לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הלוואי ויכולתי להתחיל את חיי מחדש .

את הכותרת כאן למעלה, כתבתי לפני 4 שנים כשהייתי 13 , ועכשיו אני מבינה אותה יותר מתמיד


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

כוחו של הגעגוע


25/3/2011

 

אני מתגעגעת לאבא שלי , תמיד . גם כשאני איתו , כי אני יודעת שעוד מעט זה יגמר ואני אצטרך לחזור לחיים המסריחים שלי ולבכיאילו אמא שלי .
אני מתגעגעת למקום ההוא , שבתקופה ההיא הוא הרגיש לי כמו גיהנום . [עברתי עיר לפני שנתיים וקצת].
אני מתגעגעת לקצת מהחופש שהיה לי שם , לאוויר הצח , ולשקט שהיה שם .
אני מתגעגעת  לחתולים שהיו לי , ולכלבים שהיו לי ז''ל . שאז הם היו החברים היחידים שלי . 
אני מתגעגעת לזה שיכולתי לעשות הליכות עם עצמי , ורק לחשוב , עם השקט והטבע היפה , להתנדנד על הנדנדה כיאילו אני ילדה קטנה בלי דאגות .
אני מתגעגעת לאוכל של סבתא שלי , שהיה לי אוכל תמיד , אוכל בייתי . עכשיו רק בארוחות שישי שיש לפעמים , כשהולכים אליהם, אני יכולה להנות מזה .
אני מתגעגעת לביית הגדול ,מידיי . שהיה בו המון מקום לשטיות שאני רוצה לעשות עכשיו .
אני מתגעגעת לזה שהיה לי מקום ומרחב לרקוד . 
אני מתגעגעת לזה שלא היו לי שכנים רעים מלמעלה שלא נותנים לי מנוחה ושינה .
אני מתגעגעת לבנות דודות שלי ולהורים שלהן. ולקיבוץ שלהן . לשטיות שהייתי עושה איתן . לזה שכשאני שם , אני מרגישה חופשייה , כיאילו אין לי שום דאגות בחיים . עכשיו אני בקושי מדברת איתן . בגלל כל הסיפור שהיה עם ההורים שלי , חשבתי שאני לא אראה אותן לעולם .
אני מתגעגעת לסבתא וסבא שלי מצד אבא שאני רואה רק פעם בשנתיים אולי . גם אם אני יודעת שלא אכפת להם ממני ומאחותי,כי הם אףפעם לא התקשרו או יצרו קשר . וגם בגלל אמא שלי . אבל בכל זאת . אני מתגעגעת אליהם ולשם . למקום מולדתי , לפני שהורי התגרשו.  

 

 

 מזכיר את החיים שלי :

 


 

נכתב על ידי yasminabitch , 25/3/2011 15:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תהיו אמתייים אנשים !


2/3/2011

 

לא נמעס לכם מכל האנשים שכל ככך צמאים לצומת לב , וממש רואים את זה ?!יש לי ילדה בכיתה שהיא כל כך קולנית ומעצבנת , אני פשוט לא מבינה למה אנשים מסתובבים איתה ! , אבל בעצם היא בעצמה 'מקובלת' , יכול להיות שאנשים מסתובבים איתה בגלל זה ?!היא פשוט כיאילו, גם אם הילדה הכי ''לא מקובלת'' פתאום מסתובבת אם הילדה הכי '' מקובלת'' , היא פתאום היא תרוווץ אליה ! לא משנה כמה היא שונאת אותה ! דוגמה למה שהיא ומה שעשתה , היא הייתה חברה ממש טובה של אחת מהבנות מהכיתה שלי בתחילת שנה, ובואו נגיד , היא הייתה לא הכי 'מקובלת' אז היא פשוט ממש התרחקה ממנה , והיא הייתה ממש חמודה ובאמת שכלכך לא היה מגיע לה, והיא התייכסה אליה מגעייל כלכך , עד היווווום ! זה פשוט מטריף אותי ! כיאילו למה זה כל כך חשוב לאנשים !? אני לא מבינה את זה ! , אנחנו מבלים את רוב היום בבצפר , אז למה רוב האנשים שמים מסכה בבצפר , כדי שיוהבו אותם ושיהיה להם חברים , אבל מזה שווה אם החברים האלה שרכשת בזכות המסכה ששמת הם לא האנשים שאתה האמיתי באמת רוצה להסתובב איתם והם לא אוהבים אותך שזכות מי שאתה ! אז בשביל מה ? זה גורם להם להרגיש טוב ?! הילדה הזאת גם ממש רעעה ! אין לב , לא אכפת לה מאף אחד רק מהמעמד החברתי שלה !
כל אחד צריך להיות עצמו ואמיתי די כבר נמעס מכל המסכות שילדים שמים , אבל מסכות שקופות , ילדים ששמים מסכה של נחמדות כדי לא לאבד תחברים שלהם אבל בעצם הם יודעים שהחברים שלהם הם חרא חברים וגם אם הם עשו לו קטע מסריח והוא יודע , הוא פשוט הולך ומלכלך עליו ואומר כמה שהוא שונא את הילד ההוא , אבל שהוא ליד הילד הזה הוא מתנהג כיאילו לא קרה כלום , כדי לא לאבד אותו כמובן , ואת המעמד החברתי שלו גם .

 

אנחנו נמצאים רוב היום בבצפר למה לבזבז אותו לא להנות מעצמך ומהחברים שאתה האמיתי באמת רוצה להסתובב איתם ולא כל שאר המזויפים שאתה מסתובב איתם רק בגלל המעמד החברתי שלהם . תהיו אמתיים , תהיו עצמכם ! אם אתם לא אוהבים מישהו , אל תהיו צבועים ותסתובבו איתו ותעמידו פנים , תגידו לו מה שאתם חושבים עליו , אם הוא מתנהג לא בסדר . או פשוט תתרחקו ממנו והיו עם האנשים שאתם רוצים להסתובב איתם. אבל אל תשמרו הכל בפנים , בסוף זה יתופוצץ .

נכתב על ידי yasminabitch , 2/3/2011 18:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  yasminabitch

מין: נקבה




85
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyasminabitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yasminabitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)