לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורו של אננס



Avatarכינוי:  Julliana

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2015

PANDORA


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23.8.15


עדכון תפריט יום הולדת שנמשך לו שלושה ימים! האא עייף כייף מה אני יגיד :) 

 

אממ בבוקר, טוב נס קפה .. ועד שחיכיתי לחברה ללכת לספא התייבשתי אצלה בעבודה בערך שעה.. לקחתי אקסל בשביל להתעורר. הגענו למלון לארוחת בוקר והיה משגעעע. המון ירקות המון גבינות מלא אוכל טעייים! אחרי יום כייפי וכמובן שנשרפתי רצח, איך לא, חזרתי הביתה .. לא זוכרת בדיוק מה אכלתי אבל היה מלא באלגן. הוא חפר לי לבוא אליו לא ברור לי למה כי קבענו שהוא מגיע אלי אחרי העבודה.. מסתבר הבחור יודע להפתיע.. כל החדר שלו היה מלא בבלונים ולבבות ופרחים ושוקולדים של מקס ברנר וכמובן המתנה - פנדורה. טוב הוא החליק על הראש לגמרי כי זה סופררררר יקר..

אבל עדיין שמחתי, אף בן זוג לא עשה לי ככה את היום הולדת תמיד אני הייתי המשקיעה.. בלונים ועוגות וסוף סוף.. אני זוכה לקבל משהו בחזרה. 

 

הרגשה עילאית.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

טוב בערב היה עוד יותר שמח, הזמנתי מלא חברים וכולם הגיעו גם מחוץ לעיר, נהנתי ברמות. באמת שלא היה לי יום הולדת כזה כמה שזה מוזר.. 23 ימי הולדת וזאת הפעם הראשונה שבאמת הרגשתי טוב מאיפה שאני עומדת ומי מקיף אותי. 

יום שישי ארוחת צהריים עם ההורים לכבוד היום הולדת.. לא אכלתי יותר מידי מה שכן דפקתי מלא סלמון חחח יותר מאוחר חתיכת עוגה עם נס.

לא התאמנתי שלושה ימים, הרגיש לי נצח.



יום ראשון, היום: 

הייתי אמורה להתחיל לעבוד כבר, סעמק כןן אבל עוד הפעם מרחו אותי.. מרגיש לי ארגון לא רציני במיוחד.. משהו בלוגיסטיקה ובתפעול שם לא תקין..

 

ארוחת בוקר: נס קפה עם 2 פרוסות לחם, ביצה, כף סימפוניה, שמיר, בצל ירוק, חתיכת בולגרית. 

אחרי שביליתי שם בערך שלוש ארבע שעות, לא התחלתי את ההתמחות למה? כי היה להם לחץ יופי. ממש מקסים. 

 

ארוחת צהריים: קצת ניוקי ממש כמה חתיכות, כרובית, כרוב ניצנים, שעועית, שמנת לבישול, מעל שמיר בצל ירוק ובולגרית.

 

ארוחת ערב: הייתה מוקדמת יחסית, הייתי צריכה ללכת לרופא שיניים.. 

כריך עם ביצה קשה אחת, חסה, פטרייה אחת, בולגרית, כף סימפוניה, שני חתיכות סלמון. תה ירוק. 

 

אימון: קפיצה בחבל, סקווטים. ריצה: 6 קילומטר, 312 קלוריות, זמן: שעה. 

 

בגדול זהו סוף סוף למיטה..

 

ג'וליאנה

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Julliana , 23/8/2015 21:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד כמה שעות.. 23




19.20.15

 

ארוחת בוקר:

 הרעב מאתמול שיגע אותי.. התעוררתי בשש בבוקר אם אני לא טועה.. כל שנייה קמתי מתוך שינה כי הייתי רקעבה. אי אפשר ככה אני עוד שנייה נופלת..

 

2 ביצים, שמיר בצל ירוק ובולגרית. נס קפה. 

 

נסיעה לעיר אחרת, לא רחוק היה נחמד עם מוזיקה טובה ברקע. חפשתי בגדים למחר, יום הולדת.. ואו 23 .. חח מזדקנת. 

 

עברתי שני קניונים פלוס מתחם של חנויות ולא מצאתי כלום. כלוםםם. הכל קטן או גדול או לא מתאים או בכלל של חורף. W.T.F חורף? אנשים אמצע אוגוסט חום אייימיייים איך חורף? מדדי מלא בגדים ממה שהצלחתי למצוא ושום דבר פשוט לא באה לי בטוב. זה היה היום הכי גרועה בחיים שלי. פעם ראשונה בחיים שזה קורה לי, אני לא נהנתי מהקניות הרגשתי סבל. ממש סבל..תסכול נוראי, שוב הרגשות האלה והמחשבות שמגרדות איפשהו את המוח "את שמנה" .. וזה לא נכון כי כן רזיתי קצת מאז שחזרתי להתאמן..

