי זה היה, נראה לי שבסביבות 3, התעוררתי מתחושה של תזוזות, יש לי תכונה טובה שאני מתעורר בלי ששמים לב, וזה ממש עזר לי למצב שקלטתי שאני נמצא בו: הזין שלי עומד כאילו אין מחר, והבחור לא מפסיק להתחכך בו, ושנינו בתחתונים, לא האמנתי פשוט, הוא קלט שהתעוררתי בגלל הנשימות שלי, וזרק לי בלי להתבייש "ראיתי איך הסתכלת עליי במקלחת, אתה מתכוון לעשות משהו או סתם לשכב שם?", המשפט הזה היה כל מה שהייתי צריך.

שלחתי יד והורדתי ממנו את התחתונים, הרמתי את השמיכה ושנייה והורדתי ממנו לגמרי את התחתונים, החזרתי את השמיכה והורדתי את התחתונים שלי, נצמדתי אליו, יד אחת שלי מתחת לצוואר שלי, והשנייה תופסת לו את העצם במותן, חזרתי להתחכך בו, מנשק לו את הצוואר, הוא לא הפסיק להשמיע קולות של הנאה, "תתרחק קצת" הוא לחש, התרחקתי, הוא הסתובב אליי והוריד למטה את הראש, הוא התחיל למצוץ לי, השתגעתי מהנאה, אחרי עשר דקות הוא נשכב מולי, התקרב אליי, התנשקנו נשיקה אגרסיבית, הוא הסתובב שוב, הפעם נצמדתי אליו והרגשתי שהגוף שלו קורא לי להטמע בתוכו, ואז בא לי רעיון.

הסתובבתי לשנייה לתיק שלי, אמא תמיד הכריחה אותי לקחת וזלין לשפתיים, פרנואידית. לא נורא, זה ישמש אותי טוב הלילה, לקחתי ומרחתי לעצמי, וקצת אצלו, נצמדתי אליו, והרגשתי איך לאט לאט אני נכנס, הוא תפס לי בגב, מושך אותי להצמד אליו, נצמדתי והרגשתי את החלק האחרון נכנס, הוא התנשף, הוא נהנה מזה ממש, נשארנו ככה כמה דקות, ואז בלי להתריע הוא כופף את הגוף, שולח את הישבן קדימה, ככה שאני ממש ננעץ בתוכו, התנשפתי מההפתעה, הוא גנח כמו זונה, המשכתי ככה, זה היה מטורף, הוא כבר היה כל כך לח שם שזה זרם בצורה חלקה, פתאום הוא הפסיק, וזז ככה שיצאתי.

"מה קרה?" שאלתי אותו, "לא ככה" הוא אמר, הוא קם מהמיטה והלך לכיוון הארונית שלו הוא נעמד עם הגב אליי, שם ידיים על הארונית והתכופף מבלי אליי את הישבן שלו, "אתה בא?" הוא שאל. קמתי מהמיטה מיד, ירקתי על היד ושפשפתי את הזין שלי, התקרבתי אליו ושמתי את הזין שלי על הישבן שלו, "במכה" הוא לחש, הוא רצה, הוא יקבל.

