לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


“Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.” Dr. Seuss

Avatarכינוי:  Shipwreck

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011

Written in the Stars


יש לי חשק לשמוע שירי נוסטלגיה ישנים ולשכב על המיטה כל היום... איזה מצב רוח כייפי, לחזור לשמוע שירים של פעם, לשמוע את הקסם שלהם, לחזור לזיכרונות היפים... אני מרגישה טוב.

 

אני עדיין לא מעכלת שיש לי רישיון נהיגה. כל כך חיכיתי לזה! התחלתי ללמוד נהיגה בספטמבר. בינואר ניגשתי לטסט ראשון ונכשלתי. הטסט השני שלי היה בפברואר וגם פעם שנייה נכשלתי. בפעם השלישית קיבלתי את הרישיון המצופה! ונהגתי כמו תותחית! פתאום כשנפרדתי מהמורה שלי היום הרגשתי עצובה. ביליתי איתו תקופה ארוכה שנקטעה כל כך בפתאומיות. בוודאי שרציתי לסיים עם השיעורים, אבל המורה שלי הוא בן אדם מדהים! קניתי לו במתנה את "תפילת הדרך". הוא אמר לי בשיעור לפני הטסט שהכל כתוב למעלה. הכל כתוב בכוכבים. אם אני עוברת או לא, זה כבר נקבע מראש. ואולי יש צדק בדבריו והכל כתוב בכוכבים...

 

אתמול הייתי עם חברה במופע סטנדאפ של עדי אשכנזי. בניגוד למצופה היה מצחיק ברמות! כבר הרבה זמן לא צחקתי ככה ואף פעם לא הייתי בהופעת סטנדאפ חייה. היא דיברה בעיקר על יחסים בין גברים לנשים וגרמה לי לחשוב עד כמה אנחנו שונים, הבנים והבנות. זה לא רק עניין תרבותי וחברתי אלא עניין ביולוגי. לא סתם אנו מתקשים להבין אחד את השני, כי המוחות שלנו פועלים אחרת.

 

היום קיבלתי סמס מפתיע מהדייט שלי. זה היה לכבוד יום האישה והוא איחל לי את הברכה הכי מתוקה ונעימה שאחלו לי מזה זמן רב. לא ציפיתי לקבל ממנו פתיחות כזאת... כי הוא אדם סגור יחסית. הוא כתב שאני תמיד אשאר טובה כמו שאני, שאני מאד מוצאת חן בעיניו והוא ישתדל להוכיח לי את זה ולהראות לי את זה יותר. איפה שהו בהודעה הזו ראו שהוא לא אדיש אליי. עצם העובדה שהוא כתב שאני מאד מוצאת חן בעיניו והוא יעשה הכל כדי שאני אראה כבר מוכיחה משהו... פשוט התמוססתי לכדי שלולית. זה היה בדיוק באמצע שיעור שדיבר על יחסים בין המינים. כבר לא היה אכפת לי מהשיעור כל כך... קראתי את הסמס הזה כבר כמה פעמים. אני כזאת נקבה רגשנית מוציא לשון

 

אם הוא יידע להפתיע אותי ככה, עם סמסים, עם מחוות קטנות, עם שיחות לפעמים, עם מילים שחודרות לעומק, אז בהחלט יש להיקשרות הזו עתיד... לפחות לדעתי. אני עדיין מפחדת להגדיר את כל מה שקורה בינינו וגם כי לא קורה הרבה וגם כי אני לא רוצה לצפות ולהיפגע. המוטיב הוא לזרום. המוטיב השני הוא סבלנות. בחיי שהדייט שלי משתדל היטב ללמד אותי כמה שיעורים ב patience ו tolerance.

מי יודע, אולי בעתיד אני אלמד אותו קצת שיעורים ב love...

נכתב על ידי Shipwreck , 8/3/2011 22:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

412
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShipwreck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shipwreck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)