 

זה פסיכולוגי וזה בחיים לא יעבור.. אנשים צריכים להבין את זה שאנשים כמוני מתמודדים עם המחשבות האלה מידי יום וזה קורה בשבריר שנייה.. כן לאכול את החטיף או לא? כן לשתות את האייס קפה או האקסל המיותר הזה כביכול.. זו מלחמה שכל יום כל יום צריך לנצח אותה כי אני לא יחזור למה

 שהיה. אני לא יחזור ללאנורקסיה ובולמיה.. אבל ראבק למה התעשייה המורבנת שלנו גורמת לנו להרגיש ככה? 

 

פאק שורט ג'ינס שאני צריכה לקחת עשר מידות מעל ממה שאני באמת? כי מישהו שם החליט שזאת המידה שלי? עצוב פשוט עצוב, לא הרגשתי ככה מעולם.. סבלתי. שוב שאנחנו לא יפות? נכנסתי לטוונטי פור סבן.. אמאאא מחריד הכל קטן למה הכל כזה קטן? כן יש לי שרירים ברגליים כי הייתי משחקת טניס ורצה אז סליחה באמתתת שאין לי שתי מקלות גלידה במקום רגליים..

 

חזרתי הביתה, אחרי כל התסכול הזה בללי כלום.. החלטתי לעבור בקניון אצלינו בעיר, נכנסתי לגולף ומצאתי חצאית. סוף סוףףףףף משהו. אבל היא
לא התאימה לי לבגדים שכבר תכננתי ללבוש למחר. סתם קניתי אותה כי זה הרגיש לי שאם אני לא יקנה כלום אני יתחיל לצרוח באמצע החנות. חחח הגיון של אישה. 

 

ארוחת צהריים: קמצוץ פסטה שלוש צבעים, ברוקולי , איזה 4 כרוב ניצנים וקצת שעועית+ שמנת לבישול. מעל בולגרית ופרמז'ן. 

 

 

אמא ראתה שאני עוברת לשלב של דכאון כרוני חח החליטה למשוך אותי בחזרה לחנויות בהם כבר הייתי לפחות 3 4 פעמים השבוע.. טוב עוד הפעם רנואר וקסטרו אותו דבר.. חצי חורף חצי עונת מעבר שאריות של קיץ. באלגן בקיצור לא ברור כלום. אני בחולצה מידה 36! 3.6! אני יחזור על זה שוב.. לא 38 .. למה אני צריכה למדוד חולצה שכתווווב עליה שהיא 38 
אבל בפועל היא הייתה די צמוה. אז מה פתאום ביום אחד בשעה או בדקה השמנתי? פאק למה אין סטנדרטים לדברים האלה? אף אחד לא מבין שכןן יש אנשים קצת חלשי אופי כמוני וכן נדפק להם המוח בילדות ויש לי הפרעות אכילה וכל קטע כזה מכניס אותי לDOWN.. זה משפיע על הכול על כל החיים ואיי.. אני באמת שלא מבינה למה זה ככה. 



שורה תחתונה, מצאתי חולצה שמתאימה לחצאית.. זהו מצאתי. ואמא גם דחפה לי אעוברול חמוד כזה מקסטרו שמרוב עצבים פשוט לא היה לי כוח להתווכח איתה.. לא שמחתי כבר משום בגד והכל ניראה לי מכוער ולא מתאים..
אמא הלכה לסידורים ואני והחברה שגם הצטרפה נשארנו עשינו עוד סיבוב בחנויות והכל אותו דבר.. ניהיה לי עצוב. חזרתי הביתה עייפה רעבה ועצבניתתת. 
ארוחת ערב: 3 קציצות עשויות קישוא עם גבינה בפנים ושמיר.. אמא המציא מאיפשהו את המתכון.. ומרק עגבניות סוג של , מנה חמה. כואב לי לאכול אז אני עוברת לנוזלי. יש מצב שגם מחר על הבר אני מרוב סטלה יזמין מרק או משהו כזה.. חח אויש זה יהיה משעשע.. 
כמה קלוריות יעופו מחחחחחר אמאא.. בערב עוגה.. בבוקר ספא עם חברה וארוחת בוקר.. בלילה פאב עם חברים ומלא שתייה.. יום שיש ארוחת צהריים "חגיגית" לכבודי עם המשפחה.. בטח בערב גם נעשה משהו. 
טוב הלכתי להמרמר על כמה שאני עייפה תוך כדי פרק של CASTLE.
ג'וליאנה
נכתב על ידי Julliana , 19/8/2015 21:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,936

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJulliana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Julliana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)