נכנסתי במהירות, הוא בתגובה דחף את הישבן שלו אחורה, הייתה תחושה שהוא ממש רצה לקבל. נצמדתי אליו חזק בכל פעם שנעתי פנימה, בלי להפסיק, תפסתי לו את שלו והתחלתי לשפשף, "תצא רגע" הוא ביקש, הוא ירד על הברכיים והוריד את הגוף למטה, באלכסון, סיבב את הראש אליי, ההזמנה הכי טובה שידעתי. לא ירדתי על הברכיים, עמדתי בצורה של ברכיים כפופות קצת, הכנסתי את ההתחלה ותפסתי לו את המותניים, ואז בלי התרעה הכנתי את כל האיבר, זה היה מטורף, התחושה הייתה יותר טוב מכל שיפשוף במקלחת שיכלתי לעשות, המשכתי ככה כמה דקות, ואז החלטתי שתורי לבחור,יצאתי ממנו ומשכתי אותו, הושבתי אותו על הארונית, הוא שם הרגליים סביבי, יוצר מצב מושלם לחדירה, נכנסתי אליו, ראיתי את הפנים שלו פעם ראשונה כשאני בפנים, היה לו פרצוף כל כך מיוחם, שכל כך רצה את זה, שלא עמדתי בזה כמעט, אחרי כמה דקות הרגשתי שאני מתקרב לגמירה, ירקתי על היד והתחלתי לשפשף לו במהירות, הוא התחיל לגנוח, "אני גומר" הוא לחש לי, שולח יד ומלטף לי את הגוף, הרגשתי שאני עומד לגמור גם, בענק, "גמור לי על הגוף" הוא ביקש, אוננתי לו במרץ, פתאום הוא התחיל לצרוח בלי קול, וגמר בטירוף, הגיע לעצמו עד הצוואר, החלטתי להפתיע אותו ביכולות הגמירה שלי, זיינתי אותו פי 2 מהר יותר, הוא גנח והתחיל לעלות בטונים, הרגשתי את הזרע עולה לי בצינורות ונטען לירייה, יצאתי מתוכו ושפשפתי במהירות, גנחתי בשקט כשהרגשתי שאני גומר, הוא בדיוק היה עם הפה פתוח כשגמרתי, הגמירה שלי הייתה מטורפת, עשר שניות של סילונים, הראשון פגע לו בצוואר, השני נכנס לו לפה, השלישי פגע לו בלחי, היתר כבר פגעו לו בבטן, הוא הביט בי, ובלע את מה שפגע לו בפה. "תודה" הוא אמר, "אתה עוזר לי בפעם השנייה כבר" הוא לחש, חייכתי אליו והורדתי אותו מהארונית, ניגבנו אחד את השני ונכנסנו למיטה, נצמדתי אליו מאחורה, עדיין עמד לי, הכנסתי אותו לתוכו וככה שכבנו, עד שנרדמנו, בסביבות 5 בבוקר התעוררתי וגיליתי שאני עדיין בתוכו עם זקפה, התחלתי לזיין אותו בכפיות, כשהוא התעורר הוא נשכב על הבטן ואני המשכתי, הפעם הודעתי לו שאני גומר בפנים, המשכתי באגרסיביות עד שגמרתי בגניחות שקטות לתוך האוזן שלו, התברר שהוא גמר מהגמירה שלי בלי לגעת בעצמו, החלפנו מצעים וחזרנו לישון.

ב7 בבוקר התעוררנו ונכנסנו להתקלח, הוא התעקש לפני המקלחת למצוץ לי בשירותים, גמרתי לו בפה, הוא חייך אליי אחרי זה, כאשר נכנסנו להתקלח הוא נכנס לתא שלי בהפתעה וירד על הברכיים, גירה אותי מספיק בשביל שאסובב אותו , אצמיד אותו לקיר ואכנס, ככה הגעתי לפורקן איתו בפעם הרביעית בתוך יום. כשחזרנו לחדר גילינו שהמפקד בא לבדוק אם הוא חי, הסברתי לו מה הפעולות שביצעתי איתו, הוא חייך ואמר לי כל הכבוד, כשהוא הלך חייכתי אליו, השמטתי כמה פעולות כמובן.

 

לא דיברנו מאז, כעבור חודש עזבתי את הלוחמה לעולם טוב יותר, כעבור שלושה חודשים פגשתי במפקד שלו במסיבת הומואים, הוא לא זיהה אותי לשמחתי, לקחתי אותו לשירותים, הוא הצהיר שהוא אקטיבי (המזיין), אמרתי שזה בסדר, בשירותים סיבבתי אותו לקיר, "זה בשביל ****" לחשתי לו, ולפני שהוא הבין מה קורה נכנסתי אליו, הוא ייבב שאפסיק, וזה עניין לי את מה שהכנסתי לו באותו רגע, טחנתי אותו בכוח עד שגמרתי בתוכו, סגרתי את המכנס ויצאתי מהתא, שנייה לפני שיצאתי הסתכלתי עליו, "גם כן אקטיבי, גמרת בלי לגעת בעצמך בכלל" זרקתי לו, הוא הסתכל על הרצפה, וגילה שצדקתי, צחקתי ויצאתי מהתא.

 

מעולם לא פגשתי ב**** שוב, ולא לקחתי ממנו טלפון לצערי, אבל אם נצטרך, ניפגש שוב. אני בטוח בזה.

נכתב על ידי , 21/5/2012 19:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAidrial אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Aidrial ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)